Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn broertje heeft vorig jaar met de loting meegedaan, maar hij had een 8 gemiddeld dus werd rechtstreeks geplaatst. In de oude stijl was dat veel makkelijker trouwens om een 8 gemiddeld te staan. Succes! ps.: Het zou trouwens onbegonnen werk zijn om alle ingelote mensen te bellen, dan zou je er 2400 moeten bellen! Niet erg handig dus. Laatst gewijzigd op 15-07-2002 om 20:29. |
![]() |
|
Ik sta maar een 6,3... Duz daarom ga ik er ook egt niet van uit dat het lukt... Maarjah... Ik hoop het natuurlijk wel
![]() Ik wil egt heeeeel graag geneeskunde doen, duzz... En op zich maakt het me niet zoveel uit waar ik ingeloot word (wel het liefst in Utrecht natuurlijk) maar Leiden of Amsterdam ofzo lijkt me ook hartstikke leuk! Alleen zou ik dan al op kamers moeten... En das best kut, omdat de loting zo laat is (snap ik niet hoor <zucht>, ze hadden toch ook al 2 weken geleden ofzo kunnen loten?¿) is er niet zoveel tijd meer om nog een kamer te vinden... Maar jah... Ik w8 wel af en ik zie het wel... En als ik niet ingeloot word, volgend jaar weer meedoen ![]() (want dan heb ik me propadeuse gehaald bij de HBO-V en ga ik 2 klassen omhoog ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga nu HBO-V doen...
Lijkt er wel een heeeeeel klein btje op, maar geneeskunde is toch egt veeeeel leuker ![]() Dit jaar heb ik niet meegedaan aan de decentrale selectie, maar dat ga ik volgend jaar wel doen! En anders ga ik gewoon volgend jaar (en misschien dat jaar daarop) weer meeloten en hopen dat het dan wel lukt ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #7 harpje | 500 | 10-04-2010 10:18 | |
Studeren |
Decentrale selectie VU brigittemanuela | 450 | 29-12-2008 09:49 | |