Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
OK dan, hier mijn waslijstje...
Jongens met petjes in Golfjes Jongens met petjes in Golfjes met hele harde muziek Jongens met petjes en volgehangen met goud Jongens in stijlloze kleding (gympies, sweatshirts, onderhemden) Mannen op slippers MET witte sokken.. opgetrokken tot enorme hoogten Mannen die alleen kunnen lullen over "voetballuh, neukuh, tietuh, lekkuruh wijvuh en snelluh autoos" Jongens die altijd een fles bier en een shaggie rondsloffen Het moet wel een beetje stijlvol zijn... En ja, mijn vriend voldoet aan alle eisen! HA!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb een hekel aan jongens die: * meisjes niet als mensen zien waar je mee kunt communiceren maar als objecten die je 'scoort' en gebruikt * overal een wedstrijdje van maken ("wie zuipt het meeste bier?" "wie scoort de meeste chicks?" "wie durft er met zijn hoofd in de wc door te trekken?") * té trendy zijn, ik vind het leuk als een jongen een beetje leuk gekleed is, maar op een of andere manier knap ik er op af als hij er té modieus uitziet (van die 'slofjes' ![]() * alles wat je zegt letterlijk nemen en geen enkel gevoel voor cynisme en andere humor hebben * zich altijd een onverschillige houding "aanmeten" om stoer te doen, dat is zo irritant, als er gewoon geen normaal gesprek meer mee te voeren is omdat hij constant aan het nadenken is over zijn houding en hoe hij dingen 'cool' moet formuleren. Verder natuurlijk de voor de hand liggende dingen; rascisten, seksisten, terroristen ![]()
|
-onverschilligheid
-domheid -overr niets een mening hebben of niet voor z'n mening uitkomen -overmatig drankgebruik -een heel idiote (imo) muzieksmaak hebben -patsergedrag -doorgaans arrogantie (hoewel dat in heel sommihe gevallen best sexy kan zijn) -nog nooit iets meegemaakt hebben (heel weinig levenservaring) -teveel belang hechten aan geld,prestige enzo -een hoog stemmetje ![]() -als hij eruit ziet alsof één of ander glossy tijdschrift van tevoren zijn kledij,kapsel,...heeft geprogrammeerd. -niet lief kunnen zijn -zijn gevoelens niet kunnen tonen of niet willen tonen -meelopersgedrag -bevooroordeeld zijn -niet creatief zijn (daarom niet artistiek, maar in kleine dingen: humor, verhalen vertellen,...) -te snel jaloers zijn -een vrouw niet als zijn gelijke beschouwen -afspraken vergeten (te laat komen vin ik echter niet erg) -nooit eens verrassend kunnen reageren -......(er zijn er ongetwijfeld wel méér) |
![]() |
|
![]() |
ik knap op een jongen af als;
hij niet kan zoenen bijv;als ie zijn tong helemaal achter in je keel steekt als ie haast door niemand gemogen word als ie altijd stoned is als hij mij de baas laat spelen over hem als hij uit zyn bek stinkt als hij een hele bos schaamhaar heeft en verder kan ik ff nix bedenken xxx d en w |
![]() |
|
![]() |
* Jongens die geen gesprek kunnen voeren
* Dingen beloven maar het niet doen * Jongens die je constant wijzen op het feit dat je zo'n ontzettende geluksvogel bent, en dat je maar blij moet zijn met hem * Het eeuwige gezaag over exen * Van een mug een olifant maken (ik kom vijf minuten telaat binnen en je hebt me al als vermist opgegeven) * Zeuren over wat je aan hebt * Zeuren over je haar * Het niet eens zijn met het feit dat je een leven naast hem hebt * Jongens die de tv belangrijker vinden als je ze belt * Constant hun zin doordrijven
||
Citaat:
![]() Veel succes met zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Owja, ik heb geverfd haar (zwart), stekeltjes, ik sport niet en ik studeer niet. En ik draag witte sokken. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
bij mij gaat het niet altijd zo zeer om het uiterlijk tuurlijk maakt het kopje het er leuker op, maar iemand met een zeer mooi innerlijkheid...zijn het beste... ![]()
|
Komt ie:
- jongens die te veel drinken - jongens die boeren en scheten laten - jongens die niets te melden hebben - jongens die overal serieus op in gaan - jongens die mij gaan vertellen hoe ik mij ook mooi op kan maken - jongens die gokken - jongens die schreeuwen - jongens die vloeken - jongens die meteen handtastelijk worden als je met ze praat - jongens die zeuren "dat je niet zo boos moet kijken" - jongens die niet weten wat feesten is (muurbloempjes dus) - jongens die hele avond in de discotheek aan 1 bar hangen - jongens die alles wat langs loopt nafluiten - jongens die je op je kont slaan of erin knijpen - jongens die te ijdel zijn - jongens die stinken - jongens die sputteren - jongens die er onverzorgd uitzien - jongens die stoer gaan doen als de vrienden erbij zijn - jongens die de hele tijd achter je kont aanlopen - jongens die zichzelf macho vinden (breed lopen, ed) - jongens die alleen naar je borsten loeren - jongens die zomaar tegen je op gaan rijden op de dansvloer - jongens die idioot en hard lachen om alles de waslijst wordt een beetje lang..... haha! ik stop maar even |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2- ik heb nederlants ook op D nivuea gedaan 3- ben geen bodybuilder (zeker neit) 4- welke vrienden ![]() 5- ik weet het neit hoor... is het cool? zo ja: waarom krijg ik er dan altijd zo een brandende strot van? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
- te stoer
- geen humor - als ie stinkt - vieze nagels - niet gladgeschoren, ik heb geen behoefte om een cactus te kussen - slechte adem ![]() ![]() ![]() - op zich heb ik geen probleem dat ie rookt, zolang ik er niets van merk - racistisch wezen, als hij alle kleurlingen over dezelfde kam scheert - als hij me 'wijf, babe, griet' ofzo noemt, als ie beledigende woorden tegen over het vrouwelijke geslacht gebruikt ![]() - opscheppen, dat ie tegen al z'n vriendjes gaat zeggen dat je verkering hebt... ook tegenover jou, als ie bijvoorbeeld opschept dat ie enorme spieren heeft door om de 5min z'n bicepsen te laten zien ![]() ![]() ![]() - als hij niet kan luisteren of absoluut niet geboeid kan zijn in wat je te zeggen hebt - als hij dom is (hiermee bedoel ik niet qua schoolniveau), gewoon als je der geen deftig gesprek mee kan voeren... ![]() - te aanhankelijk, constant willen kussen, constant zijn arm ergens bij me ![]() ![]() - als ie me heel de week door wilt zien, constant wilt afspreken - 54687678 keer op een dag 'ik zie je graag' zeggen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-07-2002 om 21:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar gespierd lichaam en veel sporten... daar is toch niets mis mee? Iedereen zijn hobbies, een jongen zal bij mij ook maar voor lief moeten nemen dat ik altijd wel zit te lezen of te tekenen of te netten ![]() |
![]() |
|
![]() |
uuhm...
- als een jongen simpelweg dom is... dus niet echt mee kan praten en niks begrijpt. - als een jongen heel erg bezitterig is (een beetje vind ik niet erg) - als een jongen met ieder meisje aanpapt, en mij dus niet meer ziet staan. - als een jongen dronken is en dan echt irritant dronken. - als een jongen stoer doet waar zijn vrienden bij zijn, vooral als ie grapjes maakt over mij, of wanneer zijn vrienden dat doen dat hij keihard gaat mee zitten lachen. - als hij niet begrijpt dat ik me ook wel eens kut kan voelen. - als een jongen in eerste instantie alleen maar aan sex denkt. tja, uhm, er zijn vast wel meer dingen, maar goed ![]() |
![]() |
|
- iemand die onbetrouwbaar is. Dus te laat (of helemaal niet) komt, en waar niets mee is af te spreken.
- iemand die kinderen wil. Is op de lange termijn onverenigbaar met hoe ik mijn leven wil. Dan zijn we beter af zonder elkaar. - iemand zonder initiatief. Ik heb een beetje 'tegengas' nodig om me lekker te voelen, ik krijg er de zenuwen van als hij alle beslissingen aan mij overlaat. - iemand die heel mager of 'iel' is. Voel ik me gelijk zo'n olifant naast hem, dat is niets. Verder zijn er nog wat kleinere dingetjes, maar ik denk dat de bovenstaande punten de voornaamste zijn...
|
Verwijderd
|
kijk, als ie stoer doet voor jou, das lief.. maar als ie stoer doet voor zn vrienden, das stom.. verder..
-extreem veel haar (van dat zwarte *gruwel*) -als ie heel veel drinkt -als ie voortdurend stoned is -als ie niet kan luisteren -als ie me probeert te veranderen -als ie nagelbijt!!! -als ie racistisch is -als ie achterbaks/hypocriet is -nouw ja.. vast nog wel meer dingen, maar dan krijg je zo'n grote lijst he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
-ernstig druggebruik(af en toe een jointje tot daar...maar de rest...)
-arrogantie -te klef zijn -geen aandacht geven aan je -jongens die zat zijn -stinken -geen manieren hebben(scheten laten,neuspeuteren,...) -stoer doen -vrouwen discriminerende uitspraken -niet kunnen luisteren -te dominant zijn -jongens die heel geconcentreerd staan te dansen terwijl ze totaal naast het ritme zitten en dan nog denken heel aantrekkelijk en cool te zijn erdoor terwijl het eerder lijkt alsof ze spastische neigingen hebben(in heel uitzonderlijke maar dan echt heel uitzonderlijke gevallen is dit schattig) -een snor hebben -tanden niet poetsen -jongens die geen inhoud hebben en niks speciaals hebben -jongens waar je geen leuk gesprek mee kan voeren(zeer belangrijk) -geen gevoel voor humor en zichzelf toch zo grappig vinden -mocassins dragen(zulke vieze schoenen) -niet af en toe gek kunnen doen -opdringerigheid -sexueel gefrustreerde pubertjes die op de chat zichzelf loverboy noemen en je komen lastig vallen -boertige taal -roken(dit is niet zo erg als ze het wel doen,maar toch liever niet want ik doe het ook niet en dan is het niet erg aangenaam) |
![]() |
|
![]() |
* Jongens die stinken of er onverzorgd uitzien
* Jongens die te laat komen, zich niet aan hun afspraken houden (mijn vriend ![]() ![]() * Jongens die altijd grappig tegenover anderen willen zijn * Jongens die niet luisteren * Jongens die alleen maar over neuken, tieten, computerspellen en auto's kunnen praten * Jongens die dom en simpel zijn * Jongens die nergens zin in hebben en het liefst lekker thuis op de bank willen hangen * Jongens die te veel zuipen (weer mijn vriend...) * Jongens die hun gevoel niet kunnen/willen tonen * Jongens die racistisch zijn * Jongens die om alles beginnen te piepen.. Zoals 1 keer niezen en meteen een week plat op bed liggen want oh-ik-ben-zo-ziek! * Jongens die niks te zeggen hebben, niet spontaan zijn enzo |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |