![]() |
|
na de schandalige woorden van de arbitragecommisie van de KNVB tegenover Fortuna Sittard, dat de club maar beter een staatlot kon kopen,
is er door supporters van Fortuna een actie op touw gezet Koop een staatlot en doneer deze aan Fortuna voor meer info kijk op Koop een Staatslot en doneer het aan Fortuna ! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb nog steeds hoop dat Fortuna blijft, maar begin t steeds somberder in te zien, is jammer, 1e divisie met 17 clubs vind ik nl heel armoedig staan voor een voetballand
||
Citaat:
Op zich ook logisch dat niemand die bouwkeet wil kopen! Maar ja,waarom nog zo'n drukte maken als toch duidelijk is dat ze ten gronde gaan!!
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() je kunt dan natuurlijk nog het schotse systeem doen, iedereen 2x thuis en uit, maar dan is de competitie nog binnen 10 weken afgelopen. Meerdere competities per jaar is ook nx, want dan kunnen meerdere clubs zeggen dat ze een seizoen kampioen zijn geworden. Citaat:
ik bedoel de opkomst voor de rommelmarkt kan nooit hoger zijn dan de capiciteit van dat stadion, hoogsten 30 man
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ik denk dat dat systeem met 4 poules niks is. En vooral niet als je ook moeten spelen tegen teams buiten je poule. Ik geloof dat dat nu bij de voetbalcompetitie van Amerika is. Soms krijg je dan heel ongelijke dingen: in de ene poule ben je met 30 punten dan door en in de adnere poule dan val je met 40 punten nog af.
![]() Verder zijn de play-offs misschien wel spannend, maar ik vind dat het kampioenschap dan over te weinig wedstrijden beslist wordt. De kampioen moet de club zijn die het hele jaar het best heeft gepresteerd en dus niet de club die zich net kwalificeerde voor de play-offs en toen net ff goed ging spelen. Bovendien zijn er - zeker in de GGDivisie - niet minder wedstrijden nodig. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
..................
off topic .................. Citaat:
![]() ![]() niet normaal gewoon ![]() als ik dat zou verdienen, zou ik iedere dag wel willen spelen .................. on topic .................. Citaat:
dat wordt veel spelers verkopen en geen spelers kopen, misschien dat ze dan toch nog de licentie krijgen ![]() maar dat is dan toch alleen maar uitstel van executie
||
Citaat:
op dit moment hebben ze bijna alles rond (ook met spelers/ander personeel) op 1 handtekening van een shuldeiser na, dus het ziet er weer redelijk rooskleurig uit, nu morgen (donderdag nog alleen de knvb overtuigen( we staan er op dit moment beter voor als sparta, die willen nog een hoop sperlers/ander personeel ontslaan)) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|