Oud 16-03-2005, 21:13
Nona
Nona is offline
(Topics samengevoegd.)
Oud 16-03-2005, 21:14
Verwijderd
dag sim, dag telefoon. Over een paar minuten waarschijnlijk ook doei internet. Kankerlijers. Leuk van die ruzies onder elkaar, ze kunnen hun eigen werk niet houden omdat ze te vaak 'ziek'*kuch* zijn of omdat meneer een grote smoel niet tegen zn baas kan houden, roven mn rekening leeg en verwachten nu dat ik ala minute mensen ga bellen voor onderdak en werk.
Oud 16-03-2005, 21:35
Verwijderd
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gehaald
Oud 16-03-2005, 21:45
Verwijderd
ik zie er zoo tegenop... please laat het nooit vrijdag worden...
laat de wereld die dag overslaan of laat ik die dag even verdwijnen...
ik kan er niet meer tegen, ik wil hier weg.
ik weet niet meer wat ik moet doen, moet ik voor mezelf kiezen?
Oud 16-03-2005, 22:44
el manuel
el manuel is offline
ik voelde me vandaag zo kut. ik weet waarom het komt. maar ik snap het niet, waarom boeit het me uberhaupt wat? toen ging sporten ook nog mis. op terugweg dacht ik aan mezelf afmaken, maar ik wou het niet mede omdat niemand wat zou boeien. een dode amoebe in een winkelstraat in bangkok heeft nog een grotere impact op de wereld gehad als mij. en ik heb tegen mezelf gezegd dat ik niet ga zeiken tegen haar. maar het is zooo moeilijk. en ze werd niet boos ofzo. maar vaag. nu ben ik in de war. en ik voel me weer crap. ik wil haar gewoon zien of spreken om te zien wat er allemaal verandert is enzo. en dan? sja dan is het weer leeg. en als het niet gebeurt? dan ga ik weer gek worden. kutzomer. maar ik weet toch al wat het antwoord op mijn vraag wordt. en toch wil ik em stellen. want als ik em niet stel had ik em moeten stellen. en als ik em stel had ik em niet moeten stellen. het is 6 fuckin maanden geleden ik moet haar spreken. het moet gewoon waarom weet ik niet eeens, sukkel. maar ik voel het gewoon. en het antwoord is nee. ik wil zoveel vertellen maar ik heb beloofd van niet. ik wil er wel een eind aan maken, maar het zal niemand wat boeien. niemand. haar al helemaal niet. welkom in 2 maanden geleden. in het ze zou, ze wil, ze denkt wat achteraf onzin is. en wie is zij? iemand die ik een spetterende 3 keer heb gezien. een half jaar geleden. en dat is dan mijn leven. en ze is niet perfect ofzo. maar zij is zij, en daarom is ze perfect. om nog maar niet beginnen over mijn examens die ik ga verneuken, en dus ook mn toekomst. waarom geef ik zoveel om haar na al die tijd? waarom is ze nogsteeds alles? zou ik gewoon alles doen en ik wil dat ze dit leest en antwoordt. en ik wil dat ze dit nooit te weten komt. ik wil niks meer behalve zij, opeens weer. ik wil gewoon iets lams met haar doen, like old times en hoe voel ik me dan? waarschijnlijk nogsteeds kut. waarom nou toch? hoe moet ik nou verder? ik moet haar spreken hoe is het zo gekomen? wow dat is mijn leven. 3 keer 6 maanden geleden. gewoon een stom gesprek ooit en dit was allemaal nooit gebeurd. isn`t it ironic ik wil gewoon een einde aan al dat gezeik maken. not like anyone cares, tenminste niemand waarvan mij het boeit dat ze er om geven. 1 persoon eigenlijk. wat doe ik hier nog zo laat? mijn hart luchten. nu zullen alle problemen op magische wijze verdwijnen. of niet natuurlijk. ik wil gewoon iets goeds of nutvols doen ofzo.alles beter dan dit. zij. zij heeft het juist moeilijk nu, niet ik. wat ben ik eigenlijk een stomme egoist. hoop haar snelin het echt te spreken. of nooit natuurlijk.
Oud 17-03-2005, 00:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat oude mailtjes van m'n ex zitten lezen. Had ik niet moeten doen.
Oud 17-03-2005, 01:41
moon
moon is offline
's nachts wakker
Oud 17-03-2005, 01:55
moon
moon is offline
*moet nog meer hart luchten*

Voel me gewoon zo rot. Haat het leven en de enige manier om er even aan te ontsnappen is door te slapen en dat lukt me nou al meer als een week nauwelijks.Moet ik nou?
Oud 17-03-2005, 08:08
Quiana
Quiana is offline
"Maar ik begrijp het eigenlijk wel, waarom je niet wil, en ik kan er ook volledig inkomen, dat je dat denkt. Ik zal eens een balletje voor je opgooien."

..

Het is zo makkelijk, om weg te dansen van de hete brij, en het
is zo makkelijk om de knop om te zetten en puur op verstand te
praten. Om de boel mooier te maken dan het is.

Maar wat, als dat wijze gebrabbel en logische redenaties, dat
eeuwige sterke, dat positieve - wat als die dingen die maken
dat anderen denken dat het goed gaat en ze er wel uitkomt,
wat als die nou uit pure angst opgeworpen worden en zijn?

Dit is zo'n tijdverspilling.
Oud 17-03-2005, 08:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou, ehm, ook goedemorgen?!
Ach ja, zo heb ik tenminste wat aan mijn dag
Ik hoop eigenlijk dat ze niet bellen, zodat ik niet hoef te werken, want ik wil gewoon een dagje rustig aan doen. Maar van de andere kant: das dan ook geen centjes, en die kan ik eigenlijk wel erg goed gebruiken...
Oud 17-03-2005, 08:56
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-03-2005 @ 22:35 :
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gehaald
Yee .

Vandaag eens kijken of ik wat nuttigs kan doen, zou mooi zijn. Vanavond voor het eerst trainen geven, hopelijk regent het niet en zijn die kindjes een beetje blij met me.
Oud 17-03-2005, 08:58
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
als ik niemand nix doeh mensuh gemeen doen, vaak jaloerse kutwijven. dus bij deze, fuck off jaloerse hoeren ga je hond neuken. zo
Oud 17-03-2005, 10:39
Redhair
Redhair is offline
Wauw, mijn dag gister was best goed. Toen ik op het station wachtte op mijn vriendin zag ik M. lopen. Ik had hem al een paar weken niet gezien en stiekem hoopte ik dat hij nu juist uit het station zou komen. Ik ging snel naar hem toe, hij keek blij. We kletsen wat en namen weer afscheid.

Bij het concert van good charlotte verveelde ik me te pletter, wat een kut muziek. Ik was doodmoe en wilde naar bed. Het voorprogamma was leuk, daarna ben ik naar de hal gelopen. Daar waren twee bandleden van het voorprogamma waar ik een hele poos mee heb zitten kletsen. Twee fijne dingen op een dag.
Oud 17-03-2005, 10:40
Hawahaai
Hawahaai is offline
Geen centjes dus, hoef niet te werken.
Heb net wel mail gekregen van misschien-mijn-toekomstige-stageplaats, of ik mijn CV wil mailen. Die moet ik nu dus gaan maken, want ik heb niet eens een CV. Nou ja, eens moet je er aan beginnen, he. Maar ik vind het allemaal wel 'eng'
Oud 17-03-2005, 10:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Er is niets waar ik op wacht
Morgen blijft het nacht
Ik overdacht m'n zorgen en de wereld
En alle keren dat ik wakker lag
En ik besloot:
Wat een mooie dag
Wat een mooie dag

Voor de dood
Oud 17-03-2005, 10:51
WolterB
WolterB is offline
Vanmiddag project, geen zin in. Gelukkig lukt het wel aardig en voel ik de druk niet meer van het 'moeten' presteren.
Morgen geen colleges, geen idee wat i van het weekend zal doen.
Mss 2 dagen naar mn moeder toe, wie weet, al zit ik daar niet echt op te wachten eigenlijk, want mocht ik overhoopt weer zin krijgen om een dagje weg te gaan, dan zit ik vast aan bussen die eens per 1 of 2 uur rijden en veel te vroeg stoppen.
En ik moet ergens motivatie gaan zoeken om dingen die ik wil ook te gaan doen, want ik leef echt in een sleur de laatste tijd en dat voelt alles behalve okee...
Oud 17-03-2005, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 17-03-2005 @ 09:56 :
Yee .
Jaja
Oud 17-03-2005, 13:21
aLackofColor
aLackofColor is offline
Godverdomme. Zonet had ik enorme aanvallen onder de les, Ontzettend las van moodswings. Ik deed ontzettend hyperactief. En deed echt idiote dingen. Ik werd helemaal gek in me hoofd. Daarna moest ik ineens ontzettend hard huilen en trillen en werd alles zwart. Toen kreeg ik een enorme vreetbui. En voelde ik me leeg en moe. En moest ik weer huilen. Tenslotte ben ik naar huis gegaan. En nu lijkt alles weer redelijk stabiel.
Oud 17-03-2005, 13:26
deringmeester
deringmeester is offline
leraar trots!!!
*doet vreemd dansje*
Oud 17-03-2005, 13:33
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Eigenlijk voer ik niet zo veel uit maar mijn week kan eigenlijk niet meer stuk. Ik heb net mijn kamer opgeruimd, dat is dan tenminste iets. Het lijkt wel alsof de tijd veel sneller gaat nu ik hier woon.
Oud 17-03-2005, 14:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou, aangezien ze het nu tóch al weet ( ), ga ik het er vanavond toch maar eens met haar over hebben.

Ik durf niet.
Oud 17-03-2005, 14:17
Dolores
Dolores is offline
Morgen presentatie engels.. en ik zie er zooo tegenop..
Oud 17-03-2005, 14:30
George
George is offline
Ik irriteer me eraan dat ieder veertienjarig kind dat roept dat ie depressief is meteen vol Prozac wordt gepropt.
Ik irriteer me eraan dat alles zo verdomd serieus wordt genomen tegenwoordig.
Ik irriteer me eraan dat niemand meer een eigen mening lijkt te hebben, of iedereen gewoon niet voor z'n eigen mening uitkomt.
Ik irriteer me eraan dat alles en iedereen altijd hetzelfde lijkt te blijven.
Ik irriteer me aan de algemene arrogantie tegenwoordig. (wij als mensen zijn zoveel meer waard, laten we alles wat leeft maar met z'n honderd in hokjes van twee bij twee proppen, het vet mesten en op-eten)
Ik irriteer me aan alle persoonlijke arrogantie tegenwoordig. (ik ben meer meer meer dan jij, kijk naar me en luister naar me maar jou geef ik geen aandacht)
Ik irriteer me eraan dat alles alleen nog maar draait om seks, uiterlijk, macht en geld.
Ik irriteer me eraan dat scheldwoorden gebruikt worden alsof het voornamen zijn.
Ik irriteer me eraan dat je verdomme nergens meer een sigaret op kan steken zonder dat je ergens anders heen gestuurd wordt. (de rookpaal staat dáár, jongedame)
Ik irriteer me aan alle verwachtingen, van iedereen, overal.
Ik irriteer me nog meer aan het feit dat ik nooit aan die verwachtingen kan voldoen.
Ik irriteer me eraan dat ik me aan alles irriteer en nog het meest aan mezelf, maar mezelf natuurlijk nergens de schuld van geef. (kijk uit je reputatie!)
Genoeg geïrriteer. Gelukkig is het Lente.
Oud 17-03-2005, 14:36
George
George is offline
Ohja, en ik irriteer me eraan dat ik al twee fucking weken met een blaas-ontsteking rondloop maar ik 'me toch maar aanstel en maar gewoon veel water moet drinken' wat natuurlijk geen ene fuck helpt, waarop me verteld wordt dat ik het zelf maar moet regelen. Nou, lieve mama lieve papa, daar heb ik geen tijd voor want ik moet iedere dag naar school en ik werk iedere dag en ik moet iedere dag voor fucking psycholoog spelen voor duizend mensen.
Oud 17-03-2005, 14:54
Mara
Mara is offline
Ik háát CKV momenteel.

Schijnt dat we nog enkele weken doorgaan met 't thema liefde en erotiek. Ja jippiejajee, druk me nog meer dunne mensen in 't gezicht en zeg dat dat het ideaal is blablabla.

Oud 17-03-2005, 16:20
Meissiej
Meissiej is offline
Mn psych vroeg of ze mn armen mocht zien
Oud 17-03-2005, 16:45
ilse
ilse is offline
pff... ik word er zo moe van. wou dat ik gewoon weer terug was.. daar was het rustig en hier meteen weer zo druk. iedereen wil alles weten.. zet zo msn maar uit denk ik...

ik heb nu andere medicijnen, vet vaag. lamictal. zegt me niets maja. voel me zo raar, meteen weer alleen. wil nu naar M. en R. toe, waar ik me verhaal kon doen toen ikm daar nog was... . pff, zit nog liever daar dan hier..

laat me met RUST!
Oud 17-03-2005, 17:10
Verwijderd
Delen.
jeweetwel. dat je iets half half doet. tijd verdelen, de ene helft jij, de andere helft ik.
Ik probeerde te delen, jij alleen niet.
Ik heb me twee uur lang (als het niet langer was) verveelt omdat jij zonodig wou.
En het een spelletje voor 1 persoon was en meekijken saai was.
Ik zei er niks over. Afgezien van enkele subtiele hints dan. Ugh kan ik nou nooit eens duidelijk zijn, en gewoon meteen zeggen als ik iets niet leuk vind.
Oud 17-03-2005, 17:15
moon
moon is offline
Het is een web.
Je raakt er door elkaar in verwikkeld en je trekt elkaar er ook juist uit.

Ze kwam huilend op ons af, het meisje bij haar op de kamer had zm gepleegd (wel overleefd). Had het kaartje voor haar nog in mijn handen en stond machteloos toe te kijken hoe ze ongeveer stikte in het huilen. Kon ik maar iets voor haar doen, kon het maar. En hij, hij haar troosten en hij had het zelf al zo zwaar. Er bestaat een duivel, hij bestaat. Waar komt anders al dat leed vandaan? Het is elke keer alsof mijn buik met een mes opengesneden word bij het zien van al dat leed. Het is mijn lot dat ik nooit afstand van dergelijke dingen heb leren nemen. Het zit zo diep, ik ben zo betrokken...en dat maakt mij kapot.
Oud 17-03-2005, 18:06
Sinqi
Sinqi is offline
Hopelijk voel ik me vanaaf niet zo køt en hoef ik morgen niet weer wakker te worden met gezwollen ogen...
Oud 17-03-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 17-03-2005 @ 15:54 :
Ik háát CKV momenteel.

Schijnt dat we nog enkele weken doorgaan met 't thema liefde en erotiek. Ja jippiejajee, druk me nog meer dunne mensen in 't gezicht en zeg dat dat het ideaal is blablabla.

Check schilderijen uit de barok en zo, daar wordt je erg blij van

en verder, don't worry, be happy, je doet toch je best?
Oud 17-03-2005, 19:11
rare kwast
rare kwast is offline
morgen nog 1 ochtenddienst en dan weekendje vrij
ben ik wel aan toe...

*ondertussen maken mn hersenen overuren *
Oud 17-03-2005, 19:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik belde haar vanavond, of het goed was dat ik vanavond even langs kwam om te praten. Vanavond niet, maar morgenavond was wel goed. Morgenavond moet ik het er dus met 'r over hebben. Ik had nou al hartkloppingen en was supererveus omdat ik haar moest bellen. wat moet dat morgen dan wel niet worden?
Oud 17-03-2005, 20:14
Mennuz
Mennuz is offline
I'm a mess
Hoop dat ik anderen er niet mee aansteek.
& hoe meer ik van het leven probeer te genieten, hoe vreemder ik het vind.

Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 20:28.
Oud 17-03-2005, 21:17
Verwijderd
Ik kan wel huilen.
Oud 17-03-2005, 21:41
Eend
Eend is offline
wow een 10 voor luister technieken
Oud 17-03-2005, 21:47
Gothic
Gothic is offline
Het was best leuk en het wordt vast nog leuker .

En ik wil het eigenlijk nog steeds ... en waarom ik het wil weet ik echt niet. De spanning? Of het gevoel dat het met gelukt is? De voldoening? Of toch hem? Nee. Toch?

Hè bah, waarom is hetgeen dat niet mag of kan altijd zoveel spannender en verleidelijker? Waarom is de spanning leuker dan het vertrouwde? Omdat ik nog niet de goede gevonden heb? Of omdat ik me niet helemaal geef?
Of heb ik gewoon afwisseling nodig, moet ik eens een tijdje vrijgezel zijn, zit al meer dan 2 jaar achter elkaar in 2 relaties. Misschien moet ik eens rondsletten? Me volgooien en 6 jongens op 1 avond zoenen... zou ik er dan vanaf komen?

Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 21:54.
Oud 17-03-2005, 21:54
Eend
Eend is offline
Petri?!

Maargoed, ik weet echt niet hoe ik mn RETsituatie op moet schrijven
Oud 17-03-2005, 21:54
Eend
Eend is offline
Hé, je stuk tekst wordt steeds langer
Oud 17-03-2005, 22:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 17-03-2005 @ 22:54 :
Petri?!

Oud 17-03-2005, 22:16
Eend
Eend is offline
Ik vind m wel bij je passen. Even serieus, dezelfde neus en lippen ( ) en dezelfde haarkleur, een beetje klein misschien, maar dat zegt niks over zn geschapenheid!

MIjn RET is ingevuld
Oud 17-03-2005, 22:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 17-03-2005 @ 23:16 :
Ik vind m wel bij je passen. Even serieus, dezelfde neus en lippen ( ) en dezelfde haarkleur, een beetje klein misschien, maar dat zegt niks over zn geschapenheid!
Oud 17-03-2005, 22:18
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 17-03-2005 @ 23:17 :
Ja, ik denk ook dat ik m beledigt heb
Oud 18-03-2005, 01:21
moon
moon is offline
en weer 's nachts wakker *zucht*
Oud 18-03-2005, 07:37
WolterB
WolterB is offline
Twee keer mijn hart luchten op de vroeg morgen:

Iemand loslaten doet pijn, maar ik denk wel dat dit het beste is nu, hoe moeilijk het misschien ook is

&

half 12 licht uit, met cdtje in slaap vallen
half 2 klaarwakker zijn, bed uit, water drinken, 2 uur in slaap vallen
om half 4 wakker worden van mensen die terugkomen van stappen en buiten een feestje vieren en daar minstens een half uur van wakkerliggen
dan om half 6 wakkerschrikken van een ei die tegen je ruiten kapot wordt gegooid
en om half 8 maar je bed uit gaan omdat je niet meer heb kunnen slapen

Samengevat: klotennacht
Oud 18-03-2005, 07:55
JJ13
JJ13 is offline
en ik ben zo blij als t vanavond is!!
Oud 18-03-2005, 09:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*Zucht*

Tonight's the night...
Oud 18-03-2005, 09:58
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-03-2005 @ 10:34 :
*Zucht*

Tonight's the night...
blijven ademen je kan het
Oud 18-03-2005, 10:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 18-03-2005 @ 10:58 :
blijven ademen je kan het
Ze klonk vrolijk en rustig aan de foon gister. Dus misschien valt het nog wel mee.

Anyway, ik heb er toch wel de nodige ervaring mee, onderhand, met deze gesprekken.
Oud 18-03-2005, 10:35
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Eend schreef op 17-03-2005 @ 22:41 :
wow een 10 voor luister technieken
WTF Luisteren? Jij?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten