Hey allemaal,
op dit deeltje van het forum ben ik dus nog niet geweest

, maar ik heb wel een vraagje. Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen:
voor mijn laatste stage heb ik beslist om het thema "Theater (of toneel)" uit te werken bij 5-jarige kleutertjes. Dit vooral omdat ik het zelf interessant vind, ik heb al heel wat info maar hoe meer hoe beter

. Dit gaat dan van gewoon kleutertoneel tot poppentheater. Ik weet niet of er mensen onder jullie zijn die mij eventueel kunnen helpen (ik kom wel uit België maar het mag natuurlijk ook Nederlands zijn). Mensen die nog toffe website's weten, toffe activiteiten om uit te werken (ik moet een hele week vullen) toffe theatergroepen die me willen helpen of misschien weten jullie wel een toneelgroep die me kan helpen door affiches op te sturen of vervallen toegangstickets (dit heb ik echt nodig maar nog geen enkele toneelgroep wilde me hieraan helpen), titels van boekjes die ik zou kunnen gebruiken, teksten om een poppenspel van te maken of gewoon als toneeltje voor de kleuters. Als je nog iets weet of iets kwijt wil dat me zou kunnen helpen typ het er gerust bij

.
Dank je