Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil naar een voorstelling van NUHR!! Maar helaas was die overal in de buurt uitverkocht.
![]() Verder wil ik ook snel naar The Discovery of HEaven, dat gaat er ook wel van komen...
||
Citaat:
Ik wil graag naar Niet Schieten! Ze komen binnenkort ook bij mij op school optreden duz daz wel beter!! Verder wil ik nog wel een keer naar zo'n grote van de ende musical! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het Podium is een btje uitgestorven gloof ik:/ dus dan UP ik deze topic maar even
![]() Ik zou graag naar een voorstelling willen van Lebbis en Jansen!! ![]() ![]() Verder zou ik graag naar een dansvoorstelling willen gaan, scapino ballet of introdans ofzow ![]() |
![]() |
|
ik ben naar dummy geweest (schudden) WAS ECHT VET...
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben afgelopen woensdag naar ISH^2 geweest, dat was echt onwijs gaaf! tis een theatershow met breakdance en skate. De muziek was echt vet, stond een dj+tafel op het podium, d'r was een rapper en de rest vd groep skate, danste, zongen etc ![]() Drom zou ik nog wel es willen gaan ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Volgende week ga ik trouwens naar Sissi. Dit is dezelfde musical als Elisabeth, maar dan gespeeld door een aantal studenten in Tilburg.
Van iemand die daarin meespeelt heb ik gehoord dat de spelers zeer goed zijn, dus je krijgt bijna hetzelfde voor veeeel minder geld. Dus als iemand interesse heeft: maandag 27 mei t/m zaterdag 1 juni om 20.00 uur (zaterdag is de uitvoering 's middags om 14.00 uur). Ik geloof dat de kaartjes rond de 15 euro liggen, maar zeker ben ik niet, want ik heb een kaartje van de voorverkoop en die was maar 10 euro ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Alle toneelvoorstellingen waar ik het komende seizoen naar toe ga (een stuk of dertien, mijn moeder had was degene die het meeste geld aan kaarten voor de Koninklijke Schouwburg had uitgegeven), verder ik nog heel graag naar Freek de Jonge willen gaan en naar Najib Amhali en naar Herman Finkers en nog veel meer.
|
kwil heel graag naar de musical Titanic, maar k krijg niemand mee...
![]() ![]() verder Jesus Christ Superstar, die komt naar Nederland toe (de engelse voorstelling) en de musical Sound of Music lijkt me ook gaaf, nadat ik die zag bij Musicals in Ahoy. Ik krijg een gratis kaartje daarvoor van me oma, alleen pas voor volgend jaar juni, de laatste speelplaats van the Sound of Music ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() [edit: Lucky Duck ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-07-2002 om 12:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maarre: 1. heb jij geld over? 2. issie echt zóóó gaaf? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ja ![]() ![]() [Lucky Duck dus ![]()
|
wil wel naar faust > deze zomer in almere... maar wij hebben geen auto en zwolle - almere is niet echt makkelijk
![]() ![]() en had naar carmen gewild... lijkt me erg mooi en wil naar opus one... komen volgend jaar hier in ut theater duzz... en wil nog een x naar don giovanni de opera en ga volgend ajar als ik weer in praag ben nog een x naar de marionetten uitvoering van don giovannie; zo leuK!!! en verder naar alles wat enigzins leuk lijkt ![]() o en volgend jaar pinkpop en evt ook lowlands... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik wil wel naar die muziekvoorstelling van freek de jonge,
eigenlijk naar al het cabaret wat er in de buurt is, maar das veel te duur, en ook te veel gewoon, dan heb ik geen tijd meer voor andere dingen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
De Kantine |
waar ben jij het liefst? Verwijderd | 61 | 09-08-2007 01:30 | |
Psychologie |
"Zijn", als omstandigheden anders waren, was 'jij' dan geboren? Dwarrelend Blad | 27 | 16-10-2005 09:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dierenverhaal van Toon Tellegen welle | 3 | 05-07-2005 06:18 | |
De Kantine |
waar zou jij heen gaan? Secreet | 53 | 07-05-2003 22:33 |