|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
Waarom zou je niet meerdere functies uit kunnen voeren?
Ik voer meerdere keren mysql_query() uit in 1 script, gaat prima
|
|
|
|
Verwijderd
Nee, alles wordt in volgorde uitgevoerd...
Waarom zou je iets tegelijkertijd willen uitvoeren (misschien kane r daar iets op bedacht worden )
|
|
|
|
Verwijderd
als je naar iedereen hetzelfde mailtje stuurt kun je ze ook in de BCC zetten
|
|
|
|
Verwijderd
eddie schreef op 18-04-2005 @ 21:45 :
als je naar iedereen hetzelfde mailtje stuurt kun je ze ook in de BCC zetten
|
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Verwijderd
eddie schreef op 18-04-2005 @ 21:59 :
Hoezo?
|
|
|
|
prog dan ook in een echte prog taal, kan je treads gebruiken
|
|
|
|
Verwijderd
Dr HenDre schreef op 18-04-2005 @ 22:28 :
prog dan ook in een echte prog taal, kan je treads gebruiken
|
|
|
|
Verwijderd
Dr HenDre schreef op 18-04-2005 @ 22:50 :
wat roloog je penis, t is toch gewoon zo. PHP is een leuke taal, niks op tegen, ik gebruik t ook vaak, maar sommige dingen kan je niet doen. Je kan toch ook gene OS schrijven in php. |
|
|
|
Verwijderd
Via een cronjob een script laten draaien
|
|
|
|
cronjobs ja, dát was t.
heb me er goed op ingelezen, maar t enige wat ik nog niet snap is hoek ze moet toepassen
|
|
Verwijderd
Heb je root access op een *nix server of een Control Panel die dit toelaat?
|
|
|
|
Verwijderd
Dr HenDre schreef op 18-04-2005 @ 22:50 :
. Je kan toch ook gene OS schrijven in php. www.terminal.tk |
|
|
|
********** schreef op 18-04-2005 @ 20:44 :
Nee, alles wordt in volgorde uitgevoerd... Waarom zou je iets tegelijkertijd willen uitvoeren (misschien kane r daar iets op bedacht worden ) ********** schreef op 18-04-2005 @ 23:22 :
Omdat je geen flauw idee hebt waar je het over hebt....
Laatst gewijzigd op 19-04-2005 om 13:15. |
|
|
|
Engadin schreef op 18-04-2005 @ 20:17 :
Is het mogelijk om vanuit 1 script meerdere scripts/functies tegelijkertijd uit te voeren?
|
|
Verwijderd
McMotion schreef op 19-04-2005 @ 13:05 :
daar is al iets op bedacht.. ooit van threads gehoord? Dan moet je wel Apache 2 icm PHP onder Linux draaien, anders kun je het wel vergeten ![]() Apache 1.x ondersteund dit niet, en Apache2 onder Windows gaat over de zeik doordat Windows niet overweg kan met de threads van Apache.. En dan moet je ook nog rechten hebben om dit te kunnen doen... |
|
|
|
|
|
********** schreef op 18-04-2005 @ 23:22 :
Omdat je geen flauw idee hebt waar je het over hebt....
|
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
********** schreef op 19-04-2005 @ 14:10 :
Ja, und? Dan moet je wel Apache 2 icm PHP onder Linux draaien, anders kun je het wel vergeten ![]() Apache 1.x ondersteund dit niet, en Apache2 onder Windows gaat over de zeik doordat Windows niet overweg kan met de threads van Apache.. En dan moet je ook nog rechten hebben om dit te kunnen doen... ik heb het over threads in een script.. helaas is die mogelijkheid er niet in PHP, maargoed, het ging me er meer om dat je niet begrijpt dat iemand meerdere dingen tegelijkertijd zou willen uitvoeren
Spoiler
|
|
Verwijderd
McMotion schreef op 19-04-2005 @ 17:04 :
waar heb je het in godsnaam over? ik heb het over threads in een script.. helaas is die mogelijkheid er niet in PHP, maargoed, het ging me er meer om dat je niet begrijpt dat iemand meerdere dingen tegelijkertijd zou willen uitvoeren
Spoiler
![]() Er zijn ook wel dingen die tegelijk zou willen uitvoeren (alhoewel ik dat uit fail-proof overwegingen liever niet zou doen)... Maar dat zie ik een simpele gebruiker nog niet doen/nodig vinden
|
|
|
|
********** schreef op 19-04-2005 @ 18:53 :
Waarom haal je dingen aan als het al niet kan met PHP, daar gaat het nou net over ![]() Er zijn ook wel dingen die tegelijk zou willen uitvoeren (alhoewel ik dat uit fail-proof overwegingen liever niet zou doen)... Maar dat zie ik een simpele gebruiker nog niet doen/nodig vinden
|
|
Verwijderd
McMotion schreef op 19-04-2005 @ 19:02 :
omdat hij dat wél wil.. het handigst is dus gewoon om te zeggen dat threads niet mogelijk zijn onder PHP.. maargoed met pcntl_fork() is het in dit geval minstens net zo makkelijk en dat kan dus wel.. onder unix worden zowieso meestal al processen gebruikt ipv threads
|
|
|
|
Verwijderd
Engadin schreef op 19-04-2005 @ 21:37 :
Voor het geval ik de komende tijd nog eens en dual core of dual prc systeem krijg (ipv een brakke 200mhz bak waar die site nu gehost is) is het mischien interesant ![]() Want 200Mhz (en 32mb geheugen ) is niet echt een aanrader
|