Oud 22-03-2005, 21:32
Gothic
Gothic is offline
Ik wil naar huis. Maar nog even 2 dagen volhouden...
Oud 22-03-2005, 21:35
Eend
Eend is offline
Net een fotoshoot met de caafs gedaan. Ik heb nu weer heel veel mooie foto's, maar dit blijft mn favo:
http://www.vd-bout.demon.nl/minnunk11.JPG
Oud 22-03-2005, 21:38
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 22-03-2005 @ 22:35 :
Net een fotoshoot met de caafs gedaan. Ik heb nu weer heel veel mooie foto's, maar dit blijft mn favo:
http://www.vd-bout.demon.nl/minnunk11.JPG
die is lief
Oud 22-03-2005, 21:39
Touché
Touché is offline
Ik ben nog steeds hartstikke ongesteld.

En ik heb een opportunistische reden gevonden om met onze allereigenste Scarlett om te gaan: namelijk Lifestyle infiltreren. Hahaaaaaaaaaa. (Ik ben het zusje van Plien en mocht je me willen afzeiken, ze bijt.)
Oud 22-03-2005, 21:39
Verwijderd
ik kan er niet meer tegen!
ik heb er geen zin meer in!
ik was foto's aan het kijken van rome... wat was ik toen nog gelukkig!
kon ik de tijd maar terugdraaien en daar blijven...
al zou het niets oplossen, maar toch.
ik wil gewoon niet meer... ik heb er stront genoeg van, maar ik kan niets doen...
Oud 22-03-2005, 22:18
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-03-2005 @ 22:38 :
die is lief
Klopt

Deze ook:
http://www.vd-bout.demon.nl/minnunk14.JPG

Maargoed, ik heb er dus weer 33 foto's bij of zo
Oud 22-03-2005, 22:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Verdomme
Ik kan wél goed liegen...maar dat wil ik helemaal niet
Ik kan het hem toch niet zomaar vertellen, dat ik sommige dingen niet zie zitten? Dat mag ik pas achteraf doen, anders beinvloed ik zijn keuze, en dat wil ik niet, want het is zîjn leven. Stel dat het ooit uitgaat tussen ons, dan wil ik hem niet in de weg hebben gestaan voor de rest van zijn leven.
Oftewel: ik moet wel liegen... Anders bescherm ik hem niet genoeg tegen mij.

Verdomme, wat is dat moeilijk; iemand recht in de ogen zeggen en zeggen dat je niet liegt en dat er verder niks is... Terwijl er wel iets is... En dat alleen maar omdat ik van hem houd.
Oud 22-03-2005, 23:27
Touché
Touché is offline
Waarom kraam ik toch altijd van die sentimentele onzin uit als mijn baarmoederwand zich aan het verversen is?
Jongens, jullie verdienen allemaal liefde en ik gun het jullie met heel mijn hart, verder ga ik niet dood zonder hem en ga ik nu in bed Het Land Prozac lezen en me ziek eten aan ongezonde dingen. Word up voor onafhankelijkheid!
Oud 23-03-2005, 00:18
rare kwast
rare kwast is offline
don't stand at my grave and cry
Oud 23-03-2005, 06:40
ArticunoNeo
ArticunoNeo is offline
Te veel gestrest
Oud 23-03-2005, 07:34
WolterB
WolterB is offline
Gisteravond trilde ik gewoon van vermoeidheid en de kou , na even wat zitten en eten ging dat wel beter. Vroeg mn bed ingegaan en op tijd weer wakker

Ik voel me goed
Oud 23-03-2005, 08:19
Redhair
Redhair is offline
Ooooooh, wat ben ik ook een gigantische, bange, leugenachtige trut! Ik haat mezelf. Godverdommegodverdommegodverdomme. Gisteravond was een totale mislukking aan mijn kant. Ik wist totaal niet wat ik moest doen, was bijna panisch, durfde hem niet eens een knuffel te geven. En hij weet helemaal niets! Hij snapt er niets van. Ik zette een ontzettend groot hek tussen ons in. Hij was zo stil en gesloten, logisch, met mijn gedrag. Godverdomme, ik verpest werkelijk alles, ik kan niets.
Ik had haar beloofd het eerste uur te komen, omdat dat het enige uur is dat we samen hebben. Ik ben niet gegaan. Nogal logisch dat ik zo mijn vrienden ben kwijt geraakt. Ik heb thuis ook weer dingen gedaan waarvan ik had gezegd dat ik het nooit meer zou doen omdat ik het zo kut vond.
Kutwijf. Vies vuil klotewijf.
Doorgaan
Oud 23-03-2005, 08:21
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 23-03-2005 @ 01:18 :
don't stand at my grave and cry
Promise me something. When I die, you dance on my grave.

Mooi boek
Oud 23-03-2005, 09:35
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-03-2005 @ 09:21 :
Promise me something. When I die, you dance on my grave.

Mooi boek
en mooi lied
Oud 23-03-2005, 11:18
Verwijderd
Ooooh en ik moet eigenlijk al beneden zijn maar toch even gauw hier wat zeggen nog. Straks oefenen voor Romeo en Julia. Jeuj. Het gaat nu al hard en we zijn er bijna klaar mee.
Ik wou alleen dat ik niet zo'n fucking hoofdpijn had.
Komt goed, komt goed, komt goed.

The least you can do, is keep quiet...
Oud 23-03-2005, 12:06
George
George is offline
Jaha. Het is allemaal mijn schuld. Alles, inclusief hun eigen verneukte leven. Ik heb wel veel invloed schijnt het opeens.
Oud 23-03-2005, 12:22
ilse
ilse is offline
waarom voel ik me nou zo in de steek gelaten door iedereen..
Oud 23-03-2005, 12:32
ilse
ilse is offline
en het is zo stil in mij
ik heb nergens woorden voor

tis allemaal leeg.. en uit het weer niet.. voel het alleen..

t enige dat mensen merken is dat ik 'zo stil ben'.

maja..
Oud 23-03-2005, 12:50
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 23-03-2005 @ 10:35 :
en mooi lied
Ik kende het citaat niet, maar het deed me aan het boek denken
Oud 23-03-2005, 13:25
zeep007
zeep007 is offline
ik ben overal echt zat van
school gaat kut
mijn vriendschappen gaan naar de klote
de familiebanden gaan naar de klote
het is veel te druk in mijn hoofd
ik mis mensen
ik ben niet de persoon die ik wil zijn.
vermoeid.
ik word er fysiek ziek van.
en ik ben bang.

gelukkig is mijn vriend een grote steun.
Oud 23-03-2005, 13:36
moon
moon is offline
Wat moet een borderliner zich nou voorstellen bij zoiets als een hemel en een hel? je leeft toch bijna elke dag in 1 van de 2? Moet er dan na de dood echt een nog heftiger leven zijn wat nog meer emoties op roept? in dat geval....dan ben ik daar in ieder geval alvast goed op voorbereid! Dan is de overstap vast minder moeilijk. (ik ben niet gelovig)
Oud 23-03-2005, 13:57
Verwijderd
ik mis haar zo

komt ze online,meld msn zichzelf af
en nu blijf ik afgemeld worden na +- 2 min.
Oud 23-03-2005, 15:10
Mennuz
Mennuz is offline
Voel me eenzaam
Niets nieuws onder de zon, alleen nu erger ik me eraan
Ben nu sinds 8 uur sóchtends online
beetje plotje schrijven voor mn toelating voor volgend schooljaar.
Maargoed. Ik woon overal ver vandaan, en vrienden heb ik ook niet echt aan bomen groeien. en niemand heeft tijd.
Oud 23-03-2005, 15:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gisteren: "We willen natuurlijk niet dat je slechter werk inlevert dan slecht brugklaswerk."
Vandaag: "Ik begrijp het als je tevreden bent met een vijf, maar dan moet je tekening wel het niveau van een vijf halen."

Ik haat tekenen en ik wil niet meer
Oud 23-03-2005, 15:32
Neesha
Neesha is offline
Tekenen? heb je zeker in je profiel? hmm.. jammer dat je dat dan gekozen hebt. of was dat onder dwang ofzo? bij ons zit er maar 1 iemand in de klas bij tekenen (in vwo 5) die niet zo goed kan tekenen.
Maar... is het echt niet goed of komt dat door de leraar ofzo?

Anyway, wij hebben nu deze week 40 minuten rooster, dat is echt super elke dag uiterlijk 2 uur thuis

en vrijdag ga ik met een heel leuk iemand in groningen de stad in i'm so happy

(ps, je mag toch ook wel leuke dingen hier neer zetten he? zie hier overal maar van die down-en-depri-berichtjes )
Oud 23-03-2005, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Neesha schreef op 23-03-2005 @ 16:32 :

(ps, je mag toch ook wel leuke dingen hier neer zetten he? zie hier overal maar van die down-en-depri-berichtjes )
Natuurlijk mag dat. (Ik ben er iig juist blij mee. )
Oud 23-03-2005, 16:01
Gothic
Gothic is offline
Heb vandaag toch mooi 2 uur gestudeerd en alweer 2 weken af... nog 4 te gaan. Als het er zo uitziet hoef ik misschien het weekend niets te doen .
Oud 23-03-2005, 16:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Neesha schreef op 23-03-2005 @ 16:32 :
Tekenen? heb je zeker in je profiel? hmm.. jammer dat je dat dan gekozen hebt. of was dat onder dwang ofzo? bij ons zit er maar 1 iemand in de klas bij tekenen (in vwo 5) die niet zo goed kan tekenen.
Maar... is het echt niet goed of komt dat door de leraar ofzo?

Ik doe C&M, mijn decaan zei in de vierde, toen ik moest kiezen dat Tekenen heus niet zo'n probleem zou worden, de leraar zou me best helpen en blabla. Maar het is dus wél een probleem, ik kan totaal niet tekenen en ik heb faalangst en dan gaat die leraar ook nog zulk soort dingen zeggen
Niet dat ik andere profielen wel had gekund, want ik kan ook geen wiskunde, ik haal altijd getallen door elkaar en ik snap daar echt niets van.

Ik ben gewoon overal slecht in Behalve in schrijven, want had wel een negen voor schrijfopdracht Nederlands van zestig procent
Oud 23-03-2005, 16:16
Verwijderd
Green, your smiling eyes
Red, cause I made you cry
Grey, these rainy skies
Tomorrow will be blue
Stay love
Stay tonight
These rainy skies
Tomorrow will be blue

Ja...zoiets dus.. Heerlijk nummer (Blue van Zucchero en Ilse de Lange), wat je echt op allerlei manieren op kunt vatten, zelfs iedere keer als ik het luister heeft het een nieuwe betekenis... (niet het refrein, maar wel de coupletten)

Denk dat ik met recht kan zeggen dat het op alle gebieden wel goed gaat, behalve met de liefde. Niet dat ik persé een vriend wil, maar oude liefde roest gewoon echt niet. Het doet nog steeds pijn. Nog steeds. Het is gvd al maanden uit, bijna een jaar (nja, na de zomer). Waarom er dan nog zoveel moeite mee hebben? En waarom dan toch contact houden en iedere week elkaar minstens drie keer zien, en nog vaker contact hebben via mail, sms en telefoongesprekken...

*zucht*

En morgen komt mijn menotr, van school. Kennismaken op mijn stage. Ik ben zooo zenuwachtig! Terwijl mijn begeleidster van mijn stage zegt dat het zo goed gaat, dat ik veel doe, spontaan ben, initiatief neem etc etc. Klinkt niets negatiefs aan. Waarom ben ik dan zo bang? Hopelijk nog 10 weken, dan ben ik eindelijk afgestudeerd, met bijna een jaar vertraging.
Had ik toen maar doorgezet. Dan had ik niveau 4, in 3 jaar. Met havo vakken prachtig afgerond. Nu heb ik 4 jaar gedaan over een niveau 3 opleiding, maar nog steeds met die geweldige eindscore voor de havovakken (engels=8, nederlands=8, wiskunde A=7, maatschappijleer=9) Dat had ik op de havo nooit kunnen halen.
Waarom kon ik dan niveau 4 van het MBO niet aan?

Waaargh, lang leve de onzekerheid!
Oud 23-03-2005, 17:36
CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
pff.. confusing, stom, alles.. waarom komt altijd alles tegelijk? en dan ook meteen in de meest heavy tentamenweek ooit? gvd.. tis niet zo grappig als t misschien lijkt ofzo.. ik heb toch nergens voor gekozen? en ik word nog eens met mijn neus in de feiten gedrukt.. althans, míjn 'feiten'..

ik wil slapen
Oud 23-03-2005, 18:04
smilegirl
smilegirl is offline
deze dag is nog niet ten einde!! was het maar zo!!!de film in mijn blijft maar spelen en spelen word er stapel gek van!!!!pprobeer te denken aan van8 dan zit in in de bus naar parijs...nu is alleen zo moeilijk damn ik mis mijn vader!!!!!
kus
Oud 23-03-2005, 19:21
Verwijderd
Ik heb er "spijt" van dat ik lang geleden geen vwo ben gaan doen...niet omdat ik het zo per se nodig heb oid, maar gewoon...en elke keer als ik er over nadenk dan twijfel ik weer of ik het niet toch gewoon een keer moet gaan doen... Maar waarom zou ik, want ik heb het niet nodig...

Hoofdpijn, spierpijn, stijfheid, enz. enz. enz....en er is natuurlijk nooit iets te vinden. Me maar niet al te druk om maken maar, denk ik...ondanks dat ik steeds stijver wordt ed... Ik wil huiswerk maken, maar kan me er niet toe zetten, vooral omdat het ook groepswerk is en ik geen zin meer heb om het werk van een ander op te knappen.
Oud 23-03-2005, 19:32
rare kwast
rare kwast is offline
ik wilde even een melding maken....
moest ik gewoon even kwijt
PESTEN.... 't verPEST een leven...
Oud 23-03-2005, 19:52
Isiyanka
Isiyanka is offline
Als hij hetzelfde denkt als ik, betekent dat dan dat ik al evenmin over die ander heen ben als hij over haar? Nee toch?
Nee, eigenlijk weet ik dat wel zeker. Want in mijn gedachten is het rustig, soms een beetje eenzaam.
Ik hoop echt dat het doorgaat. Ik heb zin om los te komen.
Oud 23-03-2005, 20:44
moon
moon is offline
*huilt* wat een kut dag!
Vanmiddag was hij weer psychotische en ik vond het heel eng. We hebben geslapen en toen deed hij weer normaal. Deze avond kregen we ruzie. Ruzie omdat ik hem niet goed over mijn problemen en gevoelens kan vertellen. Hij zegt zelfs dat onze relatie in gevaar is. Mooi is dat. Ik zeg dat soort dingen toch ook niet tegen hem als hij psychotische is? als hij wat meer geduld had gehad dan had hij begrepen waarom het zo moeilijk voor me is om gevoel te uiten. Maar ik zie het echt somber in nu. Ik ben bang dat het fout tussen ons gaat. Ik zie dat hij er aan kapot gaat als ik met problemen naar hem toe kom, maar ook als ik ze niet aan hem vertel.
En wat hem betreft: Hij liegt tegen me, kwetst me soms en tegelijk weet ik ook dat dat soms voort komt uit zijn eigen problemen en verwarde gedachtes. Ik weet het niet, we houden heel veel van elkaar en passen heel goed bij elkaar maar we kunnen elkaar niet genoeg geven lijkt het soms wel.
Oud 23-03-2005, 21:15
Nona
Nona is offline
Was er niet bij vandaag bij de dansles. Mijn danspartner maakt tegenwoordig meer fouten dan ik (geen wonder, hij moet drie verschillende lessen per week uit elkaar houden), maar hij zag toch dat ik ergens anders was met mijn gedachten. Beetje hoofdpijn ook. Zo maar naar bed gaan, dan is het morgen vast wel weer goed. Morgen bij A. eten, dat wordt vast leuk. En dan vrijdag naar Twente, na mijn werk. Vrijdag even druk, de rest lekker relaxed.

En vanaf vrijdag of dinsdag die bril telkens op... Geen leznen meer voor een paar weken. Dat zal wel even wennen zijn.
Oud 23-03-2005, 22:35
Touché
Touché is offline
Ik heb net alles van me afgeschreven.
Mijn arm is lam.
Ik hoor mijn moeder beneden op straat tegen de buurvrouw praten.
De lente komt door mijn raam naarbinnen gewaaid.
Alles is anders. Alles is beter, nu.
Alles is mooi en zometeen krijg ik chocolademelk.
De sleutel in het slot en een aai over mijn hoofd.
Ik dacht dat ik morgen beter zou zijn,
maar ik ben het vandaag al.
Oud 23-03-2005, 22:40
Verwijderd
Kheb er genoeg van.
Oud 23-03-2005, 23:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik hoop dat ik het lang genoeg volhoud... Ik zou zo graag gewoon tegen hem zeggen dat me iets dwars zit en wat dat dan is, maar het kan gewoon niet nu... *zucht*
Laat ik maar eens gaan slapen; dan zie ik morgen vanzelf wat de dag me brengt.
Op zich was het wel gezellig vandaag, lekker met vriendinnen op een terrasje gezeten in het zonnetje, voor college. En dat college was nog leuk ook!
Oud 23-03-2005, 23:46
KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-03-2005 @ 22:15 :
Was er niet bij vandaag bij de dansles. Mijn danspartner maakt tegenwoordig meer fouten dan ik (geen wonder, hij moet drie verschillende lessen per week uit elkaar houden), maar hij zag toch dat ik ergens anders was met mijn gedachten. Beetje hoofdpijn ook. Zo maar naar bed gaan, dan is het morgen vast wel weer goed. Morgen bij A. eten, dat wordt vast leuk. En dan vrijdag naar Twente, na mijn werk. Vrijdag even druk, de rest lekker relaxed.

En vanaf vrijdag of dinsdag die bril telkens op... Geen leznen meer voor een paar weken. Dat zal wel even wennen zijn.
*Knuf* Waar was je dan wel met je gedachten? Mag ook per PM, Mail oid.
Oud 24-03-2005, 07:37
JJ13
JJ13 is offline
ik wil slapen en pas over n paar maanden wakker worden...
Oud 24-03-2005, 10:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik mag mee naar de A.I.

En ik heb geen zin om dat verder toe te lichten, maar het verbetert mijn humeur.
Oud 24-03-2005, 10:33
Redhair
Redhair is offline
Zucht.
Oud 24-03-2005, 10:36
Nona
Nona is offline
Citaat:
KleinSpookje schreef op 24-03-2005 @ 00:46 :
*Knuf* Waar was je dan wel met je gedachten? Mag ook per PM, Mail oid.
Deels het forum, maar ook een beetje mijn gevoelens van afgelopen weekend (dat was eventjes niet positief). Geen ramp, er zijn ook geen erge dingen gebeurd, maar het is gewoon gedachtenvoer.
Oud 24-03-2005, 10:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
Vanmiddag weer werken, helaas wel in die fabriekshal, terwijl het lekker weer is buiten, maar ja, ik moet wat overhebben voor mijn vakantie.
Na vanmiddag heb ik in ieder geval mijn deel van onze accomodaties bij elkaar gespaard! En dan kan ik vanaf dan dus gaan werken/sparen voor de benzinekosten en eten/drinken/uitjes

Ik ben vrolijk vandaag.
Oud 24-03-2005, 10:52
leucomelas
leucomelas is offline
post je iets int gewaagde fototopic, krijg je ineens heel veel aanmeldingen op msn, emails en prive berichtjes mannen...
ik heb daak se.. gaat lukken dnek ik wel.
zo trots op me pierc!
Oud 24-03-2005, 10:54
Nona
Nona is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 24-03-2005 @ 11:52 :
post je iets int gewaagde fototopic, krijg je ineens heel veel aanmeldingen op msn, emails en prive berichtjes mannen...
T zijn domme, oppervlakkige wezens.
Oud 24-03-2005, 11:02
Eend
Eend is offline
Lol, hoe wanhopig moeten ze zijn
Oud 24-03-2005, 11:07
Eend
Eend is offline
Owja, mijn moeder heeft sinds kort zo'n organizerding (zo'n kleine pc) van d'r werk. Alleen gister moest ie uit en ze wist maar niet hoe dat kon. Heel dat ding gecrashed en ik dus alles weer een beetje in orde gemaakt.
En op een gegeven moment moest de telefoon (die ook op dat ding zit) uit, maar hij stond al uit, maar dat wilde mijn moeder niet geloven. Ik moest persé op het knopje 'connecting' drukken
Dus ik dat gedaan, was ze helemaal boos dat ik de telefoon aan had gedaan. En mijn vader zich er ook mee bemoeien en toen zaten mijn ouders de hele tijd te kibbelen om dat ding. Ik heb me prima vermaakt
Iedereen die tegen mijn moeder zegt: "Wat een mooi apparaatje!" krijgt te horen: "Ja, kijk, zo werkt ie.... Hè, waarom doet ie het nou niet?! Jeses zeg..."

Wat kan het leven toch leuk zijn af en toe
Oud 24-03-2005, 12:23
Verwijderd
Grr.. Ik HAAT deze schoolopdracht
ik wil dat Steef online komt
ik wil dat die andere jongen eens normaal doet

& ik hou echt zo van Marianne <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken