Oud 26-07-2002, 15:04
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Wat vind jij nou de meest klotige winkel??? (bijvoorbeeld omdat ze nooooooit je maat hebben, of omdat de verkoopsters je als vuil behandelen, of omdat ze gewoon kut-kleren verkopen )
Bij mij is het H&M Nederland.....de kleren zijn leuk hoor, daar niet van, maar je ziet wat leuks, zoekt je maat....weg..... en dan kijk je aan de andere kant van de winkel of je wat anders ziet, en dan vind je ineens het kledingstuk in jouw maat dat je eerder zag, weggemoffeld tussen een stapel andere kleding Ik ben gister in H&M 5th Avenue in New York geweest en das veel geordender, alles hang bij elkaar, en je kan de verkopers tenminste normaal wat vragen zonder dat je wordt aangeken alsof je van Mars komt!
Oud 26-07-2002, 15:11
Verwijderd
sissy boy, bij ALLE sissy boy winkels hier in de buurt hangen alle kleuren en kleding door elkaar.. terwijl ze het qua soort wel weer sorteren.
ik weet niet waarom, maar ik erger me er kapot aan :/

en de albert heyn in amstelveen, omdat daar een wijf werkt wat me niet mag en me telkens heel vuil aankijkt als ik er ben.. ik kan er toch ook niets aan doen dat zij in haar mid-life crisis zit en ik nog niet :/
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 16:01
Black Sugar
Black Sugar is offline
Bertus Workel in enschede (is een of andere hobby winkel die als enige bepaalde dingen hebben die ik dan natuurlijk net weer nodig heb)
Als je er daar niet burgelijk of oud genoeg uit ziet word je gewoon niet geholpen. Als je wat vraagt luisteren ze vaak niet eens en als je ze bijvoorbeeld zecht dat iets op is moeten ze het persee na kijken enz enz. Echt super klant onvriendelijk tegen niet burgelijke of oude mensen. Kinderen sturen ze zonder pardon gewoon weg.
Ach een klote winkel in ieder geval.

Verder heb ik aan de ene kant een hekel aan de free Record shop in enschede, staat altijd een of andere doos achter de kassa die niks weet en alles op z'n vierendertigste doet.
(hebben jullie de nieuwe cd van radiohead al? ...... uhm..... radiohead?....... wat is dat?...... "een band" ....... ow........ weetniet......... even kijken........ "half uur later"........ weet niet moet je even kijken....... "en dan zecht ze niks meer")
Oud 26-07-2002, 16:06
Roos
Roos is offline
De Sting, vooral als het uitverkoop is. Alles ligt doorelkaar heen op grote hopen, het is te druk, te groot en je vindt er nooit wat.
Oud 26-07-2002, 16:09
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Ik kom nooit in de winkels die ik klote vind.

Probleem opgelost toch?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 16:17
Feestbeest nummer 1
Citaat:
rosi schreef:
De Sting, vooral als het uitverkoop is. Alles ligt doorelkaar heen op grote hopen, het is te druk, te groot en je vindt er nooit wat.
Ja, The Sting is inderdaad vaak zoals jij het beschrijft.... Die winkel kan inderdaad heel erg mijn irritatie opwekken
Oud 26-07-2002, 16:30
Faery
Faery is offline
Visions, in arnhem. Winkel op zich is niet verkeerd, kerel die dur werkt is ook lief (tenzij ie stoned is en zun zaak om 2 uur 's middags dicht gooit :]), maar het is zo achterlijk duur. Werkelijk, ik waan me af en toe gewoon in de Society Shop daar. :\
Oud 26-07-2002, 16:34
Li
Li is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik heb ook echt een hekel aan De Sting.
Ga er alleen heen als ik de hele dag niks hebben kunnen vinden in de hoop dat ik daar wel slaag, maar altijd ga ik met lege handen naar huis
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 16:36
utopian me
utopian me is offline
de blue moon in nijmegen.... ze hebben er opzich vaak leuke kleren (afgezien dat heel veel mensen al in die leuke kleren lopen en het duur is) maar als je daar iets past komt er de hele tijd weer zo'n mens zeggen hoe goed het wel niet staat (ookal ziet het er NIET uit) en die alles goedpraat wat jij er niet mooi uit vind zien en je helemaal probeert te overtuigen hoe mooi het niet is...
daarbij kun je kleding daar alleen ruilen tegen een tegoedbon en krijg je je geld dan dus niet terug... zeer irritant...
ik heb er zoiezo bij alle winkels een hekel aan wanneer zo'n verkoopster voor jou een beetje gaat vertellen hoe goed iets staat en wat dan ook.... gelukkig gebeurt dat ook niet veel...
Oud 26-07-2002, 16:36
Feestbeest nummer 1
Citaat:
Li schreef:

Ik heb ook echt een hekel aan De Sting.
Ga er alleen heen als ik de hele dag niks hebben kunnen vinden in de hoop dat ik daar wel slaag, maar altijd ga ik met lege handen naar huis
stom he...ik slaag er ook nooit, heb er in heel mijn leven 1x wat gekocht (een longsleeve die ik nog nooit heb aangehad ) en ik heb de schurft aan die winkel......en toch loop ik er vaak zat binnen
Oud 26-07-2002, 16:40
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:

stom he...ik slaag er ook nooit, heb er in heel mijn leven 1x wat gekocht (een longsleeve die ik nog nooit heb aangehad ) en ik heb de schurft aan die winkel......en toch loop ik er vaak zat binnen
ik heb er wel eens een paar rugby's van Sutherland gekocht en een rode korte broek.
Het is niet duur, en ze hebben best wel leuke dingen, misschien even goed zoeken.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 16:44
Li
Li is offline
Citaat:
Kiet schreef:

ik heb er wel eens een paar rugby's van Sutherland gekocht en een rode korte broek.
Het is niet duur, en ze hebben best wel leuke dingen, misschien even goed zoeken.
dat is het hem nou juist!
Je moet zo goed zoeken om iets te vinden dat je chagerijnig bij die winkel weggaat
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 16:55
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Faery schreef:
Visions, in arnhem. Winkel op zich is niet verkeerd, kerel die dur werkt is ook lief (tenzij ie stoned is en zun zaak om 2 uur 's middags dicht gooit :]), maar het is zo achterlijk duur. Werkelijk, ik waan me af en toe gewoon in de Society Shop daar. :\
die gast heeft me nog een keer wiet verkocht maar duur? kvind het wel meevallen. net zo duur als Britain. of kom je daar nooit?
Oud 26-07-2002, 16:56
Faery
Faery is offline
Citaat:
Parallel schreef:

die gast heeft me nog een keer wiet verkocht maar duur? kvind het wel meevallen. net zo duur als Britain. of kom je daar nooit?
britain is nog duurder
en mja, zelfs bij de large zijn bandshirts goedkoper, dus ik besloot gewoon maar dat visions te duur is :]
Oud 26-07-2002, 17:11
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Faery schreef:

britain is nog duurder
en mja, zelfs bij de large zijn bandshirts goedkoper, dus ik besloot gewoon maar dat visions te duur is :]
mja laatst bij Britain n Bad Religion tshirt gekocht voor bijna 23 euro
Visions gaat wel, sieraden zijn wel leuk...alleen die vent is eng. En bij Britain zitten ze je teveel op de lip..maar beiden winkels blijven toch Arnhem's heerschendheid.

klote winkel..eh..Livera vink eng.
Oud 26-07-2002, 17:45
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Visions in Arnhem!!!!

Die klote vent zei dat ik maar een andere keer terug moest komen omdat het al zo druk was

Tssss...
Oud 26-07-2002, 18:00
Faery
Faery is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef:
Visions in Arnhem!!!!

Die klote vent zei dat ik maar een andere keer terug moest komen omdat het al zo druk was

Tssss...
hij zoekt alle tassen door van een vriendin van me, omdat ie dacht dat ze wat gejat had - bleken het 4 lui te zijn die ook in de winkel waren... toen 'ie dat ontdekte sloeg (jaja :]) ie ze de winkel uit, wel humor.
Oud 26-07-2002, 18:06
ZHAzha
ZHAzha is offline
mjah de H&M soms dan.. in arnhem.. alles hangt door elkaar.. en het is er altijd super druk.. allemaal mensen die overal graaien in de rekken.. bleh..

Ik haat ook altijd als ze meteen vragen KAN IK JE HELPEN? neej ik kijk alleen maar.. en dan met een kwaad gezicht weg lopen..

Ik ga dus ook haast nooit in lege kleine winkeltjes want dan rennen ze gelijk naar je toe
Oud 26-07-2002, 18:26
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:

hij zoekt alle tassen door van een vriendin van me, omdat ie dacht dat ze wat gejat had - bleken het 4 lui te zijn die ook in de winkel waren... toen 'ie dat ontdekte sloeg (jaja :]) ie ze de winkel uit, wel humor.
whaha en die dope-gast maar schreeuwen naar die lui "Ja loop maar weg 'k heb jullie allemaal op film" jaja tis een aparte vent 't valt me wel op dat iedereen m vind stinken de alto dattie is :]
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 18:56
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
AtHell schreef:

whaha en die dope-gast maar schreeuwen naar die lui "Ja loop maar weg 'k heb jullie allemaal op film" jaja tis een aparte vent 't valt me wel op dat iedereen m vind stinken de alto dattie is :]
vind stinken? die gast stinkt gwoon en hij heeft wel wat weg van knorretje
Oud 26-07-2002, 19:01
Feestbeest nummer 1
Citaat:
AtHell schreef:

IEK, wat is dat voor enge zaak? Sounds like you could get a nasty chlamydia in the fitting rooms or something like that....brrrrrr
Oud 26-07-2002, 19:04
Blubje
Blubje is offline
- cool cat --> niet omdat ik de kleding nie mooj vind (ok ook wel) maar vooral omdat de muziek altijd te hard staat
- H&M --> zoals eerder gezegd; te chaotisch
- Britain in Breda --> omdat die vent die dr werkt zo arrogant is als de pest en hij altijd meteen komt vragen 'kan ik jullie helpen, of kijken jullie alleen maar?!' en hij is gewoon veelste duur!
- Sasha in Breda --> omdat het personeel daar gewoon ronduit onbeleefd is, als je er niet uitziet zoals het 'standaard' persoon wordt je niet eens geholpen
- V&D --> omdat het personeel altijd chagerijnig is. En ik er eigenlijk altijd heen ga en er nooit wat koop omdat ze er helemaal nix leuks hebben
- Super de Boer bij mij in de wijk --> het personeel kijkt je altijd aan alsof ze een alien zien lopen, en ze lopen altijd in de weg.
- Mexx --> daar kom ik nooit eigenlijk hoor, maar ik was een x daar met een vriendin en toen keken ze me zo ongeveer de winkel uit
- Vero Moda/Only --> leuke kleren, maar kutpersoneel
- Harrods in Londen ---> haha 1 x geweest en nooit meer, want daar denken ze dat zelfs de sjiekste dame iets gaat jatten!

naja dat was t wel, zoals je ziet heb ik t nie zo op winkels hihi
Oud 26-07-2002, 19:07
feline
feline is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
sissy boy, bij ALLE sissy boy winkels hier in de buurt hangen alle kleuren en kleding door elkaar.. terwijl ze het qua soort wel weer sorteren.

Dan ben je vast nog niet in die in Haarlem geweest. Daar hangt alles zoooooo netjes *geeft zichzelf een schouderklopje*

Sting is inderdaad vervelend omdat ze nooit mijn maat hebben. Maat S zit gewoon te groot

Hennes Haarlem vind ik beetje bagger, te kleine winkels en rekken voor de hoeveelheid kleding. Ook hebben ze in bijvoorbeeld Amsterdam leukere kleding en merken. Daar verkopen ze ook vaker XS.
Oud 26-07-2002, 19:26
Faery
Faery is offline
Citaat:

IEK, wat is dat voor enge zaak? Sounds like you could get a nasty chlamydia in the fitting rooms or something like that....brrrrrr
Die zaak is niet eng, die kerel ook niet. Hij ziet er alleen enigzins onverzorgd uit, maar ach... zolang ik 't bed niet in mot met de beste man, interesseert dat me ook geen hol :]
Oud 26-07-2002, 19:27
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:

eh....een "alto" zaak
Oud 26-07-2002, 19:29
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
utopian me schreef:
de blue moon in nijmegen.... ze hebben er opzich vaak leuke kleren (afgezien dat heel veel mensen al in die leuke kleren lopen en het duur is) maar als je daar iets past komt er de hele tijd weer zo'n mens zeggen hoe goed het wel niet staat (ookal ziet het er NIET uit) en die alles goedpraat wat jij er niet mooi uit vind zien en je helemaal probeert te overtuigen hoe mooi het niet is...
daarbij kun je kleding daar alleen ruilen tegen een tegoedbon en krijg je je geld dan dus niet terug... zeer irritant...
ik heb er zoiezo bij alle winkels een hekel aan wanneer zo'n verkoopster voor jou een beetje gaat vertellen hoe goed iets staat en wat dan ook.... gelukkig gebeurt dat ook niet veel...
hee bek dicht! dat zijn mijn collega's!! *maar ik zal er wat over zeggen*

*giechel*
Oud 26-07-2002, 21:57
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
sportpoint hier in nederweert is echt een ramp die vent is ZO bot! die winkel was eerst van m'n buurman maar nu zit die vent erin... kom er echt NOOIT meer!!

en een of ander jeans winkeltje in de munt in weert. daar werkt echt zo'n doos! (vies geblondeerd haar, 40+ you know) die probeert je dan echt zulke lelijke jaren 80' dingen te verkopen! daar kom ik dus echt nooit meer!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 22:24
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
rosi schreef:
Het is er ook altijd zo warm, volgens mij staat daar midden in de zomer nog de verwarming aan ofzo

Je moet je ook echt door die winkel heen duwen met al die mensen, zelfde geld ook voor de H&M.
Daar komt bij dat je bij de H&M eerst nog een half uur moet wachten voordat er eindelijk een pashokje vrij is en alles ligt idd door elkaar, maar ja wel leuke kleren

Verder vind ik de Double Face in Goes echt een rotwinkel. Als je nog maar 1 voet binnen zet komt er al iemand naar je toe: "Kan ik je misschien helpen of wil je eerst even rondkijken?" "Ik wil eerst even rondkijken." Nou dan kijken je even rond maar dan gaan ze naast je staan en een beetje op je kijken Ze hebben er nog neit eens leuke kleren.

Verder nog van die winkeltjes in kleine pandjes waar 't personeel staat te roken Gelukkig maak ik dat niet zo vaak mee.

Laatst gewijzigd op 26-07-2002 om 22:34.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:12
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Iedere winkel waar 't personeel mee gaat staan kijken enzo is vreselijk.. Weet zogauw even geen namen, waarschijnlijk omdat ik er meestal niet meer kom als 't me niet bevalt
Oud 27-07-2002, 11:51
2young2live
2young2live is offline
portegies, d'r werkt me toch een tang van een wijf, of werkte ik kom er niet meer zo vaak, maar ik kwam daar vroeger best vaak met een vriendin, echt zodra wij daar binnenstapten kwam zij heeeel onopvallend achter ons lopen, maar wat doen wij dus, wij gaan rondjes lopen om een paal, doen alsof we dingen in onze zakken stoppen etc etc. komt ze achter ons staan "kun ik jullie ergens mee helpen? 'nee hoor, we kijken alleen maar ""nou dan kijk ik even mee" !!!!!
Oud 27-07-2002, 13:56
Verwijderd
Ik vind H&M een fijne winkel, maar dat chaotische is wel een beetje een ergenis. Het stoort me dat er veel dingen bij de h&m op de grond liggen Het personeel kan het wel opruimen, maar eigenlijk moet de klant het gewoon opruimen als hij of zij iets op de grond laat vallen...

Wat ik echt een hele vervelende winkel vind is Zara. Er hangen daar echt hele leuke dingen voor een redelijke prijs, maar er is nooit wat in mijn maat. En dat is behoorlijk frustrerend...

De We vind ik ook een rotwinkel. Sinds ze internationaal gegaan zijn, is de collectie dus echt supersaai en voorzichtig...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:

Wat ik echt een hele vervelende winkel vind is Zara. Er hangen daar echt hele leuke dingen voor een redelijke prijs, maar er is nooit wat in mijn maat. En dat is behoorlijk frustrerend...

eh, dat heeft er misschien mee te maken dat het een vrouwen winkel is...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 15:42
Feestbeest nummer 1
Citaat:
Wim Wok schreef:

Dat is dus echt onzin hè.. ...kijk maar eens bij Zara in de Kalverstraat op de 2e of 3e verdieping...., daar hebben ze dus ECHT wel herenkleding he! En ik ben gisteren bij Zara New York City geweest en daar hebben ze ook herenkleding!
Oud 27-07-2002, 15:57
Roxy
Roxy is offline
visions in arnhem zoals al gezegd... die man is irritant, alles is te duur, niks echt bijzonder alleen maar van die standaard overseaz broeken enzow... en ze hebben daar yorin fm opstaan
Oud 27-07-2002, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef:

vrouwenkleding is er waarschijnlijk wel in mijn maat Ik ben nog al klein ziet u. Meneer Wok ga eens naar de zara in de kalverstraat, ga naar de bovenste verdieping en zie daar de herenafdeling...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 17:40
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Bij de snackbar in de buurt werken zulke onvriendelijke Chinezen
Oud 27-07-2002, 18:55
Piccola
Piccola is offline
H&M en De Sting en VET = ramp!!!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 21:35
Verwijderd
Hunkemöller in Spijkenisse, ik was daar BH's aan het passen en ineens trekt zo'n verkoopster m'n gordijn helemaal open. 'Lukt het allemaal?'
Stond ik daar halfnaakt
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 22:17
Verwijderd
revert, een haarlemse skateshop. de skateafdeling is goed, maar de kleren zijn extreem duur, oa. skateshorts 70 of 80 euro !
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 22:26
Feestbeest nummer 1
Citaat:
Ramlothiel schreef:
Hunkemöller in Spijkenisse, ik was daar BH's aan het passen en ineens trekt zo'n verkoopster m'n gordijn helemaal open. 'Lukt het allemaal?'
Stond ik daar halfnaakt
WHAHAHAHA sorry dat ik lach, maar ik zie het al helemaal voor me.....*proest* ik zou echt niet meer bijkomen als ik dat bij iemand anders zou zien gebeuren *lol*
Oud 28-07-2002, 11:17
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
Ramlothiel schreef:
Stond ik daar halfnaakt

AAAAh dat heb ik 2 keer gehad bij de Kien, gelukkig was ik geen bh's aan het passen, maar ik heb er mooi wel een
pashokjes-fobie aan overgehouden (denk aan: als je met mij gaat winkelen reken er dan op dat je de helft van de tijd het gordijntje dicht moet houden en er als een bodyguard voor moet gaan staan, en wáág het dan es om weg te lopen, dan ga ik gillen )
Oud 28-07-2002, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:

meid.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 17:46
cerys
cerys is offline
ik liep in de c&a met een bekertje thee van de AH, komt er een verkoopster naar me toe, terwijl ik net iets wilde kopen, zegt ze "u mag hier geen eten en drinken mee naar binnen nemen"
slaat echt nergens op maar ja

verder vind ik het irritant als ze in kledingwinkels komen vragen of je hulp nodig hebt, dan kom ik liever zelf om hulp vragen
Oud 28-07-2002, 20:32
shanli
shanli is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
mjah de H&M soms dan.. in arnhem.. alles hangt door elkaar.. en het is er altijd super druk.. allemaal mensen die overal graaien in de rekken.. bleh..
hetzelfde in Gent
verder heb ik niet echt winkels die kik klote vind.
Oud 28-07-2002, 21:09
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

meid.
Oud 28-07-2002, 21:26
Verwijderd
De V&D in Groningen, omdat het personeel zo arrogant doet, en je heeeel lang laat wachten. En zo'n mens ging ook een keer haar nagels staan vijlen, terwijl ik toch echt te wachten stond voor de kassa.
Aan de Coolcat erger ik me zelfs al vanaf 10 meter afstand, daar krijg je mij niet vrijwillig in. Die (overigens ook verschrikkelijke) muziek staat echt veel te hard.
Nou. En verder weet ik niet echt speciaal winkels.. Maar ik vind het ook heel irritant ja als dat personeel gelijk de eerste seconde dat je in de winkel bent naar je toekomt 'of ze ook kunnen helpen'.
Zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten