Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doe hbo en heb vwo gedaan. En? Nu kan ik altijd nog een universitaire studie doen, mocht ik dat willen. (Of mocht deze studie me uiteindelijk toch niet lukken, wat niet te hopen is). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig weet ik al wat ik ga doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
niet in alle gevallen natuurlijk
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom is ze dan zelf geen medicijnen gaan studeren ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, de meeste mensen mankeren zelf ook niets en kunnen zelf ook wel informatie aanvragen, lijkt me... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb zogenaamd twee mentoren. Een profielmentor (een mentor voor alle mensen met een bepaald profiel) en een persoonlijk mentor. M'n profielmentor regelt de meer 'zakelijke' dingen rondom het profielwerkstuk en de studiekeuze etc.
M'n persoonlijk mentor gaat meer over m'n persoonlijke dingen. Maar ik spreek beiden nooit echt. M'n profielklas is te groot, dus m'n profielmentor heeft sowieso weinig aandacht voor iedereen. En zo'n persoonlijk mentor vind ik niet echt nodig, dus ik vergeet altijd een afspraak te maken.... Daarbij praten we dan alleen over leuke dingen, zoals een keer samen uit eten gaan etc. Dus tja wat ik nou aan beiden heb...
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ik het jaar niet haal wil ik Letteren gaan studeren aan de uni, waarschijnlijk. Toch maar goed dan dat ik een vwo-diploma heb, niet? Daarnaast is het natuurlijk nooit weggegooide tijd om een wat hoger niveau te doen. edit: En het gebeurt nogal snel dat er mensen bij ons op school hun p niet halen. Ongeveer 12 van de 23. Laatst gewijzigd op 28-03-2005 om 00:02. |
![]() |
|
![]() |
In de 1ste had ik een kei leuke mentor, mijn teken- en handvaardigheidleraar! echt een topvent! Kei lache kerel! Heb hem alleen eigenlijk nooit nodig gehad, maar ga nu soms nog steeds ff naar m toe om gezellig te kletsen!
In de 2de had ik een muziekleraar als mentor! Nog nooit zo'n slechte mentor gehad.. Niet normaal man! Maarja..gelukkig is dat jaar voorbij.. In de 3de had ik een echte lieverd als mentrix! mijn economie leraar! Ze heeft onze klas echt enorm gesteund toen er een jongetje uit de klas overleed. en we konden altijd bij haar terecht... hoe dom het ook was! Nu heb ik een engels leraar als mentor. Hij is ook counselor. Ik persoonlijk voel me niet echt bij hem op me gemak. Hij ziet overal een probleem in... Maarja.. ik heb ze ook eigenlijk nooit echt zo nodig, mentors! Ik praat liever met vrienden als er iets is! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
mentor maximt1 | 5 | 08-04-2011 16:20 | |
Beleidszaken |
Mentor van het jaar verkiezing Caviamax | 10 | 01-10-2010 22:13 | |
Studeren |
Aanbevelingsbrief mentor Marie-Geneviève | 1 | 20-02-2006 18:02 | |
Algemene schoolzaken |
mentor load_harmony | 2 | 20-01-2003 20:46 | |
Algemene schoolzaken |
Mijn mentor negeert me terwijl ik de belangerijkste keuze van mijn leven moet maken! Levi-B | 7 | 08-12-2002 12:05 | |
De Kantine |
Hahhahahaha : FOTO van MENTOR!!!!!! DaaF | 3 | 21-04-2002 20:46 |