![]() |
|
Ik speel sinds kort Navy Field en ik vroeg me af of er nog meer mensen het spelen. Zo ja, wat is je nick ? Als er genoeg mensen het spelen kunnen we misschien een clan maken of iig samen gaan werken in battles (als er al 3 mensen echt gaan samenwerken lukt het al stukken beter).
Mijn nick is 'Deadalus' en ben zelf rond level 7. Voor mensen die het spel niet kennen: Navy Field is een Mass Multiplayer Online Tactic Simulation Game (MMOTSG dus, wat een verassing he) wat GRATIS is. De grahics zijn niet echt denderend maar dat geeft niet (vind ik). In NF heb je een eigen schip waar je zelf de bepantsering, wapens, bemanning, munitie, control tower en motor kan kopen. Je begint met een Frigate van zo'n 2000 ton maar later kan je, na heeel lang sparen ^^, schepen kopen van zo'n 100.000 ton. Er zijn kruisers, torpedo jagers, vliegdekschepen en nog van alles wat er tussen in zit, keuze genoeg dus. De zeeslagen kunnen kleine en korte 4 vs. 4 gevechten zijn maar er zijn ook gigantische en vooral chaotische zeeslagen van 80 vs. 80. Het vechten is erg gaaf en raak schieten is nog behoorlijk moeilijk als de tegenstanden een beetje snel kan bewegen. Als je niet oplet wordt je zo tot zinken gebracht door torpedo's of een kruiser die je ondervuur heeft genomen. Bij elkaar blijven is noodzakelijk wil je het kunnen overleven, samenwerken werkt zeer goed en als je op elkaar ben ingespeeld wordt je echt een floot inplaats van 30 losse schepen. Ik kan nog uren door blijven lullen maar kijk en lees maar wat op ww.NavyField.com, download het en speel mee. Ik herhaal het nog maar ff: het is GRATIS en eerg gaaf dus download het gewoon!
|
![]() |
||
Citaat:
Als je het zo beschrijft krijg ik er best wel zin in. En als ik die screenshots zie valt het met de graphics nog wel mee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De update is klaar maar nu moet ik naar bed ![]() [EDIT] En ik kan blijkbaar niet inloggen of zo. Nahja, dan maar naar bed en het morgen nog maar eens proberen
Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 22:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daar heb ik helemaal niet aan gedacht. (ik zal ze zo wel even bij elkaar zetten). Maar drie losse achter elkaar heeft toch ook wel iets ^^ maar ik heb gisteren dus voor niets naar het optiesmenu zitten zoeken? Hij is trouwens nog steeds aan het updaten. Stom ding. |
![]() |
||
Citaat:
Updaten duurt echt te lang jah, stomme langzame encrypting ![]()
||
Citaat:
EDIT: Enne niet vergeten om ook sailers op de kade te zetten zodat elke plek vol is want hun krijgen ook wat experience van gevechten. Dus dan kan je als je een groter schip koopt gelijk al goede bemanning hebben waardoor je gelijk de beste kannonnen kan gebruiken (of zo binnenkort).
||
Citaat:
Dat autoaiming is echt verrot, manual vind ik makkelijker. Hoewel, m'n hitpercentage stijgt dan ook niet boven de 20%. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je heb echt super geluk dat je beter bent met toetsen want dat is dus gewoon beter (maar moeilijker vind 99,9% moet je altijd weer een uitzondering zijn ?! ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar zoals ik al zei, m'n hitpercentage blijft laag, dus niemand heeft er last van dat ik beter ben met knoppen ^^ |
![]() |
||
Citaat:
Control gebruiken dus!
||
Citaat:
Ohja, mijn schip: ss_sketch En Onorthodox: ik denk het wel ^^ |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Edit: ik ben gewoon zo geliefd, ze maken een apart topic voor mij ![]() ![]() ![]()
Toch? Laatst gewijzigd op 24-03-2005 om 11:33. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|