Oud 18-03-2005, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 18-03-2005 @ 12:25 :
ja, zondag werd bij de vooruitblik gezegd dat 5 van de 7 koppels gemixt gaan worden
Toch niet voor altijd? Dat lijkt me nou helemaal niks
Advertentie
Oud 18-03-2005, 13:09
Flowtje
Flowtje is offline
Ik denk dat het net als vorig jaar maar voor 1 etappe zal zijn. Worden maar 5 van de 7 gemixt?

Waarom dat?
Oud 18-03-2005, 13:55
Verwijderd
Volgens mij werd gezegd halverwege de etappe.. vorig jaar was het ook zo, en dan moest iemand van het ene koppel proberen diegene van het andere koppel te vertragen.

en 5 van de 7.. misschien mogen de 2 die als eerste op het halverwege-punt zijn gewoon bij elkaar blijven? Als beloning zeg maar.
Oud 18-03-2005, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 18-03-2005 @ 14:55 :
Volgens mij werd gezegd halverwege de etappe.. vorig jaar was het ook zo, en dan moest iemand van het ene koppel proberen diegene van het andere koppel te vertragen.

en 5 van de 7.. misschien mogen de 2 die als eerste op het halverwege-punt zijn gewoon bij elkaar blijven? Als beloning zeg maar.
Uhu, dat klinkt logisch.
Oud 18-03-2005, 14:57
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Ja zoiets zal het wel zijn, net als vorig jaar. "Een blok aan het been" van de tegenspeler.
Oud 18-03-2005, 17:04
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:

Ohja, ik denk dat dat het dan wel zal zijn. Klinkt in elk geval erg logisch.
Oud 18-03-2005, 19:01
Shadina
Shadina is offline
Wordt leuk als ze koppels gaan mixen. Je zag al dat dat roodharige meisje met Jeroen of Manja samen moest.
Ik vind die twee meiden veel leuker nu. Hoe ze met dat topje alles gedaan kregen. Wat ook erg grappig was.. was hoe dat chinese meisje engels leerde. Door karaoke! Echt geweldig.
Oud 19-03-2005, 23:50
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
long ton song

heerlijk dta gestuntel met die talen
Oud 20-03-2005, 19:56
Serginho
Serginho is offline
AArrhhhhhgggg. Wat zijn die Rienk en Jorien toch irritant. Net als Reinier en Clarinka vorig jaar... Ook dit jaar is de vrouw wat meer uit te staan dan de man. Ik hoop niet dat R&J ook doorgaan tot de finale.
Oud 20-03-2005, 20:50
Verwijderd
Oh die 'blokken' waren geweldig Vooral Herman, oh mijn god, hij leek écht een of andere gek. Die zou ik ook niet meenemen

(Wat ik me dan wel afvraag, hoe komen die mensen nu uiteindelijk toch bij het checkpoint. Zit daar nog uren tussen of iets dergelijks? Ik kan me bijna niet voorstellen dat Kris met Rink en Nathalie met Herman uberhaupt een lift konden krijgen?)

Wel leuk dat Brechtje en Just de etappe hebben gewoon, al was de winst van Brechtje vooral geluk want Krieke was ook een goed blok.

En dat je ongetrouwd niet samen op één kamer mag Dat is volgens mij in wel meer landen zo, toch?

Nou ja, ik vond het erg leuk en omg wat is die Jorien een schreeuwlelijk
Oud 20-03-2005, 21:11
Verwijderd
Als de racedag afgelopen is, worden ze denk ik gewoon meegenomen in het productiebusje naar het eindpunt.
Oud 20-03-2005, 21:37
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 20-03-2005 @ 22:11 :
Als de racedag afgelopen is, worden ze denk ik gewoon meegenomen in het productiebusje naar het eindpunt.
En dan worden de plekken bepaald door het punt waarop ze zijn op het einde van de racedag ofzo?
Oud 20-03-2005, 21:49
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik vond Rienk en Jorien best goed; ze gaan er vol voor, maar gedragen zich nog niet dermate aso dat ik me daar aan erger. Ook al schreeuwt/krijst die Jorien hard en is dat irri, toch bereikt ze er een hoop mee!
Balen dat Jeroen en Manja de proef niet wonnen; dat is nog steeds het koppel dat ik het het meeste gun!
Just en Brechje zijn wel lief samen; leuk om zo'n broer-zus relatie te hebben!
Oud 20-03-2005, 22:15
Verwijderd
Die Rink en Jorien zijn echt zwaar irritant ja!
Steven en Sofie mag ik nu wel wat meer dan in het begin. Om de een of andere reden vind ik die Steven iets weg hebben van Matthias (van Expeditie Robinson), alleen dan wat lelijker
Jeroen en Manja zijn ook wel ok, ik vond ze eerst nogal arrogant (van die yuppen echt) maar dat wordt steeds minder.
Just en Brechtje zijn samen met Krieke en Nathalie (dat laatste alleen dankzij Krieke hoor) mijn favoriet.
Chris en Herman... Herman is echt hip, Chris vond ik de vorige keer echt een vreselijke lul tegenover zijn vader. (Ik vond dat ook echt zielig van die badmuts).
En dan... oooh ja, Carla en Sofie. Wat een dozen zeg! Vorige week vond ik ze even best grappig, maar nee, ze zijn echt té luxepaardjes..
Dat waren ze toch?
Oud 21-03-2005, 09:32
Multilot
Multilot is offline
ik heb het alleen gezien, niet gehoord zeg maar... Ik zat op een verjaardag...
Dat mixen van die koppels vond ik wel erg leuk! Ik kan me gruwelijk ergeren aan dat altostel. En hij lijkt absoluut niet op Mat

Ik vond Krieke een leuk blok
Oud 21-03-2005, 11:04
Verwijderd
Ik heb me kapot gelachen!

"Even zwaaien net als de paus"
Oud 21-03-2005, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 21-03-2005 @ 12:04 :
Ik heb me kapot gelachen!

"Even zwaaien net als de paus"
Ik vind die Herman echt geweldig.. alleen die Kris zo stom doen tegen hem.

Hm, ik denk dat Rink en Jorien mijn minst favorieten zijn, al wil ik ze er nog niet uit.
Oud 21-03-2005, 11:46
Balance
Balance is offline
Rink is idd een arrogante zak. Hij let echt niet op wat z'n dochter wil; enkel op wat ie zelf wil en hoe ie dat zo snel mogelijk kan bereiken. Hij is ook echt té naďef over afspraken mbt lifts. Tuurlijk ga je een ander de lift die jij hebt behaald niet geven: het is een wedstrijd!
Jorien vind ik wel gaan. Alleen haar ophemelende woorden over Rink komen me af en toe wel de neus uit.

Just & Brechtje zijn mijn favorieten. Ik vind hen echt leuk en was blij dat ze gewonnen hadden. Echt slim van Brechtje om zó snel een lift te regelen dat Krieke niks meer kon doen.

En ik vind Manja en Jeroen ook nog leuk, alleen komen ze ook wat arrogant over. Zo van, kijk ons eens even goed zijn. Maar ze strijden wel echt en dat vind ik goed
Oud 21-03-2005, 13:46
Shadina
Shadina is offline
Haha, Carla en Sofie zijn echt grappig. "Maar dan moeten we wel onze mascara delen". Echt het eerste waar ze aan denken.
Oud 21-03-2005, 14:32
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Shadina schreef op 21-03-2005 @ 14:46 :
Haha, Carla en Sofie zijn echt grappig. "Maar dan moeten we wel onze mascara delen". Echt het eerste waar ze aan denken.
Dat stukje heb ik gemist.. wanneer was dat? En waarom?
Oud 21-03-2005, 14:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 21-03-2005 @ 15:32 :
toen ze concludeerden dat zij vast niet als eersten zouden zijn en dat zij dus gemixt zouden worden. Toen zeiden ze dat ze dan een probleem hadden, omdat ze bijvoorbeeld maar één mascara bij zich hadden. Zoiets was het.
Oud 21-03-2005, 15:29
Flowtje
Flowtje is offline
Ik vind die 2 best grappig eigenlijk, die Rink en Jorien vind ik dan weer helemaal niks.

Ik ben nog steeds voor Marja en Jeroen en Just en Brechje.
Oud 21-03-2005, 15:33
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 21-03-2005 @ 15:32 :
Was in de auto. Verder wat Balance zegt.
Oud 21-03-2005, 16:51
BCR
BCR is offline
Was een erg leuke aflevering gister.

Die Herman en Kris. Echt zo grappig. Gaan ze uitgebreid lunchen. En hoe Herman dat blok speelde En Kris werd ook helemaal niet boos op Rink.

Rink vond ik ook een goed blok, trouwens. En ik vind hem ook wel leuk eigenlijk. Lekker fanatiek. Die dochter vind ik wat minder.

En Krieke, echt superslim met die drank Wel geluk van Brechje dat ze nog snel die lift kon regelen.

En Just Die deed echt niets om te blokken. Hij is te aardig.

En die ene vent, die de verkeerde weg nam (als Aardrijkskunde leraar!) en toch nog als eerste eindigde. Haha.
Oud 21-03-2005, 18:01
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
BCR schreef op 21-03-2005 @ 17:51 :

Hij miste z'n zus...
Oud 21-03-2005, 22:52
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
ja hij is wel erg lief he, maargoed ik kan me wel voorstellen dat als je de hele dag bij zo iemand loopt die je eigenlijk ook gewoon nog aardig vind het wel lastig is om vervelend te doen..

herman ik ben fan. tis jammer dat zn zoon zo'n eikel is.

krieke was ook een geweldig blok, vind het jammer dat hij nou zo op zn hoede moet zijn om die natalie niet boos te maken.

en just&brechje blijven mn favoriet.
Oud 22-03-2005, 12:53
Verwijderd
Citaat:

hij zei ook al in het begin dat ie geen goed blok zou zijn, omdat ie karla/sofie (wie was het?) erg aardig vond, en hij voelde alsof ie haar meer moest beschermen dan blokken ofzo.
Oud 22-03-2005, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 22-03-2005 @ 13:53 :
hij zei ook al in het begin dat ie geen goed blok zou zijn, omdat ie karla/sofie (wie was het?) erg aardig vond, en hij voelde alsof ie haar meer moest beschermen dan blokken ofzo.
Sofie

Karla is de blonde, die overigens ook een slecht blok was omdat ze als mak lammetje achter Jorien aan drentelde.
Oud 22-03-2005, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 22-03-2005 @ 13:56 :
Sofie

Karla is de blonde, die overigens ook een slecht blok was omdat ze als mak lammetje achter Jorien aan drentelde.
ze was ook bang voor jorien geloof ik.. wat ik me best kan voorstellen.. ze schrok van de hollandse botheid oid..
Oud 22-03-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 22-03-2005 @ 13:57 :
ze was ook bang voor jorien geloof ik.. wat ik me best kan voorstellen.. ze schrok van de hollandse botheid oid..
Ja, dat heb ik ook wel gehoord maar dan nog kun je toch wel iets meer proberen dan één keer echt wagenziek zijn Ik bedoel, je hoeft niet meteen direct de confrontatie aan te gaan. Je kunt van alles doen!
Oud 22-03-2005, 15:50
Blackgeni
Blackgeni is offline
Krieke die net deed of ie dronken was ^_^ dat was cool.
Oud 22-03-2005, 18:46
baas
baas is offline
Die Jorien lift met blok veel sneller dan met Rink, omdat ze dan haar eigen zin kan doen.
Ik ben nog steeds groots fan van Herman en Kris. Helaas denk ik dat met name Jeroen en Manja en Steven en Sofie te sterk zijn.
Die 2 vriendinnen zijn echt mutsen zeg, die mogen er van mij wel uit.
Oud 23-03-2005, 15:15
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-03-2005 @ 12:46 :
Just & Brechtje zijn mijn favorieten. Ik vind hen echt leuk en was blij dat ze gewonnen hadden. Echt slim van Brechtje om zó snel een lift te regelen dat Krieke niks meer kon doen.
Dat vond ik zo stom van Krieke, je kan toch ook in die auto je als een bediel gaan gedragen en kotsgeluiden en zo gaan maken ? Moet je zien hoe gauw ze die luxe slee uitgetrapt waren.

Ik vind die 2 vriendinnen echt het ergst, ergerde me dood aan dat ge-girl-power en shit. Pfff.
Völler en Jorien trek ik ook niet zo heel goed, vind hem maar een slome. Maar fanatiek zijn ze wel. Gun het ze wel ietwat.
Die pa van die zoon (duh ) was echt reuze guitig tijdens dat koppels mixen. Hij liep me daar als een gestoorde te doen, haha. Geweldig.
Doet me denken aan vorige x, toen bij dat mixen: zo'n vrouwtje (ik dacht Clarinca) probeerde steeds een lift te regelen, en dan zat die gozer achter haar rug alles weer door te sturen van: nee, hoeft niet, rij maar door. En ze had het maar niet door !
Ik vind de andere 3 stellen allemaal wel oké, hoewel die langharige gast eens moet leren roeien. Ik denk trouwens (dat werd hier ergens een x gezegd) dat je ze zo weinig ziet omdat ze heel ver gaan komen. Die zie je dus nog genoeg - ipv die lui die er soon uit gaan vliegen.
Oud 23-03-2005, 15:54
Verwijderd
Ik vond het erg leuk

Ik denk dat Just & Brechtje en Natalie & Krieke mijn twee favoriete stellen zijn Steven & Sophie vind ik nu minder erg dan voorheen, Rink & Jorien vind ik niet zo leuk meer. Ik vind Rink echt vervelend en dom.. Hij denkt nog steeds serieus dat het logisch is om in een rij te gaan staan bij het liften op 1 plek.. 't Is toch een wedstrijd
De andere stellen vind ik ook wel leuk, maar niet enorm leuk (Vorige keer vond ik geloof ik meer stellen écht niet leuk, deze keer niet, dat is fijn )

Oh, en ik moest zó lachen om Herman & Kris, vooral om Herman natuurlijk Telkens snel de berm in duiken om te plassen en je zag hem ook telkens met een flesje water, ghehe, hij leek wel een grote blok voor Kris dan voor Natalie. Maar hij deed ook zo grappig als blok Hij mag best z'n badmuts weer op van mij
Oud 23-03-2005, 17:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 23-03-2005 @ 16:15 :
Dat vond ik zo stom van Krieke, je kan toch ook in die auto je als een bediel gaan gedragen en kotsgeluiden en zo gaan maken ? Moet je zien hoe gauw ze die luxe slee uitgetrapt waren.
Ik denk dat er een regel was dat je, als er eenmaal een lift geregeld was, niet meer mocht kloten. Anders kon men ook gewoon weigeren om de auto in te gaan of net zo lang treuzelen tot de persoon in de auto besluit weg te rijden. Zodra iemand een lift had gevonden moest je volgens mij gewoon netjes mee gaan.
Oud 23-03-2005, 18:58
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 23-03-2005 @ 16:15 :

Ik vind de andere 3 stellen allemaal wel oké, hoewel die langharige gast eens moet leren roeien. Ik denk trouwens (dat werd hier ergens een x gezegd) dat je ze zo weinig ziet omdat ze heel ver gaan komen. Die zie je dus nog genoeg - ipv die lui die er soon uit gaan vliegen.
Er werd geloof ik juist gezegd dat ze er snel uit zouden vliegen, en het niet waard was om veel van ze te laten zien. Ik hoop eigenlijk ook wel dat ze er snel uitvliegen.. zijn niet echt mijn favorieten. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze gewoon niks boeiends meemaken.
Oud 23-03-2005, 19:01
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-03-2005 @ 16:54 :
Oh, en ik moest zó lachen om Herman & Kris, vooral om Herman natuurlijk Telkens snel de berm in duiken om te plassen en je zag hem ook telkens met een flesje water, ghehe, hij leek wel een grote blok voor Kris dan voor Natalie. Maar hij deed ook zo grappig als blok Hij mag best z'n badmuts weer op van mij
Ik vond het eigenlijk wel raar dat Herman zijn badmuts niet ophad tijdens het blokken. Ik had verwacht dat ie het wel zou doen.
Oud 23-03-2005, 19:21
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Shadina schreef op 23-03-2005 @ 20:01 :
Ik vond het eigenlijk wel raar dat Herman zijn badmuts niet ophad tijdens het blokken. Ik had verwacht dat ie het wel zou doen.
volgens mij heeft zijn zoon zijn badmuts nog steeds (gejat)
Oud 24-03-2005, 06:53
Verwijderd
Citaat:
water willowglo schreef op 23-03-2005 @ 20:21 :
volgens mij heeft zijn zoon zijn badmuts nog steeds (gejat)
Volgens mij inderdaad ook
Oud 24-03-2005, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 23-03-2005 @ 18:56 :
Ik denk dat er een regel was dat je, als er eenmaal een lift geregeld was, niet meer mocht kloten. Anders kon men ook gewoon weigeren om de auto in te gaan of net zo lang treuzelen tot de persoon in de auto besluit weg te rijden. Zodra iemand een lift had gevonden moest je volgens mij gewoon netjes mee gaan.
dat lijkt mij ook ja

@Dusjcrib: ja, dat vond ik ook een beetje raar van Karla.. ze hoeft niet zoals Krieke of Herman te doen, maar gewoon heel rustig aan doen en treuzelen als Jorien haar roept lijkt me niet zo moeilijk..
Oud 27-03-2005, 20:38
Ketjing
Ketjing is offline
Kris en HErman eruit, helaas zij waren echt het leuktst om naar te ijken.
Herman die maar bleef pissen en Kris die alles probeert,maar het niet kon. En ze bleven maar Vlaams praten
Oud 27-03-2005, 20:45
aniki
aniki is offline
Echt jammer dat Chris en Herman eruit zijn, ik had veel liever Rink en Jorien eruit zien vliegen. Of anders die aardrijkskundeleraar-die-geen kaart-kan-lezen met zijn vriendin.
Oud 27-03-2005, 20:54
Balance
Balance is offline
Ik vind het niet erg dat Herman en Kris eruit zijn. Oké, herman was wel grappig, maar die Kris is echt niet gezond hoor.. Hoe ie tekeer ging in die auto!

Ik begin me steeds meer te ergeren aan die arrogantie van Rink. Hoe hij ook al z'n 'kennis' contant loopt te verkondigen.. bah.

Manja vindt zichzelf ook nogal wat, heb ik het idee. Ik begin haar ook steeds minder leuk te vinden, terwijl ik Jeroen juist wel leuk vind. Maar Manja heeft ook zo'n neplach constant!

Just en Brechtje vind ik nog steeds het leukst en die vriendinnen begin ik ook wel te waarderen
Oud 27-03-2005, 21:26
Ketjing
Ketjing is offline
de koppels die er nu inzitten zijn allen irritant, behalve Krieke en Nathalie dan misschien.

Jeroen en Manja: Ja die Manja is gewoon een bitch en ze moeten altijd winnen.
Rink en Jorien: Rudi Völler wil het spel niet spelen en loopt de hele tijd te zeuren over het echte china en een zijn met de natuur
Sophie en Karla: Vinden alles om te lachen, maar hebben wel goede tactiek nu
Just en Brechtje: Mevrouw praat of ze fulltime Natterman nodig heeft, dat is hoogst irritant en Just komt saai over
Steven en Sofie: Meneer kan niet eens kaart lezen en mevrouw vind zichzelf te geweldig

Kris en Herman brachten een stuk hilariteit met zich mee en daar irriteerde ik me totaaal niet aan
Oud 27-03-2005, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 27-03-2005 @ 22:26 :
de koppels die er nu inzitten zijn allen irritant, behalve Krieke en Nathalie dan misschien.

Jeroen en Manja: Ja die Manja is gewoon een bitch en ze moeten altijd winnen.
Rink en Jorien: Rudi Völler wil het spel niet spelen en loopt de hele tijd te zeuren over het echte china en een zijn met de natuur
Sophie en Karla: Vinden alles om te lachen, maar hebben wel goede tactiek nu
Just en Brechtje: Mevrouw praat of ze fulltime Natterman nodig heeft, dat is hoogst irritant en Just komt saai over
Steven en Sofie: Meneer kan niet eens kaart lezen en mevrouw vind zichzelf te geweldig

Kris en Herman brachten een stuk hilariteit met zich mee en daar irriteerde ik me totaaal niet aan
Bijna helamaal mee eens, Rink vind ik wel grappig en die jorien is ook wel gewoon normaal, dus daar heb ik geen echte hekel aan.
De rest klopt wel, ik heb vooral een hekel aan die Manja die moet er zo snel mogelijk uit!
Ook Karla en Sophie mogen er van mij zo snel mogelijk uit, de rest vind ik niet zo reuze irritant en mag nog wel blijven.
Oud 27-03-2005, 21:42
.Pure
.Pure is offline
Jeroen en Manja zijn gewoon goed. Begrijpelijk dat ze dat vast willen houden en willen blijven presteren.
Just en Brechtje zijn ook leuk en de vriendinnen vind ik ook steeds leuker worden.

Rink en Jorien mogen eruit vliegen en hij moet zich niet zo druk maken om alles. Ook wel jammer van Kris en Herman.

Dat dansen was echt geweldig
Oud 27-03-2005, 23:20
PV
PV is offline
Kan wel leuk worden als iedereen zich tegen Jeroen en Manja keert
Oud 28-03-2005, 11:03
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik snap niet zo goed wat Jeroen en Manja nou verkeerd doen?
In eerste instantie was de hele groep zo ongeveer tegen Rienk en Jorien (de zusjes vonden bijv. dat ze asociale Nederlanders waren) en nu begint iedereen tegen Jeroen en Manja te zijn?
Op tv komen ze gedreven, maar zeker niet onaardig over eigenlijk.
Oud 28-03-2005, 11:35
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 28-03-2005 @ 12:03 :
In eerste instantie was de hele groep zo ongeveer tegen Rienk en Jorien (de zusjes vonden bijv. dat ze asociale Nederlanders waren) en nu begint iedereen tegen Jeroen en Manja te zijn?
Ik heb vanaf het begin al een hekel aan hun gehad.. het zijn gewoon echt van die Nederlanders, alles helemaal uitgedacht en voorbereid, en die Manja is echt arrogant. Ik was echt blij dat Karla die proef had gewonnen
Oud 28-03-2005, 11:51
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 28-03-2005 @ 12:03 :
same thoughts here.
Rink en Jorien zijn pas vervelend
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten