![]() |
|
Heb ook een site gemaakt met wat foto's van me op. Ik zou graag wat (opbouwende) kritiek horen over de foto's. Ben nog volop vanalles aan het proberen enzo dus alle commentaar meer dan welkom!!
http://mucky80.tripod.com/muckysphotoalbum/ Ja, ik weet het, tripod... ![]() Gelieve niet op de slordige taal te letten ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja ik weet wel dat de takken niet van m'n beste foto's zijn maar de meeste daarvan zijn toch het fototoestel even uittesten (het fototoestel was het mijne niet, daarvan ook die datum, die zet dat toestel er automatisch op en ik mocht het niet veranderen van de eigenaar, als ik eens tijd heb fotoshop ik die er wel eens uit.) En van die schaduw-fotos vind ik ook 186 het mooiste maarjah, ik had het nog niet zo bekeken dat de andere foto's een negatief effect kunnen hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij welke foto's vind je het onscherpe het meest storend? Het was niet bij alle foto's de bedoeling van de onscherpte maar het was nog een beetje wennen, had nog niet veel met een digitale camera gewerkt, na al die tijd met een analoge (lame excuus, i know) (Bij de eend bv was de onscherpte niet echt de bedoeling terwijl bij gamer dan weer wel) Die eerste foto's zijn met m'n analoge camera getrokken en zijn dus niet onscherp denkik. En ik heb het begrepen: Geen bomen-takken-weerspiegelingen meer.. De foto van m'n kat vind ik zelf niet echt lelijk ofzo, en het is ook de enige foto van m'n kat dusjah... (PS, welke boomstam?) Laatst gewijzigd op 24-03-2005 om 18:22. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Mijn Facebook foto's zijn gestolen! sanasoufi | 12 | 05-05-2012 12:27 | |
Software & Hardware |
Volgorde foto's makkelijk veranderen teeth, wait | 2 | 07-06-2006 15:08 | |
Liefde & Relatie |
Foto's van je ex Muchacha | 61 | 03-04-2006 21:55 | |
Software & Hardware |
[PHP] Automatisch foto's comprimeren? Angmar | 6 | 21-08-2005 12:49 | |
ARTistiek |
[Foto's] Maastunnel ekki | 30 | 18-06-2003 13:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ALARM: foto's deelnemers pro-USA demo Den Haag op nazi-website Rabbi Daniel | 204 | 06-06-2003 21:33 |