Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik ook ik heb er zondag gezien. zoenen in de baas zijn tijd is goed! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lang leve de treinreizen... ![]() Verder is het stil, en blijft mijn ex ontzettend lief. Maar dat gaat niet meer goedkomen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Pimp ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Pfrt, ben 't af en toe weer beu om vrijgezel te zijn... ![]() Zeker nu 't zo druk is met werkskes maken enzo, is er niet echt een rustgevend punt in m'n leven, behalve dan m'n vrienden en vriendinnen maar die hebben 't ofwel ook allemaal erg druk, ofwel ook 'n beetje moeilijk, waardoor ik weer probeer haar op te vrolijken maar mezelf weer wat uit 't oog verlies... 't Zijn allemaal geen gemakkelijke tijden, jammer genoeg. ![]() Maar: 't is opnieuw terrasjesweer, binnenkort eens proberen 'n paar uurtjes te relaxen op 'n terras. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
prima trouwens ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
pijn in mn hart om de manier waarop het gegaan is. meer niet |
![]() |
||
Citaat:
![]() uhm, geen idee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij is alles een beetje saai en gewoontjes. Hoewel ik wel uitkijk naar het weekend. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Weet je wat het is; Ik hou echt onwijs veel van Marit, geef nog meer om d'r en vind het heerlijk om lekker bij haar te zijn en dingen met d'r te doen, we hebben samen echt een geweldige tijd. Maar ik mis de aantrekkingskracht, die is echt al een lange tijd zo goed als weg. Hoe cliché het ook klinkt lijkt het erop dat ik haar gewoon meer als m'n beste vriendin zie ofzo...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|