Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2002, 15:35
ZonerX
ZonerX is offline
Ved gaaf spel is het geworden.

Graphics zijn fantastisch, kijk maar. Hij staat pas op 800*600.

Alle effecten van de voorganger zijn nog eens een heel stuk verbeterd dankzij de nieuwe engine. Spelers zien er nu veel beter uit. De bewegingen zijn een stuk vloeiender en omdat ze minder blokkig zijn, word het raak schieten ook een stuk moeilijker, de hit boxes zijn crap gehouden dit keer.

Kwa geluid valt er ook niks te klagen. Eerste level dat je kunt spelen heeft rustige muziek. Waarschijnlijk om de n00bs niet helemaal gek te maken. Ondersteuning van dolby 5.1 zit er ook dik in. Bij mij blaast het al aardig over 6 speakers dus dat moet goedkomen.

De effecten van de wapens zijn ongeveer hetzelfde. Alle wapens voor UT zitten er bijna nog in, ze zien er alleen een beetje anders uit.

Ook de nieuwe optie dat je zelf een team kunt maken met spelers erin die beter worden naarmate het spel vorderd. Heel origineel gedaan allemaal.

Ik weet niet of er al andere mensen zijn die gespeeld hebben.
Maar ik hoop dat het spel snel als final versie uitkomt.
Oud 08-07-2002, 18:03
Vinzz
Vinzz is offline
zoo zo wat een enthousiasme en ja reken er maar op dat veel mensen het al gespeeld hebben hehe .. het is ook errg koel
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 19:51
Verwijderd
Mooooi! tis alleen wel een beetje mistig maargoed.
Jammer dat ik 't niet kan spelen, 'k ben denk ik de enige hier die 3dkaart-loos is...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 21:00
Verwijderd
Ik wacht op de officiele demo.

Watvoor PC heb je btw?

Mijn GeForce 4 Ti4400 komt binnenkort binnen.

/edit: Kan je je hud trouwens aanpassen qua grootte zoals in UT?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:18
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Ik heb volgens mij de officiele demo, built 927 (15 dagen versie)

2.3Gb

Ik vind het spel zeer mooi, maar de gameplay vind ik niet zo geweldig, het doet me sterk denken aan Quake 3. Ik denk dat ik voorlopig nog UT speel.
Oud 09-07-2002, 11:19
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:

Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:20
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
BendeBen schreef:

Kan je 15 dagen spelen, dan niet meer, maar ik heb er ook al een crack voor gevonden
Oud 09-07-2002, 12:50
ZonerX
ZonerX is offline
Een crack, ow das knap van je aangezien er nogal een stuk of 20 cracks zijn die niet eens werken.

@spawn again
Ik heb een AMD 1gig, 512 ram, GeForce 2 mx 400
Ofwel suck ass voor UT2K3. Ik heb een lopen testen en een zwaare PC ownen lijkt me zeer verstandig als je dit spel vlot wilt spelen. Aangezien ie bij mij op 640*480 nog zwaar lagged.

En ja je kunt de HUD groote aanpassen.
Oud 09-07-2002, 13:35
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
ZonerX schreef:
Een crack, ow das knap van je aangezien er nogal een stuk of 20 cracks zijn die niet eens werken.

@spawn again
Ofwel suck ass voor UT2K3. Ik heb een lopen testen en een zwaare PC ownen lijkt me zeer verstandig als je dit spel vlot wilt spelen. Aangezien ie bij mij op 640*480 nog zwaar lagged.

ach sommige mensen zoeken gewoon beter

als ik thuis ben, (en in een goede bui ben, zal ik ff die link hier plakken waar je de 2.3Gb grote UT2k3 demo vandaan kunt halen) 900Mb ingepakt over 65 .rar bestanden

Je moet ook eens voor de gein op Tab drukken en dan "stat fps" intypen kan je je frames per seconde ff bekijken.....altijd belangrijk.
Oud 09-07-2002, 15:30
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
ZonerX schreef:

@spawn again

wat een crap zeg; volgens mij moet jij je compu eens wat beter configureren of opruimen.. want bij 640 x 480 nog haperen is nie goed....

Welke windows-versie heb je trouwens? Als je 98 of ME d'r op hebt staan heeft die 512 helemaal geen nut, aangezien ze maar tot 256 kunnen gebruiken
Oud 09-07-2002, 17:37
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Met een Geforce 2 MX begin je niet veel met Ut2k3, dus het kan best dat'ie verrot loopt.

Ik heb een PIII Tualatin 1266 en een Geforce 3 Ti 200. Ik draai het op 1024x768 alles low detail, anders trekt mijn pc het ook niet, ik zit nu tussen de 30 en 40 frames meestal.
Oud 09-07-2002, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:

Welke windows-versie heb je trouwens? Als je 98 of ME d'r op hebt staan heeft die 512 helemaal geen nut, aangezien ze maar tot 256 kunnen gebruiken
Nonsense

Het zit er overigens dik in dat de uiteindelijke versie weer verder geoptimaliseerd is, en dus beter loopt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:57
ZonerX
ZonerX is offline
Ik weet dat de uiteindelijke versie dik beter gaat lopen. Ze zijn namelijk op dit moment bezig om de code makkelijker te verwerken te maken. Dan zou het ook op andere pc's behalve de zware systemen van ID moeten lopen.

Anywayz ik heb XP edus met die 512 zit wel goed. Het gaat alleen om me 3D kaart die gewoon zwaar aars zuigt.
Moet toch eens een nieuwe kopen. Ach, na de vakantie dan maar. Zal er toch wel een betere leak uit zijn van UT.

BTW:
Link zou ik hier niet posten, het blijft warez he.
Wat wel mag. www.fxp.nl Check daar de lijst met boards. Als je je op een van die aanmeld kom je wel een link tegen.
Oud 10-07-2002, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Roc Raida schreef:

2.3Gb
Is die demo 2.3 Gb?????? Als ik die op m'n schijf zet zit gelijk een derde vol...
En als de demo al 2.3 Gb is, hoe groot moet de uiteindelijke versie dan wel niet worden??
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:
Weer dat hardnekkige gerucht wat kánt noch wal raakt. Neem van mij aan: Windows 9x/ME gebruikt AL je RAM, al heb je 2GB intern. Wellicht zul je dan even met de hand een instelling moeten veranderen, omdat de aanstelling van 't virtuele cache geheugen niet meer juist berekend meer wordt. Maar ál je geheugen wordt gebruikt.

Evengoed mijn impressie van UT2K3 -->

Wát een spel. Onvoorstelbaar brute graphics, die engine belooft wat! -- Laten we wél wezen: eindelijk een spel die het systeem benut voor mensen die steeds 't laatste-van-'t-laatste aanschaffen! Ik vind dat zéér lovenswaardig. Eindelijk wordt je hardware écht lamgebeukt door 't softwarematige geweld van UT2K3.

Wat me opviel was dat de rockets véél sneller zijn geworden, qua gameplayspeed meer richting Quake 2. En dat vind ik, als rocketliefhebber zijnde, een goede ontwikkeling. Zo maak je tenminste wat meer kans tegen iemand die een railgun heeft 1:1.

Nadelen zijn m.i. wél dat het e.e.a. nogal chaotisch oogt. Natuurlijk ken ik de levels niet van binnen en van buiten, maar het is zo rommelig. Natuurlijk zijn die tierelantijntjes een lúst voor 't oog, maar dit komt de gameplay m.i. niet ten goede. Maar d'r zullen vast allemaal custom MP-DM-leveltjes komen, daar twijfel ik geen moment aan.

Voorlopig blijf ik wel Quake 3 en Unreal Tournament spelen. Ik wacht wel op de final. Want het missen van OpenGL is toch een naar iets --daar OpenGL over 't algemeen een stukje vlotter draait dan Direct3D--, en ik acht de kans groot dat de final toch wat vlotter zal draaien over 't algemeen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Duckje schreef:

Is die demo 2.3 Gb?????? Als ik die op m'n schijf zet zit gelijk een derde vol...
En als de demo al 2.3 Gb is, hoe groot moet de uiteindelijke versie dan wel niet worden??
Als jij een schijf hebt van 6,4GB is de rest van je systeem láng niet rap genoeg, als je de verhoudingen niet hebt aangepast zelf

En 't is geen demo die 2.3GB is, het is een beta. M.a.w. de 'final' zal niet veel groter zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Duckje schreef:
Dat is niet de demo, das een leak. Demo zal wel een stuk kleiner zijn. Volledige spel wel rond de 2 gig denk ik.

En een 6 gig harde schijf? Koop een 40 of 60 erbij ofzo. Dingen zijn niet zo duur meer.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:27
BendeBen
BendeBen is offline
eh
2,5 gig lijkt me wel wat overdreven voor een spel

ik bedoel we gaan toch geen sprongen maken van een gig neem ik aan?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 00:24
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef:
eh

Waarom niet?

Wat is 2,5GB t.o.v. 40GB wat nou al bijna budget is?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 18:55
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Waarom niet?

Wat is 2,5GB t.o.v. 40GB wat nou al bijna budget is?
ja maar ik bedoel dat pas uitgekomen games max 1,5 gig ofzo waren
hoe kan dan ut2k3 opeens een gig meer zijn?

alsof 40gb hdds 2 maanden geleden niet goedkoop waren, dan hadden de devvers toch ook meer kunnen gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:26
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef:
eh

Ach, UT was 700mb+, en met wat mods en extra maps zit je zo aan de 2/3 gig.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:45
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
spawn again schreef:

Ach, UT was 700mb+, en met wat mods en extra maps zit je zo aan de 2/3 gig.
ik heb het over bijv MOHAA, ik weet niet precies hoe groot die is maar lang niet 2,5gb (ik kan het ff niet checken atm want staat niet op mn schijf )
en MOHAA is behoorlijk groot/uitgebreid/mooi d8 ik
dus als MOHAA 1gb nog wat is, dan moet ut2k3 wel ERG groot zijn, en dat lijkt me een te grote stap om VEEEL groter dan MOHAA te gaan

vette sig btw
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 00:22
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef:

ja maar ik bedoel dat pas uitgekomen games max 1,5 gig ofzo waren
hoe kan dan ut2k3 opeens een gig meer zijn?

alsof 40gb hdds 2 maanden geleden niet goedkoop waren, dan hadden de devvers toch ook meer kunnen gebruiken?
Het zijn de textures die zoveel ruimte in beslag nemen.

Totaal aantal weergegeven bestanden:
93 bestand(en) 1.516.182.185 bytes
2 map(pen) 14.116.093.952 bytes beschikbaar
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 06:23
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef:
ik heb het over bijv MOHAA, ik weet niet precies hoe groot die is maar lang niet 2,5gb (ik kan het ff niet checken atm want staat niet op mn schijf )
en MOHAA is behoorlijk groot/uitgebreid/mooi d8 ik
dus als MOHAA 1gb nog wat is, dan moet ut2k3 wel ERG groot zijn, en dat lijkt me een te grote stap om VEEEL groter dan MOHAA te gaan
Mohaa? Zegt me niets.

Maar het gaat om een state-of-the-art engine die ze gebruiken met zeer hoge kwaliteit textures (zie post van Dobermann) die zeer veel ruimte in nemen. En dan heb je nog de muziek, en de maps en de geluiden. En dan de de modellen. 2,5gig? Makkelijk te halen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 06:24
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:

Tis trouwens makkelijk als je 't in mb zet ipv bytes. Das zow jaren 80.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2002, 08:15
Verwijderd
Citaat:
spawn again schreef:

hehe.

en iemand in de jaren 80 zou zich rotschrikken als je computer zoveel zou hebben
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 12:34
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

dus een gig aan texts?
kan ik niet bevatten maar je zult wel gelijk hebben

naja we zien wel, ik hoop eigenlijk dat ie idd 2,5gb wordt
hoe meer hoe beter

(MOHAA is btw Medal Of Honor Allied Assault)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 00:09
CrazY G
CrazY G is offline
op die 927 versie van de leak zit een vette trojan heb ik gehoord :/
dus niet downloaden!

sowieso niet dl-en watn is illegaal
Oud 15-07-2002, 09:37
Vinzz
Vinzz is offline
alleen trojan bij een nep crack... en als je je illegaal spul van een GOEDE bron download zit 'r nooit een virus in
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 17:59
Retinite
Retinite is offline
Ik kan dus eerst een hele nieuwe pc aanschaffen, want met mn TNT(1), pentiumIII 500 mhz kan ik UT(1) wel op 1280*1024 vloeiend spelen, maar UT2k3 en UT2 gaan dan niet lukken, en wanneer is de OFFICIELE RESLEASE DATUM van UT 2k3??
Oud 16-07-2002, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Retinite schreef:
Ik kan dus eerst een hele nieuwe pc aanschaffen, want met mn TNT(1), pentiumIII 500 mhz kan ik UT(1) wel op 1280*1024 vloeiend spelen, maar UT2k3 en UT2 gaan dan niet lukken, en wanneer is de OFFICIELE RESLEASE DATUM van UT 2k3??
When it's done.

En tis UT2k3 & U2 (niet UT2 ).

Btw, Facing Worlds 3.

Klik op thumb voor grotere pic.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:09
Verwijderd
Citaat:
spawn again schreef:

Ach.

Wat computers betreft waren de jaren 80 wel stoer :>
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
Ach.

Wat computers betreft waren de jaren 80 wel stoer :>
En duur.

Toen ik de zolder op ging ruimen kwam ik zo'n computeradvertentie tegen uit de jaren 80. 286 met 1 mb geheugen en 40mb harde schijf voor 7000 gulden.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 18:34
Retinite
Retinite is offline
spawn again, je heb gelijk, U2 (en niet UT 2) maar met jouw commentaar komen we eigenliujk ook nog niks verder

Laatst gewijzigd op 17-07-2002 om 18:37.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Retinite schreef:
spawn again, je heb gelijk, U2 (en niet UT 2) maar met jouw commentaar komen we eigenliujk ook nog niks verder
Ja, sorry, maar er is nog geen releasedatum. t Wordt steeds uitgesteld. Ik heb de term "When it's done" een beetje geript van Grant Robert (Legend, werkend aan Unreal 2). Maar voor UT2k3 moet je bij Mark Rein (Epic) zijn.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws. Check dan dit forum: http://ina-community.com/forums/foru...p?forumid=214, Mark Rein post daar regelmatig zelf hoe de status is over het spel (voornamelijk de demo die eerst uit zal komen).
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:24
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
spawn again schreef:

Mark Rein post daar regelmatig zelf hoe de status is over het spel (voornamelijk de demo die eerst uit zal komen).
regelmatig?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:25
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef:
regelmatig?
*kuch* Hmmja, elke 2/3weken. *kuch*

Hehe...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 16:03
ratsja
ratsja is offline
waar kan je de frame rates zien trouwens....of moet je die in de console intikken......

ik vind het spel echt te zwaar.........de build versie dan......zit je mipmap maar eens lekker hoog....damn.....

hij draait hier wel lekker soepel op 1280 x 1024 alles full....maar vind het wel te hoor........de minder bedeelden
een geforce 2 die trekt hem al niet eens.......

maar ik ben benieuwd hoeveel frames ik draai

dus iemand hoe ik dat aanzet
Oud 18-07-2002, 16:33
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
ratsja schreef:
waar kan je de frame rates zien trouwens....of moet je die in de console intikken......

ik vind het spel echt te zwaar.........de build versie dan......zit je mipmap maar eens lekker hoog....damn.....

hij draait hier wel lekker soepel op 1280 x 1024 alles full....maar vind het wel te hoor........de minder bedeelden

je drukt op Tab voor console en typt in:

stat fps
Oud 18-07-2002, 17:07
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:

je drukt op Tab voor console en typt in:

stat fps
thx
Oud 19-07-2002, 06:01
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:

Ja, als elke spelmaker games zou maken die 2jaar oude videokaarten aankan dan schiet het nooit op met de visuals.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 23:34
Koen
Koen is offline
Citaat:
ratsja schreef:

Echte gamers geven geen fluit om de graphics. Waarom dacht je dat de mensen die écht goed kunnen gamen Q2 spelen? Echt niet omdat die graphics de pan uit ownen, simpelweg omdat ze die gameplay heel fijn vinden.

Ik speel nog altijd m'n games op 800x600, alles low detail. CS en UT draaien dan een fatsoenlijke framerate, en meer heb ik ook niet nodig.

Kijk voor de gein eens op een LAN over de schouder mee naar een aantal mensen die goed kunnen Q2/3-en, en hoe die de graphics in hebben gesteld. Je lacht je waarschijnlijk dood..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 23:45
ratsja
ratsja is offline
ik vind graphics toch wel belangrijk, het voegt niks toe aan de gameplay, dat zeker niet, maar heeft en geeft mij wel een meerwaarde.

lekker draaien op 1280 met topbeeld ga je wel van watertanden hoor

ut2k3 ziet er echt heel mooi uit en dan vind ik het ook fijn om zo een spel te gaan spelen.
Oud 24-07-2002, 23:58
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:
ik vind graphics toch wel belangrijk, het voegt niks toe aan de gameplay, dat zeker niet, maar heeft en geeft mij wel een meerwaarde.

lekker draaien op 1280 met topbeeld ga je wel van watertanden hoor

ut2k3 ziet er echt heel mooi uit en dan vind ik het ook fijn om zo een spel te gaan spelen.
graphics vullen gameplay aan, dat klopt wel.

want dan heb je plezier in het spelen zonder dat je netvlies doorbrandt
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 10:39
Verwijderd
Nieuwe filmpjes:

Trailer lage kwaliteit: http://www.infogrames.de/products/pc...ds/ut_2003.wmv
Trailer hoge kwaliteit: http://pcmovies.ign.com/pc/video/ut2003_072402_01.mov

Presentatie van ut2003 & editor: http://www.people.fas.harvard.edu/~j...3_workshop.zip
Gameplay: http://www.people.fas.harvard.edu/~y...ntel_booth.zip

Vergeet DivX niet.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:

Echte gamers geven geen fluit om de graphics. Waarom dacht je dat de mensen die écht goed kunnen gamen Q2 spelen? Echt niet omdat die graphics de pan uit ownen, simpelweg omdat ze die gameplay heel fijn vinden.

Ik speel nog altijd m'n games op 800x600, alles low detail. CS en UT draaien dan een fatsoenlijke framerate, en meer heb ik ook niet nodig.

Kijk voor de gein eens op een LAN over de schouder mee naar een aantal mensen die goed kunnen Q2/3-en, en hoe die de graphics in hebben gesteld. Je lacht je waarschijnlijk dood..
Yep, klopt als een bus.

Trouwens, Koentje mag dan een beetje stoffig overkomen, maar classic DM-UT kun je maar beter niet tegen 'm spelen :> -- Dus hij weet waar-ie over praat.

Als ik DM tegen échte spelers speel, zet ik ook de details lager. Alle grafische toeters en bellen zet ik wel tijdens een sparpartijtje aan, tegen bots ofzo.

P.S. Koen, heb je nou al een beetje Quake 3 Corkscrew geleerd?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 11:30
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Yep, klopt als een bus.

Trouwens, Koentje mag dan een beetje stoffig overkomen, maar classic DM-UT kun je maar beter niet tegen 'm spelen :> -- Dus hij weet waar-ie over praat.

Als ik DM tegen échte spelers speel, zet ik ook de details lager. Alle grafische toeters en bellen zet ik wel tijdens een sparpartijtje aan, tegen bots ofzo.

P.S. Koen, heb je nou al een beetje Quake 3 Corkscrew geleerd?
dan daag ik koen hierbij uit hoor potje UT DM

dus koen, come on and play
Oud 25-07-2002, 14:31
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
ratsja schreef:

dan daag ik koen hierbij uit hoor potje UT DM

dus koen, come on and play
Ik lust ook wel een potje UT, lange tijd niet gedaan.
Het spel blijft !!
Oud 25-07-2002, 15:11
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:

Ik lust ook wel een potje UT, lange tijd niet gedaan.
Het spel blijft !!

wel eerst even inkomen, oude niveau halen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten