Advertentie | |
|
![]() |
|
voor de zomer: instappertjes, voor wat nettere gelegenheden meestal instappertjes met een piepklein hakje
voor de winter (bij langer rokje ): nette laarzen, meestal zijn dat dan of nette stretch laarzen of zwarte leren laarzen of donkerblauwe leren laarzen of donkerbruine suède, in ieder geval geen lichte kleur ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
toen ik nog op dansles had deed ik gewoon me laarzen eronder met een hak dus, maar buiten dansles dus heelmaal nie, droeg ik ook amper rokjes en dan had ik meestal me Dr Martens eronder, en nu heb ik net nieuwe allemaal knie- rokkies en daar doe ik me sneakers (met vlammies) eronder
![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2002 om 18:11. |
![]() |
|
![]() |
Dat vind ik dus het grote probleem van rokjes: dat ik er geen leuke schoenen onder weet. Laarsjes kunnen odrinair overkomen en platte schoenen vind ik ook niks. Bij platte schoenen krijg je al snel van die dikke kuiten (ook al heb je geen dikke kuiten, t lijkt dan vaak toch dik). Problemen problemen. Ik heb trouwens ook maar 1 rokje dacht ik.
||
Citaat:
![]() Hoewel laarzen, tja 't hangt wel van de lengte van het rokje af, als het een kort rokje is, geen laarzen maar lage schoenen, anders staat 't imho zo sletterig
||
Citaat:
![]() Mensen in mijn omgeving herkennen mij zelfs aan het geluid van mijn hakken.. (hey *naam*, als er een deur tussen zit) En dat vind ik niet grappig.. ![]() Ohw..Ik draag mijn instappertjes onder rokjes.. Kuitlaarsjes doe ik niet onder een rokje aan..Dat vind ik altijd zo stom staan.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Meestal mn doc's,en anders mn allstars of skateschoenen ligt een beetje aan het rokje en de rest van de kleding.
Onder een heel schattig rokje ga ik niet mn doc's aantrekken...maar mn allstars,en bij felgekleurde rokjes mn skateschoenen. Ach complicated ook eigenlijk...eigenlijk draag ik al mn schoenen onder mn rokjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() mmz *merkt op dat hier veel meisjes doc's en kisten en skate schoentjes en allstars dragen..* wat prettig toch al deze goed geschoende dames ![]()
||
Verwijderd
|
Ik ook doc's (oh yeah), skategympies.. of slippers.
Naja of blote voetjes ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Verhalen & Gedichten |