![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Programma
22 februari: PSV (Ned) - AS Monaco (Fra) Liverpool (Eng) - Bayer Leverkusen (Dui) Real Madrid (Spa) - Juventus (Ita) ![]() Bayern München (Dui) - Arsenal (Eng) ![]() Returns op 9 maart. 23 februari: Werder Bremen (Dui) - Lyon (Fra) Manchester United(Eng) - AC Milan (Ita) ![]() FC Porto (Por) - Internazionale (Ita) FC Barcelona (Spa) - Chelsea (Eng). ![]() Return op 8 maart. 15 maart: Internazionale - FC Porto. Kwartfinale: 5/6 april en 12/13 april. Halve finale: 26/27 april en 3/4 mei. Finale: 25 mei, Istanbul. veel topwedstrijden zeg ![]() |
![]() |
|
PSV en Liverpool maken goede kans om door te komen.
![]() Misschien wel een nadeel als je thuis begint. Als je uit begint en je komt daar met een goed resultaat weg dan kun je het in eigen huis, waar je meer je eigen spelletje kunt spelen, het afmaken. ![]() Verder inderdaad veel toppers ja, dat maakt het alleen maar leuk. ![]()
|
Tja PSV had het slechter kunnen treffen. De uitslagen van Monaco in poule A zijn wel afschrikwekkend maar de ploegen die daar in zaten waren echt wel matig. Leverkusen maakt ook een zeer goede kans om door te gaan, zeker omdat ze eerst uit moeten
![]() ![]()
|
Zo uitzonderlijk knap vond ik die overwinning van Bayern niet.. Het is gewoon de betere ploeg en ze hadden er zeker nog 2 a 3 bij moeten maken. Nu zijn ze er alles behalve zeker van dat ze de volgende ronde halen, maar ik verwacht niet dat 'middellijnvoetbal' van Arsenal er 2 inschiet tegen een verdedigend Bayern. PSV knap
![]()
|
Vrij goede uitgangspositie van PSV, 1-0. Al is het nog lang niet gespeeld. Ik hoop dat ze gewoon lang de 0 kunnen houden en stiekem er daar in Frankrijk ook eentje kunnen inprikken, dan moet het wel gepiept zijn.
![]() Liverpool, yes! ![]() ![]() Vanavond ook weer een paar krakers... vooral Barca-Chelsea en Man United-AC Milan. ![]() Hm, voor de terugwedstrijden moeten ze het programma wel veranderen, want AC Milan en Inter spelen in hetzelfde stadion, en als ze zich aan hetzelfde programma als nu houden dan moeten ze tegelijk spelen in hetzelfde stadion. Zullen ze wel een wedstrijd omwisselen met de andere dag of zo. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die Maxi is balvast en sterk in de lucht. Zeker een aanwinst. ![]()
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
|
Effectief Chelsea gisteren, maar die Drogba was ook wel erg dom. Je loopt die scheids constant te irriteren en tjah, dan krijg je hiervoor wel je tweede geel. Wisgerhof kreeg er ooit rood voor, zal ik maar zeggen.
Barcelona speelde mooi, maar was niet effectief. Ronaldinho was wat traag, maar blijft een wonderbaarlijk goede speler. Lopez deed wat hij moest doen, hard en op het doel af, dat was goed.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
heeft ook goed wat geld gekost, moet je niet vergeten. Man U kocht ook ooit een Forlan voor heel veel geld en die viel een paar keer geweldig in maar heeft het nooit kunnen maken. (doet het nu in Spanje dan wel weer aardig ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Whaha, die kop van Mourinho na de 2-1. ![]() ![]() Verdere conclusies na gisteren: Lyon lijkt al door te zijn, Milan kan het ook zonder Sjevshenko en Inter heeft ook een redelijke uitgangspositie na een harde wedstrijd. Vooral die tik van Materazzi (dacht ik) was echt vies. ![]() Trouwens, ik zapte ff van de Belg naar de Nederlander (die 5 seconden achter liepen met het beeld of zo) tijdens de eerste helft van Barca-Chelsea (beeld: bank van Chelsea met Mourinho): - Belgische commentator: "En hier een zelfbewuste blik van Mourinho..." - Nederlandse commentator: "En hier de arrogante blik van Mourinho..." ![]()
|
wat een geweldige wedstrijd!!!
Ik irriteerde me op het eind wel mateloos aan chelsea zeg. met 8 man in de eigen 16, je kunt wel zeggen alleen het resultaat telt maar met zo'n team moet je toch wel een beetje lef tonen hoor. ow ja: ronaldinhio ![]()
|
Helaas... Het anti-voetbal wint weer eens onverdiend.
![]() Natuurlijk was dit wel Barca's eigen schuld maar toch. Schandalig eigenlijk dat Maurinho zo durft te spelen als je ziet welke spelers hij tot zijn beschikking heeft. En Kezman die nog glashard beweerd dat Chelsea vanavond heeft bewezen ook mooi aanvallend voetbal te kunnen spelen. ![]()
|
Wat een geniale wedstrijd, prachtig spektakel. Voetbal zoals voetbal hoort te zijn. Jammer van de uitslag maar je kan niet alles hebben...
En ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat het slap is van Mourinho om met zo'n selectie te gaan verdedigen als je met nog een kwartier op de klok 4-2 voor staat. Kom op zeg, dat zou iedere coach doen, het is ook niet zo dat je tegen een of andere B-ploeg speelt. Maar tegen een ploeg als Barcelona kan je het je echt niet veroorloven om nog ff vol op de aanval te gaan spelen want dan vliegt ie er wel aan de verkeerde kant in. Verdedigen is ook een kunst, en zeker tegen aanvallend misschien wel de sterkste ploeg ter wereld. Nu maar hopen dat PSV Chelsea loot en dat Mourinho nog harder op zijn bek gaat ![]()
||
Citaat:
Moment van de wedstrijd: Toch wel Ronaldinho en zn goal ![]() ![]() En nu maar hopen dat PSV vanavond door komt en dan CHelsea of Madrid loot !
||
Citaat:
Ik hoopte zo hard dat ze doorgingen. ![]() ![]() Sorry hoor, maar het spel van Barca was vrij zaad-dodend in het begin. 70%, maar geen enkele kans creeeren...
|
zaaddodend? ronaldinho liet ze steeds alle hoeken van het veld zien, prachtige actie eind 1e helft op eto'o; wegdraaien, buitenkantje rechs op eto'o, hij net over
Ik had persoonlijk liever wel dat chelsea 4-2 maakte, maar dat decootje daarna nog ff 4-3 maakte, dan blijf het nl. 90 minuten lang spannend ![]() wat was er btw nou na de wedsrtijd met rijkaard en ronaldinho, wouden die vechten ofzo?
||
Citaat:
![]() Ik noem even op (naast de 2 doelpunten): - Schot van Xavi (knappe redding van Cech) - Schot van Eto'o (net over na een diepe bal van Ronaldinho) - Bal op de paal van Iniesta - Kopbal van Puyol (gered op de lijn door Cech) En er werden wel meer kansen gecreerd door Barca. Helaas benutten ze deze niet, en scoorde Chelsea 4x uit 4 kansen (waarvan 1 afgekeurd had moeten worden).
|
Wat een wedstrijd gisteren tussen Chelsea en Barca als ik dat zo van iedereen hoor (heb het niet live gezien)... Chelsea op rozen na 3-0, dan komt Barca terug en dan nog loopt het verkeerd af, want ik gun die arrogante Mourinho helemaal nix.
![]() Wat is er nu eigenlijk met Eto'o na de wedstrijd gebeurd? Was een incident of zoiets? Hehe, Lyon haalt ook ff uit tegen Werder Bremen... maar op basis van die samenvatting waren ze toch gelijkwaardig de eerste helft, alleen Lyon kwam 3 keer voor het doel en scoorde 3 keer en Werder Bremen kreeg een aantal kansen maar benutte er slechts 1tje bij een voor hun al kansloze tussenstand. Milan 1-0 weer en verder. Degelijk. Ik zie Milan nog wel eens de finale bereiken zoals 2 jaar geleden. Vanavond wordt het erop of eronder voor PSV en Liverpool! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
PSV door
![]() Maar ik vrees dat PSV niet verder gaat komen dan de kwartfinale. Je mag er toch vanuit gaan dat een andere club wel de kansen maakt als die ze krijgt, en PSV geeft wel kansen weg. Maarja alles kan natuurlijk ![]() |
![]() |
|
PSV door, leuk, maar opzich vond ik het niet genoeg niveau om bij de "beste 8" te horen. Ze moeten wel wat meer uit de kast trekken willen ze verder komen dan de kwartfinales, maar goed, de prestatie is er en daar draait het om.
Arsenal niet door. Tjah, ik houd niet van Arsenal, noch houd ik van Bayern, dus het maakt me niet zoveel uit. Maar ik denk dat ik hier meer vrede mee kan hebben dan als het andersom geweest was. Bayern is gewoon beter. Juventus door verraste me opzich wel. Real draait dan misschien niet zoals het zou moeten, ik had wel wat meer van ze verwacht in deze wedstrijd. Domme overtreding trouwens van Ronaldo. Dat Liverpool door is, vind ik dan weer wel kut. Ik heb een beetje een hekel aan liverpool ![]()
||
Citaat:
|
Tja PSV, je kan zeggen wat je wilt maar het is toch een prachtig uitgebalanceerd team. Op elke positie staat de goede speler, en ook nog niet eens zo slecht. Als je even de linies doorloopt;
Gomez heeft wel weer bewezen dat hij een keeper is die absoluut mee kan draaien in de top van de CL De verdediging is onverzettelijk en maakt zelden fouten Een middenveld met Vogel, Van Bommel en Cocu zegt genoeg lijkt me Snelle behendige buitenspelers, en een tank van een spits Vennegoor mag dan geen Henry, Van Nistelrooy of Raul heten (terwijl die er allemaal uit liggen ![]() Hiddink heeft er een prachtig team van gemaakt en ik zie ze tot meer in staat ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
mijn favo barca ligt er helaas uit. Maar ja ik heb nog Liverpool, Juventus en AC Milan.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Nederland op weg naar EK 2008 Fides | 500 | 22-08-2007 22:55 | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten X Stom Konijn | 500 | 03-02-2007 12:03 | |
Vrije tijd |
Play-offs om verloren terrein goed te maken. EmilioFCG | 205 | 11-05-2006 21:44 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten. EmilioFCG | 500 | 26-03-2004 12:22 | |
Vrije tijd |
UEFA Cup wordt veranderd vanaf 2004-2005 Verwijderd | 10 | 21-06-2003 00:43 |