![]() |
|
Waarschijnlijk kennen de meeste van jullie haar al ( of niet ):
http://www.aftonbladet.se/nyheter/00...onassis21.jpg. Twintig jaar en nu al de rijkste meisje ter wereld, met een slordige 4,6/4,7 miljard euro op haar rekening. Vader van Athina is al tig keren gewaarschuwd voor de veiligheid van hemzelf en zijn dochter. Er schijnen veel "mountainbikers" rond de huis van Athina Onassis rond te hangen met spullen op zak, die je alleen nodig hebt om mensen op de voet te volgen. Uit onderzoek van de politie in Zwitzerland blijkt, dat de "mountainbikers" onder andere mensen zijn van de Britse geheime dienst, ingehuurd door de geld beheerders van Athina Onassis. Gevaar voor athina dreigt, alhoewel ze veel bodyguards om haar heen heeft. Maar dat neemt niet weg, dat ze haar leven zeker is ( niemand trouwens ) maar bij wijze van spreken. Zelf lijkt dit me echt een verschrikkelijk situatie, ondanks dat ze zo rijk is, gun ik het niemand om op zo'n manier te leven. Ik vraag me in zo'n situatie ook af, of je echt wat aan het geld hebt? Op vakantie gaan, zit er niet echt zo in denk ik ![]() Mijn vraag: Hoe kijken jullie in zo'n situatie er tegen aan? En voor de mensen die eerst van mening waren: Geld maakt gelukkig .. Zijn jullie dat nog steeds van mening?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou, het geld heeft ze in principe aan haar opa te "danken", die investeerde in een grote olie bedrijf, waar hij bakken geld mee verdiende. Opa Onassis kreeg een dochter ( Catherina ) en wanneer opa Onassis overlijd, erft catherina al het geld. Catherina krijgt een baby: Athina Onassis. Moeder van Athina overlijd door een vliegtuig ongeluk en zodoende erft en komt athina aan het geld ![]() Ps. Wat bedoel je met nieuwswaarde?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik dacht aan een olie bedrijf, maar aangezien die Opa Onassis groten deels van zijn tijd in een luxe schip door bracht, zou dat walvissenvangst het meest waarschijnlijk zijn. Maar wat ik wel zeker weet, was dat hij in een bedrijf investeerd en daarmee multi-miljardair werd.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
nja ze mag misschien bevoordeeld zijn met haar rijkdom (boeiend..................) maar niet echt met haarzelf:
haha http://images.forbes.com/images/2003...is_200x250.jpg ![]()
||
Citaat:
Je in het openbaar laten verschijnen?
||
Citaat:
![]() Mooi mooi mooi
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee. Nee. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, dit heeft verder niet zoveel discussiewaarde. En bovendien een nogal hoog RTL Boulevard-gehalte.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|