Vandaag ben ik mijn beste vriendin verloren door dat een vriendin(niet dus) haar heeft lopen opstoken en mij heeft laten vallen.
Het begon zo: we moeten een opdracht voor engels maken en dat is niet een te kleine opdracht dus dat moest in tweetallen. Ik ging met mijn Beste Vriendin samen die opdracht doen. Nou zaten we bij economie en had ik zo iets van we moeten der wel al wat aan doen en dus had ik zo iets dat ze mooi even mee kon gaan om een artikel te kunnen uitzoeken wat we gingen vertalen etc. Zij ging dus al mee met vriendinnen van mij naart dorp en ze had ook niet zo iets van doen we het daarna ... dus ik had echt zo iets van nou dit is nou niet echt een instelling dat je me echt er mee gaat helpen. Dus ik zei zo van als je er te weinig aandacht aan besteeds heb ik zoiets dat ik het alleen heb gedaan en zal ik ook niet jou naam onder het werkstuk zetten! Nou ja zij had dus dan al opgevat dat ik meteen al bedoelde dat ze niet meer mee werkte. Maar dat was dus nog niet het geval absoluut niet!!!
Zij kim dus met vriendin 2 naar het centrum hier en toen is het dus allemaal wat opgestookt enzow en ja toen is der dus uit gekomen dat ze maar bij een ander tweetal is gegaan en dat ik nu dus die opdracht alleen moet maken. Vind ik dat niet zo heel erg maar vooral dat ze me hierbij dus ook heeft laten vallen en dus voor Vriendin 2 gekozen heeft en dat vind ik heel erg want ze is niet de eerste vriendin die ik kwijt raak door Vriendin 2!!
Ik ben dus echt helemaal over de rooien en erg verdrietig...
Maar ja mijn vraag dus, heb ik het zelf veroorzaakt of niet?!