![]() |
|
baasjes, ik ga nat!
a.s. vrijdag mijn verjaardagsfeest in Nighttown Rotterdam met: Maybee: vlaardingse skatepunk A Step Apart: randstad straight edge hardcore. net terug uit de UK! Cooper: haagse punkrock The Explosion: beste punkrock band van het moment, straight outta boston! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX The Explosion, een band die nauwelijks nog een introductie nodig heeft. Voor de onwetenden onder ons: The Explosion heeft zijn naam reeds gevestigd in de punk- en hardcorescene. Verder zijn er nog de bands Cooper en A Step Apart. Deze laatste zal de avond voorzien van een krachtige aftrap. Zoals het met zoveel bands gaat, ontstond ook The Explosion als een vriendengroep. Dat het hier niet bij zou blijven werd snel duidelijk: Heden ten dage is de band niet meer weg te denken uit de punkscène en de band is zijn naam dubbel en dwars waardig. Al enkele jaren na het oprichten van de band tourden de heren door Europa en Amerika met bands als A.F.I., Rocket From The Crypt en Sick Of It All. Onlangs verscheen hun eerste plaat via het majorlabel Virgin onder de titel Black Tape. Ze zijn al een tijdje bezig, maar voor 2005 staan de sterren wel heel erg gunstig voor de Haagse punkrockers van Cooper. Hun vierde album getiteld ‘Makes Tomorrow Alright’ is geproduceerd door Bill Stevenson (drummer van tamelijk legendarische bands als Descendents, Black Flag en ALL, alsook van productiewerk van Rise Against, Good Riddance, 7 Seconds en Zeke) en zal worden uitgebracht door Kung Fu Records, het label van Vandals-bassist Joe Escalante. Daarmee is Cooper de eerste Europese band op dat label wat ze labelgenoten van onder andere Social Distortion, Circle Jerks, The God Awfuls en Audio Karate maakt. Old school straight edge hardcore zijn de sleutelwoorden voor A Step Apart, de nieuwe hardcoresensatie uit Rotterdam. Op vrijdag 18 februari zul je getuige zijn van de energieke liveshow die deze heren zullen neerzetten! Maybee opent de avond. Voorverkoop bij Ticket Service, Plato, Plaatboef, Black Widow Voorafgaand aan het concert in de Basement, vindt in het Theaaterzaaltje een gratis workshop plaats: Omgaan met de Pers (zie elders in de agenda). Ben je bij deze workshop aanwezig, betaal je slechts EUR 5,- voor de show vna The Explosion. Nighttown Food; speciale concertactie! Op vertoon van je concertkaartje kun je voor aanvang van de show eten in Nighttown Food. Je betaalt dan slechts EUR 12,50 voor een 2-gangendiner! Reserveer via food@nighttown.nl www.myspace.com/astepapart www.njwrecords.com www.theexplosion.net de kids zijn siked baasje!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ Bruis moet ff kijken wat het wordt of deze week gesprek of volgende week. Mocht ik voor Donderdagavond niks gehoord hebben ben ik vd party.
||
Verwijderd
|
Citaat:
mag ik? mag ik? I TOLD YOU SO |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maja maakt niet uit, ik heb deze week op school 2x Taekwondo les ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vond het wel leuk, eigenlijk luister ik dit soort muziek nooit, maar dit was wel leuk om even gezien te hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|