Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat ik binnen 5 jaar hoop te hebben? - gymnasium diploma (moet wel lukken volgend jaar ![]() - plaatsing voor geneeskunde in Groningen en als ik dan geplaatst ben, dat het goed gaat met mijn studie - lief vriendje ![]() - kamer in Groningen of een andere stad waar ik dan eventueel zou moeten studeren - rijbewijs + een mini cooper ( ![]() ![]()
|
![]() |
Net zoals de meesten hier:
*mijn Vwo-diploma *een leuke vervolgstudie in een leuke stad *rijbewijs lijkt me ook wel handig.. *en ehm, een leuk, lief vriendje kan ook geen kwaad.. ![]() Verder heb ik nu zin in een crossaint gezond en in vers geperste jus, maja..
|
- m'n VWO-diploma (ik moet volgende week woensdag economie herkansen...).
- een leuke studie (Politicologie) volgen en hopen dat ik die ook binnen 4 jaar haal. - veel vrienden. - nieuwe mensen ontmoeten, met wat méér inhoud en levenservaring, om het zo maar eens uit te drukken, in plaats van de simplistische leefomgeving waar ik me nu in begeef. - veel geld. - meer kennis over 't leven (met name op filosofisch vlak). - een mooie auto ('t liefst een dure... met minder neem ik geen genoegen). - het halen van m'n vliegbrevet (jammer genoeg is dat een utopie). - een leuke vriendin. Alhoewel, vrijheid is eigenlijk ook wel lekker... - een betere band met m'n ouders, alhoewel dat lastig zal gaan met een suicidale alcoholistische vader... - veel nieuwe kleding (met name mooie "sophisticated" merkoverhemden - ik ben erg materialistisch ingesteld -) - een hele hoop concertkaartjes (daar ben ik echt nodig aan toe, festivals!) - verrijking van m'n geest aan de hand van een aantal leerzame paddo-trips. - stoppen met roken. - gelukkig zijn. Nog een hele hoop dingen die ik zou willen bereiken, maar aan de andere kant ben ik ook zeer pessimistisch... wat heeft 't allemaal voor nut? Je bevredigt je behoeften, maar wat bereik je ermee... niks. Tja, ik ben en blijf een nihilist, ![]()
||
Citaat:
![]() 1e wens is uitgekomen, ze heeft inmiddels dr Havo diploma. Gefeliciteerd!! Laatst gewijzigd op 14-06-2002 om 14:51. |
![]() |
|
Alet gefeli!
![]() Ik ben momenteel wel happy eigenlijk ![]() Tuurlijk zijn er ook wel een hoop dingen qua kleding e.d. maar dat heb je altijd wel ![]()
|
![]() |
Humz..best moeilijk vraagje eigenlijk maar ok:
* HBO-diploma, en maybe bezig met een universitaire opleiding * ervaring met in het buitenland wonen * vloeiend engels, frans en spaans spreken * leuke, gezellige en lieve vrienden * een leuke vriend is ook nooit weg ![]() * eigen stekkie wat helemaal naar mijn smaak is ingericht * afwisselend leventje * geld * leuke hobbies, sporten * mooie kleren * eigen autootje En op zich kan ik nog wel ff doorgaan maar deze dingen komen het snelst in me op!! Greeetzzzzzzz ![]() |
![]() |
||
Citaat:
:middelvingersmiley: Je doet net of er geen verschil zit tussen een SLK en een CLK... Laat staan tussen een 2.3 liter V6 en een 5.8 liter V12... ![]() Laatst gewijzigd op 15-06-2002 om 22:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was bedoeld voor Anton, maar oke, ik snap je ![]() |
![]() |
|
ik wil mn diploma (hoe orgineel)
ik wil een kasteel ik wil vleugels ik wil dat er glittertjes uit mijn voeten komen als ik loop ik wil heel veel cd's ik wil naar eurorock ik wil een vriendje of vriendinnetje ik wil wat nieuwe kleertjes ik wil verhuizen naar engeland ergens ik wil mooie schoentjes ik wil een giraf als huisdier ik wil enz enz ![]() |
![]() |
|
![]() |
- mn hbo-diploma + direct een baan erna
- een grotere kamer dan die ik nu heb (8 m2 ![]() - een vriend (gaat alleen moeilijk als ie al iemand heeft ![]() - rijbewijs is leuk, maar het dan ook langer kunnen houden dan een paar weken ![]() dat was t wel.. |
![]() |
|
binnen nu en vijf jaar? dat is wel erg ver vooruit
- binnen nu en tien dagen wil ik eigenlijk wel mijn rijbewijs, dat betekent namelijk dat ik in 1 keer geslaagd ben! - Binnen een maand wil ik graag een kamer in Tilburg...maar het wil nog niet echt lukken (komt meer omdat mijn moeder me tegenwerkt) En binnen vijf jaar, wil ik al een flink eind zijn met mijn studie. Het moet lukken om bedrijfseconomie aftestuderen, maar misschien ga ik er nog rechten bij doen... dus dan ben ik wel tijdje bezig. - een leuke reiservaring of stage in het buitenland - een nieuwe saxofoon, en een leuke band waar ik dat op redelijk nivo kan blijven spelen. (heb mijn geliefde jeugdbigband namelijk vaarwel moeten zeggen) - misschien ervaring als iets van bestuur in vereniging iig nog genoeg om vooruit te kijken en op zich een leuk vriendje zou ook best leuk zijn.
|
![]() |
Materialistisch:
- de ultieme trui van Replay, maar dat moet binnen een maand ook kunnen ![]() - een mega-stoere broek van Diesel, maar dat wordt m niet, was niet meer in mijn maat ![]() - een oranje polo. Bladiebla. Nou ja, dit is niet echt voor een periode van 5 jaar, maar meer voor dit jaar.
|
![]() |
-gym. diploma
-rijbewijs -nogsteeds mn vriendje -ticket naar australie -een leuke vervolgopleiding -geluk, das eigenlijk het belangrijkste -gewoon lieve vrienden en vriendinnen -en een beetje geld mag ook wel ![]() -ik wil misschien wel wat doen met mn liefde voor toneel/dans/muziek maarja.. -veeeel katten ![]()
|
- vliegticket voor naar Ierland
- mijn rijbewijs als ik strax 18 ben ![]() - mijn diploma voor VRPC over 3 jaar - een leuk kamertje in ....? - geld voor concerten + festivals (ik heb last van ernstig geldtekort ![]() - hoge doc's - een vriendengroep
|
![]() |
Over 5 jaar wil ik al ver (liefst klaar) zijn met m'n studie
Wil ik nog steeds lieve mensen om me heen hebben en een vriendje!!! En ik wil nog net zo van t leven genieten als nu
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|