Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat doet hij nu dan.. tegenwoordig?
||
Citaat:
|
ik vindt toch Toon Hermans de beste...
daarna Herman Finkers... Bert Visscher heb ik wel es gehoord, maar 'k kon er niet bepaald om lachen... ach, zal wel aan mij liggen...
|
![]() |
Hans 'fucking godverdomme' Teeuwen , zijn nieuwe show 'Dat dan weer wel' is echt zo superdeluxcoolgaafrelaxed dat ik er een stijve van kreeg.
Ja, zo zie je maar weer: wie goed doet, goed ontmoet!
||
Citaat:
en daar kom nog bij: hans teeuwen dolf jansen en brigitte kaandorp was ik even de vliegende panters nog vergeten: ANN WAS LIVING IN THE ACHTERHOUSE!!!! [Dit bericht is aangepast door sublime (28-07-2001).] |
![]() |
|
![]() |
In deze volgorde:
* Herman Finkers (vooral in 't Twents plat) * Toon Hermans (overigens maar een of twee show's van gezien) * Youp van het Hek (zolang hij niet té grof wordt, want dan is-ie te voorspelbaar - en te politiek (zoals ook Freek de Jonge dat te vaak is imho) * Vliegende Panters * Lebbis en Jansen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is hij cool? Is het waar dat ie Youp Van't Hek afzeikt?
|
![]() |
Maareh, om ff on-topic te blijven;
Hans Teeuwen is in mijn ogen de beste... Hij kan het héél erg goed. Hij heeft een gezich van rubber en kan ontzettend komische dingen zeggen die nergens op slaan, maar ook hele mooie liedjes schrijven... Hij is gewoon geweldig!
|
![]() |
hans teeuwen kan je toch geen caberetier noemen net als bertje vis
beide lopen ze zich vet aan te stellen hen repetoire is eigenlijks niks vergeleken bij youp youp is nummer 1, zonder enige twijfel hans teeuwen kan niet eens een lijn houden en denkt ook nog dat ie grappig is, en wat hij zegt zegt ie ook nog zonder boodschap youp is 1 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mmm... ik ga toch voor Hans Teeuwen (Fons!), Vliegende Panters en NUHR (hoe heet die show met al die kisten?). ZAAI! vind k ook onwijs cool... En ik ga naar Dolf Jansen op Lowlands. (in spijkers met koppen, zaterdag tussen 12 en 2, radio 2, vind ik hem erg goed iig. Heb nog nooit een solo-show gezien)
Marc-marie was in 'Dit was t nieuws wel grappig'. Die eigen show van hem vind ik niks. Laterz |
![]() |
|
Verwijderd
|
onze oude vergrijsde Wimpieeee!!!!!!hij roeled, . maakt ook coole liedjes.
op de step, op de step, ik ben zo blij dak um hep. en nou is ff zien, waar rij ik nu naartoe. naar purmerend misschien, kweet alleen nie hoe.toen zag ik die pastoor, weet u misschien de weg, weet u misschien de weg naar purmereeeeeeeeeeeeeeend? (zachte g) ja zeker wel zei de pastoor, je gaat rechtuit en alsmaar door. kijk, zie je die kapel, die ken je ongetwijfeld wel. En als je daar dan bent vraag dan de weg naar purmeren, dag vent op de step enz....... FANTASTISCH!!!!!! |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? 2013 Martiño | 229 | 08-03-2013 21:12 | |
Films, TV & Radio |
Onder de tram Signy | 3 | 22-09-2006 18:20 | |
Films, TV & Radio |
irritantste tv personage Uice | 80 | 13-02-2005 20:26 | |