Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() www.mblan.nl/molspel hier staat de vragenlijst en die moet jij mailen!
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 09:33. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ook wil ik jullie nog zeggen om geen onzin posts te maken. 2 dingen na achter elkaar posten in een uurtje hoeft niet. Je kan je post makkelijk editten.
Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 15:43. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
sorry voor een berichtje maar ik vind dat er nu wel wat vaart achter gezet kan worden. ikwil niet heel lullig doen tegenover de spelleiders maar ik vind dat het wel wat sneller kan zo begint het op het spel van hoegaarden te lijken!!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Opdracht 1: Vers varkensvlees
De deelnemers aan het spel worden even verplaatst naar een dorp in de middeleeuwen. Een van de plaatselijke boeren heeft zijn vetgemeste varken beschikbaar gesteld om opgegeten te worden door de deelnemers, aangezien zij een lange reis achter de rug hebben. Er is echter één probleempje, de benodigdheden om het varken te kunnen roosteren liggen opgesloten in koffers die op een speciale manier moeten worden geopend. Daarnaast zit ook het varken opgesloten, maar hoe goed zit het varken opgesloten? Het spel gaat als volgt: De groep deelnemers wordt opgedeeld in een aantal groepen die de koffers gaan openen (5 groepjes van 3 deelnemers), daarnaast is er ook nog het varken. Deze groepjes krijgen allemaal een raadsel dat ze gezamenlijk op moeten lossen. De code die uit dit raadsel volgt kan 1 van de koffers openen, maar als er een verkeerde code wordt geraden wordt het varken ongeduldig en krijgt het varken de kans om uit te breken door een getal onder de 15 te noemen. Komt dit getal overeen met de code die nodig is om zijn (of haar) hok te openen, dan is het varken ontsnapt en is de opdracht mislukt. Lukt het echter wel om alle raadsels binnen de gestelde tijd op te lossen, dan is de opdracht geslaagd en zijn er 10.000 punten verdiend voor de pot. Voor elk afzonderlijk raadsel dat goed geraden wordt is ook nog eens 500 punten te verdienen. Het is dus mogelijk om in totaal 12.500 punten te verdienen met dit spel. Het is niet de bedoeling dat de groepjes elkaar helpen met elkaars raadsel, onderling overleg binnen het groepje is natuurlijk wel toegestaan De groepjes: 1. 5803 Hanneke Dukko 2. Kakelkip Fieneke Femic 3. Lilith Skilly Love_fulfilled Freud 4. Boer Limaon Colette 5. Bagagedrager Sylph Nielsieb Varken: Impulse De raadsels: 1. Misschien wel het meest belangrijk in de hele wiskunde. Hoewel het niet rond is heeft het wel veel met rond te maken. Het 82e tot en met 86e decimaal opent koffer nummer 1. 2. Deze opgestapelde schijven zijn van levensbelang. Van boven naar beneden is vooral het allereerste begin belangrijk. 3. Carbo medicinalis vegetabilis, carrageen, carnaubawas. 4. Vertoning eerste film, Kabinet Fransen van de Putte en overlijden Ludwig Wittgenstein opgeteld 5. 2x² -3x -1 = 0. Het begin van het alfabet helpt je wel, maar je antwoord is dan nog niet compleet, maak van 2 antwoorden één door middel van xxx Jullie hebben 4 dagen de tijd om de opdrachten in te leveren en en maximaal 3 pogingen per groepje. Veel succes. ![]() Oja. Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-03-2005 om 14:09. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wij overleggen via pm iig ![]()
|
![]() |
Groep 1, 3 en 5 hebben hun antwoord goed!
bij groep 1 was wat twijfel, waat het antwoord klopte niet helemaal, maar ze hebben het goed begrepen en opgelost. nu 2 en 4 nog! Oja, pm je antworod naar spelleider widm en niet naar de gewone accounts van de spelleiders aub. Laatst gewijzigd op 26-03-2005 om 09:37. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? 2013 Martiño | 229 | 08-03-2013 21:12 | |
De Kantine |