Oud 16-03-2005, 17:39
Verwijderd
Citaat:
STP schreef op 16-03-2005 @ 18:36 :
Wij zijn ook heel erg leuk en gelukkig!

Weet je wat het is; Ik hou echt onwijs veel van Marit, geef nog meer om d'r en vind het heerlijk om lekker bij haar te zijn en dingen met d'r te doen, we hebben samen echt een geweldige tijd. Maar ik mis de aantrekkingskracht, die is echt al een lange tijd zo goed als weg.

Hoe cliché het ook klinkt lijkt het erop dat ik haar gewoon meer als m'n beste vriendin zie ofzo...
Nou, helpt het niet als je op allerlei uh, gebieden eens wat nieuwe dingen uitprobeert? Of had je daar zelf ook al aan gedacht?
Advertentie
Oud 16-03-2005, 21:30
Verwijderd
Rot

Ik vind hem gewoon nog steeds leuk, maar het kan niet,
pff.. ik heb hem net gebeld, ik dacht dat mn hart t begaf, ben sowieso al geen belmens en bij hem ben ik helemaal zenuwachtig
en nu weet ik nog steeds niet wanneer we af gaan spreken

hij met zn stomme tentamenweek
Oud 16-03-2005, 21:41
STP
STP is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 16-03-2005 @ 18:39 :
Nou, helpt het niet als je op allerlei uh, gebieden eens wat nieuwe dingen uitprobeert? Of had je daar zelf ook al aan gedacht?
Daar hebben we al aan gedacht, ook al pogingen gedaan tot enzo, maar het lijkt niet te helpen...

pfff
Oud 16-03-2005, 22:00
In_stilte
In_stilte is offline
Beetje sip, ben heel erg verlieft, maar hoor dat mijn vriend niet op mijn verjaardagsfeest kan komen waarschijnlijk...
Oud 16-03-2005, 22:03
polichinelle
polichinelle is offline
onzeker, in de war, maar toch wel oke.
Oud 16-03-2005, 22:07
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
klote..
Oud 17-03-2005, 06:53
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
goed goed
mis hem wel maar morgen zie ik hem weer
Oud 17-03-2005, 08:03
WolterB
WolterB is offline
Gebeurde er maar eens... iets onverwachts
Oud 17-03-2005, 08:07
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
kut... gister maakte me vriend het uit na 1,5 maand... waarop ik eerst totaal emotie loos reageerde en daarna best moest huilen... 1,5 maand is niet lang maar ik was/ ben super verliefd. We blijven wel vrienden athans dat proberen we maar ik heb er wel vertrouwen in.
Oud 17-03-2005, 13:34
snoopy
snoopy is offline
just fine. we zijn bezig een vakantie te boeken voor van de zomer, heb er zin in.
Oud 17-03-2005, 13:59
biep
biep is offline
goed <3.

morgen zie ik 'm weer, dan gaan we samen naar een optreden van hun drummer in Dordt.
zaterdag waarschijnlijk lekker samen stappen
ik wil bij'm zijn!
Oud 17-03-2005, 14:53
yavanna
yavanna is offline
twijfel twijfel twijfel
Oud 17-03-2005, 15:09
Frankrijk
Frankrijk is offline
zoals gister en eergisteren en eereergisteren en..... belabberd.
Oud 17-03-2005, 15:27
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Boring as hell
Oud 17-03-2005, 21:12
Nonaj
Nonaj is offline
kut
Oud 17-03-2005, 21:16
Rieno
Rieno is offline
goedgoedgoed

hihi <3
Oud 18-03-2005, 06:49
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
goed
vanavond zie ik hem weer <3

edit: 3 maanden vandaag

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 07:28.
Oud 18-03-2005, 07:38
indigo
indigo is offline
klote. mijn voorgevoel klopte weer eens veel te goed...
Oud 18-03-2005, 08:48
Verwijderd
beetje overgeslagen, vergeten en hopeloos
Oud 18-03-2005, 09:49
WolterB
WolterB is offline
Voorlopig geen behoefte aan een relatie geloof ik
Oud 18-03-2005, 10:12
Drez
Drez is offline
Citaat:

Weet je wat het is; Ik hou echt onwijs veel van Marit, geef nog meer om d'r en vind het heerlijk om lekker bij haar te zijn en dingen met d'r te doen, we hebben samen echt een geweldige tijd. Maar ik mis de aantrekkingskracht, die is echt al een lange tijd zo goed als weg.

Hoe cliché het ook klinkt lijkt het erop dat ik haar gewoon meer als m'n beste vriendin zie ofzo...
Klinkt bekend.

Hoe gaat het nu?
Oud 18-03-2005, 10:34
monolo
monolo is offline
Citaat:

het is normaal dat als je al zo lang bij elkaar bent dat die erge verliefdheid van het begin minder wordt. het gaat dan over in houden van. ik zou me er niet te druk over maken, tenzij je je echt niet meer tot haar aangetrokken voelt ofzo
Oud 18-03-2005, 10:40
Tox
Tox is offline
nou ja niks bijzonders eigenlijk, ben vrijgezel, maar niet echt opzoek en ook niet echt iets op het oog
Oud 18-03-2005, 11:20
Thee Muts
Thee Muts is offline
JEEEEEE *stuiter stuiter stuiter*

We hebben gister te horen gekregen dat de koop van ons huisje doorgaat, dus over 2 maandjes zitten we echt in ons huisje...

Heerlijk, zie onszelf al helemaal zitten op een mooie zomeravond in het zonnetje op ons balkon, relaxed muziek op de achtergrond, glaasje wijn erbij, genietend van elkaar

Ja, we hebben een eigen huisje
Oud 18-03-2005, 12:35
STP
STP is offline
Citaat:
monolo schreef op 18-03-2005 @ 11:34 :
het is normaal dat als je al zo lang bij elkaar bent dat die erge verliefdheid van het begin minder wordt. het gaat dan over in houden van. ik zou me er niet te druk over maken, tenzij je je echt niet meer tot haar aangetrokken voelt ofzo
Dat weet ik, en dat houden van is er, nog steeds, heel veel... Alleen de extra klik voor een relatie, seksuele aantrekking en dergelijke missen gewoon...

Citaat:
dReZ schreef op 18-03-2005 @ 11:12 :
Klinkt bekend.

Hoe gaat het nu?
We hebben 't er gisteren en vannacht érggg lang over gehad en hebben samen de knoop doorgehakt... 't is uit...

pfff
Oud 18-03-2005, 12:37
fractuur
fractuur is offline
Flirtend. Al een paar maanden, maar nu net iets meer.
Oud 18-03-2005, 14:59
Drez
Drez is offline
Citaat:
STP schreef op 18-03-2005 @ 13:35 :
We hebben 't er gisteren en vannacht érggg lang over gehad en hebben samen de knoop doorgehakt... 't is uit...

pfff
Kheb het ook al op msn gezegd, maar heel veel sterkte! :/
Oud 18-03-2005, 15:46
Rieno
Rieno is offline
Citaat:

pfff
d00d, sterkte!
Oud 18-03-2005, 15:57
Verwijderd
Ik weet het niet meer. Het lijkt alsof hij nooit tijd voor me heeft, niks wil afzeggen voor mij en andere dingen plant op momenten waarop wij iets gingen doen. Ik heb hem ondertussen al meer dan een week niet gezien, terwijl hij wel dichtbij woont. Als hij morgen niet komt, kan ik hem de komende week ook al niet zien.
Verder vind ik dat hij constant over koetjes en kalfjes zit te praten, als ik eens begin over hoe ik me voel luistert hij wel maar daarna begint hij weer over wat hij vrijdagavond gedaan heeft..
Oud 18-03-2005, 15:59
Schranktür
Schranktür is offline
Gelukkig. Over een paar uurtjes is hij hier!
Oud 18-03-2005, 16:50
mrsjones
mrsjones is offline
Tsja eigenlijk best wel goed. we hebben gister gezoend. Ik heb me voorgenomen om er niet te zwaar aan te tillen. Maar mijn gevoel krijgt de overhand. Waarom word ik altijd zo snel verliefd?
Oud 18-03-2005, 19:20
GsusDuckie
GsusDuckie is offline
De jongen waar ik onzettend verliefd op ben....heb ik gister afscheid van moeten nemen Hij is vanmorgen vertrokken naar Frankrijk voor 5,5 Maand Pfff zoooooo lang.... Heb al te veel gejankt Ach ja tis nie anders... heb ik weer haha
Oud 19-03-2005, 10:44
Verwijderd
Als we samen zijn is het echt heel fijn & denk ik nergens over na, maar wanneer ik dan weer thuis ben, of anderen hun mening laten blijken, twijfel ik zo en dan weet ik niet eens of ik verliefd ben.
Oud 19-03-2005, 10:55
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 18-03-2005 @ 11:20 :
JEEEEEE *stuiter stuiter stuiter*

We hebben gister te horen gekregen dat de koop van ons huisje doorgaat, dus over 2 maandjes zitten we echt in ons huisje...

Heerlijk, zie onszelf al helemaal zitten op een mooie zomeravond in het zonnetje op ons balkon, relaxed muziek op de achtergrond, glaasje wijn erbij, genietend van elkaar

Ja, we hebben een eigen huisje
Wow cool!
Oud 19-03-2005, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 19-03-2005 @ 11:44 :
Als we samen zijn is het echt heel fijn & denk ik nergens over na, maar wanneer ik dan weer thuis ben, of anderen hun mening laten blijken, twijfel ik zo en dan weet ik niet eens of ik verliefd ben.
Ohh en vanavond is één van mijn beste vriendinnetjes jarig en hij gaat mee en hij is heel zenuwachtig. <3
Oud 19-03-2005, 11:39
Jules
Jules is offline
Citaat:
't is uit...
.. klote. Sterkte.
Oud 19-03-2005, 12:22
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
heerlijk
Oud 19-03-2005, 13:07
Mennuz
Mennuz is offline
Sterkte STP.

OT: ...
Oud 19-03-2005, 13:17
bindmiddel
bindmiddel is offline
kut
t is nou 2 maand uit ofzo en ik mis mevrouw nog steeds...........
mis dat gevoel van warmte en vertrouwen enzo.
Oud 19-03-2005, 13:59
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
WolterB schreef op 17-03-2005 @ 09:03 :
Gebeurde er maar eens... iets onverwachts
Zou leuk zijn ja
Oud 19-03-2005, 16:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik word een beetje simpel..
Ah fijn, vaag.
Oud 20-03-2005, 00:10
mrsjones
mrsjones is offline
Wetend dat ik er voor moet zorgen dat hij mij niet hotel de botel krijgt.
Ik wil niet weer zn vermoeiende onbereikbare liefde. Gewoon leuk vrienden zijn is ook goed. Maar ja ik moet steeds aan hem denken. Maar vorige keer is het ook gelukt dus deze keer gewoon. Maak me niet drukkkkk If its writtten in the stars it will happen eventually.
Oud 20-03-2005, 08:08
neilvt
neilvt is offline
ik vind haar echt een van de beste dingen die me de laatste jaren is overkomen, dus het gaat goed
het is alleen ik ben zo vreselijk onzeker (ja dit is me eerste vriendinnetje, was er laat bij ), ... denk steeds dat ik alles fout doe en zeg, heeft iemand anders dit ook?

> Neil
Oud 20-03-2005, 08:25
Verwijderd
Het is me duidelijk. Relaties zijn klote

Edit: Het gaat goed met me! En dus ben ik trots op mezelf!

Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 08:33.
Oud 20-03-2005, 10:54
Verwijderd
Ik heb niets te klagen over aandacht maar juist daardoor voel ik me soms heel erg eenzaam. Het blijft allemaal zo oppervlakkig en dat is soms zo vermoeiend.

Daarbij is er een kans dat ik over een half jaar naar Finland verhuis (voor drie jaar) en is echt verliefd worden daarmee dus niet zo handig omdat het, als alles doorgaat, geen toekomst heeft. Maar juist doordat ik het gevoel heb dat het niet "mag" ben ik veel sneller geïnteresseerd in jongens.

In ieder geval afgelopen zaterdag eindelijk staan praten met een jongen die me al een hele tijd opviel en dat was gezellig. Ik zie wel hoe alles loopt en doe rustig aan.
Oud 20-03-2005, 10:57
Verwijderd
Heel erg verliefd.. Maar een schuldgevoel.. Hij heeft pijn.. Ik heb pijn.. Maar de liefde is er zeker nog erg.. Toch ongemakkelijker aangezien hij nog zo lief is tegen me Ik houd alleen maar meer van hem daarvoor, maar dat maakt ook weer meer kapot..
Oud 20-03-2005, 11:00
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Qimm schreef op 19-03-2005 @ 11:55 :
Wow cool!
ja, echt heerlijk Ben in gedachten al steeds alles aan het inrichten en stel me steeds voor hoe het is om daar eenmaal te zitten. En dan komen er ook twee kleine katjes in huis. En dan is het dus echt huisje-boompje-beestje
Oud 20-03-2005, 11:01
paistropical
paistropical is offline
6 maanden ... en twordt steeds beter
Oud 20-03-2005, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik, en dat houden van is er, nog steeds, heel veel... Alleen de extra klik voor een relatie, seksuele aantrekking en dergelijke missen gewoon...

pfff
Wat ontzettend eng, heb het afgelopen weekend éxact hetzelfde gemaakt.
Oud 20-03-2005, 14:15
Frozen
Frozen is offline
Verliefd. Nog steeds.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten