| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
dat ja
|
|
||
|
Citaat:
"Pas op, 1 AWP in het water." -"Hou je bek." "Wat?! Hou zelf je..." -"Kap eens met teamkillen." "Er wordt niet eens getkd!" Raaaah...
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doe het ook regelmatig aan het begin van de ronde, maar niet echt tijdens de rest van de war. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
het heeft iig bijzonder weinig zin meer. Kun jij d'r écht snelheidswinst mee behalen? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, het kan nog. En het geeft tijdelijk iets meer snelheid, maar zoals eerder vermeld is het vrij nutteloos. |
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() maar idd, reloaden, op veilige plaats ok, maargoed, ik probeer het zolang mogelijk te rekken vanwege bovenstaande reden
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. Reload alleen op veilige plaatsen. Je hebt meestal maar 10 kogels nodig per tegenstander. Ik reload ook vaak, alleen in public servers want daar loopt iedereen een beetje verspreid. Maar in wars loopt iedereen dicht op elkaar, dus als jij aan het reloaden bent nadat je iemand gekilled hebt komen er vaak nog meer tegenstanders en ben je dus dood. een andere irritante gewoonte is dat ik veel block...maar dat gaat vaak perongeluk dus zo erg is het niet
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |