Advertentie | |
|
![]() |
|
wij hebben een theaterklas voor de eersteklassers en een toneelgroep voor 2 tm/ 6. er zitten standaard een paar bij die altijd meedoen, in de toneelgroep, alleen het word nu een beetje verpest door de 2e klassertjes die alleen maar lopen te klooten... daarom gaan een vriendin en ik vragen of we een eigen toneelgroep mogen beginnen, met alleen serieuze mensen, dat word echt onwijs leuk,we doen alles zelf nou eens zonder gezeik van leraren
![]()
|
![]() |
Op mijn school hebben we het kersttoneel, opgevoerd door een derde klas, voor de hele onderbouw. Eéns per jaar (februari) hebben we drie avonden 'Gala', nee, geen dansavonden met galajurken, maar toneel, dans, zang, cabaret etc etc opgevoerd door leerlingen en leraren. 't Niveau is altijd weer geweldig, er zijn audities en alleen de vijftien beste stukjes (van de 100 ofzo) gaan door. Helemaal geweldig.
Mollusc
|
owja vergeten: we hebben ook elk jaar eeb lentefestival waar iedereen cabaret,dansen/zingen/muziek etc kan doen... en een lerarenband echt humor, onze boom van een conrector speelt mondharmonica(en nog goed ook!) ziet er echt leuk uit ^_^
|
Bij ons is er 1 of 2 keer per jaar een toneelstukje waaraan mensen uit alle klassen (behalve de brugklassen) mogen meedoen.
Dit is meestal met kerst o.i.d. Meestal doen alleen mensen uit de 2e en 3e-klassen mee. Als ik eerlijk mag zijn: Dat is erg onboeiend en onprofessioneel, typisch iets voor de school waar ik op zit dus. ![]() Verder is er eens in de 2 jaar een talentenavond. Dan mogen mensen uit alle klassen alleen of in een groepje iets uitvoeren: Dans, zang of instrumentaal. Dit vond ik de vorige keer wel leuk. |
![]() |
|
![]() |
Wij hebben :
Het Open Podium, HOP. Dat is van alles en nog wat : dans, cabaret, etc. allemaal korte stukjes. Tussen die korte stukjes loopt nog een melige soap van leerlingen, vorige keer over tarzan. Dit is 1 avond per jaar. Ook hebben we een toneelstuk (2 avonden achter elkaar) waar iedereen vanaf de 2e zich kan opgeven en daar zijn dan audities voor enzo.. Dit jaar doen ze Romeo&Julia We doen dus niet zoveel toneel als bij jou op school, maar we hebben ook nog de muziekavonden 3 avonden achter elkaar per jaar. En dat is bij ons heel groots. Echt onwijs leuk.
|
![]() |
Wij wel, we hebben in december een musical opgevoerd in de schouwburg, alle klassen konden hier aan meedoen, we waren met zo'n 60 kinderen van de 1200 van onze school, de mensen bij mij op school zijn geloof ik niet zo cultureel aangelegd of ze durven niet, maar er wordt wel aan toneel gedaan dus.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
'plaatsen waar je naartoe moet voor ckv' Verwijderd | 4 | 14-04-2009 16:20 | |
Psychologie |
Jouw reactie op verschillende situaties? Mariekje* | 95 | 30-07-2007 12:44 | |
Algemene schoolzaken |
Vreselijke lerares engels:S Noddy | 15 | 13-04-2006 18:09 | |
Lifestyle |
Wat voor boeiends heb jij vandaag gedaan? Miles | 500 | 13-12-2004 15:40 | |
ARTistiek |
[vraag] opdrachten? Freule | 2 | 11-01-2004 16:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Studentendemonstratie 12 nov. (was: scholierenstaking op de dam) het dappere meisje | 74 | 14-11-2002 19:41 |