Oud 02-04-2005, 18:46
Muchacha
Muchacha is offline
Vanaf wanneer beschuldigen jullie een meisje als slet? Op wat beoordeel je dat? Als ze de ene na de andere jongen heeft, eerder wie of wat? Of als ze met een boel jongens naar bed gaat maar wel met respect voor zichzelf?

En vinden jullie dat een jongen hetzelfde gedrag kan stellen zonder anders bezien te worden? Telt de uitspraak "een jongen die met veel meisjes naar bed gaat is stoer, een meisje die met veel jongens naar bed gaat een hoer"?

Ik ben eens benieuwd

Edit: kan iemand anders trouwens beoordelen of je sletterig bezig bent of niet?

Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 18:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2005, 18:55
Smobbo
Smobbo is offline
De ene na de andere verslijten.
Een nieuwe al klaar hebben terwijl je het nog niet uitgemaakt hebt met de vorige.
Maarja dat kan je zomaar over komen, het ligt vooral aan de persoon.
Oud 02-04-2005, 18:58
Muchacha
Muchacha is offline
En dan de ene relatie na de andere verslijten? Of de ene one-night-stand na de andere?

En wat bedoel je met dat het aan de persoon ligt? Een deftig meisje dat subtiel omgaat met haar seksleven (dus niet elke week staat te vozen in de discotheek met een andere) maar toch regelmatig van sekspartner verwisseld is geen slet? En diegene die het openbaar doen en er zich niets van aantrekken, wel?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 19:24
little nemo
little nemo is offline
ik weet niet precies waar ik de grens leg van 'dat is nog wel sletterig en dat niet'...doet er ook niet zoveel toe lijkt me

verder vind ik dat dr ook niet echt veel mis mee is
Oud 02-04-2005, 20:10
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 02-04-2005 @ 19:58 :
En dan de ene relatie na de andere verslijten? Of de ene one-night-stand na de andere?

Als je nou drie lange relaties direct achter elkaar hebt vind ik dat geen 'sletten-gedrag'. Ook niet als je een aantal mannen/vrouwen 'verslijt' in korte tijd. Het kan toch gebeuren dat blijkt dat je diegene niet zo leuk vindt als eerst?

Ik vind het pas een 'slet' als diegene het alleen doet om de lust en de een na de ander afgaat.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 20:28
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
little nemo schreef op 02-04-2005 @ 20:24 :
ik weet niet precies waar ik de grens leg van 'dat is nog wel sletterig en dat niet'...doet er ook niet zoveel toe lijkt me

verder vind ik dat dr ook niet echt veel mis mee is
idd, ligt eraan hoe t gebeurt ofzo
Oud 02-04-2005, 21:02
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
WolterB schreef op 02-04-2005 @ 21:28 :
idd, ligt eraan hoe t gebeurt ofzo
¿ hoe bedoel je ?
Oud 02-04-2005, 22:04
Verwijderd
Heeft het niet ook met 'playen' te maken of iemand een slet is of niet?
Stel dat meisje weet dat jongen haar al heel lang leuk vindt, en zin heeft om een avond te zoenen. jongen in de hemel, verwacht een relatie maar meisje heeft daar geen zin in.
Behoorlijk sletterig gedrag, toch ?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 22:36
Verwijderd
Citaat:
mala schreef op 02-04-2005 @ 23:04 :
Heeft het niet ook met 'playen' te maken of iemand een slet is of niet?
Stel dat meisje weet dat jongen haar al heel lang leuk vindt, en zin heeft om een avond te zoenen. jongen in de hemel, verwacht een relatie maar meisje heeft daar geen zin in.
Behoorlijk sletterig gedrag, toch ?
dat ja

ik zie een slet meer als een vrouwelijke player. Maar bij een slet denk ik ook eerder aan kleedstijl en gedrag dan aan hoe ze met relatie omgaat.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 00:35
Bo
Bo is offline
Ik vind het zo'n onzin dat iedereen zomaar een mening over een ander heeft. Als een vrouw met veel verschillende mannen naar bed wil, dan moet ze dat lekker doen. Dat is toch niet mijn verantwoording.

Ik zou het niet prettig vinden als mensen op dat gebied een oordeel over me hebben, dus ik heb dat ook niet over een ander. Ik denk dat het vooral op de middelbare school een probleem is, daar ben je al een slet als je in een maand tijd met 2 jongen zoent..

Wat ik wel vies vind is van die grietjes met rokjes ter groote van een riem, truitjes die net iets groter zijn dan een bikinitopje en die iedere donderdag, vrijdag en zaterdag avond uitgaan om tegen zoveel mogelijk mannen op te rijden. En als ze die mannen dan ook nog eens mee naar huis nemen, tja dan kom je - in tegenstelling tot mijn mening dat je niet mag oordelen - aardig in de buurt van een slet.

Laatst gewijzigd op 03-04-2005 om 00:38.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 02:17
bamiPoep
bamiPoep is offline
of daar iets mis mee is ofzo
Oud 03-04-2005, 08:03
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
nouja, je zou ook een wat positiever klinkend woord kunnen bedenken (a).
'ervaren' in plaats van 'slet'ofzo.

'zie je dat meisje! zij is echt zooo'n slet ; ze is met 100 jongens naar bed geweest!'

en

'zie je dat meisje! zij is echt zooo ervaren; ze is met 100 jongens naar bed geweest!'

het hangt er gewoon van af hoe je het bekijkt.
Oud 03-04-2005, 08:51
edinora
edinora is offline
ik denk niet dat je een slet bent als je met veel jongens naar bed bent geweest. ik denk dat het meer met uitstraling en gedrag te maken heeft. misschien kledingstijl, alhoewel ik bij de een korte rokjes sletterig vind, en bij de ander weer netjes.
typetjes a la christina aguilera vind ik sletten.

overigens heb ik weinig tegen sletten. kan me ook niet zoveel schelen allemaal of iemand een slet is of niet.
Oud 03-04-2005, 09:01
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
little nemo schreef op 02-04-2005 @ 22:02 :
¿ hoe bedoel je ?
Of van jongen naar jongen hupt en er totaal geen gevoel voor heeft of dat ze al een paar relaties oid gehad geeft, maar waar iig wel veel gevoel in zat
Oud 03-04-2005, 09:32
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-04-2005 @ 10:01 :
Of van jongen naar jongen hupt en er totaal geen gevoel voor heeft of dat ze al een paar relaties oid gehad geeft, maar waar iig wel veel gevoel in zat
ohzo ... nouja, dat bedoelde ik niet maar dat maakt verder niet zoveel uit
Oud 03-04-2005, 10:19
Roos
Roos is offline
Iemand die met veel verschillende mensen zoent, vind ik niet gelijk een slet.

Ik vind het pas sletterig worden als
- het meisje weet dat die jongen haar erg leuk vindt: dus als ze hem gebruikt en vervolgens laat vallen
- het meisje zichzelf laat gebruiken door verschillende jongens en dat zelf niet doorheeft (zichzelf dus heel cool vindt).

Maar als een meisje elke week met een andere jongen wilt zoenen, vind ik dat prima. Zolang maar duidelijk is waar het om draait. (puur voor de fun dus )
Misschien zou ik het zelf niet doen, maar sommige mensen hechten een andere waarde aan "zoenen" toe dan ik.
Oud 03-04-2005, 10:20
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
als een meisje de ene jongen na de andere pakt en het alleen doet om zoveel mogelijk jongens te scoren, dat vind ik sletterig gedrag.

maar er zijn uiteraard nog meer mogelijkheden voor sletterig gedrag, maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.
Oud 03-04-2005, 10:36
Verwijderd
Het wordt een slet als ze met veel verschillende mensen zoent en alle of sommige van die mensen het gevoel geeft dat zoenen voor haar meer betekent en ook nog eens niet eerlijk is over haar werkelijke bedoelingen. Dan wordt het namelijk misleidend en dat is niet lief.

Meisjes die gewoon met veel jongens zoenen noem ik niet sletterig, die hebben gewoon plezier. Vaak zijn de mensen die dat soort meisjes slet noemen zelf een beetje van aandacht verstoken en is het pure jaloezie.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:37
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
little nemo schreef op 03-04-2005 @ 10:32 :
ohzo ... nouja, dat bedoelde ik niet maar dat maakt verder niet zoveel uit
Ligt aan de interpertatie
Oud 03-04-2005, 11:27
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 02-04-2005 @ 19:55 :
De ene na de andere verslijten.
Een nieuwe al klaar hebben terwijl je het nog niet uitgemaakt hebt met de vorige.
Maarja dat kan je zomaar over komen, het ligt vooral aan de persoon.
+
Met iedereen aanpappen terwijl je een vriend hebt
Met jongens gaan uit verveling, zonder er ook maar iets bij te voelen
Met gevoelens spelen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 13:56
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Bo schreef op 03-04-2005 @ 01:35 :
Ik vind het zo'n onzin dat iedereen zomaar een mening over een ander heeft. Als een vrouw met veel verschillende mannen naar bed wil, dan moet ze dat lekker doen. Dat is toch niet mijn verantwoording.

Ik zou het niet prettig vinden als mensen op dat gebied een oordeel over me hebben, dus ik heb dat ook niet over een ander. Ik denk dat het vooral op de middelbare school een probleem is, daar ben je al een slet als je in een maand tijd met 2 jongen zoent...
Dat vind ik dus ook. Daarom dat ik me eigenlijk afvroeg in hoeverre jullie denken over wie als slet wordt bestempeld en wie niet
Ik denk ook wel dat het eerder in de middelbare school wordt gezegd dan op het hoger onderwijs. Ik heb nog niet vaak horen zeggen "dat is nou een slet, die neukt met iedereen" Als ze al neuken met iedereen, fijn voor die meisjes dan he...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:23
bracelance
bracelance is offline
Paris Hilton
Oud 03-04-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 03-04-2005 @ 14:56 :
Dat vind ik dus ook. Daarom dat ik me eigenlijk afvroeg in hoeverre jullie denken over wie als slet wordt bestempeld en wie niet
Ik denk ook wel dat het eerder in de middelbare school wordt gezegd dan op het hoger onderwijs. Ik heb nog niet vaak horen zeggen "dat is nou een slet, die neukt met iedereen" Als ze al neuken met iedereen, fijn voor die meisjes dan he...
Slet heeft nogal een negatieve bijklank, maar zulke meisjes zullen dan wel moeten accepteren dat op een gegeven moment ze gezien worden als makkelijk. Ook lopen ze het risico dat hun handelingen of uitspraken niet meer serieus worden genomen. Wie gelooft er nu het 'ik hou van je' van een meisje dat in de afgelopen maand met drie verschillende kerels in bed lag? Dat is een beetje het probleem.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:55
Verwijderd
Ik vind eigenlijk niemand een slet... behalve soms meisjes die bepaalde dingen doen met vriendjes van vriendinnen van mij, en eigenlijk ligt dan de fout bij dat vriendje dus dat is hypocriet.
Ik vind het belachelijk dat we ons nu nog moeten verantwoorden voor wat we doen en met wie. Als ik met 30 jongens wil zoenen dan mag ik dat, en dan hoef ik geen slet genoemd te worden. Als een jongen dat wil, net zo min.
Wat mij betreft mag de hele term dus afgeschaft worden. Onzin.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:34
Roos
Roos is offline
Paris Hilton vind ik juist geen slet Elke jongen die met haar zoent, weet toch dat er verder niks in zit (tenminste wanneer je een beetje realistisch bent )?
Oud 03-04-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 03-04-2005 @ 16:34 :
Paris Hilton vind ik juist geen slet Elke jongen die met haar zoent, weet toch dat er verder niks in zit (tenminste wanneer je een beetje realistisch bent )?
Er zit inderdaad niks in, op meer dan één manier
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:59
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2005 @ 15:33 :
Slet heeft nogal een negatieve bijklank, maar zulke meisjes zullen dan wel moeten accepteren dat op een gegeven moment ze gezien worden als makkelijk. Ook lopen ze het risico dat hun handelingen of uitspraken niet meer serieus worden genomen. Wie gelooft er nu het 'ik hou van je' van een meisje dat in de afgelopen maand met drie verschillende kerels in bed lag? Dat is een beetje het probleem.
In bed liggen heeft niet altijd met liefde te maken he. Maar ik snap je punt wel...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 16:02
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Ik vind eigenlijk niemand een slet... behalve soms meisjes die bepaalde dingen doen met vriendjes van vriendinnen van mij, en eigenlijk ligt dan de fout bij dat vriendje dus dat is hypocriet.
Helemaal mee eens! Wat maakt het nou uit met hoeveel en met wie je het bed gedeeld hebt (of alleen gezoend). Ik vind dat iedereen dat zelf moet weten en zal zowel jongen als meisje er niet minder om vinden. Dus m.a.w. ik vind eigenlijk bijna niemand een slet.
Enige uitzonderingen zijn de ook al de hierboven genoemde mensen (zowel jongen als meisje) die dingen flikken met relaties van mensen die ze kennen.
En ook vind ik dat je geen gebruik moet maken van mensen als je weet dat zij verliefd op jou zijn en jij ziet ze alleen als een tussendoortje, dat vind ik ook laag.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 16:22
Shereentjuh
Shereentjuh is offline
onder sletten versta ik :

meisjes van 12 die zich zo naakt kleden dat zelfs christina aquilera het er koud van krijgt... en meisjes die de ene jongen al klaar heeft staan terwijl ze nog een vriend heeft... en meisjes die andermand vriendjes afpakken...
Oud 03-04-2005, 16:23
Roos
Roos is offline
Citaat:
Shereentjuh schreef op 03-04-2005 @ 17:22 :
en meisjes die andermand vriendjes afpakken...
Nee dan is dat vriendje de slet!
Oud 03-04-2005, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Shereentjuh schreef op 03-04-2005 @ 17:22 :
en meisjes die andermand vriendjes afpakken...
Sorry hoor, maar zoals Roos zegt, dat is de fout van dat vriendje. Je kunt niet aan de stand van iemands neus zien of iemand een vriend(in) heeft, en als die persoon bezet is dan moet hij/zij dat maar duidelijk laten merken.

En bovendien, ik heb nooit gesnapt waarom je van iemand moet afblijven als die persoon al bezet is. Waarom zou je zo vergaand je broeders hoeder moeten zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:33
waves
waves is offline
mensen die 'elke' avond een ander hebben om mee 'aan te zooien'.

maakt niet uit of die persoon n jongen of n meisje is. ik ken ook n 'man-slet' en nog wat 'gewone' sletten.
Oud 03-04-2005, 19:15
Verwijderd
Seks met veel mensen omdat je vaak seks wil en geen vaste sekspartner kunt vinden, vind ik geen sletterig gedrag; seks met veel mensen omdat je het stoer vindt om er zo veel mogelijk gehad te hebben, vind ik wel sletterig gedrag. Voor een avondje zoenen omdat je zin had in zoenen vind ik geen sletterig gedrag; voor een avondje zoenen omdat je weet dat de ander dan achter je aan blijft lopen, vind ik wel sletterig gedrag. Het gaat om de bedoeling erachter.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:19
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-04-2005 @ 20:15 :
Seks met veel mensen omdat je vaak seks wil en geen vaste sekspartner kunt vinden, vind ik geen sletterig gedrag; seks met veel mensen omdat je het stoer vindt om er zo veel mogelijk gehad te hebben, vind ik wel sletterig gedrag. Voor een avondje zoenen omdat je zin had in zoenen vind ik geen sletterig gedrag; voor een avondje zoenen omdat je weet dat de ander dan achter je aan blijft lopen, vind ik wel sletterig gedrag. Het gaat om de bedoeling erachter.
Cool
Je had mijn ma moeten horen toen ik vertelde dat ik seks had gehad met een jongen 'zonder er verliefd op te zijn'. Zal ik volgende keer maar niet meer vertellen, want anders ben ik al een slet omdat ik met jongens het bed induik 'voor de seks' (ja ma, seks is lekker)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 20:01
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Morgan schreef op 03-04-2005 @ 15:55 :
Ik vind het belachelijk dat we ons nu nog moeten verantwoorden voor wat we doen en met wie. Als ik met 30 jongens wil zoenen dan mag ik dat, en dan hoef ik geen slet genoemd te worden. Als een jongen dat wil, net zo min.
Wat mij betreft mag de hele term dus afgeschaft worden. Onzin.
Oud 04-04-2005, 01:35
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
En bovendien, ik heb nooit gesnapt waarom je van iemand moet afblijven als die persoon al bezet is. Waarom zou je zo vergaand je broeders hoeder moeten zijn?
Waarom? Omdat jij beter bent. Moreel beter. Omdat jij beter wilt leven. Omdat jij inderdaad je broeders hoeder moet (proberen te) zijn.

Omdat je het beter wilt doen dat de rest! Omdat je ook niet wilt dat iemand achter jouw vriendin aangaat.

Lijkt me redenen genoeg!

EDIT: tikfoutje gecorrigeerd!

Laatst gewijzigd op 04-04-2005 om 01:39.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 01:37
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Meisjes die gewoon met veel jongens zoenen noem ik niet sletterig, die hebben gewoon plezier. Vaak zijn de mensen die dat soort meisjes slet noemen zelf een beetje van aandacht verstoken en is het pure jaloezie.
nare man, dan geef jij die meisjes toch wat aandacht!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 01:38
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik zou zeggen:

Meisje of jongen die dingen doet op amoureuze vlak om zo status te krijgen. Of aandacht....
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 09:09
Verwijderd
Ik vind een meisje niet zo snel een slet. Ik heb er altijd een hekel aan als mensen zo over iemand oordelen aan de hand van bijv. kleding of dat ze een meisje een paar keer met verschillende jongens zien zoenen.
Het meisje moet zich wel realiseren dat jongens haar kunnen gaan zien als "makkelijk (in bed) te krijgen" en dat ze daarom met haar om gaan en haar verder niet zo serieus nemen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 10:18
Verwijderd
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons

Als het woord al in de vandale staat met deze omschrijving is het geloof ik iets wat redelijk voor zich spreekt.

Natuurlijk valt er te praten over wanneer je het nou echt bent.

Mijn mening over de "slet"

De meisjes die in "breezer kleding"( velle topjes te korte rokjes en belachelijke laarzen waar de evt. broek in gaat) lopen.

Laarzen kunnen best bij een vrouw, zolang de broek er maar over heen gaat en de laarzen stijlvol zijn.

Meisjes die uitgaan vanwege de jongens en niet vanwege de lol.
ja je kan het combineren, maar als je puur voor de jongens gaat noem ik je een slet.

Tevens vind ik ook dat jongen die puur voor de meisjes gaan sletten zijn, laat daar geen misverstand over zijn.

Hier laat ik het voorlopig maar bij, anders ben ik weer mensen aan het beledigen, wat niet mijn bedoeling is.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 10:49
just_sharona
just_sharona is offline
k werd al voor slet uitgemaakt nadat ik in 2 weken met 2 jongens was geweest..
Oud 05-04-2005, 11:06
Verwijderd
als je een periode met veel jongens gaat hoef je nog niet perse een slet te zijn...
je bent pas een slet als je dit op een achterbakse manier doet, zoals vriendjes van vriendinnen/kennissen afpakken, of als je weet dat een vriendin/kennis die jongen heel leuk vind en gaat met hem. Als je in van die hoerige kleding loopt en je zelf alleen maar te koop geeft
ja dan ben je een SLET!

ik heb ook wel es me periodes gehad dat ik bijna elke week zoende, maar daar bleef het grootendeels ook wel bij, en ik was er nou niet echt bepaald de hele avond naar op zoek en mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:51
Shitonya
Shitonya is offline
Om een paar voorbeelden te geven:
- iemand die elk weekend 4 of meer verschillende andere "mannen" zoent en/of neukt
- iemand die meerdere "jongetjes" tegelijk "bezit"
- iemand die "vaak" aan one night stands doet
- iemand die minstens al 20 vriendjes heeft gehad ( onder vriendjes versta ik een relatie van minstens 2 weken vanaf je 16e, daarvoor zie ik het eerder als kalverliefde/scharrels)

Ja, ik noem al snel iemand een slet
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:56
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
@TS

Als ik je een slet vind, vind ik je een slet. En als ik je geen slet vind dan vind ik je geen slet ...

en als je veel one-night stands hebt, kunnen wij er dan niet ook een plannen? volgende week ofzo
Oud 05-04-2005, 15:57
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 05-04-2005 @ 16:51 :

- iemand die "vaak" aan one night stands doet
Je moet toch ergens je seks vandaan halen? En als je beide weet dat het voor de seks is, ben je dan nog aan het sletten volgens jou?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 16:12
esprit-chick
esprit-chick is offline
t heeft naar mijn idee vooral te maken met een houding van iemand.
bij mij op school ed zie ik veel meisjes, heel jong vaak, die uitstralen dat allee maar om 1 ding gaat zeg maar

open topjes midden in de winnter en om de jongens heen hangen

iemand die relatief veel seks heeft, met verschillende partners maar min of meer discreet zeg maar, puur om haar eigen libido vind ik geen slet
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 21:29
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 05-04-2005 @ 16:56 :
@TS

en als je veel one night stands hebt, kunnen wij er dan niet ook een plannen? volgende week ofzo
Dàt zou sletterig zijn Of gewoon gevaarlijk
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 22:01
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 05-04-2005 @ 17:12 :
t heeft naar mijn idee vooral te maken met een houding van iemand.
bij mij op school ed zie ik veel meisjes, heel jong vaak, die uitstralen dat allee maar om 1 ding gaat zeg maar

open topjes midden in de winnter en om de jongens heen hangen

iemand die relatief veel seks heeft, met verschillende partners maar min of meer discreet zeg maar, puur om haar eigen libido vind ik geen slet
Helemaal mee eens
Ik heb snel de neiging om meisjes een 'slet' te noemen.. Misschien een beetje fout, maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand een zo'n uitstraling heeft dat er van ze af straalt dat ze willen zeggen: " Kom maar op ik kan iedereen krijgen, en bijna iedereen kan mij krijgen"
Ik vind het al helmaal fout als je 12 bent ofzoiets ..jugh
Oud 06-04-2005, 06:46
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 03-04-2005 @ 16:34 :
Dus zodra een jongen weet wat je bedoeling is, maar je doet 't wel elke week met een ander, maakt het je geen slet?
Qua kleding zeg ik het vaak, maar dan bedoel ik meer in de trant van 'hoerig', ordinair. Op het gebied van zoenen / neuken moeten ze het zelf weten, daar oordeel ik (meestal) niet over.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 08:02
Marcade
Marcade is offline
Ben 't ongeveer met sybje eens.

En over de mening van mensen dat als je 30 jongens zoent je geen slet genoemd hoeft te worden vind ik onzinnig. Net zoiets als iemand die elke 2 uur naar een feest gaat geen feestbeest is; iemand die een hele treinenverzameling heeft geen treinfreak is; of iemand die meer dan 6 uur per dag op 't forum zit niet forum verslaafd is.

Als je 30 jongens op een avond zoent (of je daar nou eerlijk over bent of niet) slet je gewoon rond; ben je een afgelikte boterham. Dat sommige mensen zichzelf zo bijzonder geweldig vinden dat ze zichzelf geen slet vinden als ze 'tig jongens/meisjes aflebberen is hun eigen probleem; gelukkig vind de omgeving meestal wel gewoon dat diegene een slet is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten