Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en je zei zelf dat het water erop bleef staan ![]() hadden wij dus ook en toen hebben we samen met e buren een betonnen fundering gelegd.. ding staat nu als een rots.. kan je een olifant over laten lopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar zeg ik dat het water er op blijft staan...? ![]() ![]() Samen met de buren een fundering storten schiet niet zo op: hun tuin ligt aan die kant een meter hoger dan die van mijn ouders. ![]() ![]() Oftewel: niet echt reden toe en teveel bezwaren. ![]() Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 07:38. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zo'n haagje is misschien wel grappig ipv een hekje, al weet ik niet of het mooi staat...en dan kan je de sloot niet meer zien (dit is even "hardop denken voor mezelf" ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder doet een magnolia het alleen op plaatsen met behoorlijk zure grond. Hij heeft een hekel aan kalk. Het is idd een heel erg mooie boom, maar wij kunnen hem ook niet zetten vanwege te kalkrijke kleigrond. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Algemeen tuin/balkontopic #1 Miekje* | 80 | 07-03-2021 21:44 | |
De Kantine |
Wat heb je allemaal nodig om een huis te bouwen en te bewonen? Egatniv | 2 | 30-09-2009 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Drie broers Maudd | 4 | 17-06-2005 20:27 | |
Lifestyle |
Huisje boompje beestje, beestje boompje huis. Verwijderd | 82 | 03-06-2004 22:19 | |
Lifestyle |
beschrijf je droomhuis Ninnoc | 55 | 30-08-2003 21:05 | |
Lifestyle |
Stel je voor.. Morphia | 52 | 04-12-2002 09:50 |