Advertentie | |
|
![]() |
|
Met jouw eisen kom je boven de 1200 euro uit.
Er bestaat geen beste laptop. Wil je een krachtpatser, is hij te zwaar, wreet hij te veel stroom. Wil je een goedkopere lichte, krijgt hij moeite met zware apps. Naja, als je wilt gamen koop een desktop. En 80GB zijn tot nu toe nog de grootste schijven. Kijk eens rond op: www.google.com Best to buy guide van een Laptop Verschillende laptops met elkaar vergeleken De Creme De La Creme 6800 Ultra Go
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik wacht liever op de Dual Core shit ![]() @ TS: De beste laptop verkrijgbaar in NL
||
Citaat:
|
![]() |
kzag er anders wel een staan bij becs..
1700 euro voor een toppie met een GeForce 6800 en 100 Gb HD... en deze ook nog: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl...-12090294.html Dus wat geen 100 gig...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet gaan in de gulden middenweg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Ik ben het eens met de rest: koop een desktop, vooral als je toch meestal thuis zit. Voor dezelfde prijs veeel (maar dan ook veel) meer performance dan een laptop. Bovendien kan je er dan een CRT-scherm bij nemen: hoge resolutie en lage prijs. |
![]() |
||
Citaat:
Ja idd, maar ik bedoel dus dat je dat bij laptopjes niet tegenkomt, |
![]() |
||
Citaat:
DX 9 effecten, jeej!. Sommige spelen zijn helemaal niet zo cpu intensief, wel is het zo dat je cpu en mem de bottleneck zijn. Het is zo dat op de mobile markt nog geen goede gpu's uit zijn, c.q leverbaar ik noem een 9700 Mobile niet meer goed hoor, die is al oud. Wordt tijd dat de 6600 Go en 6800 Go fatsoenlijk leverbaar wordt. Btw een Pentium M is gewoon een krachtige cpu ![]()
||
Citaat:
Een notebook is over het algemeen een goed gebalanceerd systeem. (met hier en daar een verdwaalde onboard videokaart ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hetzelfde geldt ook wel voor die mobile GPU's: ze zijn niet slecht ofzo, maar voor dezelfde prijs heb je gewoon een veel betere kaart in je desktop. Als je allemaal van die snelle componenten in een laptop gaat stoppen wordt dat ding gloeiend heet, terwijl het in een desktop gemakkelijker is de boel te koelen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil een P-M wel een Dothan, of die nieuwe wel eens op een gewoon moederbord willen zien met geheugen op 2-2-2-5 en met een fsb van 533 of zelfs 800 (quad piped) Kijken welke Pentium hem nog kan bij houden ![]() Jammer dat hij geen Hypertreading heeft, speelt in sommige apps een grote rol.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je een beetje Tweakers in de gaten hebt gehouden dan heb je vast ook wel gemerkt dat er een tijdje terug best wel wat tests zijn gedaan met de P-M Dothan overklokt. Die werd toen ook vergeleken met een Athlon 64, maar alleen als de P-M op zn verst overklokt was kon die de Athlon 64 bijhouden. De P4's bleef ie inderdaad wel voor, maar ook maar op het nippertje. |
![]() |
||
Citaat:
Stock doet hij het niet slecht hoor: Bron: http://www.gamepc.com/labs/view_cont...ngaming&page=6 Maar ik wacht liever op de Dual Core jongens, vooral voor mijn S939 moederplankje, die veranderen alles, en hopelijk ook de game developers die ondersteuning voor Dual Core/ Dual/quad configs maken.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke laptop voor studie linn567 | 12 | 25-05-2017 11:33 | |
Software & Hardware |
Beste laptop onder de €1000,- DeZiekeGnoe | 2 | 20-01-2012 22:56 | |