Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ze is hartstikke lief over t algemeen maar dr is zoveel vervelends aan haar, ze kleedt zich ook als een hoer (tis nou eenmaal zo) haar borsten vallen bijna uit haar shirtjes enzo en je kan altijd wel dr beha zien zitten... maarja.... ze vergeet haar boeken expres, ze neemt ook altijd een heel klein tasje mee en n enorme makeup tas ik ben niet zo goed in dat soort dingen afspreken, hoewel ik bij haar voor t eerst in jaren het gevoel heb dat ik weer n goede vriendin heb, zou ik niks kunnen bedenken dat we samen zouden kunnen doen.... maar ik ben dan ook weer zo iemand die denkt dat iedereen n hekel aan mij heeft |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ga dus al n stuk minder met haar om, in de klas zit ze ineens bij n hoop lessen naast Erik, en dan moet ik maar ergens anders gaan zitten... |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat het egoistisch klinkt, maar dit is het enige dat ik goed aan mezelf vind, ik ben n ongelofelijke pessimist, als ik een steekje laat vallen geef ik het op. Ik denk juist niet altijd aan mezelf. Ik doe heel veel dingen voor die Erik en dan word ik uitgescholden en krijg ik een 6.9 voor iets waar ik normaal heel goed in ben. 't Klinkt misschien ongeloofwaardig, maar Engels is echt het enige positieve dat ik aan mezelf zie. Tijdens die opdracht (we moesten artikelen lezen en opdrachten maken allemaal in t engels) heb ik tíg vragen van hem beantwoord, dus ik heb hem echt wel geprobeerd te helpen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Liefde & Relatie |
Mijn contact met dames... (lang verhaal) Vincent19 | 146 | 02-04-2005 13:22 | |
Psychologie |
Help, probelemen met vrienden, heel lang verhaal.. help!! Maija | 24 | 20-05-2004 15:19 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Lang verhaal, maar I NEED HELP! zeekoe | 10 | 21-10-2003 09:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De buren. Verwijderd | 7 | 12-10-2002 14:01 |