Oud 14-03-2005, 13:54
Quasi
Quasi is offline
ze hebben al heel vaak gezegd maar vandaag is me vader naar het gemeentehuis geweest om de papieren op te halen... Mijn moeder zei dat zij het ook wilde, maar ze heeft zicht, terwijl ze nooit drinkt, gisteravond helemaal bezat. Ze heeft de hele avond boven de wc gehangen om te kotsen, en ik kreeg haar neit naar bed... ik heb zelf dus ook maar een uurtje geslapen. Maar da vink niet erg. Het ergste is dat 2 mensen die voor elkaar gemaakt zijn, nu uit elkaar gaan...

*Edit door Kruimel: met vraagstelling*

Citaat:
Quasi schreef op 15-03-2005 @ 15:43 :
goed dan wordt vraag hierbij: heb jij dit ook wel eens meegemaakt en hoe ging je hiermee om

Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 15:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2005, 14:03
Marcade
Marcade is offline
Even heel erg bot en nuchter ... .. als ze echt voor elkaar gemaakt waren, zouden ze nu niet uit elkaar gaan ..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 14:37
mandi
mandi is offline
kopt idd, het is hard en pijnlijk dat ze uit elkaar gaan, maar geloof me, het is beter voor iedereen *spreekt uit ervaring*
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 14:47
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Tis wel ff kut ja, kweet er alles van..
Mn ouders zijn nu 5 jaar uit elkaar en nu is t wel beter zo...

Ik dacht ook altijd dat mn papa en mama voor elkaar gemaakt waren maar nu ze allebei n andere partner hebben zie ik in hoe fout ik was om dat te denken!!!
Oud 14-03-2005, 14:49
Redhair
Redhair is offline
Mensen zijn niet voor elkaar gemaakt. Dus houd dat niet voor ogen, dan maak je jezelf alleen verdrietig. Gelukkig willen ze het allebei, niet dat de ene nog graag bij de ander blijft. Ik hoop voor je dat het zonder veel ruzie verloopt en wens je veel sterkte.

Wat is je bedoeling met dit topic? Bind er een vraag aan vast, anders is het een mededeling en dan wordt hij gesloten.
Oud 14-03-2005, 20:41
M-Leentje
M-Leentje is offline
Is het ook helemaal zeker dat ze nu gaan scheiden? Of is het we gaan scheiden, gevolgd door een lijmpoging?

Omdat je zei dat ze het al zovaak gezegd hebben, lijkt me nou ook niet elke keer prettig, steeds die verandering.
Oud 14-03-2005, 20:43
Encrypted
Encrypted is offline
Sorry gast, m'n ouders zijn ook al een tijdje uit elkaar en het is idd heel kut. Ik merkte naarmate ze langer uit elkaar waren dat ik steeds meer miste, dingen die ik nooit meer zou krijgen.

Maar goed, ik ben er niet verdrietig over, ze leven allebei nog en zijn zelfs nog heel aardig tegen elkaar , het enige verschil is dat ze in twee verschillende huizen wonen.

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 20:52
Faerie
Faerie is offline
Hey ten eerste sterkte!

Maar hoe heeft dat zich dan ontwikkeld bij jouw ouders als ik vragen mag?
Kregen ze steeds meer ruzie etc?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 07:49
Quasi
Quasi is offline
ja idd... ze hadden steeds vaker ruzie... en mijn vader moest het altijd goed maken. Mijn moeder wilde dat niet doen. Dat heeft zich langzaam opgehoopt, en dat is te ver gegaan. Ook kon mijn moeder mij en mijn broer niet meer met rust laten, ze lette op alles wat we deden, en we konden niks goed doen. Dat kon mijn vader ook niet aan zien... toen in januari, stond mijn vader al op eht punt weg te gaan, maar toen heeft mijn moeder hem overtuigd te blijven.'Dat deed ze met zo veel overtuiging dat mijn vader echt geloofde dat zel hem terug wilde en dat ze bereid was te veranderen. Nu blijkt dus dat het niet zo is, dat ze neit veranderd dus kan mijn vader niet langer aan. Ook zegt mijn moeder oko altijd in haar woede hele kwetsende dingen. Zo noemde ze mijn oma, de moeder van me vader, een goor kutwijf, omdat ze in mijn moeders ogen te veel partij trok voor mijn vader. Dat zal mijn vader haar ook nooit vergeven.
Oud 15-03-2005, 11:33
Nona
Nona is offline
Even een discussie-onderwerp of vraagstelling?

En sterkte ja.
Oud 15-03-2005, 14:43
Quasi
Quasi is offline
goed dan wordt vraag hierbij: heb jij dit ook wel eens meegemaakt en hoe ging je hiermee om
Oud 15-03-2005, 15:35
Nona
Nona is offline
Citaat:
Quasi schreef op 15-03-2005 @ 15:43 :
Dank je. Ik heb hem ook even in je beginpost gezet, zodat mensen er niet overheen lezen.
Oud 15-03-2005, 16:25
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ja klote !
Oud 15-03-2005, 20:44
M-Leentje
M-Leentje is offline
Mijn ouders zijn ong vijf jaar geleden gescheiden. Net zoals andere mensen hier zeggen, is dat gewoon kl*te. Je hebt een tijd een enorme rotsituatie. Eigenlijk heb ik niet echt een idee hoe ik ermee om gegaan ben. Heb vooral veel gehuild, ben veel boos geweest.

Misschien klinkt het stom, maar er is een moment dat het gewoon minder pijn gaat doen, zelfs dat je soms inziet dat de situatie zo beter is. ( Tenminste, dat is het na vijf jaar voor mij ongeveer.)

Iig nog succes ermee!
Oud 17-03-2005, 20:11
nijmegenaar
nijmegenaar is offline
mijn ouders zijn lang geleden gescheiden. Ik was 12 jaar toen zij uit elkaar gingen. Het enige dat ik soms erg vind is dat ik soms niet meer weet hoe het gezin was. Wat vond mijn gezin leuk en belangrijk? dat ben ik grotendeels vergeten.

Wat moet je doen: zorg goed voor jezelf, zorg ervoor dat je vrienden hebt die je steunen, als je broers of zussen hebt behoud de band met ze want juist zij begrijpen jou het best!

laat maar op je af komen, je hebt het toch niet in de hand.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten