Oud 18-03-2005, 03:55
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
L_angel schreef op 17-03-2005 @ 20:08 :
aangezien de meeste mensen die ernaartoe geweest zijn hier gepost hebben dat the explosion heel cool/leuk/vet/weetikwat was denk ik haast van wel
Aangezien de meeste mensen die zeggen dat TE heel cool/leuk/vet/weetikwat was, OOK naar een concert van GC gaan, denk ik dat hun muzikale smaak absoluut niet significant is.
Oud 18-03-2005, 06:57
sweetblondgirl
sweetblondgirl is offline
Citaat:
Reserv schreef op 18-03-2005 @ 04:55 :
Aangezien de meeste mensen die zeggen dat TE heel cool/leuk/vet/weetikwat was, OOK naar een concert van GC gaan, denk ik dat hun muzikale smaak absoluut niet significant is.
Aangezien ik niet echt van punk hou en meer van rock en meer voor de gezelligheid en voor me vriendinnen meeging(die wel helemaal fan zijn)kan ik zeggen dat the explosion(wat ik tog meer rock vond) vet was.
Oud 18-03-2005, 07:01
sweetblondgirl
sweetblondgirl is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 17-03-2005 @ 19:32 :
LOL. Er was niet eens een pit (Niet dat ik daar verder graag in sta met geweldadige pitters, maar toch).

Ik geef alle mensen hier groot gelijk dat Good Charlotte meer pop is, en net zo'n boyband hype heeft als de BSB.

Ik heb me wel vermaakt. Mensen gekeken, beetje gedanst enzo. Plus, we kregen een gratis kaartje aan de deur
Er was wel een pit, vorig jaar was ie groter maar dit jaar was ie ook zeker iets van 15 tot 20 mensjes. Hoe kan ik anders zo'n pijn hebben al die mensen met spikes beukten op mijn rug en mijn armen.
Oud 18-03-2005, 08:38
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
sweetblondgirl schreef op 18-03-2005 @ 08:01 :
Er was wel een pit, vorig jaar was ie groter maar dit jaar was ie ook zeker iets van 15 tot 20 mensjes. Hoe kan ik anders zo'n pijn hebben al die mensen met spikes beukten op mijn rug en mijn armen.
Als je DAT een pit noemt, damn, wat een belachelijke vertoning. Er stonden en paar mensen een klein beetje op en neer te springen, dat was echt geen pit. Het was onwijs grappig om te zien.
Oud 18-03-2005, 08:46
innogen
innogen is offline
Citaat:
Reserv schreef op 18-03-2005 @ 04:55 :
Daar heb je wel gelijk in.
Hoewel sommigen ook gewoon voor TE kunnen gekomen zijn en niet voor GC?
Oud 18-03-2005, 15:10
Verwijderd
IK BEN GEGAAN! ECHT HET WAS ZO LEUK, WIJS, VET, GAAF, ONZWIJS... K KAN ER GEEN WOORDEN VOOR VINDEN.. EN GOOD CHARLOTTE WAS OOK VET LIEF ENZO! IK GA DE VOLGENDE KEER ZEKER WEER..! WEET IEMAND WNNR ZE WEER KOMEN?

LKKR PUH VOOR ALLE MENSU DIE GC UITSCHELDEN... KRIJG TOG DE ****
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 16-03-2005 @ 13:38 :
Zowat alle meisjes (dus heel het publiek) die er waren vond ik stom en eentje heeft mn zusje in haar maag gestompt alleen omdat zij al eerder voor haar stond en toen moest mn zusje dus weggedragen worden omdat ze geen adem meer kreeg

De show zelf was op zich wel energiek, maar GC kwam niet echt enthousiast over en ze waren na minder dan een uur al weg volgens mij. Terwijl dat kaartje best duur was.

Daarom vond ik het kut
het was seker langer dan een uur! en se hadden er ook geen pauze tussen door terwijl de meeste concerten dat wel hebbuh
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 15:17
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
*MIJAM* schreef op 18-03-2005 @ 16:13 :
het was seker langer dan een uur! en se hadden er ook geen pauze tussen door terwijl de meeste concerten dat wel hebbuh
Ik weet niet naar welke concerten jij dan gaat.
Oud 18-03-2005, 16:43
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 18-03-2005 @ 16:17 :
Ik weet niet naar welke concerten jij dan gaat.
Kan het erger zijn dan GC?
Oud 18-03-2005, 16:46
Verwijderd
Iedereen die good charlotte afzeikt donder ajb een end op ga voor de spiegel zitten en zijk je zelf af! good charlotte love ya guys

the world is black and hearts are cold there's no hope!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 17:11
Verwijderd
Citaat:
*MIJAM* schreef op 18-03-2005 @ 17:46 :
Iedereen die good charlotte afzeikt donder ajb een end op ga voor de spiegel zitten en zijk je zelf af! good charlotte love ya guys

the world is black and hearts are cold there's no hope!
<3
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 17:44
innogen
innogen is offline
Citaat:
*MIJAM* schreef op 18-03-2005 @ 16:13 :
Je kan blijkbaar net zo goed lezen als je typt
Dat sloeg niet op het concert van 16 maart maar op hun vorige concert in de 013.
En sinds wanneer hebben concerten pauzes? Tis geen film die je kijkt in de bioscoop hoor. Alsof een band gaat zeggen 'hopla nu hebben we even 10 minuten pauze dus men kan nu hun sanitaire stop maken'
Enige concert waar ik ooit een pauze bij had was toen ik naar de Slackers ging en dat was omdat ze twee sets speelden
Oud 19-03-2005, 18:35
Verwijderd
Volgensmij heeft (bijna) niemand een idee hoeveel good charlotte betekend voor de meeste fans. Hun muziek is een soort van (emotionele) steun voor sommige onder de fans. Als ze down zitten lapt de muziek ons weer op.. Kom op ga GC en hun fans maar ergens anders belachelijk maken.. of eigenlijk doe het gewoon niet hou het voor je zelf...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 18:39
Tom Violence
Tom Violence is offline
dat is bij elke boyband zo. dat neemt niet weg dat de muziek goedkope bagger is.
Oud 19-03-2005, 19:44
Verwijderd
Niemand verdient het om anaal verkracht te worden. Soms is jullie houding zieliger dan de meest walgelijke apres-ski-trut die voor nix anders aandacht heeft dan sex.

Ik Vind GC Leuk. ik kan me er op amuseren en iedereen die het weigert te luisteren om het feit dat ze 'commerciële zooi' zijn, dat vind ik simpelweg slap gelul. Dat je ze niet leuk vindt, ok, dat je niet van de muziek niet leuk vindt, ook ok, maar commercieel is bullshit. Iedere mens moet verdienen. en zij doen het op een simpele manier, met aanslaande muziek. Slim. Ajattara zie ik dat nog niet doen. En het is jammer dat een boel 'underground' bands verdwijnen onder de aandacht voor 'pop'zooi, maar dat is geen reden om belachelijk te doen. Persoonlijk, heb ík bewondering voor zulke mensen, maar goed.

Laatst gewijzigd op 21-03-2005 om 08:18.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 12:49
Verwijderd
forum baas in het 1ste stukje:

En ik weet dat jullie er allemaal van houden om alle bands te beledigen, maar daar vraag ik hier niet om!!

en toch doen hè... pff.. waar moet deze wereld heen.. ja naar z'n ondergang
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 12:53
capibara
capibara is offline
Aaah nihilisme in het volle zonnetje
Oud 20-03-2005, 14:13
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Mutant schreef op 19-03-2005 @ 20:44 :
Niemand verdient het om anaal verkracht te worden. Soms is jullie houding zieliger dan de meest walgelijke apres-ski-trut die voor nix anders aandacht heeft dan sex.
Mjah, maar toch vind ik GC een stel homo's in de ontkenningsfase, met al die make-up rommel enzo.

Ben niet zo van de springmuziek
Oud 20-03-2005, 17:41
Insane_Angel
Insane_Angel is offline
laat ik maar weer eens een normale reactie toevoegen

Ik ben dus ook geweest en vond het gewoon goed, zowel The Explosion als Good Charlotte, heb me deze avond goed vermaakt
Oud 21-03-2005, 08:42
Verwijderd
Zo.
Omdat jullie het niet leuk vinden, hoeft er nog altijd geen slotje op. Om meteen Reservs vraag mee te nemen: ja, tuurlijk mag er negatief gereageerd worden, maar doe het dan op een fatsoenlijke manier. Mensen hoeven niet dood gewenst te worden omdat de muziek je niet aanstaat.
En met een gewoon lettertype komt de boodschap ook wel over, net zoals je je kunt irriteren aan het slechte Nederlands, of breezertaaltje van iemand die het wel goed vindt, kan een groot lettertype, of 10x kut storend zijn.
Mensen hun moeder laten we er helemaal buiten en ik heb mijn eigen offtopic reactie ook aangepast.

Voor de rest vraag ik het nu een laatste keer, beleefd, of dat jullie normaal willen reageren of anders niet.

(voor diegenen die er nog steeds van wakker liggen, ja, op dat moment heb ik de '' van gezijk gemist en ontging met de 'humor', diegenen die daar nog verdere informatie over willen, kunnen me pmen.)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 14:58
6663scarlet
6663scarlet is offline
ik hou niet zo erg van GC want deze muziek staat mij niet zo aan daarom ben ik ook niet naar het concert geweest, die trouwens maar 1 uur duurde. even voor de duidelijkheid.. dus..
Oud 22-03-2005, 08:35
enema abortion
enema abortion is offline
http://www.goodcharlotte.com/RO20.php
Oud 22-03-2005, 10:02
xDisciplex A.D.
xDisciplex A.D. is offline
toch cool hoe cindy een lame show toch cool in het daglicht kan stellen
Oud 22-03-2005, 14:21
Reserv
Reserv is offline
Citaat: