| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() vriendin van me zit daar ook op. je mag er geloof ik maar 1 jaar inblijven, maar dan heb je iig wat. én nog vlakbij het centrum.
|
|
|
|
Enkele adresjes:
DUWO De Key en Intermezzo DUWO verhuurt kamers op de Rochdale I, en heeft ook nog containerwoningen in Noord. De Key en Intermezzo hebben containerwoningen in Westerpark en ook nog kamers in de binnenstad (Bijltjespad, kattenburgerplein) en kamers op Uilenstede (amstelveen). Bij alle studentenhuisvesters krijg je een campuscontract (tot het einde van je studie) en kun je je inschrijven.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kloppen al deze verhalen? Of is het onzin?Weet tevens iemand hoe lang je gemiddeld op de wachtlijst moet staan bij studentenwoningweb voor een kamer in centrum of daar dichtbij? En hoe lang moet je gemiddeld ingeschreven staan als je kans wilt maken op een kamer in een grote studentenflat, buiten het centrum? Ik sta nu namelijk ongeveer een jaar ingeschreven. Klopt het ook dat je je eerst bij woningnet moet inschrijven, voordat je op een kamer kan reageren bij studentenwoningweb? Want het probleem daarmee is dat ik dan pas vanaf 24 juli kan gaan reageren, omdat ik dan pas 18 ben. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Fietsen is naar het centrum zo'n twintig minuten (met t pontje) en naar het roeterseiland ruim dertig minuten (als je haast hebt). Ik had drie maanden na mijn inschrijving al een kamer, vooral vanwege een voorrangsregeling van de uva, waarvoor je in aanmerking komt als je meer dan een uu reizen van amsterdam woont. En ja, je moet ingeschreven zijn bij Woningnet. Maar misschien mag je dat ook nog later doen (even vragen daar...)
Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 13:54. |
||
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|