Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Tis al 2 maanden uit, heb hem de 1e maand niet gezien.... Hij zou t na al mijn signalen toch zo langzamerhand wel gigantisch behoorlijk door moeten hebben! |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon doorgaan met duidelijk zijn, geef hem geen kans om hoop te krijgen....... ik kan het weten ik heb hetzelfde meegemaakt en ben ook nog een jongen wat wil je nog meer.
||
![]() |
Citaat:
En ik ben bereid gigantisch duidelijk te zijn, maar hij blijft maar miepen om die vriendschap, dusjaaa....? What do you think I should do? |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon negeren en niks van je laten horen enzo scheelt een eind ![]() doe niet meer lief tegen hem zoals vroeger, laat hem duidelijk merken dat het niet meer is zoals het was! En als ie met dat kusje gedoe begint zeg dan wat je denkt......hou hem niet voor de gek, je denkt dat je hem kwetst maar zo kwets je hem nog meer! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hmmm, ik ga t maar eens probern! Dankjewel *kus* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik weet het duurt even ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kon je 5 maand terug niet even met m'n nu ex praten ![]() Dit bedoelde ik dus vlindertje, alleen staat het hier wat duidelijker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je moet de kat niet op het spek binden, als hij je echt als vriendin (GEWONE vriendin) wil omdat je zo leuk bent om af en toe wat mee te doen en niet alleen maar om achter je kont aan te lopen dan komt hij ook wel weer terug als je hem een tijdje cold turkey laat gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mjaaa, sex is toch gewoon iets gigantisch lekkers, en dat wil je toch zo vaak mogelijk herhalen?? ![]() ![]() Logisch toch?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat ik weet hoe ik t ga aanpakken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En trek dan de conclusie dat jij hem die hoop geeft. Gewoon een maand lang alleen maar kletsen als je hem toevallig tegen komt. En je 'laten verwennen' ziet hij als de deur op een kiertje laten. Ik hoop dat je het nu ondertussen door hebt, anders zit dat bord niet voor zijn hoofd... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je met hem van die gezellige dingen gaat doen geef je hem inderdaad hoop. En dan gaat hij dingen proberen, waarvan jij weer niets zegt. "Hmmz, ze zegt wel dat ze het niet wil, maar als ik iets doe laat ze me ook gewoon mijn gang gaan. Misschien, als ik doorga dan valt ze wel weer voor mijn charmes..." (bedenk ook maar wat, weet natuurlijk niet de hele tijd wat hij denkt hè) Duidelijk zijn, dat is het enige wat werkt |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Een vriendin met een ex-reflex. Preaper | 53 | 12-03-2006 19:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 |