Oud 23-04-2005, 10:09
Verwijderd
Microsoft doet z'n best om het design van de Xbox 360(zoals deze lijkt te gaan heten) geheim te houden. Of toch niet? Met zorgvuldig geplande reclame door middel van Ourcolony.net en mysterieuze plaatjes van J Allard op het internet probeert Microsoft de hype rond deze console te vergroten. Terwijl we eigenlijk nog niets weten van de Xbox 360.

TeamXbox heeft de hand op "gelekte" screenshots weten te leggen van de vermeende next-gen console. Hoewel het niet zeker is dat het hier werkelijk gaat om de Xbox 360 lijkt het erop dat dit ontwerp behoorlijk in de buurt komt bij de beschrijving die insiders gaven van de console. Zo is er een harde schijf aanwezig aan de zijkant/bovenkant van het apparaat. Ook de ingedeukte zijden van de hardware lijkt overeen te komen met eerdere beschrijvingen. De memorycard openingen zijn misschien onverwacht, maar komen overeen met de aanwijzingen dat de basis Xbox 360 geen harde schijf zou gaan hebben. Memorycards zouden de manier kunnen zijn om data op te slaan.

En van wat we van de forums van TeamXbox begrijpen, zijn een aantal van de plaatjes zelfs gelekt door een karakter genaamd Gamem8ker, die verantwoordelijk zou zijn voor Ourcolony. Jup, het lijkt erop dat de Microsoft z'n mannetje staat in het voeren van effectieve reclame campagnes.

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/26027

De plaatjes kreeg ik er niet op, naja het ziet er wel flitsend uit.
Iemand al een idee of hij dit ding gaat kopen?

Of dat Microsoft hiermee voorgoed kan afrekenen met Nintendo of Sony?

Laatst gewijzigd op 23-04-2005 om 10:11.
Advertentie
Oud 23-04-2005, 10:25
Jolt
Jolt is offline
Geruchten geruchten.

Op de E3 weten we meer.

En Microsoft zo maar tegen sony op boksen, lijkt me sterk, sony heeft al 2 goede consoles op zijn naam staan.

Het lijkt trouwens meer op een Media Center dan een Console.
Oud 23-04-2005, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 23-04-2005 @ 11:25 :
Geruchten geruchten.

Op de E3 weten we meer.

En Microsoft zo maar tegen sony op boksen, lijkt me sterk, sony heeft al 2 goede consoles op zijn naam staan.

Ik had geloof ik ergens gelezen dat er 2 versies waren die je kon kopen, een standaard versie die je ook kon upgraden naar een mediacenter versie.
Oud 23-04-2005, 10:58
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Jolt schreef op 23-04-2005 @ 11:25 :
Geruchten geruchten.

Op de E3 weten we meer.

Sony heeft wel meer. Ik vind het tijd dat Sony eindelijk eens een échte concurrent krijgt, want Nintendo wordt natuurlijk al lang niet meer serieus genomen.
Oud 23-04-2005, 11:19
XyZyX
XyZyX is offline
The time will learn.
Oud 23-04-2005, 12:06
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Vaal schreef op 23-04-2005 @ 11:58 :
Sony heeft wel meer. Ik vind het tijd dat Sony eindelijk eens een échte concurrent krijgt, want Nintendo wordt natuurlijk al lang niet meer serieus genomen.
We blijven zowizo tasten in het duister, maar gelukkig de E3.
En dan zien alle fanboys dat ze geen gelijk hebben .
Oud 23-04-2005, 12:27
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Het inderdaad tijd dat de concurrentie er eens wat vaart achter gaat zetten. Want een volledige monopolie voor Sony lijkt me buitengewoon ongewenst.
Oud 23-04-2005, 12:49
freyk
freyk is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 23-04-2005 @ 11:09 :
De plaatjes kreeg ik er niet op
pfff, dan heb je nog het knopje [ IMG ] je in "post reactie" schermpje

Met dank aan: Tweakers.net

Mijn commentaar:
Sweet!
Dat ding lijkt op mijn wekkerradio.

Laatst gewijzigd op 23-04-2005 om 12:52.
Oud 23-04-2005, 16:35
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Jolt schreef op 23-04-2005 @ 13:06 :
zowizo
Wablief?

Ontopic: Hoewel de foto's niet zo duidelijk zijn hebben ze iig veranderd wat ik het enige adequate van de originele Xbox vond; De kleur.
Oud 23-04-2005, 18:23
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
XyZyX schreef op 23-04-2005 @ 12:19 :
The time will learn.
The time will tell

óf

We will learn in time
Oud 23-04-2005, 20:10
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
TommytheCat schreef op 23-04-2005 @ 17:35 :
Wablief?

Ontopic: Hoewel de foto's niet zo duidelijk zijn hebben ze iig veranderd wat ik het enige adequate van de originele Xbox vond; De kleur.
Zo wie zo?
Oud 23-04-2005, 20:20
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
freyk schreef op 23-04-2005 @ 13:49 :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn commentaar:
Sweet!
Ziet er iig een stuk strakker uit dan de x-box...
Oud 23-04-2005, 20:29
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Jolt schreef op 23-04-2005 @ 21:10 :
Zo wie zo?
Sowieso. (kan ook met een z geloof ik)

Ik las vanmiddag in de gids dat MTV een programma gaat uitzenden over de next gen xbox. Even kijken wanneer en hoe laat.

Edit: 13 mei, van 19.30 tot 20.00. Met 'nooit eerder vertoonde gameplay van toekomstige xbox-games'
Wanneer is de E3?

Laatst gewijzigd op 23-04-2005 om 20:34.
Oud 23-04-2005, 20:34
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Sony heeft wel meer. Ik vind het tijd dat Nintendo eindelijk eens een échte concurrent krijgt, want Microsoft wordt natuurlijk al lang niet meer serieus genomen.
lijkt me wat realistischer?

anyway, ik koop sowieso de Revolution en maybe óf de ps3 of de xbox360. Ik zie 't allemaal wel als t zo ver is. Ga ik me nu niet druk om maken hoor
Oud 23-04-2005, 21:15
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Sketch schreef op 23-04-2005 @ 21:29 :

Ik las vanmiddag in de gids dat MTV een programma gaat uitzenden over de next gen xbox. Even kijken wanneer en hoe laat.

Edit: 13 mei, van 19.30 tot 20.00. Met 'nooit eerder vertoonde gameplay van toekomstige xbox-games'
Wanneer is de E3?
Ook rond die tijd.
Ik koop me gewoon Pc Gameplay + een of andere console boekje, staat genoeg in voor de E3 .
Oud 23-04-2005, 22:43
D@mien
D@mien is offline
E3 is op 18-20 Mei....vorig jaar zag je op suprnova steeds images en conferences van de E3 als torrent...was wel sweet...maar nu is ie permanent down...moet ik dus gaan zoeken naar een site die ook zo'n E3 content heeft...
Oud 23-04-2005, 23:20
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
D@mien schreef op 23-04-2005 @ 23:43 :
E3 is op 18-20 Mei....vorig jaar zag je op suprnova steeds images en conferences van de E3 als torrent...was wel sweet...maar nu is ie permanent down...moet ik dus gaan zoeken naar een site die ook zo'n E3 content heeft...
isohunt.com name it he find it.

Maar koop gewoon voor 8 euro de dvd versie van Pcgameplay, mooie dvd erbij, vorig jaar hadden ze de zomerspeciaal speciaal om de E3 gezet.

+ Op internet staat ook ene hoop dan .
Oud 23-04-2005, 23:35
JCG
JCG is offline
Citaat:
freyk schreef op 23-04-2005 @ 13:49 :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn commentaar:
Sweet!
lijkt me stug dat dat een xbox is, veelste klein
Oud 24-04-2005, 07:59
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
JCG schreef op 24-04-2005 @ 00:35 :
lijkt me stug dat dat een xbox is, veelste klein
Misschien is de schaal 1:4
Oud 24-04-2005, 19:28
Verwijderd
Verwachtingen:
Hoog (Triple-processoren etc)

Mededelingen:
Geen zin in de nieuwe Xbox, aangezien dan de hoeveelheid games voor Xbox1 gigantisch gaan dalen en de XboX1 games waarschijnlijk niet compatible zullen zijn met XboX2............
Oud 24-04-2005, 19:31
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Zao schreef op 24-04-2005 @ 20:28 :
Verwachtingen:
Hoog (Triple-processoren etc)

Mededelingen:
Geen zin in de nieuwe Xbox, aangezien dan de hoeveelheid games voor Xbox1 gigantisch gaan dalen en de XboX1 games waarschijnlijk niet compatible zullen zijn met XboX2............
Triple Processors is helemaal niet zo special, als ze snelheid van de cpu naar de rest van de delen tegenvalt heb je er niet veel aan. Ze kunnen wel meer Threads vergelijken.

Maar of een Xenon tegen de Cell met XDR op kan, is een 2e.

Only time can tell.
Oud 24-04-2005, 19:48
Verwijderd
In ieder geval denk ik dat Nintendo met elke next gen console verder de put in valt.

Maar laatst stond er ook ergens dat ze bezig waren om een spel op een nieuwe manier te laten gaan spelen, hopelijk met de geest of dergelijke.
Oud 24-04-2005, 19:52
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 24-04-2005 @ 20:48 :
Maar laatst stond er ook ergens dat ze bezig waren om een spel op een nieuwe manier te laten gaan spelen, hopelijk met de geest of dergelijke.
Of met de voeten.

Of misschien dat idee van die student van Delft, een soort skippybal-controller ding.
Oud 24-04-2005, 19:56
Jolt
Jolt is offline
Of misschien met geuren
Oud 24-04-2005, 19:58
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-04-2005 @ 20:56 :
Of misschien met geuren
XD
Advertentie
Oud 24-04-2005, 20:05
Verwijderd
Oud 24-04-2005, 20:23
Verwijderd
In de nieuwste editie van het magazine Electronic Gaming Monthly wordt aangekondigd dat het volgende nummer een uitgebreide preview zal bevatten van Perfect Dark Zero, de langverwachte opvolger op Rare's Nintendo 64 topper Perfect Dark. Tevens is te lezen dat het spel een launchgame wordt voor de Xbox 360. Verder belooft men in het volgende magazine de gehele launch line-up van de Xbox 360 te zullen behandelen.

Dat Perfect Dark Zero een launchtitel wordt voor de Xbox 360 komt niet geheel als een verrassing. Al in de begindagen van de Xbox werd gespeculeerd dat het spel bewust achter de hand gehouden wordt voor de volgende generatie. Perfect Dark Zero zou voor de Xbox 360 moeten worden, wat Halo voor de eerste Xbox was. De editie van EGM met de Perfect Dark Zero preview komt overigens pas na de E3 op de markt, dus we verwachten eigenlijk dat we daar het eerst over dit spel zullen horen.

Bron

Perfect Dark, dat is wel een mooi begin van de X-box 360 moet ik eerlijk zeggen.

En het wordt waarschijnlijk het eerste fatsoenlijke spel van Rare voor Gates, ben benieuwd wat Rare nog meer gaat brengen.
Oud 24-04-2005, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 23-04-2005 @ 21:29 :
Nee.

Het is sowieso, verdomme! Waarom doet half Nederland dit nu fout?
Oud 24-04-2005, 22:16
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-04-2005 @ 23:14 :
Nee.

Word keurde dat ooit goed bij mij. Nu ik Works gebruik wordt alleen 'sowieso' goedgekeurd.
Oud 24-04-2005, 23:10
Verwijderd
hopelijk issie weer goed om te bouwen.
Oud 25-04-2005, 19:21
XyZyX
XyZyX is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 23-04-2005 @ 19:23 :
The time will tell

óf

We will learn in time
Sorry, zo'n ster ben ik ook niet in engels... Dat merk je waarschijnlijk wel.
Oud 25-04-2005, 22:52
JCG
JCG is offline
Citaat:
Nee.

Omdat ze te achterlijk zijn om sowieso goed te typen? Zelf mijn docente Nederlands schrijft het fout
Oud 26-04-2005, 12:16
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 25-04-2005 @ 23:52 :
Omdat ze te achterlijk zijn om sowieso goed te typen? Zelf mijn docente Nederlands schrijft het fout
Waar gaat het heen met deze wereld?
Oud 26-04-2005, 16:41
Weiße Rose
Weiße Rose is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-04-2005 @ 13:16 :
De klote?
Oud 26-04-2005, 16:53
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-04-2005 @ 13:16 :
Naar links
Oud 26-04-2005, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 26-04-2005 @ 17:53 :
Naar links
Vanaf mijn kant gezien of de jouwe?
Oud 26-04-2005, 18:57
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 26-04-2005 @ 19:48 :
Vanaf mijn kant gezien of de jouwe?
Vanuit de positie met je rug naar de Next-Gen
Oud 26-04-2005, 19:05
beeble
beeble is offline
terwijl je ondersteboven staat natuurlijk
Oud 26-04-2005, 20:58
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Nee.

Het maakt zowiezo niet uit hoe je sowieso schrijft, zolang je maar niet de s en de z in 1 x gebruikt is het toegestaan.
Maar dit is zowiezo niet echt on-topic hè...

Achja, je kan nu sowieso nog niets zinnigs over een de X-Box 2 melden, aangezien het alleen nog maar geruchten en fake screenies zijn...
Zowiezo had het me dan nog niet geboeid, maarja dat terzijde.
Oud 26-04-2005, 21:21
Jolt
Jolt is offline
E3

Meer hoeft er niet gezegd te worden, daarna pas wel .
Oud 29-04-2005, 15:33
lelijk mannetje
lelijk mannetje is offline
ziet er een stuk mooier uit als die xbox van nu maar ben benieuwt wat deze gaat kosten, want dat ombouwen tot een htpc'tje is best mooi
Oud 03-05-2005, 10:36
Verwijderd
Bill Gates: Microsoft onttroont Sony met Xbox 360

Bill Gates heeft in een speech voor de Society of American Business Editors and Writers, zijn verwachtingen voor de opvolger van de Xbox prijsgegeven. Gates, oprichter van Microsoft en rijkste man op aarde, verwacht dat Microsoft met de nieuwe console Sony van de troon zal stoten en marktleider zal worden in de gamesindustrie.

Analysten zijn wat minder overtuigd van de Xbox 360 en verwachten dat Sony opnieuw de grootste zal worden. De volgende generatie consoles zal volgens hen ook pas beginnen bij de komst van de Playstation 3 en niet bij die van de Xbox 360, zoals Microsoft dat wil doen geloven. Wie het uiteindelijk bij het rechte eind heeft, zal in de komende jaren duidelijk worden.

Lees meer over de uitlatingen van Gates en de prognoses van analysten, bij GameSpot. Ook kun je voor meer uitlatingen van Gates terecht bij dit interview dat The Engadget onlangs met hem had.

Gamespot
Interview

bron

Zelf vind ik dat Bill Gates toch wel iets te hoge verwachtingen heeft over zijn console.
Wie onderschat er nou Sony?
Oud 03-05-2005, 15:54
Jolt
Jolt is offline
Iemand die dood wil?
Zeiden ze dat niet ook bij de Xbox 1?
Oud 03-05-2005, 18:02
Dinalfos
Dinalfos is offline
Lol, de kans dat Microsoft Sony overtreft is nihil at best. Zeker als straks blijkt dat dat ding een technologische achterstand heeft. Dan is er namelijk geen reden meer om er eentje te kopen.
Oud 03-05-2005, 18:50
Jolt
Jolt is offline
'Is it time to CELLibrate?'

Grappige slogan, kwam ik tegen .
Oud 08-05-2005, 10:51
Verwijderd
Vandaag zijn er een aantal foto's verschenen op het internet van de presentatie van de Xbox 360 in de MTV show: 'MTV Presents: The Next Generation Xbox Revealed'. De foto's zijn nog niet officieel bevestigt door Microsoft.

Hieronder kun je de foto's vinden. De eerste twee zijn een close-up van de nieuwe controller en de mediacentre afstandsbediening van de Xbox 360. De onderste foto laat de console zelf zien. Ook zien we hier de Xbox 360 camera aan de rechterkant van de foto. Meer informatie volgt vrijdag aanstaande, als de presentatie op MTV uitgezonden wordt.

bron

Nog maar even wachten tot aanstaande vrijdag.
Oud 10-05-2005, 11:12
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 03-05-2005 @ 11:36 :
Bill Gates: Microsoft onttroont Sony met Xbox 360

Bill Gates heeft in een speech voor de Society of American Business Editors and Writers, zijn verwachtingen voor de opvolger van de Xbox prijsgegeven. Gates, oprichter van Microsoft en rijkste man op aarde, verwacht dat Microsoft met de nieuwe console Sony van de troon zal stoten en marktleider zal worden in de gamesindustrie.

Analysten zijn wat minder overtuigd van de Xbox 360 en verwachten dat Sony opnieuw de grootste zal worden. De volgende generatie consoles zal volgens hen ook pas beginnen bij de komst van de Playstation 3 en niet bij die van de Xbox 360, zoals Microsoft dat wil doen geloven. Wie het uiteindelijk bij het rechte eind heeft, zal in de komende jaren duidelijk worden.

Lees meer over de uitlatingen van Gates en de prognoses van analysten, bij GameSpot. Ook kun je voor meer uitlatingen van Gates terecht bij dit interview dat The Engadget onlangs met hem had.

Gamespot
Interview

bron

Zelf vind ik dat Bill Gates toch wel iets te hoge verwachtingen heeft over zijn console.
Wie onderschat er nou Sony?
Dat lijkt me toch logisch dat bill gates zoiets zegt, ook al weet hij dat zoiets niet zo snel gaat gebeuren. Dat is toch gewoon een marketing truuk, hij probeert gewoon de consument te verwarren.
Oud 10-05-2005, 11:49
Risce
Risce is offline
Donderdag. 2 dagen nog.
Oud 12-05-2005, 19:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat vinden wij hier van? DOA 4:

Oud 12-05-2005, 20:51
Jolt
Jolt is offline
Beetje tegen vallen die screens, schaduw vooral.

Maar het haar ziet er wel top uit

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten