![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
" Je wordt wel echt dik nu " (dit was een jaar of 3 geleden, op mijn 14e dus. Wat gebeurt er dan? je krijgt vrouwelijkere vormen en wat meer vet inderdaad). Resultaat daarvan was dat ik met zowat heb uitgehongerd. Later heeft ze nog wel meer van dit soort opmerkingen gemaakt en ook in de trant van 'Als ik jou was zou ik maar wat meer op je eten gaan letten' etc. Niet echt fijn dus en het heeft ook behoorlijk veel invloed gehad op mijn zelfbeeld enzo. Maar goed, zelfbeeld is nu meestal in orde en ze moet gewoon haar mond houden ![]() ![]() Ze merkte het trouwens wel toen ik van 63 naar 60 kg was gegaan (afgelopen maanden) en dat vond ze 'maar goed ook' want ze vind dat ik ' eigenlijk niet boven de 60 hoor uit te komen' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ze zijn ook vaag hoor ik wilde net niet zoveel eten gaan ze zeggen dat ik zeker weer allemaal vette troep had gegeten tussen de middag, dat ik dat niet moest doen enzo maar stiekem eet ik nog veel slechter dan zij denken
||
![]() |
Citaat:
en ik vind het superaardig van je goed bedoeld enzo maar ik moet ook niet willen lijnen en gezond eten doe ik al helemaal niet Daarom post ik hier meestal ook niet dan komt iedereen weer met allerlei tips voor gezond eten enzo maar het probleem is niet dat ik niet weet wat gezond is Graag zou ik er 5 kg af hebben. Maar ik heb ook weer niet de discipline ervoor. Er zit allemaal nog veel meer achter maar ik wil deze topic niet naar me toe trekken. ben nu 1.72 en 55 kg dus das wel gewoon gezond opzich. Het spijt voor de mensen die zwaarder zijn, heb je weer zon stom meisje dat gaat zitten zeiken terwijl ze helemaal niet dik is. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar de omgeving heeft altijd grote invloed of dat nou ouders/partners/vrienden whatever zijn zeker als het mensen zijn die jou weer dierbaar zijn denk ik maar ik snap ook niet hoe ouders zulke gemene dingen kunnne zeggen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je eetpatroon ziet er heel oke uit vind ik ![]() Lijkt me wel dat je met dat eetpatroon kunt afvallen.. maar beweging is ook erg belangrijk! Fiets je naar school? Sport je? (Wat? en hoevaak?) Succes! ------ Oja, ik ben van plan het volgende te eten vandaag: 9.00 Magere yoghurt met muesli 1 sinaasappel (11.30-12.30 sporten) 13.00 2 boterhammen sandwichspread 1 mandarijn 15.30 1 peer 2 volkoren crackers 18.30 Bord rijst met kip en kerriesaus 20.00 Beetje vla of yoghurt Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 09:14. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je moet dus ook niet 's avonds je lichaam gaan beoordelen of bekijken, omdat je dan gewoon meer opgezwollen bent. Kijk dus altijd naar hoe je er 's ochtends uitziet. ontopic: We gaan zo op vakantie. Elke dag wintersporten, maar we hebben zoveel slechte dingen bij ons ![]() En na de vakantie meteen weer beginnen met gezond eten en niet snoepen en dingen op het station kopen...
Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 11:06. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. Het kan wel, maar hoeft niet veel te zijn. Ik had eerst C, nu B/C (ligt aan 't model). Maar ik denk dat dat per persoon verschillend is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb gistermorgen op de weegschaal gestaan, en zat nog steeds op m'n streefgewicht (70kg). Hopelijk heeft de carnaval er niet zo heel veel invloed op... |
![]() |
||||
Citaat:
Mijn vader heeft zich nooit echt bemoeid met 't feit dat ik wilde afvallen. Hij zei er ook niet veel van, maar ik merkte wel aan 'm dat hij 't een beetje belachelijk vond. Ook nu ik 10 kg ben afgevallen, zegt hij niks. Gelukkig krijg ik van m'n moeder toch regelmatig een complimentje oid als ik bijvoorbeeld een kort rokje aan heb. Citaat:
Wat eigenijk best wel grappig is, m'n vader vraagt nu wel steeds aan mij hoeveel calorieen ergens inzitten en of dat gezond is. Ik zie dat toch wel als teken dat hij ziet dat mijn lijnpoging succes heeft gehad. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik voel me afschuwelijk, het gaat vandaag echt slecht!! Ik vertelde mn moeder vanochtend dat ik was aangekomen en toen zei ze dat ze het niet zo goed kon zien. Dat vond ik wel fijn maar ik denk dat ze dat alleen zegt omdat mn zus anorexia heeft gehad (daarom mag ik ook niet lijnen). Kom ik net thuis, want de school is vroeg uit, dus ik at thuis... heeft ze allemaal broodjes gekocht, ja lief hoor, maar nu moest ik dus een italiaanse bol eten.. WIT BROOD! Eeen heel ding!!!! Ik kon nog net voorkomen dat er salami opgegooid werd. Ik voel me nu echt niet goed, zeker omdat ik zag dat er noten en appeltaart lagen, wat betekent dat ik dat vanavond ook naar binnen moet werken. Zogenaamd voor de gezelligheid. Nouja.. En morgen ga ik met vrienden naar de bios, dus ik zal vreselijk mijn best moeten doen om aan de popcorn e.d. te ontkomen.. Ik hoop dat ik strax stiekem kan fietsen maar zal wel niet want mn vader is vroeg thuis.. ik vind het echt niet leuk ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het nog steeds niet leuk. Ik vind wit brood bovendien vies. En een zo'n bol bevat 260 kcal.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb over 't algemeen ook wortels in huis. Heerlijk, vult goed. Maar 'als het lunch is' bedoel je dan érbij of alleen maar worteltjes? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|