|
|
Bekijk resultaten poll: kinderen van 16 of jonger mogen geen kinderen krijgen | |||
mee eens |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 55.13% |
niet mee eens |
20 | 25.64% |
geen mening |
11 | 14.10% |
anders, namelijk... |
4 | 5.13% |
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Mee eens, maar:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verplicht spiraaltje is ook niet te doen. Wanneer wilde je dat regelen? Elk meisje dat voor het eerst ongesteld wordt (sowieso iets waarvoor mensen niet bepaald naar de dokter gaan ofzo) verplicht een spiraaltje laten inbrengen? Ik weet niet hoe zwaar of pijnlijk of wat dan ook dat is, maar volgens mij is het heel duur, in de meeste gevallen niet nodig en krijg je het nooit voor elkaar. Oftewel: nee, ik vind ook niet dat kinderen voor hun 16e kinderen moeten krijgen, maar zoals al gezegd is het meestal toch niet gewenst en je kunt mensen niet dwingen om voorbehoedsmiddelen te gebruiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind ook dat je voor je 16e echt te vroeg bent. Daarna ben je zelfs nog te jong, denk dat je pas aan kinderen moet beginnen als je het aankan. (Financieel en psychisch) Voor je 21 wordt het daarvoor toch vrij lastig. Maar ik denk niet dat het uit te voeren is. Je kan mensen dingen niet verplichten (zoals spiraaltje en al helemaal abortus niet)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@CF:Belthazor: Ik geloof je direct als je zegt dat het in de meeste gevallen niet goed is voor het kind. Maar ben jij zo wijs en machtig dat je kan bepalen dat een kind maar beter niet kan leven dan zo'n leven hebben?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 |