Oud 26-02-2005, 17:51
11568
11568 is offline
Vanochtend vroeg mijn nest uit om te paardrijden waar ik geen zin in had maar het viel toch wel mee. Thuis omgekleed en een hoop zooi mbij het kruidvat gekocht..en een fijne cd, dat was het laatste wat ik deed die dag dus thuis heb ik gedouched en ik ging slapen en nu ben ik 5 minuten wakker. Ik zou vanavond uitgaan maar dat heb ik afgezegd want ik heb geen zin. En geen geld.
Advertentie
Oud 26-02-2005, 17:52
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik las de krant en er stond in dat een jongen die ik ken (11 jaar mee in de klas gezeten) zelfmoord had gepleegd toen ging ik een platenspeler kopen en toen ging ik een serie foto's maken van een meisje dat tussen neus en lippen door vertelde dat ze drie mislukte zelfmoordpogingen had gedaan en in een psychiatrische instelling had gezeten. kortom een beregezellig dagje.
Oud 26-02-2005, 17:58
merels
merels is offline
ik heb vannacht vijftien uur geslapen daarna genixt en daarna koffie gedronken met mijn mams, nu heb ik gechilled zo oppassen en daarna naar utrecht naar een drum 'n bass iets maar ik weet het niet precies
Oud 26-02-2005, 18:02
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 26-02-2005 @ 18:19 :
ik ben met mijn ex naar de stad geweest net en het was saai en hij was chagrijnig en ik heb niks leuks gevonden omdat ik het niet leuk vond om met hem te winkelen.
Ga je dan in je blote t33tjes morgen, t00
Oud 26-02-2005, 18:13
655321
655321 is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 26-02-2005 @ 17:52 :
ik las de krant en er stond in dat een jongen die ik ken (11 jaar mee in de klas gezeten) zelfmoord had gepleegd toen ging ik een platenspeler kopen en toen ging ik een serie foto's maken van een meisje dat tussen neus en lippen door vertelde dat ze drie mislukte zelfmoordpogingen had gedaan en in een psychiatrische instelling had gezeten. kortom een beregezellig dagje.
Jezus wat kut..
Oud 26-02-2005, 19:38
vixen
vixen is offline
Ik was nog eens mn sleutel vergeten. Stomme snol die ik ben.
Oud 26-02-2005, 19:46
Maharani
Maharani is offline
vriendinnetje die ik heel lang niet had gesproken kwam langs en we hebben alleen maar gegeten en gepraat.
en oh ja mijn telefoon die ik kwijt was heb ik terug gevonden in de gang achter de schoenenkast
Oud 26-02-2005, 20:09
Luna
Luna is offline
en ik ga NU naar the edukators.
Oud 26-02-2005, 20:16
guess what
guess what is offline
ik heb net mn haar geverfd en straks ga ik uit
Oud 26-02-2005, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 26-02-2005 @ 19:02 :
Ga je dan in je blote t33tjes morgen, t00
godver kenneth de rits van mn weekendtas was kapot dus ik heb al mn spullen voor 1,5 week in 1 bowlingtas gedaan en daar paste niet veel in ik weet het niet en mark was een zeur hij zei steeds jongeee koop nou gewoon iets.
ik ga in mn b3k3n3
Oud 26-02-2005, 20:44
Metal
Metal is offline
Citaat:
Rieno schreef op 26-02-2005 @ 01:28 :
en dat weggaan was echt kut! gadver...zag ik je zo weglopen en zwaaien enzo en en en..nou...bluh
wow dude

jullie hebben 1 keer gemeet
Oud 26-02-2005, 20:48
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 26-02-2005 @ 21:39 :
godver kenneth de rits van mn weekendtas was kapot dus ik heb al mn spullen voor 1,5 week in 1 bowlingtas gedaan en daar paste niet veel in ik weet het niet en mark was een zeur hij zei steeds jongeee koop nou gewoon iets.
ik ga in mn b3k3n3
Oh L33s ik wil dat je in je b3k3n3 komt J00p33!
Oud 26-02-2005, 22:30
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik heb Paranoide aan de telefoon gehad en toen werd ik heeeel emotioneel, en ik zuchtte vol smart
Oud 26-02-2005, 23:15
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-02-2005 @ 21:44 :
wow dude

jamaarehm soms klikt het meteen ehm heel erg goed
Oud 26-02-2005, 23:31
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 27-02-2005 @ 00:15 :
jamaarehm soms klikt het meteen ehm heel erg goed
maar overdrijven is ook een vak

Ik heb trouwens weinig tot niks uitgevoerd. Net nog naar een vriendin gefietst omdat ik dacht dat ik beter genoeg was, daar alelen kunnen hoesten dus maar weer naar huis gegaan. Ben nu al een half uur bezig om de scriptie van mijn vriend door te lezen en te verbeteren, ik ben ook te aardig
Oud 27-02-2005, 03:46
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-02-2005 @ 21:44 :
wow dude

haha..vraag ook maar niet hoe het kan, daar is niet echt een eenduidig en/of duidelijk antwoord op te geven

maar het was wel zo
Oud 27-02-2005, 12:16
suikerprinses
suikerprinses is offline
vanmorgen heb ik een vriendinnetje op schiphol uitgezwaait en ik moest ervan huilen. toen naar huis, soepie eten en nu leren .
Oud 27-02-2005, 12:28
Verwijderd
ik heb geslapen en heel raar gedroomd over een hotel waar ik met mijn m00der kwam en waar je lak-sleehakken aanmoest voor je naar binnen mocht, en die kreeg iedereen bij de deur.
en toen werd ik wakker omdat mijn vader me thee bracht en toen nam ik een slokje en ben ik weer verder gaan slapen.
toen droomde ik over mijn beste vriendin en een weerwolf en dat was heel eng.
toen ik weer wakker werd om 12 uur was mn thee koud.
nu ben ik aan het bedenken wat ik vanavond aandoe naar betty ford maar alles ligt op mn kamer in a-dam.
en zo heb ik een date met carmen op ede-wageningen cs en dan gaan we naar de hague en dan naar rrrroffa.
nu ga ik weer bedenken wat ik aandoe.
Oud 27-02-2005, 12:46
Blenderhead
Blenderhead is offline
wakker geworden
Oud 27-02-2005, 12:58
snoodaard
snoodaard is offline
dat en op een gele site gelezen over bikinis, educator en forumliefde.

Nu ga ik een bankafschrift openen.
Oud 27-02-2005, 13:02
monolo
monolo is offline
gister overdag gewinkeld met saar, rosa en suus..savonds lekkah vegatarisch gekookt en daarna naar de museumnacht met de tjiks..veel gezien..met de japanse pron prenten in de kunsthal als hoogtepunt not alleen doordat het zo friggin koud was hebben we niet alles kunnen zien. erna wat gedronken en chocolade taart besteld die suus heel vies vond en die ik voor de helft ook nog eens had opgegeten.
Oud 27-02-2005, 14:26
Verwijderd
gisteravond uitgeweest met de auto gelukkig, toen bevroren we al, vriendin reed die net dr rijbewijs had en de auto maakte rare geluiden, maar het was wel grappig. toen we aankwamen was de ding nog in de metalfase dus gingen we in het café ernaast maar even een biertje drinken. en tot was ik om 04.15 thuis en ging ik slapen en werd ik een paar uur geleden wakker. nou zijn m'n opa en oma er en daar heb ik ook maar even mee gekletst en nou moet ik stagelectuurding door gaan lezen. jippie.
Oud 27-02-2005, 14:49
Snuitermans
Snuitermans is offline
Gister uitgeweest. Op zich een goede avond, leuk gepraat, lam geworden, gekust, blits gedanst en een glas kapot geslagen tijdens een pitje. Nu heb ik een stuk of vier diepe sneeën en hechtingpleisters.
Oud 27-02-2005, 15:08
vixen
vixen is offline
Ik ben uitgeweest en nu ben ik brak serieus niet zuinig gewoon. Maar ik moet naar mn zus want mn ouders zijn daar over 7 minuten maar ik wil niet
Oud 27-02-2005, 15:11
Verwijderd
Gisteren ziek&wel alsnog naar de Museumnacht gegaan en ik wilde echt maar heel even, dus eerst langs stage gegaan en daar geprobeerd vriendelijk te glimlachen, in het NAI kwam ik mijn ex-fling nog tegen maar ik heb hem uiteraard ontweken maar toen ik later bij zat te komen in de Bazar kwam hij ook binnen en zei hij 'Plien we moeten praten' waarop ik me nog zieker voelde dus toen heeft hij me naar de auto gebracht en ben ik flauw gevallen toen ik uitstapte.
En nu heb ik nog steeds koorts en bladiebla en moet ik veel voor school doenn.
Oud 27-02-2005, 15:17
11568
11568 is offline
Niets
Oud 27-02-2005, 15:29
Hagel
Hagel is offline
Nog niks, ik zou bij mijn ouders gaan eten maar die belden net dat ze niet wilden dat ik kwam omdat ik ze anders zou aansteken met griep Maarja nu heb ik dus geen eten Ik was niet van plan om nog iets anders uit te gaan voeren, misschien wat werken aan mijn stageverslag.
Oud 27-02-2005, 16:38
Haligh
Haligh is offline
was uitgegaan en een optreden geregeld in wat vroeger een extreem foute toko was (drugs-wapenhandel), maar er nu aardig ok uitziet.

Daarna uitgeweest, maar ik was blah dus ben niet lang gebleven.
Oud 27-02-2005, 16:50
pipimädchen
pipimädchen is offline
er ligt eindelijk sneeuw in schiedam dus ik ben aan het jodelen
Oud 27-02-2005, 17:19
Verwijderd
niks interessants
straks ga ik met de trein naar rotterdam en forumswingen met pan am bertbart otis en herion h00r en dan logeren met zn allen bij oot, dat wordt spannend
Oud 27-02-2005, 17:34
Verwijderd
gisteren naar de opendag van de hogeschool utrecht geweest en besloten dat ik me volgend jaar maar eens aan de studie communicatiemanagment ga wagen.
daarna met mn vriendinnetje afgesproken en hebben wat door utrecht geslenterd en we zijn gaan poulen,en toen was het alweer tijd om naar huis te gaan.
maa r ik had een trien te laat en toen mistte ik mn laatste bus en ben ik te voet naar huis gegaan en dat is een uur lope maar metmuziek op was het best te doen,toen ik 100 meter van huis afwas stonden er 2 politiebusjes want er was ingebroken bij een bedrijfspand en toen moest ik al mn gegevens geven enzo omdat ze het vreemd vonden dat ik om 2 uur snachts nog door het dorp wandelde,en toen kwam ik thuis en kreeg ik een preek en toenging ik slapen.
ik werd om half 3 wakker en toen ging ik douchen e n huiswerk maken en daar ben ik net even mee gestopt en straks moet ik weer verder
Oud 27-02-2005, 18:07
ZerO
ZerO is offline
Gisteren ging ik uit in wereldstad Hilversum met mijn vriend en zijn broertje & co en heb teveel desperados gedronken en toen had ik het zwaar maar ik bleef dansen. Vervolgens kreeg ik een volle glas bier over mijn kleren heen grr en heb ik gewonnen met poolen
Oh en om 4 uur 's nachts nog een bamihap gegeten en vanochtend mocht ik van hem niet uitslapen en toen gingen we seksen en nu ben ik gaar en moet ik verslagen van projectgenoten lezen en dat is SAAAAI
En niet te vergeten heb ik vandaag koud geleden op verschillende stations in verband met werkzaamheden
Oud 27-02-2005, 18:20
grandmommy
grandmommy is offline
vandaag ging ik met drie vriendinne een filmpje maken voor CKV, daarvoor moesten we naar het pliesieburo. dus we gingen vragen of we er mochten filmen maar helaas, dat kon niet want er was geen leiding aanwezig. toen hebben we van meneer de aardige agent een rondleiding gehad, de cellen gezien blaa. daarna gingen we thuis filmen, toen gingen we naar een ander bureau om te filmen. we hadden een wapenstok en een politiejas van de daddy van een van m'n vriendinnen meegenomen, maar toen kwamen er een paar koninklijke matennaaiers aan om die spullen af te pakken en naar onze legitimatie te kijken. en toen vroegen ze hoe de pa van die vriendin heette en toen ze doorhadden wie het was dachten ze ' kut nu ben ik flink de sjaak kuttekut' dus toen moesten we lachen. later bleek het ook helemaal niet vebroden om een politietenue te dragen, die sukkels
Oud 27-02-2005, 18:51
Verwijderd
HOI! ik heb tegen Hermione gepraat op msn! maar die hoer negeerde me
En ik heb mijn fucking scriptie aaaaaf!
En die moet ik morgen inleveren meieieuwiuwkks
Oud 27-02-2005, 19:11
Luna
Luna is offline
ik wilde leren maar ik voel me ziek en slap dus dat lukte niet echt.
en er kwamen allemaal mensen bij mn ouders eten waar k bij moest zijn en ze zijn er nog steeds maar ik wil rust.
Oud 27-02-2005, 19:15
vixen
vixen is offline
Ik heb mn propedeuse gehaald. ohmygod
Oud 27-02-2005, 19:26
merels
merels is offline
ik ben gister naar utrecht geweest naar een of ander drum 'n bass/jungle feest wat opzich wel leuk was alleen ik was moe en er waren veel mensen die een irriterend effect hadden op mij. maar daarna nog even gechilled dat was gezellig, ik viel weer pas om half ach in slaap en om half tien op om te werken maar ik werd raarr wakker. `ik moest werken en nu ben ik erg moe en heb ik net te horen gekregen dat ik morgen een tentamen heb over een duists boek ik ben viaviavia aan de nederlandse versie gekomen
maar ik moet heb dus nog wel helemaal lezen
Oud 27-02-2005, 19:32
schimmel
schimmel is offline
net zag ik dat ik morgen 2 tentamens heb, dat suckt wel want ik heb de boeken niet. verder is mn ribbenkast nu ook aan de bovenkant gekneusd en aaauw, het doet heel veel zeer.
gister hebben 2 dinniejzzs vlechtjes in mn haar gezet met nephaar hihi. savonds zijn we naar de koornbeurs gegaan ha ha, maar de muziek was wel ehm, niet heel erg slecht, zeg maar.
en ik heb zo geen zin in school morgen.
Oud 27-02-2005, 19:54
cha0s
cha0s is offline
gisteren heb ik bier gedronken en Dawn of the dead zitten kijken want dat blijft een geweldige zombie film. <33 (fuck die remake slash 'tribute.')
Vandaag heb ik niks gedaan daar 't zondag is.
Oud 27-02-2005, 19:56
Glory
Glory is offline
ik had vannacht weer een feestje en dat was leuuuuk.
Oud 27-02-2005, 20:29
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
cha0s schreef op 27-02-2005 @ 20:54 :
gisteren heb ik bier gedronken en Dawn of the dead zitten kijken want dat blijft een geweldige zombie film. <33 (fuck die remake slash 'tribute.')
Vandaag heb ik niks gedaan daar 't zondag is.
blijft idd een vette film

ontopic, ik moest werken en het was rustig en dat is chil

Laatst gewijzigd op 27-02-2005 om 20:40.
Oud 27-02-2005, 20:59
11568
11568 is offline
Ik heb mij de hele avond bezig gehouden met lp's digitaliseren en op de computer te zetten en nu ga ik nog even in mijn vensterbank een peuk roken en slapen
Oud 27-02-2005, 21:45
Susanne
Susanne is offline
l
le
ler
lere
leren

ik heb zoveel geleerd
ik kan haast niet meer praten dan vergeet ik alles
Oud 27-02-2005, 21:48
ZerO
ZerO is offline
Heb heel de avond generd en gebeld met klasgenoten. Ik ga zo een film kijken en ik wil vannacht de Oscar uitreiking zien
maar jaa die zenden ze niet uit en de bbc ook al niet meer
Oud 28-02-2005, 07:12
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ga nu naar school, en ga daarna werken

en daar tussen door ga ik taart eten met mn chick, want we hebben een half jaar iets
Oud 28-02-2005, 07:16
cha0s
cha0s is offline
^

Opgestaan, ontbijt gemaakt voor m'n pa en ik, internet. Straks m'n kamer rigoreus opruimen.
Oud 28-02-2005, 08:02
vaag
vaag is offline
Gister iets te laat gaan slapen. Maar dat maakte niet uit. Alhoewel ik me wel verslapen had. En toen mijn trein miste. Dus de volgende nemen heh , heeft die trein ook weer 20 minuten vertraging. Nou eindelijk aangekomen in Roosendaal. Vertellen die mothafokkers dat die stomme trein naat antwerpen niet rijd. Kut NS. Ik had gewoon kunnen uitslapen. Vandaag ga ik dus slapen.
Oud 28-02-2005, 08:13
Bell
Bell is offline
vandaag heb ik nog niet veel uitgespookt...
ik ben wakker geworden, heb mn mams gedag gezegt, ben achter de pc gekropen en ja.. dat was het tot nu toe..
Oud 28-02-2005, 09:39
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik zit in de les
Oud 28-02-2005, 10:42
Verwijderd
dit weekend geskankt in de melkweg en veel te veel gezopen dus nu ben ik brak en veel te hard meegeschreeuwd met de hardheid duus mn stem is naar de gal ik moet ook nog eens werken
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten