Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het pas een 'slet' als diegene het alleen doet om de lust en de een na de ander afgaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zie een slet meer als een vrouwelijke player. Maar bij een slet denk ik ook eerder aan kleedstijl en gedrag dan aan hoe ze met relatie omgaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Met iedereen aanpappen terwijl je een vriend hebt Met jongens gaan uit verveling, zonder er ook maar iets bij te voelen Met gevoelens spelen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk ook wel dat het eerder in de middelbare school wordt gezegd dan op het hoger onderwijs. Ik heb nog niet vaak horen zeggen "dat is nou een slet, die neukt met iedereen" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
onder sletten versta ik :
meisjes van 12 die zich zo naakt kleden dat zelfs christina aquilera het er koud van krijgt... en meisjes die de ene jongen al klaar heeft staan terwijl ze nog een vriend heeft... en meisjes die andermand vriendjes afpakken...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bovendien, ik heb nooit gesnapt waarom je van iemand moet afblijven als die persoon al bezet is. Waarom zou je zo vergaand je broeders hoeder moeten zijn? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Seks met veel mensen omdat je vaak seks wil en geen vaste sekspartner kunt vinden, vind ik geen sletterig gedrag; seks met veel mensen omdat je het stoer vindt om er zo veel mogelijk gehad te hebben, vind ik wel sletterig gedrag. Voor een avondje zoenen omdat je zin had in zoenen vind ik geen sletterig gedrag; voor een avondje zoenen omdat je weet dat de ander dan achter je aan blijft lopen, vind ik wel sletterig gedrag. Het gaat om de bedoeling erachter.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je had mijn ma moeten horen toen ik vertelde dat ik seks had gehad met een jongen 'zonder er verliefd op te zijn'. Zal ik volgende keer maar niet meer vertellen, want anders ben ik al een slet omdat ik met jongens het bed induik 'voor de seks' (ja ma, seks is lekker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Omdat je het beter wilt doen dat de rest! Omdat je ook niet wilt dat iemand achter jouw vriendin aangaat. Lijkt me redenen genoeg! EDIT: tikfoutje gecorrigeerd! Laatst gewijzigd op 04-04-2005 om 01:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind een meisje niet zo snel een slet. Ik heb er altijd een hekel aan als mensen zo over iemand oordelen aan de hand van bijv. kleding of dat ze een meisje een paar keer met verschillende jongens zien zoenen.
Het meisje moet zich wel realiseren dat jongens haar kunnen gaan zien als "makkelijk (in bed) te krijgen" en dat ze daarom met haar om gaan en haar verder niet zo serieus nemen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons Als het woord al in de vandale staat met deze omschrijving is het geloof ik iets wat redelijk voor zich spreekt. Natuurlijk valt er te praten over wanneer je het nou echt bent. Mijn mening over de "slet" De meisjes die in "breezer kleding"( velle topjes te korte rokjes en belachelijke laarzen waar de evt. broek in gaat) lopen. Laarzen kunnen best bij een vrouw, zolang de broek er maar over heen gaat en de laarzen stijlvol zijn. Meisjes die uitgaan vanwege de jongens en niet vanwege de lol. ja je kan het combineren, maar als je puur voor de jongens gaat noem ik je een slet. Tevens vind ik ook dat jongen die puur voor de meisjes gaan sletten zijn, laat daar geen misverstand over zijn. Hier laat ik het voorlopig maar bij, anders ben ik weer mensen aan het beledigen, wat niet mijn bedoeling is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
als je een periode met veel jongens gaat hoef je nog niet perse een slet te zijn...
je bent pas een slet als je dit op een achterbakse manier doet, zoals vriendjes van vriendinnen/kennissen afpakken, of als je weet dat een vriendin/kennis die jongen heel leuk vind en gaat met hem. Als je in van die hoerige kleding loopt en je zelf alleen maar te koop geeft ja dan ben je een SLET! ik heb ook wel es me periodes gehad dat ik bijna elke week zoende, maar daar bleef het grootendeels ook wel bij, en ik was er nou niet echt bepaald de hele avond naar op zoek en mee bezig. |
![]() |
|
Om een paar voorbeelden te geven:
- iemand die elk weekend 4 of meer verschillende andere "mannen" zoent en/of neukt - iemand die meerdere "jongetjes" tegelijk "bezit" - iemand die "vaak" aan one night stands doet - iemand die minstens al 20 vriendjes heeft gehad ( onder vriendjes versta ik een relatie van minstens 2 weken vanaf je 16e, daarvoor zie ik het eerder als kalverliefde/scharrels) Ja, ik noem al snel iemand een slet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
t heeft naar mijn idee vooral te maken met een houding van iemand.
bij mij op school ed zie ik veel meisjes, heel jong vaak, die uitstralen dat allee maar om 1 ding gaat zeg maar open topjes midden in de winnter en om de jongens heen hangen iemand die relatief veel seks heeft, met verschillende partners maar min of meer discreet zeg maar, puur om haar eigen libido vind ik geen slet |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb snel de neiging om meisjes een 'slet' te noemen.. Misschien een beetje fout, maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand een zo'n uitstraling heeft dat er van ze af straalt dat ze willen zeggen: " Kom maar op ik kan iedereen krijgen, en bijna iedereen kan mij krijgen" Ik vind het al helmaal fout als je 12 bent ofzoiets ..jugh
||
Verwijderd
|
Citaat:
Qua kleding zeg ik het vaak, maar dan bedoel ik meer in de trant van 'hoerig', ordinair. Op het gebied van zoenen / neuken moeten ze het zelf weten, daar oordeel ik (meestal) niet over. |
![]() |
|
Ben 't ongeveer met sybje eens.
En over de mening van mensen dat als je 30 jongens zoent je geen slet genoemd hoeft te worden vind ik onzinnig. Net zoiets als iemand die elke 2 uur naar een feest gaat geen feestbeest is; iemand die een hele treinenverzameling heeft geen treinfreak is; of iemand die meer dan 6 uur per dag op 't forum zit niet forum verslaafd is. Als je 30 jongens op een avond zoent (of je daar nou eerlijk over bent of niet) slet je gewoon rond; ben je een afgelikte boterham. Dat sommige mensen zichzelf zo bijzonder geweldig vinden dat ze zichzelf geen slet vinden als ze 'tig jongens/meisjes aflebberen is hun eigen probleem; gelukkig vind de omgeving meestal wel gewoon dat diegene een slet is. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Help! Ik raak opgewonden van me zus wout_17 | 105 | 26-07-2010 14:10 |