Oud 30-01-2005, 16:40
Maija
Maija is offline
Voor de echte lifestylers onder ons,
Als je geld genoeg hebt, hoe zou je kamer dan inrichten en welke kleuren zou je op de muur gooien, en hang je ook dingen op, zoals posters,schilderijen, etc.

Welke kleuren combi's vind je mooi, etc.
Oud 30-01-2005, 16:46
TIEN
TIEN is offline
k zou mijn eigen muren schilderen, wel eerst ontwerpje maken dan...

en een barretje maken met barkrukken
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 16:47
qghp
qghp is offline
Warme kleuren iig. niet van dat jan de boefrie gehannes.
Veel mooie audioshiznit en een dikke flatscreen aan mn muur, alles moet wel symetrisch zijn zeg maar, het meot ook rust uitstralen dus niet alles heel druk enzo. En ik zou een vette grafiti tekening op mn muur laten spuiten
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 17:16
Verwijderd
heel modern en artyfarty verantwoord
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 17:21
Verwijderd
Ik ga binnenkort op mezelf wonen en ik heb al helemaal bedacht hoe ik het wil maar dat ga ik hier niet uitleggen want dat vind ik teveel werk. In ieder geval lichte kleuren.

En als ik geld had zou ik wel een vleugel willen. En een grote televisie willen omdat ik veel films kijk. En een laptop. Verder heb ik al zoveel.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 17:22
Verwijderd
Ik zou het qua kleuren wit met bordeaux willen. Of wit met paars. Iig veel wit, voor de lichtheid, maar ook een mooie kleur erbij ter compensatie.

Ik zou veel lichtbruin houten meubelen willen, dat is zo mooi. Een vloer van laminaat, ook lichtbruin.

Ik wil een glazen tafel. En een heerlijke comfortabele bank van zacht leer, met een kleur die bij de muren past. (maar geen wit, dat wordt te snel vies.) Een paar comfortabele grote zachte stoelen. Een enorme lichtbruine houten boekenkast vol met boeken.

Een flatscreen scherm aan de muur, en een kast vol met geweldige DVD's.

Ik zou zeker geen posters aan de muur hangen, maar misschien wel posters ingelijst ophangen. In lijsten lijkt het meteen een stuk mooier. Maar posters van bands oid vind ik eigenlijk nogal onvolwassen, dus misschien dan posters van schilderijen ofzo. En verder veel mooie schilderijen, heerlijk.

Lijkt me ook leuk om iets aparts met de muren te doen, er een mooi gedicht op schrijven oid.

O God ja, en een enorme zwarte vleugel, midden in de kamer. <345.

En ik wil dit alles uiteraard in een groot oud huis, dat niet zo oud is dat alles kraakt en lekt, maar wat wel heel veel sfeer heeft. Met hele grote ramen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 17:24
HenkMul
HenkMul is offline
Ik heb m'n kamers erg minimalistisch ingericht, omdat ik te lui ben om veel accesoires en hebbedingetjes er bij te gaan kopen. Als ik exorbitant veel geld zou hebben, was ik nog steeds te lui.

Henk Mul !
Oud 30-01-2005, 18:02
JJ13
JJ13 is offline
rode muren, zwarte vloerbedekking, een rode bank en andere rode/zwarte accesoires. in de slaapkamer wil ik zwart plexiglas voor t raam, zodat t altijd donker is.
Oud 30-01-2005, 18:33
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 30-01-2005 @ 18:16 :
heel modern en artyfarty verantwoord
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 22:33
secretchick
secretchick is offline
oh leuk topic!
ik hou erg van kleur, maar niet teveel verschillende bij elkaar, want dan krijg het het hema-effect wat ik altijd probeer te vermijden. veel kleur kan alleen als je tertiaire kleuren kiest, dus tinten die bij elkaar passen, tegenover tinten die ook weer bij elkaar passen. snapje?

mijn kamer waar ik nu een maand woon is zachtgroen met donkergroen, met helrode en bordeauxrode accenten, erg warm. klinkt misschien alsof het vloekt maar valt mee. de vloer is zwart nepgraniet (zeil ) maar ik ben een arme student..

mijn gordijnen heb ik zelf gemaakt, ze zijn rood katoen gevoerd met lichtgroen soort van voile, en bewerkt met gouddraad waarmee ik borduursels heb gemaakt. MAANDEN aan gewerkt en als ik een grotere kamer vind gaan ze zeker mee, deze doe ik nooit meer weg. een volgende kamer wil ik graag meer roze/aubergine doen, maar daar passen de rode gordijnen best bij. beetje kasteel stijl. <3
Oud 06-02-2005, 13:51
sjefke
sjefke is offline
Ik ga afrika doen met veel maskers en warme kleuren. Lekker fris met veel hout. Groen, bruin en rood. Van die hele mooe schilderijen erin met doorgeschilderde lijst ed. jmmr van de tv en comp. die er in moeten
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 13:53
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
grijs met zwart en gothicverantwoorde bandposters, lekker puberaal en deprimerend
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 13:57
schimmel
schimmel is offline
ik ben wel blij met mn kamer zo. bij elkaar geraapt wel. mn moeder werkt in een bejaardentehuis waar regelmatig mensen dood gaan en bij sommige mensen blijven er dan meubels over
het is hout en veel verschillende kleuren
Oud 06-02-2005, 13:57
RockaholiC
RockaholiC is offline
op dit moment vind ik lime en fuchsia leuk maar ik denk dat dat niet lang zal duren
Oud 06-02-2005, 14:08
Miles
Miles is offline
Oew, volgende week is m'n verjaardag en ik ga dan een nieuwe inrichting krijgen, en daar komt in:
  • Een bedbank
  • Een muur waarop ik waarschijnlijk iets ga schilderen
  • Veel posters
  • En nog meer troep en prulleria
Oud 06-02-2005, 15:04
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 30-01-2005 @ 18:24 :
Ik heb m'n kamers erg minimalistisch ingericht, omdat ik te lui ben om veel accesoires en hebbedingetjes er bij te gaan kopen. Als ik exorbitant veel geld zou hebben, was ik nog steeds te lui.

Henk Mul !
Oud 06-02-2005, 15:21
Verwijderd
over 1,5 week verhuis ik naar het centrum van amsterdam iep
en ik wil een muur olijfgroen en de rest cremewit ofzo
en nog steeds toulouse lautrec posters maar ik ben te lui om ze te zoeken
en er ligt al een plankenvloer, witgeverfd met slijtplekken, precies als ik altijd al wilde.
en ik neem een eenpersoonsbed denk ik want het is maar 16 m2 ofzo, en een tafeltje en ik heb 3 bruine retro stoeltjes en nog zo'n grote bruine leren tv school, heel heerlijk camp!
en dan nog iets met kleur en een foto muurtje ofzo.
en een grote spiegel met een gouden bloemenlijst heb ik, en ik neem nog een ijskast met 100 magneten met glitt0rs enzo, en kaarten.
en ik moet een leuke plant voor op mn dakterras.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 15:22
Embryosquasher
Embryosquasher is offline
Ik schrijf het op een blaadje en láát het inrichten. Als ik het niet goed vindt laat ik het opnieuw doen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 16:37
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Noé schreef op 06-02-2005 @ 16:21 :
over 1,5 week verhuis ik naar het centrum van amsterdam iep
waar precies ik wil ook
hoeveel betaal je voor 16m2?
Oud 06-02-2005, 17:00
snoodaard
snoodaard is offline
Met meubels \m/
Oud 06-02-2005, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 06-02-2005 @ 17:37 :
waar precies ik wil ook
hoeveel betaal je voor 16m2?
niet stalken he
tussen het waterlooplein en het weesperplein
weet nog niet precies hoeduur, denk alleen electriciteitskosten en een kaartje voor u2 (ik ken de zus van die jongen en hij doet niks met zijn zolder)
maar mijn hete huisgenoten moet ik verlaten
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 17:11
Verwijderd
hetzelfde als ie nu ingericht is: zo veel posters dat je de muur niet meer ziet, een chille bank, een kast en een bed
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 17:12
Embryosquasher
Embryosquasher is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-02-2005 @ 18:11 :
hetzelfde als ie nu ingericht is: zo veel posters dat je de muur niet meer ziet, een chille bank, een kast en een bed
En waar is het bierhok?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 17:13
Cher
Cher is offline
Dat is zijn bierhok
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Cher schreef op 06-02-2005 @ 18:13 :
Dat is zijn bierhok
idd ja, daar wordt genoeg bier gedronken en dat staat koud te worden op mijn balkon alwaar ik ook menig joint rook
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2005, 17:27
Miles
Miles is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-02-2005 @ 18:14 :
idd ja, daar wordt genoeg bier gedronken en dat staat koud te worden op mijn balkon alwaar ik ook menig joint rook
Dude, wat heb je nou weer gelezen/gekeken dat je die olde tael spreeckt.
Oud 06-02-2005, 17:29
Cher
Cher is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-02-2005 @ 18:14 :
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 17:33
snoodaard
snoodaard is offline
De muren moeten met verticale dikke strepen behang. De vloer moet hout zijn, dat krrrrrraakt zo lekker huiselijk. Een goede bank en bed zijn ook wel een pre. Nog een stoel als het in de kamer past, natuurlijk met bijpassend laag bureau omdat je toch wel wil loungen als je je leven/r vergooit terwijl je achter de pc of tv hangt.

Wat poosters en andere troep. Studentikoos leefbaar klassiek lijkt me een juiste beschrijving alleen is de bijsmaak van de vele slechte politieke partijen met die naam zo zonde.

Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 17:38.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Miles schreef op 06-02-2005 @ 18:27 :
Dude, wat heb je nou weer gelezen/gekeken dat je die olde tael spreeckt.
ehm niks, mag een brakke punk zich dan niet mooi uitdrukken zonder dat er meteen iets achter gezocht moet worden?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 17:39
Miles
Miles is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-02-2005 @ 18:35 :
ehm niks, mag een brakke punk zich dan niet mooi uitdrukken zonder dat er meteen iets achter gezocht moet worden?
Art. 1 . Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Art. 2 . - 1. De wet regelt wie Nederlander is.
- 2. De wet regelt de toelating en de uitzetting van vreemdelingen.
- 3. Uitlevering kan slechts geschieden krachtens verdrag. Verdere voorschriften omtrent uitlevering worden bij de wet gegeven.
- 4. Ieder heeft het recht het land te verlaten, behoudens in de gevallen, bij de wet bepaald.

Art. 3 . Alle Nederlanders zijn op gelijke voet in openbare dienst benoembaar.

Art. 4 . Iedere Nederlander heeft gelijkelijk recht de leden van algemeen vertegenwoordigende organen te verkiezen alsmede tot lid van deze organen te worden verkozen, behoudens bij de wet gestelde beperkingen en uitzonderingen.

Art. 5 . Ieder heeft het recht verzoeken schriftelijk bij het bevoegd gezag in te dienen.

Art. 6 . - 1. Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
- 2. De wet kan ter zake van de uitoefening van dit recht buiten gebouwen en besloten plaatsen regels stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.

Art. 7 . - 1. Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
- 2. De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisieuitzending.
- 3. Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.
- 4. De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame.

Art. 8 . Het recht tot vereniging wordt erkend. Bij de wet kan dit recht worden beperkt in het belang van de openbare orde.

Art. 9 . - 1. Het recht tot vergadering en betoging wordt erkend, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
- 2. De wet kan regels stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.

Art. 10 . - 1. Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op eerbiediging van zijn persoonlijke levenssfeer.
- 2. De wet stelt regels ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer in verband met het vastleggen en verstrekken van persoonsgegevens.
- 3. De wet stelt regels inzake de aanspraken van personen op kennisneming van over hen vastgelegde gegevens en van het gebruik dat daarvan wordt gemaakt, alsmede op verbetering van zodanige gegevens.

Art. 11 . Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam.

Art. 12 . - 1. Het binnentreden in een woning tegen de wil van de bewoner is alleen geoorloofd in de gevallen bij of krachtens de wet bepaald, door hen die daartoe bij of krachtens de wet zijn aangewezen.
- 2. Voor het binnentreden overeenkomstig het voorgaande lid zijn voorafgaande legitimatie en mededeling van het doel van het binnentreden vereist, behoudens bij de wet gestelde uitzonderingen. Aan de bewoner wordt een schriftelijk verslag van het binnentreden verstrekt.

Art. 13 . - 1. Het briefgeheim is onschendbaar, behalve, in de gevallen bij de wet bepaald, op last van de rechter.
- 2. Het telefoon- en telegraafgeheim is onschendbaar, behalve, in de gevallen bij de wet bepaald, door of met machtiging van hen die daartoe bij de wet zijn aangewezen.

Uhm, ja dus.
Oud 06-02-2005, 17:39
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-02-2005 @ 18:11 :
hetzelfde als ie nu ingericht is: zo veel posters dat je de muur niet meer ziet, een chille bank, een relaxed tafeltje en een bed
Oud 06-02-2005, 17:40
Flærynn
Flærynn is offline
Citaat:
sjefke schreef op 06-02-2005 @ 14:51 :
Ik ga afrika doen met veel maskers en warme kleuren. Lekker fris met veel hout. Groen, bruin en rood. Van die hele mooe schilderijen erin met doorgeschilderde lijst ed. jmmr van de tv en comp. die er in moeten
Dat was ik ook van plan toen ik op kamers ging... het is alleen iets moderner geworden dan ik had bedacht, maar wel dezelfde kleuren
Oud 06-02-2005, 17:52
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik zou het in dezelfde sfeer doen als mijn kamer nu. Walgelijk ouderwets met een tintje paleis van Versaille <3

De muren worden denk ik behangen met zo'n brocade-print á la versaille, donkerrood of créme.
Verder veel donker houten meubelen, donker fluweel, houten vloer en veel gouden barrokke lijsten met daarin (posters van) schilderijen. Perzische tapijtje hier en daar, grote donkere houten trap met traploper, veel printjes, kandelaars, kroonluchters you name it.

Grote hoge ramen, hoooooog plafond met schilderingen/decoraties, een enórme bibliotheek met meerdere verdiepingen en hier en daar een paar mooie oude piano's (geen vleugel, piano's zijn mooier)

Het Mauritshuis is ook goed trouwens, als het Paleis van Versaille om wat voor reden dan ook niet doorgaat.
Oud 06-02-2005, 17:57
Apomes
Apomes is offline
Zwart met bordeaux (grote kamer want hij gaat sowiezo al kleiner lijken), flatscreen tv, surround systeem, ...

Schilderijen van griekse mythologische taferelen.
Kast met allemaal griekse souveniers
Een lange lage kast voor allemaal foto's op te zetten.
Verspreid griekse beelden uit marmer.
een grote boekenkast

Oh en dan wil ik nog een ingebouwde verborgen kluis in mijn muur .

Groot hemelbed met zuilen.

Computer hoekje

En natuurlijk een leuke sofa voor mijn reuze flatscreen, waar ik dan uren op ga zitten X-boxen en playstationen

zucht
Oud 06-02-2005, 18:09
FayLa32
FayLa32 is offline
Wat me trouwens ook geweldig lijkt, een bedstee
Oud 06-02-2005, 18:14
sjefke
sjefke is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 06-02-2005 @ 19:09 :
is t ook
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 20:04
Sjoerd
Sjoerd is offline
als ik geneog geld had, een vette design room maken.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 20:08
*ieuwzuh*
*ieuwzuh* is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 06-02-2005 @ 19:09 :
die had ik vroeger toen ik nog een basisschoolkindje was... en jah t is ook geweldig
Oud 06-02-2005, 20:36
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ergens... in Schevening, heb je zo'n vreettent aan de boulevard en daar heb je allemaal van die verschillende kleuren kussens tegen de muur, dat vond ik wel c00l, verder heb ik al de kamer van mij dromen...
Oud 07-02-2005, 10:09
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 06-02-2005 @ 18:39 :
Kunnen ze jou en Lepra niet in een account proppen ofzo. Jullie quoten elkaar toch altijd
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 13:54
dark_poetry
dark_poetry is offline
Lol ik weet het niet. ik zou denk ik mijn tafel,buro/bed/krukken/ zelf in elkaar knutselen van oude rotzooi en dan dope schilderen ofzo. zooitje posters en mijn eigen schilderijen gewoon ophangen en hmmz dat zou ik wel mooi genoeg vinden eigenlijk al.
Oud 07-02-2005, 18:29
Verwijderd
ik verhuis binnen kort weer terug naar arnhem (samenwonen is toch wel lastig )
wat ik wil doen:
groen op de muur, en ja volgens mij is dat heel afgezaagd.

maar olijfgroen en bordeaux rood (de gordijnen zijn bordeaux) is.
wel mooi afgewerkt met een goude randje .
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 18:54
Verwijderd
Zelfde als kamer nu is, zandgekleurde muren (beetje rustig dus), flinke tv,en ruimte voor stereo/xbox/comp/DVD, die zooi staat allemaal centraal..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 19:02
Juliah
Juliah is offline
De muren wil ik crème of gebroken wit hebben (eventueel één muur een andere kleur) en mooie lange, dikke, gekleurde gordijnen. Verder een paar dingen die opvallen en verder veel neutrale dingen, zodat je makkelijk eens van inrichting kunt veranderen. Ik heb net een mooie vierkante lage tafel gezien, die zou ik graag willen hebben. Op de vloer zou ik vloerbedekking willen, lekker warm. En ik zou een grote bank willen hebben waar je lekker op kunt liggen en een bank met veel kussens in de vensterbank. Wat ik aan de muur wil hebben hangen weet ik niet precies, daar moet ik nog wat geschikts voor zoeken.

En in de slaapkamer lijkt een bedstee me idd geweldig.
Oud 07-02-2005, 19:09
Jones
De kamer waar ik rond juni in zal zitten: Ongeveer 22 m2, rechthoekig, met 1 muur die bijna compleet dakkapel/raam is. Blauwe vloerbedekking die er al ligt, in de hoek een wastafel en klerenkast. Hoogslaper, 2 banken, tv, tafel, en tegen het raam reusachtig bureau en computer. Op 1 muur een grote horizontale blauwe baan en de rest van de muren worden grijs/wit. (misschien ga ik op de schoorsteen nog iets doen met dezelfde kleur blauw, weet ik nog niet) Het hout het liefst donker, heb al een heel mooi kastje voor m'n tv gevonden. Aan de muren, spiegel bij wastafel natuurlijk en ingelijste posters. Een paar houten afrikaanse beelden en ergens moet nog plek zijn voor een oude hutkoffer (Denk dat dat een bijzettafel gaat worden)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 21:55
Anaïs
Anaïs is offline
ik zou mijn kamer groter maken... zodat er meer ruimte is dan enkel bureau, kasten bed. Voor de rest hou ik van warme, gezellige kleuren. Momenteel is ze terracotta op de muren en lichtgelig op't plafond en dat vind ik wel mooi.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 09:48
shy gurl
shy gurl is offline
Ik zou een kamer met warme kleuren willen...en zachte vloerbedekking...een hemelbed, of een schommelbed, lijkt me ook wel wat..een schommelstoel...heel veel kussentjes...grote kasten zodat ik al mn zooi kwijt kan...en ach..nog veel meer
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten