| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Als het goed is, is de volgende meeting helemaal aan het einde van de zomervakantie
Dus maar hopen dat je dan terug bent. Als de aanstaande meeting geslaagd is, zullen er waarschijnlijk wel meer naar de volgende meeting komen. Volgens mij willen er best wel veel naar de meeting komen maar kunne ze niet omdat ze op vakantie gaan (jammer...)
|
|
||
|
Citaat:
Maaruhh nou ligt het nog aan de datum *die ik vergeet* en moi moet nog uitrekenen hoeveel dat mij gaat kosten *ben beetje blut Maar voor zover kom ik wel iedereen blij??
|
|
|
|
Nogmaals, ik kom dus rond 18:00 pas aankakken, ik hoop dat de mensen tot in de late uurtjes lekker blijven?
Voordat ik het vergeet, als alles meezit komt, Pilgrim ook. Zet hem er onder voorbehoud maar bij.
|
|
|
|
Uhm jah maaruhh nou weer een maar dak nie kan komme... als het de 13e is kan ik denk ik niet komen want de 14e is dynamo bij ons in het kleine stadje en daar ga ik heen. Ik denk niet dat me ouders het bijzonder fijn vinden als ik die dag ervoor ook nog ALLEEN weg ga *dasz dus ook nog een probleem*
Maar als er nog een aan het einde van de vakantie is hoop ik wel dat ik kan komen Sollie for you all
|
|
|
|
http://forum.scholieren.com/meeting/...ting.php?id=36
zoo... dan kun je even makkelijk een lijstje maken
|
|
|
|
hmmnzzz... nu ik de topic hiet doorlees: ik weet zeker dat ik niet naar de meeting kom
... anders worden mijn gedachten gelezen en wordt mijn geest nog eens overgenomen door een van jullie ...
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
|||
|
|
|
|
Maar goed, sorry dat ik dit topic nu pas zie...
Ben een tijdje niet op Mystiek geweest. ![]() Ik zit 12 juli al in Den Helder... En 17 juli heb ik Engels en Nederlands mondeling, VWO. Dus ja, of ik kom... nog niet zeker. 25% kans dat ik kom. ![]() Maarre, als Jorinde komt zal ik er 100% zeker zijn, ik wil nu toch eens weten wie dat is daar.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
denkt terug aan de vorige meeting, dat was ook al zo'n succes sorry digger, nee ik was ook graag langer gebleven, maar ik reis wel ff zo'n anderhalf uur ofzo en k wilde thuis nog uitgaan(heel belangrijk uitgaan), maar de volgende keer begin augustus, kom k zeker en dan gaan we t nog gezelliger maken.
|
|
|
|
Misschien moeten we het op een andere x verschuiven als nu blijkt dat bijna niemand komt. Das het lastige als je het in de zomervakantie plant. Dan is bijna iedereen op vakantie. Of je zou moeten kijken wie er nou wel of niet komen *maar daar zijn we al de hele tijd mee besig
*1 ding kun je zeker weten in een zomervakantie kun je bijna NIX! *helaas* Als er nog een tweede word gehouden kdees vakantie dan vraag ik me eigelijk nu al af wamnneer dat is. Begin van augustus gaat al niet dan moet ik werken en op vakantie en eind van augustus gaat ook al niet want dan moet ik alweer naar school Duszz ik weet niet hoe je het nu in elkaar wil flansen om een goeie meeting te houdenSorry voor het lastige commentaar..
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Mystiek Outdated Spirit | 56 | 08-04-2007 20:13 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ene nieuwe meetingtopic ofzo waaromniet? | 147 | 10-03-2002 11:57 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |