|
|
|
Bah, geen mooie Schiffmacher
|
|
|
|
Verwijderd
11568 schreef op 06-04-2005 @ 14:09 :
Bah, geen mooie Schiffmacher |
|
|
|
Mooiere dingen van hem gezien!
|
|
|
|
Verwijderd
11568 schreef op 06-04-2005 @ 14:16 :
Mooiere dingen van hem gezien!
|
|
|
|
Verwijderd
is dat een echte?
|
|
|
|
Verwijderd
100% echt, maar ff voor de duidelijkheid, het is een zeefdruk, geen schilderij.
|
|
|
|
mn eigen kunst en flyers van de beste drum'n'bass feestjes van de afgelopen 7 jaar
|
|
|
|
Twee iPod Abriposters en een ingelijste "De Tijd" uit 1937 met een brandende Hindenburg op de voorkant.
Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 15:49. |
|
|
|
Verwijderd
Nietzman schreef op 06-04-2005 @ 15:44 :
Twee iPod Abriposters en een ingelijste "De Tijd" uit 1937 met een brandende Hindenburg op de voorkant. |
|
|
|
dit is een poster,
![]() deze heb ik zelf gemaakt, normaal hangt hij aan de muur,
|
|
|
|
Verwijderd
Eigen werk, een ingelijst gedicht van een vriendin, een schilderij van een vriendin, een psyduck, corneille-reproductietjes, een ingelijst werk van mijn ex, een poster van een meeuw, op mijn wc hangen allemaal oosterse affiches en dingetjes, ik heb een muur met prikbord en strips van dirk en désiré, calvin en hobbes, foto's en kaartjes en troepdingetjes. In mijn slaapkamer zijn net mijn affiches naar beneden gedonderd van Nirvana en The Phantom of the opera. Ik ben nog aan het denken wat ik daarmee nu ga doen.
http://www.deviantart.com/view/5010690/ Het werk van mijn ex dat bij mij hangt. Ik vind het te mooi om weg te doen. Verder blijft het wel klote. |
|
|
|
Een schilderij dat mn vader heeft gemaakt, heb er helaas geen foto van.
|
|
Tegen de 50 filmposters....onder en boven elkaar en over elkaar heen
|
|
|
|
Posterrrs en schilderijen van mijn vader en andere platen.
|
|
Marilyn Monroe, links dus.
En ik heb ook nog een winnie the pooh poster. Maar dat zal wel. |
|
|
|
Skincorps schreef op 06-04-2005 @ 15:50 :
Heb je een foto van die 'De Tijd'? Ben wel benieuwd. Maar hier staan m'n iPodposters en dit is de krant: ![]() Ik zal morgen wel een fatsoenlijke foto proberen te maken. :X. |
|
|
|
SimplyABoy18 schreef op 06-04-2005 @ 18:50 :
Tegen de 50 filmposters....onder en boven elkaar en over elkaar heen |
|
|
|
|
|
Verwijderd
Pay Per View schreef op 06-04-2005 @ 23:32 :
Space invaders. www.space-invaders.com [afbeelding] Op m'n kamer, ongeveer anderhalve meter breed. |
|
|
|
En aan de andere kant van me kamer een foto van me vriend en mij (L)
|
|
Foresight schreef op 06-04-2005 @ 15:37 :
mn eigen kunst en flyers van de beste drum'n'bass feestjes van de afgelopen 7 jaar Ik heb een kastdeur vol met flyers en kaartjes naar dnb feestjes... Het enige echte 'schilderij' wat ik heb, is van het 20-jarig bestaan van de Eindhovense coffeeshop de Pink Nummer 186 uit een oplage van 600...*KLIKBAAR* Mja, en ik heb wat filmposters aan de muur hangen (vanaf vanmiddag weer wat andere) O.A. The Crow II, Matchstick Men en The Motorcycle Diaries.
|
|
oja flyers... natuurlijk. honderden
|
|
Verwijderd
Een grote bushokjesposter van MTV the trip.
En een spiegel, en flyers en modelplaatjes. En binnenkort wat spul van mezelf, maar dat is nog niet af. |
|
|
|
Verwijderd
Fotoows, plaatjes die k mooi vond en uitgeknipt heb, en n poster Melissa Etheridge
|
|
|
|
Verwijderd
Skincorps schreef op 06-04-2005 @ 14:45 :
100% echt, maar ff voor de duidelijkheid, het is een zeefdruk, geen schilderij. |
|
|
|
heleboel muntjes en backstagepassen van shows.
4 posters (undeclinable, blur, band of brothers, mickey mouse)
|
|
|
|
Verwijderd
EZBlade schreef op 07-04-2005 @ 19:05 :
dus dit topic is om stoer te doen? Ik vraag me af wie me stoer zou vinden omdat ik dat op mijn kamer heb hangen.
|
|
|
|
lol, dit
![]()
|
|
Verwijderd
Foto's en een kalender met balerina's.
|
|
|
|
Space invaders. www.space-invaders.com [afbeelding] Op m'n kamer, ongeveer anderhalve meter breed. On topic: Ik zal morgen oid ff fototjes schieten van mn kamert.
|
|
Space invaders. www.space-invaders.com Op m'n kamer, ongeveer anderhalve meter breed. die is leuk. aan mijn muur hangt eigen shit die nog niet af is, momenteel de paus (johannus paulus 2) en n madonna (dan kan ik goed zien wat er nog moet gebeuren enzo). ben lekker christelijk bezig, maar ze zijn voor mijn oma ![]() en verder hangt boven mijn bed in slaapkamer, de kluwe vrouwen van klimt(lekker afgezaagd) en euhm ja ingelijste fotos enzo (niet zelfgemaakte maar mooie oude fotos) en ik ben aant sparen voor nieuwe dingetjes
|
|
Type schreef op 07-04-2005 @ 11:58 :
hehe, juischt Ik heb een kastdeur vol met flyers en kaartjes naar dnb feestjes... Het enige echte 'schilderij' wat ik heb, is van het 20-jarig bestaan van de Eindhovense coffeeshop [afbeelding] *KLIKBAAR*
|
|
Verwijderd
Als ik mn nieuwe kamer heb ga ik iets arty farty collage achtigs maken.
|
|
|
|
p-chez schreef op 08-04-2005 @ 00:59 :
Space Invaders is dope. :> On topic: Ik zal morgen oid ff fototjes schieten van mn kamert. Trouwens als er iemand zen kamer wilt opvrolijken met een mega poster en niet veel geld wil uitgeven: http://homokaasu.org/rasterbator/ (ook zeker de resultaten eens checken).
|
|
Snow White schreef op 08-04-2005 @ 10:34 :
Whihi. Een vriendin van mij heeft er ook 1 . Die hangt in de wc
|
|
Space invaders. www.space-invaders.com [afbeelding] Op m'n kamer, ongeveer anderhalve meter breed. |
|
|
vrolijk, he! |
|
|