Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Respect voor de mensen die al om 14.30 helemaal 100% present zijn, zo de dag na Koninginnendag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk dat zijn nou leuke berichten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja, Drachten was toch te ver weg geweest. Teringdorp.
||
![]() |
Citaat:
STFU hoer |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En die site van DHR is al jaaaren niet meer geupdate volgens mij. Er staat niets over de dood van Carl Crack.
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyway zoals hierboven al staat, mojo bevestigt het. Ik vertrouwde het al niet, die tour is veel te vroeg, uit het niets zegmaar gepland, als je leest op de DHR-site dat Alec een paar weken terug nog z'n band aan het formeren was/is. EDIT: Dit pik ik dan weer net nu van www.digitalhardcore.com 21/4/05 AUSTRIA Vienna Danube Festival 25/4/05 BELGIUM Brussels Botanique 26/4/05 GERMANY Cologne Prime Club 27/4/05 GERMANY Hamburg Logo 29/4/05 GERMANY Berlin SO36 30/4/05 GERMANY Berlin (DJ show)@Maria 3/5/05 FRANCE Paris Le Locomotive 5/5/05 SPAIN Barcelona Apolo 6/5/05 SPAIN Madrid Aqualung 7/5/05 SPAIN Bergara Sala Jam Anyway, maybe maar eens een belletje plegen met Parkhof, of ze maybe al een andere datum hebben ingepland. Op E-mail reageren die mannetjes niet. Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 17:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit staat er nu over 2 mei op digitalhardcore.com : 2/5/05 Alec's birthday ! global parties! play all Alec records the whole day and rock!!! ![]() Anyway Parkhof gaat dus wel door volgens Haplo, dus die gast is dan jarig ![]() Laatst gewijzigd op 16-04-2005 om 20:52. |
![]() |
||
Citaat:
ik ga Alec checken in Iduna, Drachten.
||
Citaat:
of mis ik nog iets?
||
![]() |
Citaat:
-------------------------------------------------------------------------------- Mark-The-Local-Hero schreef op 14-04-2005 @ 23:34 : Heel NL afgelast GVD Maar zullen wel nieuwe data aangekondigd worden denk/hoop ik zo. Kheb nu wel gelukkig Futurist, nieuwe cd, met echt gaaf cd-boekje keihard aanstaan\666 666/ -------------------------------------------------------------------------------- Bron: Mojo concerts. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik las alleen maar "gaat gewoon door", dat het alleen voor Parkhof geldt had ik dus gemist ![]() Wellicht red ik het dan wel naar de Parkhof te gaan, moet ik even kijken of er wat te regelen valt.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Post by : Sanne on 23 April 2005 20:06:24[ 62.234.163.98 ] Detail : Er zijn problemen met de server, vandaar dat ik de programma-pagina nog niet heb kunnen updaten. Ik zal het zo snel mogelijk in orde maken (hoogstwaarschijnlijk maandag). Sanne EDIT: Zondag 1 Mei ALEC EMPIRE (AFGELAST!!!!!!!) NONE Helaas Helaas, alweer een vette show die de soep in draait ![]() Door onenigheid in de band zijn de komende (NL) optredens Afgelast. Het spijt Iduna dat ze haar publiek weer een prachtige show moet onthouden voor vragen en / of opmerkingen: mail gerust naar michiel@iduna.nu Dus nogmaals voor de ongelovigen, geen Alec Empire deze mei-vakantie in NL ![]() Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 16:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wil zo'n shirt. ![]() show op dour was vet, maar hiervoor ga ik waarschijnlijk niet naar alkmaar. misschien wel. met mark de lokale held ofzo. ik zie nog wel. erg jammer dat hij op dour alleen maar shite van zijn nieuwe album deed. ![]()
||
Citaat:
Ik hoop ook op een afwisselende set, hoewel ik eigenlijk al half tevreden ben als hij nu wel eens komt. Panic DHH ging anderhalve maand geleden ook al niet door. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja die gasten waren opgepakt omdat ze illegale feesten organiseerden haha\m/ @luna: je moet er van houden enzo. in het begin was er geen pit(4 man ofzo) maar het werd steeds heftiger. er was ook nog zo'n teknocrust die een 5liter flacon water leegschudde in de pit, datwas ff verkoelend(L) ik heb alec nog gedragen, en er was nog zo'n crust die me optilde en rondjes begon te draaien en zo. ![]() oja de laatste 4 nummers ging het opeens echt FUCKING loos. vooral bij night of violence, toen brak echt de pleures uit. toch wel zo'n dikke 20 man in de pit ofzo. was erg cool
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben nu al benieuwd naar de line-up van volgend jaar ![]()
||
Citaat:
maar ik ook wel ansich.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |