Oud 02-04-2005, 16:29
Vlinderr
Vlinderr is offline
Mijn ex en ik gaan nog steeds met elkaar om, tis een aantal keren aan-uit gweest, maar nu dan definitief uit.
Alle keren heb ik het uitgemaakt, maar telkens weer de fout ingegaan doordat ik me alleen voelde.
Nu was ik dus vandaag met mn ex in de stad, gezellig samen shoppen.
Kwamen aantal keren mensen tegen(mensen die hij kent), en keer op keer werd er tegen hem gezegd 'lekker met je meisie aan t shoppen'....
En ik rologend gewoon verder lopen. Heb er voor de rest ook niks tegen hem over gezegd. T zijn gewoon mensen die hij een tijd niet heeft gezien, en aangezien we 2 j. hebben gehad, hun waarschijnlijk gewoon nog denken dat we wat hebben.
Ook had hij de neiging me aan te raken, een arm om me heen slaan, kusjes op mn voorhoofd geven etc.
Hierdoor kreeg ik het gevoel dat hij weer hoop kreeg, hij merkte aan me dat er wat was, en vroeg dus ook wat er aan de hand was.
Ik heb hierop niks gezegd, maar later vertelde ik hem dat ik t gevoel heb dat hij weer hoop krijgt op een relatie, terwijl die hoop er totaal niet is!!
Hij reageerde hier niet echt op, en twas zo'n mompelachtig antwoord, van neee natuurlijk niet....
Hij maakt ook gigantisch vaak opmerkingen van jaaa zalk je is lekker verwennen, als ik wat vraag dan zo van jaa wil eerst een kusje...
Hier word ik gewoon boos en venijdig om!
Mjaa, nu komt hij dus na het eten langs, ik heb geen idee wat we moeten doen, en wil hem geen hoop geven...
Hebben jullie misschien ideeën hoe ik deze hele situatie moet aanpakken?
Ik geef hem wel genoeg duidelijkheid over alles, maar hij lijkt het gewoon niet te willen begrijpen....

Liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2005, 16:34
Smobbo
Smobbo is offline
JIJ geeft hem die hoop .
Er al aangedacht om even wat afstand te nemen? Gewoon een maandje niet 'gezellig shoppen'...
Dat is denk ik toch een vrij duidelijk manier om aan te geven dat het ECHT over is. Als ie het dan nog niet snapt, dan heeft ie gewoon een bord voor z'n kop.
Oud 02-04-2005, 16:36
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 02-04-2005 @ 17:34 :
JIJ geeft hem die hoop .
Oud 02-04-2005, 16:36
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
JIJ geeft hem die hoop .
Er al aangedacht om even wat afstand te nemen? Gewoon een maandje niet 'gezellig shoppen'...
Dat is denk ik toch een vrij duidelijk manier om aan te geven dat het ECHT over is. Als ie het dan nog niet snapt, dan heeft ie gewoon een bord voor z'n kop.

Tis al 2 maanden uit, heb hem de 1e maand niet gezien....
Hij zou t na al mijn signalen toch zo langzamerhand wel gigantisch behoorlijk door moeten hebben!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:47
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 02-04-2005 @ 17:36 :
Tis al 2 maanden uit, heb hem de 1e maand niet gezien....
Hij zou t na al mijn signalen toch zo langzamerhand wel gigantisch behoorlijk door moeten hebben!
Jongens zijn stom op dat gebeid!!!
Gewoon doorgaan met duidelijk zijn, geef hem geen kans om hoop te krijgen.......

ik kan het weten ik heb hetzelfde meegemaakt en ben ook nog een jongen wat wil je nog meer.
Oud 02-04-2005, 16:52
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 02-04-2005 @ 17:47 :
Jongens zijn stom op dat gebeid!!!
Gewoon doorgaan met duidelijk zijn, geef hem geen kans om hoop te krijgen.......

ik kan het weten ik heb hetzelfde meegemaakt en ben ook nog een jongen wat wil je nog meer.
Hoe heeft zij jou duidelijk gemaakt dat ze je nie meer mot?
En ik ben bereid gigantisch duidelijk te zijn, maar hij blijft maar miepen om die vriendschap, dusjaaa....?
What do you think I should do?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 17:07
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 02-04-2005 @ 17:52 :
Hoe heeft zij jou duidelijk gemaakt dat ze je nie meer mot?
En ik ben bereid gigantisch duidelijk te zijn, maar hij blijft maar miepen om die vriendschap, dusjaaa....?
What do you think I should do?
Niet eigenlijk, we wonen 40 kilometer uit de buurt, er kwam gewoon een moment dat ik eindelijk eens doorhad dat ze niet meer verder met me kon. Dat ze me gebruikt had en stuff omdat het kut ging en ik wou haar nog.

Gewoon negeren en niks van je laten horen enzo scheelt een eind dat doet ze nu.
doe niet meer lief tegen hem zoals vroeger, laat hem duidelijk merken dat het niet meer is zoals het was!
En als ie met dat kusje gedoe begint zeg dan wat je denkt......hou hem niet voor de gek, je denkt dat je hem kwetst maar zo kwets je hem nog meer!
Oud 02-04-2005, 17:15
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 02-04-2005 @ 18:07 :
Niet eigenlijk, we wonen 40 kilometer uit de buurt, er kwam gewoon een moment dat ik eindelijk eens doorhad dat ze niet meer verder met me kon. Dat ze me gebruikt had en stuff omdat het kut ging en ik wou haar nog.

Gewoon negeren en niks van je laten horen enzo scheelt een eind dat doet ze nu.
doe niet meer lief tegen hem zoals vroeger, laat hem duidelijk merken dat het niet meer is zoals het was!
En als ie met dat kusje gedoe begint zeg dan wat je denkt......hou hem niet voor de gek, je denkt dat je hem kwetst maar zo kwets je hem nog meer!
Die woede uitbarstingen die ie dan krijgt, heb ik zooo totaal geen zin in!
Hmmm, ik ga t maar eens probern! Dankjewel *kus*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 17:22
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 02-04-2005 @ 18:15 :
Die woede uitbarstingen die ie dan krijgt, heb ik zooo totaal geen zin in!
Hmmm, ik ga t maar eens probern! Dankjewel *kus*
Woede uitbarstingen waarom zou hij die krijgen, het is jou keuze een relatie moet van 2 kanten komen toch......

Maar ik weet het duurt even voor een jongen dat inziet, als ie verliefd of verslaafd aan je is.
Oud 02-04-2005, 17:26
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Jongens snappen subtiliteit niet, gewoon to the point zijn met hem. Als hij blijft zeuren over vriendschap enzo, en op deze manier blijft hij hoop houden, hou je dan toch geen vriendschap meer? Das niet gezond dan iig.
En ik zie nergens dat jij nog graag met hem omgaat, mocht dit wel zo zijn, waarom is het dan uit? Als je niet graag meer met hem wilt omgaan en het toch wel doet uit medelijden voor hem, dat is dan het meest foute dat je kunt doen.
Hij is niet voor niets je ex, zet er gewoon echt definitief een punt achter, geen gezellige dingen meer, als je m een keer tegen komt kun je natuurlijk wel leuk doen enzo, maar spreek gewoon niet meer af. Zo snapt hij het tenminste ook.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 17:29
Verwijderd
Citaat:
JIJ geeft hem die hoop .
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 17:39
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 02-04-2005 @ 18:26 :
Jongens snappen subtiliteit niet, gewoon to the point zijn met hem. Als hij blijft zeuren over vriendschap enzo, en op deze manier blijft hij hoop houden, hou je dan toch geen vriendschap meer? Das niet gezond dan iig.
En ik zie nergens dat jij nog graag met hem omgaat, mocht dit wel zo zijn, waarom is het dan uit? Als je niet graag meer met hem wilt omgaan en het toch wel doet uit medelijden voor hem, dat is dan het meest foute dat je kunt doen.
Hij is niet voor niets je ex, zet er gewoon echt definitief een punt achter, geen gezellige dingen meer, als je m een keer tegen komt kun je natuurlijk wel leuk doen enzo, maar spreek gewoon niet meer af. Zo snapt hij het tenminste ook.
Wow eindelijk iemand die ons begrijpt
kon je 5 maand terug niet even met m'n nu ex praten

Dit bedoelde ik dus vlindertje, alleen staat het hier wat duidelijker
Oud 02-04-2005, 18:18
Verwijderd
Je was vandaag met hem in de stad én hij komt na het eten langs, hij maakt vaak zulke opmerkingen dus het feit dat je hem vandaag twee keer ziet is kennelijk ook niet bijzonder, jullie zijn vaak samen, als hij vraagt of hij je zal verwennen (gebeurt kennelijk ook vaak?) vraag jij hoe hij dat wil gaan doen in plaats van te zeggen dat-ie dat maar moet laten, als kennissen denken dat jullie een stel zijn dan leg je ze niet de situatie uit, en het is al meerdere keren eerder terug aan gegaan, je bent boos op hem en nijdig of venijnig, maar kennelijk laat je daar niets van merken.

Nee, héél vreemd dat hij nog hoop heeft.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:26
Roos
Roos is offline
Jongens willen na een relatie alleen maar vrienden blijven omdat ze hopen dat jullie weer bij elkaar komen (of tenminste dat jullie nog 1x sexen)
Oud 03-04-2005, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 03-04-2005 @ 11:26 :
Jongens willen na een relatie alleen maar vrienden blijven omdat ze hopen dat jullie weer bij elkaar komen (of tenminste dat jullie nog 1x sexen)
Haha, that is so true

Je moet de kat niet op het spek binden, als hij je echt als vriendin (GEWONE vriendin) wil omdat je zo leuk bent om af en toe wat mee te doen en niet alleen maar om achter je kont aan te lopen dan komt hij ook wel weer terug als je hem een tijdje cold turkey laat gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:35
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2005 @ 11:34 :
Haha, that is so true
Maar waarom hebben de meeste meisjes dat dus niet(hihih ik wel )
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Vlinderr schreef op 03-04-2005 @ 11:35 :
Maar waarom hebben de meeste meisjes dat dus niet(hihih ik wel )
Wat hebben de meeste meisjes niet? Dat ze nog éénmaal een mercy fuck willen nadat het uit is? Ik denk omdat jongens het naar bed zijn geweest met een meisje veel meer als trofee zien.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:41
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2005 @ 11:37 :
Wat hebben de meeste meisjes niet? Dat ze nog éénmaal een mercy fuck willen nadat het uit is? Ik denk omdat jongens het naar bed zijn geweest met een meisje veel meer als trofee zien.
Hmm vreemde uitdrukking, kheb een jongen nog nooit zo iets horen zeggen...
Mjaaa, sex is toch gewoon iets gigantisch lekkers, en dat wil je toch zo vaak mogelijk herhalen??
Logisch toch??
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:42
Verwijderd
Dacht iedereen maar zo, dan zou de wereld wel het paradijs benaderen waarschijnlijk (of niet).

Welnu, het zijn vooral jongens die het niet kunnen verkroppen dat hun vriendin weer met een ander in bed ligt is mijn ervaring en idee, dus het zijn met name jongens die nadat het is uitgegaan met hun vriendin om die ex blijven heenzwerven alsof ze honing aan haar reet heeft.

Maar goed, er zijn natuurlijk legio uitzonderingen op. Als het meisje nog steeds gek is op de jongen en de jongen ging vreemd en maakte het daarom zelf uit, dan is het niet zo gek dat het meisje nog om hem heen blijft hangen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:44
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2005 @ 11:42 :
Dacht iedereen maar zo, dan zou de wereld wel het paradijs benaderen waarschijnlijk (of niet).

Welnu, het zijn vooral jongens die het niet kunnen verkroppen dat hun vriendin weer met een ander in bed ligt is mijn ervaring en idee, dus het zijn met name jongens die nadat het is uitgegaan met hun vriendin om die ex blijven heenzwerven alsof ze honing aan haar reet heeft.

Maar goed, er zijn natuurlijk legio uitzonderingen op. Als het meisje nog steeds gek is op de jongen en de jongen ging vreemd en maakte het daarom zelf uit, dan is het niet zo gek dat het meisje nog om hem heen blijft hangen.
Ik ken genoeg meisjes die er ook moeite mee hebben en maar achter bepaalde jongens aan blijven lopen... Sterker nog, meer dan jongens over het algemeen...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Matjong schreef op 03-04-2005 @ 11:44 :
Ik ken genoeg meisjes die er ook moeite mee hebben en maar achter bepaalde jongens aan blijven lopen... Sterker nog, meer dan jongens over het algemeen...
Dan bevind jij je waarschijnlijk meer in het gezelschap van afhankelijke meisjes en ik meer in het gezelschap van sterke vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:48
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2005 @ 11:45 :
Dan bevind jij je waarschijnlijk meer in het gezelschap van afhankelijke meisjes en ik meer in het gezelschap van sterke vrouwen.
Dat zal het zijn, en jij kent alleen maar slappe kerels natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:50
Verwijderd
Touché
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:53
WolterB
WolterB is offline
Jij heeft hem idd hoop door niet te zeggen dat je het niet wilt heben en dat het definitef over is en niets meer zal worden, behalve een vriendschap.

Wees eens duidelijk naar hem toe, daar worden jullie ws allebei beter van...
Oud 03-04-2005, 11:05
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-04-2005 @ 11:53 :
Jij heeft hem idd hoop door niet te zeggen dat je het niet wilt heben en dat het definitef over is en niets meer zal worden, behalve een vriendschap.

Wees eens duidelijk naar hem toe, daar worden jullie ws allebei beter van...
Dat heb ik hem al gigantisch vaak verteld, maar oke!
Ik denk dat ik weet hoe ik t ga aanpakken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2005, 11:32
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Sarah schreef op 02-04-2005 @ 19:18 :
Je was vandaag met hem in de stad én hij komt na het eten langs, hij maakt vaak zulke opmerkingen dus het feit dat je hem vandaag twee keer ziet is kennelijk ook niet bijzonder, jullie zijn vaak samen, als hij vraagt of hij je zal verwennen (gebeurt kennelijk ook vaak?) vraag jij hoe hij dat wil gaan doen in plaats van te zeggen dat-ie dat maar moet laten, als kennissen denken dat jullie een stel zijn dan leg je ze niet de situatie uit, en het is al meerdere keren eerder terug aan gegaan, je bent boos op hem en nijdig of venijnig, maar kennelijk laat je daar niets van merken.

Nee, héél vreemd dat hij nog hoop heeft.
Lees dit nog een x goed door...
En trek dan de conclusie dat jij hem die hoop geeft.
Gewoon een maand lang alleen maar kletsen als je hem toevallig tegen komt. En je 'laten verwennen' ziet hij als de deur op een kiertje laten.
Ik hoop dat je het nu ondertussen door hebt, anders zit dat bord niet voor zijn hoofd...
Oud 04-04-2005, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Mandarijntje schreef op 02-04-2005 @ 18:26 :
Jongens snappen subtiliteit niet, gewoon to the point zijn met hem.
Een onzettend feit!

Als je met hem van die gezellige dingen gaat doen geef je hem inderdaad hoop. En dan gaat hij dingen proberen, waarvan jij weer niets zegt. "Hmmz, ze zegt wel dat ze het niet wil, maar als ik iets doe laat ze me ook gewoon mijn gang gaan. Misschien, als ik doorga dan valt ze wel weer voor mijn charmes..." (bedenk ook maar wat, weet natuurlijk niet de hele tijd wat hij denkt hè)
Duidelijk zijn, dat is het enige wat werkt
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:02
Lorelei
Lorelei is offline
Jongens snappen de subtiliteit niet? Ik vind dat ze niet eens subtiel is. Gewoon onduidelijk, klaar.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten