Oud 13-04-2005, 15:01
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 13-04-2005 @ 14:42 :
Ik heb nog iets veel ergers meegemaakt. Ik keek vluchtig door een Bristol-folder en wat zag ik... Jeroen in een shirt van 8,99 met zijn 'toffe' gezicht.
Serieus??

Welk Bristol-foldertje?
Oud 13-04-2005, 15:15
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
hihi model jeroen...

Bij de vooruitblik op volgende week waren de teams allemaal aardig in paniek... dat beloofd wat.

Ik vond het zo overdreven van karla en sofie dat ze zooo boos werden op stefan... hij zei alleen maar 'stik er maar in'. Is dat in Belgie een ernstige opmerking of zo?

Ik ben voor just en brechje...
Oud 13-04-2005, 15:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 13-04-2005 @ 14:01 :
En ik vond het niet zo slim van Just en Brechtje om alles zo rustig aan te doen.. beetje meer genieten, okeej, maar ze waren echt super laat bij de proef! Alle koppels waren al weg.. en ze waren nu wel zeker van Nepal, maar volgende keer hebben ze die punten die ze nu gemist hebben maar hadden kunnen halen misschien hard nodig.
nee, want zoals je zelf al zei beginnen ze met een nieuwe score. Dat werd idd in de reclame gezegd. Ik vind het wel leuk: nu kunnen Manja en Jeroen er ook nog uit gegooid worden
Oud 13-04-2005, 18:11
BCR
BCR is offline
Wha, ik ga t Bristol foldertje ff bekijken zo.
Oud 13-04-2005, 19:36
3rd Rock
3rd Rock is offline
zo, die sophie en stephan zijn ook eindelijk opgelazerd. vond het echt een ongelooflijk irritant stel.
Ow, ik vond het wel mooi dat de 2ling lekker langzaam deed, dat heeft Rink en Jorien exact dat ene punt opgeleverd dat ze nodig hadden . Ik denk btw dat de teams al wisten dat ze in Nepal met een schone lei zouden beginnen, anders had de 2ling waarschijnlijk wel wat vlugger gehandeld....
Door de schone lei hoop ik dat Jeroen en Manja eruit vliegen. Die Jeroen is nog wel ok, maar ik krijg kotsneigingen van dat smoelwerk van die Manja. BAH!.
mijn rijtje:
1. De 2ling: laat maar winnen, vind ze sportief en vriendelijk overkomen
2. Blind Date: doen het verdraaid goed voor 2 wildvreemden, al moeten ze nog wel gaan Krikken!
3. Jorienk: Die vent is zo ongelooflijk irritant dat het weer humor wordt en Jorien vind ik er wel leuk uitzien eigenlijk
4. De Vriendinnen: Die zijn echt veel te irritant, word al moe als ze in beeld komen.
5. Jeroen en Heks: Jammer Jeroen, maar die ex van je moet echt oplazeren! wat een irritant wijf. Denk dat je blij moet zijn van haar af te zijn
Oud 14-04-2005, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-04-2005 @ 15:47 :
nee, want zoals je zelf al zei beginnen ze met een nieuwe score. Dat werd idd in de reclame gezegd. Ik vind het wel leuk: nu kunnen Manja en Jeroen er ook nog uit gegooid worden
maar wist iedereen al dat ze in Nepal opnieuw zouden beginnen?

Ja, dat Manja en Jeroen eruit kunnen is niet zo erg, maar Just en Brechtje dus ook
Oud 14-04-2005, 13:11
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Missy Muffett schreef op 11-04-2005 @ 19:16 :
Valt 't jullie ook op dat Jorien, Rink bijna nooit ''papa/pap'' noemt.
Als ze over hem praat niet, maar ook niet als ze hem roept of tégen hem praat.
ja!! mij viel dat ook op! Ik zei toen nog, uh ik zeg ook nooit willem tegen mijn vader (jawel dat is zijn naam!!)Alleen als we ergens zijn met heel veel mensen en als je dan pap!! roept dan kijken alle vaders dus dan zeg ik wel willem.. maar
nou ja conclusie; het viel mij ook op ja
Oud 14-04-2005, 13:17
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 13-04-2005 @ 14:42 :
Ik heb nog iets veel ergers meegemaakt. Ik keek vluchtig door een Bristol-folder en wat zag ik... Jeroen in een shirt van 8,99 met zijn 'toffe' gezicht.
hahahahahaha oh nee!!
R U serious?

nou ja ik moet nu natuurlijk ook weer ff een nieuw lijstje:
1. Just en Brechje
2. Karla en Sophie
3. Krieke en Nathalie (die mogen wel wat meer in beeld ook!! jeetje)
4. Jeroen en Manja
100. Rink en Jorien
Oud 14-04-2005, 15:11
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 14-04-2005 @ 13:17 :
1. Just en Brechje
2. Karla en Sophie
4. Jeroen en Manja
100. Rink en Jorien
Oud 16-04-2005, 14:14
Multilot
Multilot is offline
heb nu alweer zin in morgen
Oud 16-04-2005, 14:37
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 14-04-2005 @ 13:17 :

misschien betekent dat dat ze de komende afleveringen ver komen?
Oud 16-04-2005, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 11-04-2005 @ 22:09 :
Ik heb mijn vader altijd bij z'n voornaam genoemd, nooit anders.. (Ok, ok, ook wel eens 'ome Bob' maar dat was om te pesten ) Mijn moeder ook altijd bij haar voornaam.
Ik vind papa ook een beetje gek klinken wanneer je 19 bent eigenlijk (Ben ik even blij dat ik het nóóit gezegd heb )
Mijn vader zegt nog steeds 'pap' tegen de zijne, ik vind het wel stoer juist

Mijn lijstsje:
1. Just en Brechje.
2. Karla en Sofie.
3. Jeroen en Manja.
4. Krieke en Nathalie
10. Rink en Jorien.

Plaats 2, 3 en 4 kunnen per aflevering weer wisselen maar nummer 1 is dat al vanaf het begin en nummer 10 ook.
Oud 17-04-2005, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 11-04-2005 @ 22:09 :
Ik heb mijn vader altijd bij z'n voornaam genoemd, nooit anders.. (Ok, ok, ook wel eens 'ome Bob' maar dat was om te pesten ) Mijn moeder ook altijd bij haar voornaam.
Ik vind papa ook een beetje gek klinken wanneer je 19 bent eigenlijk (Ben ik even blij dat ik het nóóit gezegd heb )

Bij mij thuis was het ook wel een beetje zo dat mijn moeder ooit dacht om misschien ooit wel een pleegkind in huis te nemen, en dan zou het zo vervelend zijn als de 'echte' kinderen dan gewoon papa en mama zeiden, en het pleegkind dan niet (of wel, maar dat dan eigenlijk niet zo fijn vond). Daarom heeft ze bij mij (ik ben de oudste thuis) volgens mij vrij bewust altijd mijn vader bij de voornaam genoemd (dus niet zo van: 'Ga maar bij papa op schoot zitten'). Ja, en toen ging ik ze dus ook bij de voornaam noemen. Heb ik altijd al gedaan, en ik vind het wel vriendschappelijk en gezellig klinken
Trouwens: we hebben geen pleegkind in huis, heb wel twee zusjes en die zeggen allebei papa en mama
Oud 17-04-2005, 00:26
Verwijderd
... en ik heb ook wel weer zin in de nieuwe aflevering!
Oud 17-04-2005, 16:00
dromenvanger
dromenvanger is offline
Hmm, over dat papagezeg en de pleegkindjesuitleg...Ik heb een pleegzusje (die ondertussen wel al 2 jaar bij ons is), en die zegt ook gewoon moe en va. En haar echte ouders zijn mama en papa. Mooi opgelost hea
Nee, maar in het begin noemde ze mijn ouders ook bij de voornaam, maar ze is automatisch overgeschakeld op "moeke en vake" omdat wij dat ook allemaal zeiden ofzo.

Ik vind het oneerlijk dat de scores niet meer meetellen. Maar ik weet toch al wie er uitvallen, muhahaha
Oud 17-04-2005, 16:05
Verwijderd
Citaat:
dromenvanger schreef op 17-04-2005 @ 16:00 :
Hmm, over dat papagezeg en de pleegkindjesuitleg...Ik heb een pleegzusje (die ondertussen wel al 2 jaar bij ons is), en die zegt ook gewoon moe en va. En haar echte ouders zijn mama en papa. Mooi opgelost hea
Nee, maar in het begin noemde ze mijn ouders ook bij de voornaam, maar ze is automatisch overgeschakeld op "moeke en vake" omdat wij dat ook allemaal zeiden ofzo.

Ik vind het oneerlijk dat de scores niet meer meetellen. Maar ik weet toch al wie er uitvallen, muhahaha
Ja, kan ook natuurlijk.
ik zou me er persoonlijk (als ik pleegkind zou zijn) alleen niet prettig bij voelen. Maarja, dat ben ik dan.
Oud 17-04-2005, 16:25
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
dromenvanger schreef op 17-04-2005 @ 16:00 :

Ik vind het oneerlijk dat de scores niet meer meetellen.
hoezo?
Oud 17-04-2005, 16:36
Verwijderd
Citaat:
water willowglo schreef op 17-04-2005 @ 16:25 :
hoezo?
Omdat Rink en Jorien er gewoon uit moeten!
Oud 17-04-2005, 18:11
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 17-04-2005 @ 16:36 :
Omdat Rink en Jorien er gewoon uit moeten!
Ik hoop toch echt zo dat ze er deze aflevering eindelijk uitgaan! Maar dat zal vast wel niet.
Oud 17-04-2005, 18:59
dromenvanger
dromenvanger is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 17-04-2005 @ 16:05 :
Ja, kan ook natuurlijk.
ik zou me er persoonlijk (als ik pleegkind zou zijn) alleen niet prettig bij voelen. Maarja, dat ben ik dan.
hangt er ook vanaf hoe oud je bent hea

Ik vind het niet eerlijk omdat mensen die nooit echt goed presteerden *Rink en Jorien dus* nu evenveel kans hebben als mensen die altijd keigoed waren om eruit te gaan. Zelfs al vind ik Rink en Jorien wel nog leuk samen
Oud 17-04-2005, 19:19
Blackgeni
Blackgeni is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 16-04-2005 @ 14:37 :
misschien betekent dat dat ze de komende afleveringen ver komen?
Ik hoop het dat zou leuk zijn
Oud 17-04-2005, 21:48
Flowtje
Flowtje is offline

Ik vind het oneerlijk! Jeroen en Manja die vrijwel altijd als eerste aankomen zijn er gewoon uit, omdat zij en de mensen die hun hielpen toevallig niet wisten bij welk beed ze moesten zijn. En dat terwijl ze eigenlijk wel als eerste daar waren.
Oud 17-04-2005, 21:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 17-04-2005 @ 21:48 :

Ik vind het oneerlijk! Jeroen en Manja die vrijwel altijd als eerste aankomen zijn er gewoon uit, omdat zij en de mensen die hun hielpen toevallig niet wisten bij welk beed ze moesten zijn. En dat terwijl ze eigenlijk wel als eerste daar waren.
nee toch? Just en Brechtje waren als eerste daar, dacht ik.

Mijn nieuwe lijstje:
1. Just en Brechtje
2. Karla en Sofie
3. Krieke en Natalie
4. Rink en Jorien
Oud 17-04-2005, 21:53
Blackgeni
Blackgeni is offline
Het klopt natuurlijk niet dat de makers zich zo met het spel bemoeien maar ik vind het wel leuk wat ik vond the jeroen en manja maar niks.

Mijnes:
1. Just en Brechtje
2. Krieke en Natalie
3. Karla en Sofie
4. Rink en Jorien
Oud 17-04-2005, 22:30
PV
PV is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 17-04-2005 @ 21:48 :

Er waren toch meer mensen verkeerd gereden?
Natalie en Krieke waren ook als 2e bij dat ene checkpunt (zei Krieke) maar doordat ie verkeerd liep werden ze toch vierde en mochten ze niet meedoen met de proef.
Jeroen en Manja hadden de Indiase vlag gewoon goed kunnen neerleggen, dan waren ze sowieso door. Nee, ik vind 't terecht dat ze eruit liggen. Wel verrassend, maar 't is niet oneerlijk en 't is al helemaal niet erg

Lijstje:
1 Karla en Sophie
2 Just en Brechtje
3 Rink en Jorien
4 Krieke en Natalie
Oud 17-04-2005, 22:36
Verwijderd
YES Manja eruit!!!

Stom wijf vond ik dat zeg, en nu ligt er toch eindelijk uit!
Had het ook zeker niet verwacht, en waarom oneerlijk? Zo zit het spel nu eenmaal in elkaar en regels zijn regels, ik ben alleen maar blij eigenlijk.
Ik verwacht nu wel weer dat PE een stukje leuker gaat worden zonder die Manja erbij.
Oud 17-04-2005, 22:39
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Blackgeni schreef op 17-04-2005 @ 21:53 :
Mijnes:
1. Just en Brechtje
2. Krieke en Natalie
3. Karla en Sofie
4. Rink en Jorien
Bij gebrek aan mijn favo-koppel wordt dit ook mijn lijstje.
Neehee Waarom zijn Jeroen en Manja er uit... één slechte etappe en tis meteen einde oefening. Mm, wel jammer.
Oud 18-04-2005, 00:06
Verwijderd
Dit is wel heel extreem
Jeroen en Manja die bijna altijd wonnen, verliezen één keer bij vervelend toeval dat ze twee keer bij het verkeerde beeld staan. Ok, 't was niet mijn favoriete koppel, maar ik vond het ook wel een beetje een domper, eigenlijk.
En wéér zijn Rink en Jorien er doorheen gesneakt hè?! Grr...
En ik erger me echt dood aan Karla. Wat een zeikwijf. En een drammer. Vreselijk. Sophie is wel ok.

Nieuw lijstje:
1. Just en Brechtje
2. Krieke en Nathalie
3. Rink en Jorien
4. Karla en Sophie
Oud 18-04-2005, 01:14
Balance
Balance is offline
Citaat:
Blackgeni schreef op 17-04-2005 @ 21:53 :
Het klopt natuurlijk niet dat de makers zich zo met het spel bemoeien
Oud 18-04-2005, 01:26
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-04-2005 @ 21:51 :
nee toch? Just en Brechtje waren als eerste daar, dacht ik.
Jeroen en Manja waren als eerste aangekomen bij een beeld, alleen was het de verkeerde.
Oud 18-04-2005, 05:44
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 18-04-2005 @ 01:26 :
Jeroen en Manja waren als eerste aangekomen bij een beeld, alleen was het de verkeerde.
Dan heb je denk wat gemist.
Oud 18-04-2005, 08:21
Solid
Solid is offline
wordt Peking Express herhaald?;o nee zeker he
Oud 18-04-2005, 10:59
Shadina
Shadina is offline
Ik vind het ook stom dat Jeroen en Manja door 1 keertje geen geluk te hebben eruit liggen. Ze stonden de hele tijd voor en dan dat laatste stukje werden ze dan door iedereen ingehaald. Niet dat het mijn favo koppel is ofzo, vind het ook niet erg dat zij eruit liggen, maar tis oneerlijk. Als die punten van de vorige etappes nog mee zouden tellen, lagen Rink & Jorien er zeker uit. Maar ja.. ben allang blij dat Just & Brechtje en Karla & Sophie nog in de race zitten. Was echt spannend gister.
Maarre.. als er nu elke aflevering een koppel eruit moet.. dan komen er nog maar een paar afleveringen.
Oud 18-04-2005, 11:00
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Solid schreef op 18-04-2005 @ 08:21 :
wordt Peking Express herhaald?;o nee zeker he
Nee. Vorig jaar wel, dit jaar niet.
Oud 18-04-2005, 11:35
Multilot
Multilot is offline
sneu voor Karla om zo ziek te worden daar boven...

Ik vind het opzich wel jammer dat Jeroen en Manja eruit zijn. Ze waren altijd erg goed... Vriendinnen of tweeling mag van mij winnen
Oud 18-04-2005, 12:00
Olijf
Olijf is offline
Eindelijk die Manja weg!
Hoewel ik het eigenlijk helemaal niet had verwacht.
Die twee waren echt wel fanatiek, had zeker verwacht dat ze bij de laatste 4 zaten!
Oud 18-04-2005, 12:24
Blackgeni
Blackgeni is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-04-2005 @ 01:14 :
Nou kijk als je eerst met punten telling doet en dan op eens zonder kan natuurlijk niet.
Oud 18-04-2005, 12:32
Balance
Balance is offline
Citaat:
Blackgeni schreef op 18-04-2005 @ 12:24 :
Nou kijk als je eerst met punten telling doet en dan op eens zonder kan natuurlijk niet.
maar waarom klopt het dan niet dat de makers zich zo met het spel bemoeien? Het gehele spel is door hen opgezet: alles wordt door hen beslist. Dus ook vanaf wanneer men niet meer voor punten speelt. Ik neem aan dat dat al van te voren vaststond.
Het lijkt me trouwens ook niet leuk als je 2 koppels hebt met 10 punten voorsprong. Dan zou je 3 weken lang al weten wie eruit gaat en wordt de laatste aflevering pas weer spannend.
Oud 18-04-2005, 12:44
Blackgeni
Blackgeni is offline
Oke maar als je altijd de beste bent en toevallig deze keer niet dan zou het toch wel lullig zijn als je er uit gaat.
Oud 18-04-2005, 12:50
PV
PV is offline
Citaat:
Blackgeni schreef op 18-04-2005 @ 12:44 :
Oke maar als je altijd de beste bent en toevallig deze keer niet dan zou het toch wel lullig zijn als je er uit gaat.
Dat wisten ze van tevoren hoor Ze konden ook 2e 3e of 4e worden en dan waren ze wel door.
Oud 18-04-2005, 13:09
Balance
Balance is offline
Citaat:
PV schreef op 18-04-2005 @ 12:50 :
Dat wisten ze van tevoren hoor Ze konden ook 2e 3e of 4e worden en dan waren ze wel door.
precies.

bovendien: het is nou net alsof ze al die keren voor niets eerste waren geweest, omdat die punten nu toch kwijt zijn. maar vergeet niet dat je als winnaar pas geld krijgt als je zo'n amulet hebt. Hoe meer, hoe meer geld. En dus is het altijd nog van belang hoe vaak je eerste bent geweest en een proef hebt gewonnen.
Oud 18-04-2005, 13:17
Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb dan waarschijnlijk idd wat gemist.. (En ik heb het eerste kwartier/20 min ook al gemist, was daar nog wat boeiends gebeurd? Hoe hebben de koppels trouwens bepaalt wie er met de helicopter mee gingen en wie niet?)

Het weerzien van Krieke en Nathalie was trouwens wel heel erg ongemakkelijk, en ik hoop nu echt dat Just en Brechje gaan winnen!

Ik dacht trouwens gelezen te hebben dat alle amuletten van de afvallers gewoon in een pot voor de winnaars.. maar dat lijkt me toch best raar als ik er nu over nadenk, aangezien het dan helemaal niks uitmaakt hoeveel amulletten je hebt als winnaar.
Oud 18-04-2005, 13:21
Roxy
Roxy is offline
Hmmn plotseling zeg. Had nooit gedacht dat Manja en Jeroen eruit zouden gaan. Ze gingen constant zo goed en zelfs deze etappe hebben ze heel goed gedaan alleen dat laatste stukkie niet. Ik mocht ze (haar dan) niet, hoewel ik het wel steeds minder erg vond worden. Met Brechtje was ze nog best gewoon leuk en ik denk ook dat je met montage en voice overs een beeld kunt creeren wat eigenlijk helemaal niet de werkelijkheid is. Ze zorgden er altijd voor dat het om de 'super gedreven' manja en jeroen ging en bij de vriendinnen en de tweeling zorgen ze toch voor een heel ander imago door wat ze laten zien ook.

Ik vond het trouwens wel gemeen dat ze moesten kiezen wie er naar de Himalaya ging. Het is leuk omdat je nou van die spanningen hebt zoals tussen Krieke en Natalie, maar vind het toch wel erg flauw en gemeen.
Oud 18-04-2005, 13:24
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 18-04-2005 @ 13:17 :
Ik heb dan waarschijnlijk idd wat gemist.. (En ik heb het eerste kwartier/20 min ook al gemist, was daar nog wat boeiends gebeurd? Hoe hebben de koppels trouwens bepaalt wie er met de helicopter mee gingen en wie niet?)
nou ze hebben gewoon gekozen. manja zei dat ze toch niet kon genieten zonder jeroen. natalie zei dat krieke er veel meer van droomde en naar uitkeek dan zij had gedaan. sofie en karla besloten eigenlijk meteen, weet niet hoe dat zat. jorien zei dat zij haar kans nog wel zou krijgen terwijl rink al oud is. en just en brechtje hebben een tijd staan janken van 'ga jij' 'nee ga jij maar' enz.
Oud 18-04-2005, 13:49
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ik was echt blij joh toen ik hoorde dat Jeroen en Manja (vooral die laatste) eruit waren !! Héérlijk !
Dat iedereen hier zo anti Jorien en Rink zijn vind ik apart. Die lui, hoe rare fratsen ze ook uithalen, genieten tenminste van die reis. En hoe zweverig ze soms ook doen en niet goed met elkaar om kunnen gaan, ik vind ze fanatiek.

Maar ik hoop ook dat Just en Brechtje winnen. Hij is zo nuchter, en zij echt zo'n zusje. Echt leuk samen.
En die vriendinnen vallen ook steeds meer mee - behalve dat je nog steeds telkens in het beginliedje dat stukje ziet van dat 'girl power', daar wordt ik nog steeds slecht van. Maar ze maken wel lol.
Wie mis ik nu nog ?

Owja, die zeur van een Nathalie. Foei wat zeurde ze zeg, dat ze het niet meer haalden etc. Pfff, wat moet je dan als Krieke zijnde ? Mijn lijst:

1 Just en Brechtje
2 / 3 Jorien en Rien / Karla en Sophie
4 Krieke en Nathalie

Owja, iemand zei iets over of het herhaald wordt: ik zag bij de Free de dvd liggen van seizoen 1 (3 discs), ik neem aan dat ze dat met deze afleveringen ook gaan doen.
Oud 18-04-2005, 13:52
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Roxy schreef op 18-04-2005 @ 13:21 :
... en ik denk ook dat je met montage en voice overs een beeld kunt creeren wat eigenlijk helemaal niet de werkelijkheid is.
Hier denk ik trouwens ook steeds vaker over na, + het feit dat er ook een cameraman per koppel meereist (+ geluidsman?) dus vind je het raar dat die arme Chinese / India'se gezinnetjes ze in huis nemen ? Als je gelijk een joekel van een camera op je gezicht gezet krijgt. Die lui schrikken zich rot.
Oud 18-04-2005, 13:54
RoxX
RoxX is offline
hmm ik denk dat ze zonder die camera's enzo ook nie ver kwamen want chinezen enzo doen er volgens mij alles voor om op tv te komen
Oud 18-04-2005, 16:43
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
aargh!! ik had een heel lang berichtje geschreven en toen liep mijn comp vast!!

ok dit terzijde.. dan nog maar een keer
ik had iig ff lopen zeiken over het feit dat j&m er en nu uitzijn; het is dom, maar ok, had graag gezien dat de rink en jorien eruit vlogen!!

Daarna zei ik: het viel mij op dat van alle teams waar een man in zat, ook de man de himalaya in ging!! Alle vrouwen zeiden; ok, ga jij maar/ gaat u maar (voor de belgen ) echt stom hoor
meiden kom voor jezelf op!!
hihi
dat wast
Oud 18-04-2005, 16:45
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
oeh.. ehen, natuurlijk mijn nieuwe rijtje

1. Just en Brechje
2. Krieke en Natalie (nat, nog ff volhouden wijffie!!)
3. Karla en Sophie
104. Rink en Jorien
Oud 18-04-2005, 18:53
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 18-04-2005 @ 13:49 :
Owja, iemand zei iets over of het herhaald wordt: ik zag bij de Free de dvd liggen van seizoen 1 (3 discs), ik neem aan dat ze dat met deze afleveringen ook gaan doen.
ow geweldig, ik heb nog een boel cdbonnen waar ik nooit wat mee doe en ik had altijd al spijt dat ik die van vorig jaar niet had opgenomen ofzo.. maar ja dat is zo veel werk en dan reclames enzo... ja ik denk wel dat ik die ga aanschaffen

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten