Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Welke windows-versie heb je trouwens? Als je 98 of ME d'r op hebt staan heeft die 512 helemaal geen nut, aangezien ze maar tot 256 kunnen gebruiken ![]()
|
Met een Geforce 2 MX begin je niet veel met Ut2k3, dus het kan best dat'ie verrot loopt.
Ik heb een PIII Tualatin 1266 en een Geforce 3 Ti 200. Ik draai het op 1024x768 alles low detail, anders trekt mijn pc het ook niet, ik zit nu tussen de 30 en 40 frames meestal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zit er overigens dik in dat de uiteindelijke versie weer verder geoptimaliseerd is, en dus beter loopt. |
![]() |
|
Ik weet dat de uiteindelijke versie dik beter gaat lopen. Ze zijn namelijk op dit moment bezig om de code makkelijker te verwerken te maken. Dan zou het ook op andere pc's behalve de zware systemen van ID moeten lopen.
Anywayz ik heb XP edus met die 512 zit wel goed. Het gaat alleen om me 3D kaart die gewoon zwaar aars zuigt. Moet toch eens een nieuwe kopen. Ach, na de vakantie dan maar. Zal er toch wel een betere leak uit zijn van UT. BTW: Link zou ik hier niet posten, het blijft warez he. Wat wel mag. www.fxp.nl Check daar de lijst met boards. Als je je op een van die aanmeld kom je wel een link tegen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Evengoed mijn impressie van UT2K3 --> Wát een spel. Onvoorstelbaar brute graphics, die engine belooft wat! -- Laten we wél wezen: eindelijk een spel die het systeem benut voor mensen die steeds 't laatste-van-'t-laatste aanschaffen! Ik vind dat zéér lovenswaardig. Eindelijk wordt je hardware écht lamgebeukt door 't softwarematige geweld van UT2K3. Wat me opviel was dat de rockets véél sneller zijn geworden, qua gameplayspeed meer richting Quake 2. En dat vind ik, als rocketliefhebber zijnde, een goede ontwikkeling. Zo maak je tenminste wat meer kans tegen iemand die een railgun heeft 1:1. Nadelen zijn m.i. wél dat het e.e.a. nogal chaotisch oogt. Natuurlijk ken ik de levels niet van binnen en van buiten, maar het is zo rommelig. Natuurlijk zijn die tierelantijntjes een lúst voor 't oog, maar dit komt de gameplay m.i. niet ten goede. Maar d'r zullen vast allemaal custom MP-DM-leveltjes komen, daar twijfel ik geen moment aan. Voorlopig blijf ik wel Quake 3 en Unreal Tournament spelen. Ik wacht wel op de final. Want het missen van OpenGL is toch een naar iets --daar OpenGL over 't algemeen een stukje vlotter draait dan Direct3D--, en ik acht de kans groot dat de final toch wat vlotter zal draaien over 't algemeen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En 't is geen demo die 2.3GB is, het is een beta. M.a.w. de 'final' zal niet veel groter zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En een 6 gig harde schijf? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hoe kan dan ut2k3 opeens een gig meer zijn? alsof 40gb hdds 2 maanden geleden niet goedkoop waren, dan hadden de devvers toch ook meer kunnen gebruiken? |
![]() |
||
Citaat:
![]() en MOHAA is behoorlijk groot/uitgebreid/mooi d8 ik dus als MOHAA 1gb nog wat is, dan moet ut2k3 wel ERG groot zijn, en dat lijkt me een te grote stap om VEEEL groter dan MOHAA te gaan vette sig btw ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Totaal aantal weergegeven bestanden: 93 bestand(en) 1.516.182.185 bytes 2 map(pen) 14.116.093.952 bytes beschikbaar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het gaat om een state-of-the-art engine die ze gebruiken met zeer hoge kwaliteit textures (zie post van Dobermann) die zeer veel ruimte in nemen. En dan heb je nog de muziek, en de maps en de geluiden. En dan de de modellen. 2,5gig? Makkelijk te halen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
kan ik niet bevatten maar je zult wel gelijk hebben naja we zien wel, ik hoop eigenlijk dat ie idd 2,5gb wordt hoe meer hoe beter (MOHAA is btw Medal Of Honor Allied Assault) |
![]() |
|
Ik kan dus eerst een hele nieuwe pc aanschaffen, want met mn TNT(1), pentiumIII 500 mhz kan ik UT(1) wel op 1280*1024 vloeiend spelen, maar UT2k3 en UT2 gaan dan niet lukken, en wanneer is de OFFICIELE RESLEASE DATUM van UT 2k3??
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En tis UT2k3 & U2 (niet UT2 ![]() Btw, Facing Worlds 3. ![]() ![]() ![]() Klik op thumb voor grotere pic. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws. Check dan dit forum: http://ina-community.com/forums/foru...p?forumid=214, Mark Rein post daar regelmatig zelf hoe de status is over het spel (voornamelijk de demo die eerst uit zal komen). |
![]() |
|
waar kan je de frame rates zien trouwens....of moet je die in de console intikken......
ik vind het spel echt te zwaar.........de build versie dan......zit je mipmap maar eens lekker hoog....damn..... hij draait hier wel lekker soepel op 1280 x 1024 alles full....maar vind het wel te hoor........de minder bedeelden een geforce 2 die trekt hem al niet eens....... maar ik ben benieuwd hoeveel frames ik draai dus iemand hoe ik dat aanzet
||
Citaat:
stat fps
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik speel nog altijd m'n games op 800x600, alles low detail. CS en UT draaien dan een fatsoenlijke framerate, en meer heb ik ook niet nodig. Kijk voor de gein eens op een LAN over de schouder mee naar een aantal mensen die goed kunnen Q2/3-en, en hoe die de graphics in hebben gesteld. Je lacht je waarschijnlijk dood.. |
![]() |
|
ik vind graphics toch wel belangrijk, het voegt niks toe aan de gameplay, dat zeker niet, maar heeft en geeft mij wel een meerwaarde.
lekker draaien op 1280 met topbeeld ga je wel van watertanden hoor ![]() ut2k3 ziet er echt heel mooi uit en dan vind ik het ook fijn om zo een spel te gaan spelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
want dan heb je plezier in het spelen zonder dat je netvlies doorbrandt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuwe filmpjes:
Trailer lage kwaliteit: http://www.infogrames.de/products/pc...ds/ut_2003.wmv Trailer hoge kwaliteit: http://pcmovies.ign.com/pc/video/ut2003_072402_01.mov Presentatie van ut2003 & editor: http://www.people.fas.harvard.edu/~j...3_workshop.zip Gameplay: http://www.people.fas.harvard.edu/~y...ntel_booth.zip Vergeet DivX niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, Koentje mag dan een beetje stoffig overkomen, maar classic DM-UT kun je maar beter niet tegen 'm spelen :> -- Dus hij weet waar-ie over praat. Als ik DM tegen échte spelers speel, zet ik ook de details lager. Alle grafische toeters en bellen zet ik wel tijdens een sparpartijtje aan, tegen bots ofzo. P.S. Koen, heb je nou al een beetje Quake 3 Corkscrew geleerd? |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus koen, come on and play
||
Citaat:
wel eerst even inkomen, oude niveau halen
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|