Oud 24-01-2005, 19:17
Spray rebel
Spray rebel is offline
Na een jaartje verkering gehad te hebben was het uitgegaan, nu een nieuw vriendinnetje, maar met alles voel ik me weer zo groen ..

Ik heb al meerdere langere relaties achter de rug en ik zou eigenlijk al best wat moeten weten, minder twijfel hebben... Maar met alles twijfel ik nu weer.. Om de stomste dingen, waar ik bij mijn vorige vriendin allang geen twijfel meer bij had, begint nu weer allemaal opnieuw ...
Ik stel me allemaal van die domme vragen; hoe vaak moet ik naar haar toegaan, zou ik haar vanavond mailen of morgen en nog meer van die onzin.. Maar de ergste is de seks.. Ik ben ervaren (nou ja weet wat het allemaal inhoud zeg maar , zij bij lange na niet.. En nu zoenen we elkaar, en ik wil nu al verder, natuurlijk begin ik er met haar niet over, zou wel gek wezen.. Maar ik heb er best weer wel eens behoeft naar.. Ik heb met mijn eigen afgesproken dat ik zeker 2 á 4 maanden (als we het zolang uithouden met elkaar) wacht met een enkel ding wat met seks te maken heeft, omdat je eerst sowieso de tijd nodig heb om elkaar beter te leren kennen ook lichamelijk, zeker omdat zij daar nog zo onervaren is..
Maar met alles twijfel ik, terwijl ik eigenlijk degene ben die zelfvertrouwen zou moeten hebben, omdat ik al veel verder ben met alles dan haar.. Mijn ex-vriendin heeft me ook behoorlijk de grond ingeboort toen het uit was gegaan, vooral ook toen ze had gezegd dat ik voor haar te benauwend was, dat ik te vaak bij haar kwam, dingen oplegde (al was dit gedeeltelijk een smoes van haar om het uit te maken), toch zit ik nu bij elke handeling die ik doe of denk, hoe ik het best kan zeggen/oplossen/doen..
Ik wil er met mijn huidige vriendin over praten maar ik weet niet over hoe ik met dit allemaal kan beginnen, dat ik zo onzeker ben, mede door de vorige relatie.. Weet ook niet of het juist is om na een paar dagen "iets" te hebben hier al over te beginnen, maar het voelt best wel kut nu...

Sorry ik zeur
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2005, 19:24
Jolt
Jolt is offline
Je zou het met haar kunnen overleggen, maar ik zelf vindt het wel erg vroeg, als je net een paar dagen wat hebt dat je dan al meteen over seks begint. Je zou het wel op een subtiele wijze een keer in een gesprek laten komen, kijken hoe ze dan reageerd.
Oud 24-01-2005, 19:29
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-01-2005 @ 20:24 :
Je zou het met haar kunnen overleggen, maar ik zelf vindt het wel erg vroeg, als je net een paar dagen wat hebt dat je dan al meteen over seks begint. Je zou het wel op een subtiele wijze een keer in een gesprek laten komen, kijken hoe ze dan reageerd.
Het gaat me zeker niet alleen om de seks, das het laatste, maar gewoon het onzekere... Dat zou ik haar graag willen laten weten, maar het is wel veels te vroeg om erover te beginnen, maar omdat ik er niet over kan praten, voel ik me ook niet echt mezelf..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 19:33
Jolt
Jolt is offline
Tja je kan er natuurlijk altijd met haar over praten, ik weet niet hoe ze in elkaar zit en en of ze je begrijpt.

Maar praten kan geen kwaad, je kan haar laten merken dat je een beetje onzeker voelt, misschien vinden jullie samen een oplossing.
Het kan natuurlijk ook anders lopen.

Ik zelf zou het haar laten weten, ook al zou het tenkoste gaan van mij zelf. Ik zelf ben dan eerlijk, en zou het haar zeggen. Vooral als ik niet echt 'mezelf' ben.
Of te wel niet echt lekker in je vel zit.
Oud 24-01-2005, 19:43
WolterB
WolterB is offline
Praat er met haar over, leg het uit hoe jij erover denkt.
Oud 24-01-2005, 19:45
Envy
Envy is offline
Best logisch dat je onzeker bent. Het is ten eerste een nieuw meisje, je bent weer verliefd, en als je ex je de grond ingeboord heeft lijkt me dat niet echt bevorderend voor je zelfvertrouwen.
Dat vertrouwen komt vanzelf wel weer terug.

En wat betreft de seks.. gewoon rustig opbouwen. Vooral niks forceren, rustig aandoen. Rustig steeds een klein stapje verder gaan, eventueel vragen of ze het ermee eens is. Je merkt vanzelf wel of ze het fijn vindt of niet.
Oud 24-01-2005, 19:47
Jules
Jules is offline
Citaat:
Envy schreef op 24-01-2005 @ 20:45 :
...
Gefeliciteerd! En ik ben het met je eens.
Oud 24-01-2005, 19:55
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Envy schreef op 24-01-2005 @ 20:45 :
Best logisch dat je onzeker bent. Het is ten eerste een nieuw meisje, je bent weer verliefd, en als je ex je de grond ingeboord heeft lijkt me dat niet echt bevorderend voor je zelfvertrouwen.
Dat vertrouwen komt vanzelf wel weer terug.

En wat betreft de seks.. gewoon rustig opbouwen. Vooral niks forceren, rustig aandoen. Rustig steeds een klein stapje verder gaan, eventueel vragen of ze het ermee eens is. Je merkt vanzelf wel of ze het fijn vindt of niet.
Hij is bang dat hij haar verliest, dat hij haar kwijt raakt. Door als hij met haar daar over gaat praten.
Oud 24-01-2005, 19:57
Envy
Envy is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-01-2005 @ 20:55 :
Hij is bang dat hij haar verliest, dat hij haar kwijt raakt. Door als hij met haar daar over gaat praten.
Oh, dat maak ik niet echt op uit zijn verhaal. Maargoed, dan nog. Dat is vrij logisch in het begin van een relatie. Ik vroeg me ook vaak genoeg af of ik wel leuk genoeg was enzo.

@Jules: Dankje!
Oud 24-01-2005, 19:58
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-01-2005 @ 20:55 :
En dat klopt, ik ben best makkelijk in praten en omgang, maar als ik met haar over mijn ex-vriendin ga praten; denk ik één dat ze daar niet zoveel behoefte nu al naar heeft en nummer twee als ik over mijn ex praat, is het ook in de trend "slecht over je ex praten" en weet ook niet of dat zo`n goed id is.. En ook al die andere dingetjes, ik zou dan ineens al beginnen over honderd twijfels die in me opkomen, als ik degene was die het moest aanhoren, was ik krijsend weggelopen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 20:03
Jules
Jules is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 24-01-2005 @ 20:58 :
"slecht over je ex praten" en weet ook niet of dat zo`n goed id is..
't is altijd beter dan dat je altijd maar de positieve verhalen te horen krijgt hoor en je hoeft haar natuurlijk niet alles tot in de puntjes uit te leggen, maar 'gewoon' de grote lijnen, waarom je niet makkelijk over bepaalde dingen praat of dat je veel dubt over sommige dingen zoals hoe vaak je moet langskomen enzo, die kan je wel vertellen. Dan kan zij daar op haar beurt ook weer rekening mee houden en dingen aangeven, zodat jullie nog lang en gelukkig samen kunnen zijn.
Oud 24-01-2005, 21:18
Multilot
Multilot is offline
een keer je hand op haar buik schuiven en kijken hoe ze reageert. Niet het erover hebben, dat schrikt af (bij mij dan) en niks forceren, maar dat spreekt voor zich

succes ermee!
Oud 24-01-2005, 21:27
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 24-01-2005 @ 20:17 :

Sorry ik zeur
gifnie
Oud 27-01-2005, 09:00
waves
waves is offline
vertel haar wel iets over dat je je onzeker voelt en dat iets te maken heeft met je ex. Die details komen later wel .
Oud 28-01-2005, 18:25
Sade
Sade is offline
Citaat:
waves schreef op 27-01-2005 @ 10:00 :
vertel haar wel iets over dat je je onzeker voelt en dat iets te maken heeft met je ex. Die details komen later wel .
Ik denk dat je haar daar juist ook weer onzeker van maakt. Dat ze zich dan af gaat vragen wat er dan met die ex gebeurd is, zou ik in ieder geval wel hebben.

Verder, ik snap het probleem van de TS wel. Het is altijd weer allemaal van het begin af aan beginnen als je aan een nieuwe relatie begint. En het is in dit geval nog moeilijker omdat je vriendinnetje onervaren is. Daarom denk ik ook dat je het rustig op moet bouwen, wat de seks betreft.

Ik snap dat je onzekerheid je dwars zit, maar ik zou eerst eens proberen meer zekerheid in je relatie te krijgen. Aangezien je meerdere relaties hebt gehad, weet je vast wel dat goed praten met elkaar het halve werk is. Probeer veel met elkaar te praten, en elkaar goed te leren kennen zodat jullie een wederzijds vertrouwen opbouwen. Als dat lukt, gaat die onzekerheid vanzelf weg en komt die seks er ook automatisch wel van. Als het goed is
Oud 29-01-2005, 19:31
Spray rebel
Spray rebel is offline
Praten kan ik wel, maar ook zeuren , geheh daar ben ik ook een ster in .. Ik had gewoon niet weer met een 15-jarige weer iets moeten aangaan.. Ik had me ook voorgenomen om daar niet meer aan te beginnen, maar goed ben weer zo verliefd als.. Bij een 17-jarige heb je bij sommige dingetjes toch wat meer zekerheid en kan je ook wat beter met praten.. Wat ik meestal ook heel moeilijk van een meid van een wat jongere leeftijd vind, dat ik altijd moet vragen van, wanneer zie ik je weer of weet ik veel wat, als ik een relatie met iemand heb wil ik die wel een paar keer in een week zien, een 15-jarige boeit dat nog allemaal niet zo.. Mjat
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 23:06
Verwijderd
Zorg dat je erachter komt wanneer ze in de ovulatie is, dan kun je haar gelijk heel eenvoudig geil maken en zijn al je problemen opgelost.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:22
Spray rebel
Spray rebel is offline
ik doe het maar in hetzelfde topic, maar ik wilde "mijn vriendinnetje" graag dit sturen:

“Now let my body do the moving
And let my hands do the soothing
Let me show you the world in my eyes”

Liefie,

Ik vond het vandaag weer keigezellig en ook al was ik een beetje zenuwachtig bij het afdansen, ik heb er wel van genoten..! Vond het echt leuk..! Er is weer iets meer dan een weekje voorbij en ik hoop dat ik je nog lang in mijn armen mag vasthouden en jouw “mijn vriendinnetje” mag noemen.. Voel me echt trots dan hoor! Ik hoop dat jij er hetzelfde over denkt.. ik heb het in ieder geval enorm naar mijn zin met je!

*denk aan je*

Kan het of kan het niet..?! Ik kan het beter vragen, een mening van een ander zegt soms heel veel en soms heb je dingen niet in de gaten dus zeg maar .. Het gaat er mij gewoon om dat ik haar gewoon heel erg leuk vind en nou ja je hebt het berichtje hierboven ook wel gelezen.. Is het niet te overdreven ? Ik wilde gewoon lief zijn..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 13:56
*$tylo*
*$tylo* is offline
Het 'let my body do the moving'enz enz lijkt me geen goed plan! Misschien schrikt ze wel onwijs omdat ze nog onervaren is?? Het andere is heel lief
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 14:00
annetjuh
annetjuh is offline
good luck
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten