Oud 30-04-2005, 16:45
Gothic
Gothic is offline
ok, dit is weer ff genoeg voor vandaag... vakanties, wel weer duidelijk waar die goed voor zijn .
Oud 30-04-2005, 16:53
rare kwast
rare kwast is offline
je zelfvertrouwen wordt de grond in gestampt door een hele groep mensen...en de enige die je daar kan uithalen ben je zelf maar zonder zelfvertrouwen kom je niet ver...
Oud 30-04-2005, 18:36
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 29-04-2005 @ 20:32 :
Huilen onder de douche,
Omdat niemand mijn tranen dan ziet.
Hangend tegen een muur,
Even alleen met al mijn verdriet.

Huilen onder de douche,
De tranen die over mijn gezicht stromen.
Zoveel opgekropt van binnen,
Er lijkt geen eind aan te komen.

Dit is zo herkenbaar... Huilen onder douche is zó fijn. Even uithuilen en meteen alles van je afspoelen. Even lekker met jezelf zijn, écht alleen en dan alles laten gaan.. Mijn exvriend snapte het niet. Maar ja, denk dat je dat moet meemaken om het te snappen..

--

*zucht* Verliefd... Weet niet of ik er zo gelukkig mee ben / van word. Ik voel me nu al een week weer up and down. Nu is het weer down. En dat is verdomde lang geleden. Het ging geweldig goed. Begin me beetje te realiseren dat ik misschien niet zonder hulp kan. Maar ik wil dat. Ik wil niet afhankelijk zijn van iemand die me gaat vertellen hoe ik met de tegenslagen om moet gaan.. Ik wil alles met hem delen en niet met iemand die er voor betaald krijgt. Ja, ze is enorm lief. Enorm lief. Kreeg een kerstkaartje van d'r. Ze is bezorgd om me. Maar ze krijgt er voor betaald, en dat voelt niet goed. Dat klopt niet.
Ja, ik heb er baat bij. Maar nee, ik sta er geen 100% achter.

Vannacht amper geslapen. Hij was er weer. Tot 7 uur vanochtend. Broertje kwam net uit bed om te gaan werken. En ik was beneden. Met hem. Heerlijke tijd gehad, 2 uurtjes maar. Maar wel geweldig. Godver, ik mis hem. En waarom? Omat hij me gelukkig maakt. Wat is dat voor een kutreden?!
Ik heb 2 kaartjes gekocht voor hem. Weet nog niet precies welke ik ga versturen. Heb wel een idee hoor. Ik ga er in schrijven hoe ik me voel en waarom. Ja, ik ben stapelverliefd. Maar als het niet wederzijds is, dan houdt het op. Dat zal waarschijnlijk de boodschap worden..

En waarom kan ik nu al een poosje over niets anders schrijven en praten als over mijn liefdesleven, mijn nieuwe verliefdheid en over geweldig hij is en hoe onzeker hij me maakt? Waarom laat ik dat mijn leven bepalen?
Ik word werkelijk gek van mezelf. Het is nu duidelijk; ik ga hem om opheldering vragen.

En hier stop ik ook maar met typen. Forumvervuiling.. Ook al is het LJH.... Potverdikkie... *huilt maar weer eens voor de verandering*

Elke morgen
Elke middag
Elke avond
Iedere nacht
Stel dat ik er wel
Maar jij er niet was
Dan was morgen
Morgen waarschijnlijk weer zo'n dag

O ik kan 't niet
Ik kan 't niet ik kan 't niet
k-k-kan 't niet
Ik kan het niet alleen

Natte ramen
Kalen muren
Lege flessen
Lege flessen op de gang
Lange tanden
Late uren
Weinig zon
Weinig zon en veel behang

En ik kan 't niet
Ik kan 't niet ik kan er niet omheen
k-k-kan 't niet
Ik kan het niet alleen
O ik kan 't niet
Ik kan 't niet ik kan 't niet
Ik heb 't geprobeerd
Gedaan wat ik kan
Maar alles gaat verkeerd
Ik ben ook maar een man
En ik kan het niet alleen

Elke morgen
's Middags
's Avonds
Maar vooral 's nachts
Stel dat ik er wel
Maar jij er niet was
Dan was morgen
Morgen waarschijnlijk weer zo'n dag

En ik kan het niet
Ik kan 't niet ik kan er niet omheen
k-k-kan 't niet
Ik kan het niet alleen
En ik kan 't niet
Ik kan 't niet
Ik kan het niet alleen
Oud 30-04-2005, 19:17
Verwijderd
I never thought I'd miss you
Half as much as I do
And I never thought I'd feel this way
The way I feel
About you
As soon as I wake up
Every night, every day
I know that it's you I need
To take the blues away
Oud 30-04-2005, 20:00
snoopy
snoopy is offline
Yihaaa! Dit tentamen ook gehaald, met een 8,3 nog wel! Ik heb echt al m'n tentamens gehaald dit jaar, zonder ook maar 1 te hoeven herkansen. Wat een heerlijk gevoel. We krijgen nu nog maar 1 tentamen, dit jaar, dus zal ik volgend jaar maximaal 1 tentamen hoeven herkansen (en ik geloof dat ie niet zo moeilijk is, dus ik zal wel gewoon al m'n tentamens van het jaar halen! Wauw!)

Verder alles helemaal goed tussen mij en m'n vriend. We zitten helemaal op een lijn en hij smste vannacht
"Ik hou van je. Ik hoop dat wij voor altijd bij elkaar blijven. Dat meen ik. Kus"

en later: "wat mij betreft zit het helemaal goed tussen ons!"

Ik ben alleen erg moe (en ziek, voor de zoveelste keer). Ik ga dus zo lekker vroeg naar bed, en morgen niks aan m'n huiswerk doen, want ik hoef lekker niet te herkansen.
Oud 30-04-2005, 21:03
Verwijderd
Hm. Fijn. gisteravond al naar Amdam vertrokken. chaos, geen trams. half 1 bij zus. geslapen op een 2persoonsluchtbed. als zij ademde, ging ik de lucht in. niet zo goed kunnen slapen. denkdenk, maalmaal. ik moet het van me afzetten. ik moet afstand nemen. het ene moment gaat het prima, het andere moment voor geen meter. help me dan gewoon, het is jullie zoon, jullie klasgenoot, vriend, en mijn exvriend. moet ik het dan weer zelf doen?

koninginnedag was op zich leuk. Mushu is aangereden door een neger, haar vriend heeft dezelfde avond nog een klap op zijn bek gekregen van een of andere dronken Marokkaan. maar ze leven nog.

en al die sneue Nederlanders die zich helemaal vol heisen met bier om het gezellig te maken. het kan toch ook met minder wel leuk zijn? ik heb het prima naar mijn zin gehad hoor. nog bekenden tegengekomen ook. was enig.

vanavond met Mushu bij haar vriend gegeten, was gezellig. ben nu doodmoe. maar ik heb wel een leuke tas gekocht
Oud 30-04-2005, 21:13
rare kwast
rare kwast is offline
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGHHH

*krijgt woede aanval*

*krijgt tranen in ogen*

*vecht tegen tranen.....schiet in spasme*

*huilt*
Oud 30-04-2005, 22:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-04-2005 @ 17:45 :
ok, dit is weer ff genoeg voor vandaag... vakanties, wel weer duidelijk waar die goed voor zijn .
Wordt dus alleen maar erger, kutforum ook.
Oud 30-04-2005, 22:34
Nona
Nona is offline
Waarom maken mensen ruzie? Waarom doen ze zo veel om elkaar te kwetsen? Kunnen dingen nou niet gewoon op een normale manier, gewoon door te luisteren en oprecht te zijn?
Oud 30-04-2005, 23:07
Verwijderd
leuk hoor, als je ouders op vakantie zijn, en de enige vriendinnen die je hebt geen zin hebben of op vakantie zijn, in je eentje koninginnedag vieren... Beetje tv kijken, flesje wijn geopend...kan heel leuk zijn,... NOT... IK wilde zo graag uit vanavond, maar heb geen vrienden die mij mee willen hebben....blijkbaar...Kl*teavond. Voel me echt niet goed.. In je eentje dronken worden is nou niet bepaald je idee van een gezellige avond, jammer dat ik dat moet meemaken...oh film begint weer..
Oud 30-04-2005, 23:42
Verwijderd
Damn, anders laat je even wat van je horen ofzo
Oud 01-05-2005, 02:48
Verwijderd
Citaat:
Beverly Sunshine schreef op 01-05-2005 @ 00:07 :
leuk hoor, als je ouders op vakantie zijn, en de enige vriendinnen die je hebt geen zin hebben of op vakantie zijn, in je eentje koninginnedag vieren... Beetje tv kijken, flesje wijn geopend...kan heel leuk zijn,... NOT... IK wilde zo graag uit vanavond, maar heb geen vrienden die mij mee willen hebben....blijkbaar...Kl*teavond. Voel me echt niet goed.. In je eentje dronken worden is nou niet bepaald je idee van een gezellige avond, jammer dat ik dat moet meemaken...oh film begint weer..
Ik voel met je mee.
Ik heb vanavond nog wel wat mensen kunnen vinden om mee uit te gaan, maar ik zit 2 weken alleen thuis zonder ouders. Geweldig natuurlijk, heel relax en geen gezeik aan m'n hoofd, maar er zullen ook wel een paar eenzame avonden tussen zitten.
Oud 01-05-2005, 06:17
rare kwast
rare kwast is offline
doe anders een keer een nacht GOED slapen..
ik voel nu al dat deze dag nog kutter gaat dan gister...maar we gaan er t beste van maken toch
*trilt*
als er iets gebeurd....kstort in dan *fucking labiel*
Oud 01-05-2005, 08:51
Gothic
Gothic is offline
Weet je, ik heb er een nachtje op geslapen en ik kap overal mee, met alles wat ik doe. Ik ben het zat en ik heb er geen zin meer in. Dit leven, het is gewoon kut en duidelijk niet zoals ik wil.
Waarom zou ik in godsnaam nog zoveel eten? In weinig eten was ik goed en dit lichaam heb ik voorlopig toch niet meer nodig. Waarom zou ik nog die studie doen? Het stelt geen flikker voor, totaal geen uitdaging en je zou al die domme mensen eens moeten zien.
Ik schrap gewoon alles uit mn leven wat me niet bevalt. Terug naar de basis, weg met alle mensen, weg met het eten, weg met school, gewoon weg met alles. Alles wordt nieuw en beter en andfers vast in een volgend leven. Maar dit schiet niet op.
Ik weiger nog huilend wakker te worden, ik weiger er nog zo uit te zien, ik weiger dingen te doen waar ik doodongelukkig van wordt en ik weiger met mensen om te gaan die zo over me denken, of het nou rechtsstreeks is of achter mn rug om. Ik heb het gehad en ik kap er gewoon mee. Klaar. De Groeten.
Oud 01-05-2005, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 01-05-2005 @ 09:51 :
Weet je, ik heb er een nachtje op geslapen en ik kap overal mee, met alles wat ik doe.
Doe maar niet, alsjeblieft.
Oud 01-05-2005, 09:39
coopergirl
coopergirl is offline
@ Gotic; ik wil graag iets zeggen maar ik heb geen idee wàt..

..In ieder geval wil ik je héél veel sterkte toewensen en hoop ik dat je snel iets van een 'lichtpuntje' ziet.
Oud 01-05-2005, 10:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
@ Gothic: Niet doen asjeblieft.. *geeft knuffel*

Damn.. wat heb ik een koppijn, blegh.
Oud 01-05-2005, 10:19
Gothic
Gothic is offline
tnx beide, maar ik bedoelde het niet zo letterlijk... ik bedoelde gewoon dat ik met alles wilde stoppen wat ik doe nu in m'n leven, alles veranderen, andere weg inslaan. Zoiets ofzo .
Oud 01-05-2005, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 01-05-2005 @ 11:19 :
tnx beide, maar ik bedoelde het niet zo letterlijk... ik bedoelde gewoon dat ik met alles wilde stoppen wat ik doe nu in m'n leven, alles veranderen, andere weg inslaan. Zoiets ofzo .
Ik heb het al vaker gezegd (misschien niet tegen jou, maar wel op het forum): dat werkt niet (denk ik dan iig). Je neemt je problemen nl met je mee. Het zijn geen problemen die komen door dingen die je simpel kunt veranderen door andere dingen te doen, het zijn problemen die je in elke situatie tegen zult komen. (Ik kan even niet op de goede woorden komen, ik hoop dat dit duidelijk is. )
Oud 01-05-2005, 10:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-05-2005 @ 11:26 :
Ik heb het al vaker gezegd (misschien niet tegen jou, maar wel op het forum): dat werkt niet (denk ik dan iig). Je neemt je problemen nl met je mee. Het zijn geen problemen die komen door dingen die je simpel kunt veranderen door andere dingen te doen, het zijn problemen die je in elke situatie tegen zult komen. (Ik kan even niet op de goede woorden komen, ik hoop dat dit duidelijk is. )
Maar als mn studie en op kamers zitten een probleem zijn? En de mensen die ik om me heen heb?
Oud 01-05-2005, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 01-05-2005 @ 11:48 :
Maar als mn studie en op kamers zitten een probleem zijn? En de mensen die ik om me heen heb?
Ik denk niet dat die dingen zelf het probleem zijn. Je hebt 'dat soort' problemen altijd gehad (iig de jaren dat ik je ken), ook toen je in andere situaties zat. Ik zeg niet dat het niet mee kan spelen, ik zeg alleen dat ik denk dat het 'hoofdprobleem' ergens anders zit.
Oud 01-05-2005, 11:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-05-2005 @ 11:53 :
Ik denk niet dat die dingen zelf het probleem zijn. Je hebt 'dat soort' problemen altijd gehad (iig de jaren dat ik je ken), ook toen je in andere situaties zat. Ik zeg niet dat het niet mee kan spelen, ik zeg alleen dat ik denk dat het 'hoofdprobleem' ergens anders zit.
Als jij weet wat het hoofdprobleem is, hoor ik dat graag...
Oud 01-05-2005, 13:20
Eend
Eend is offline
Blugh...zit ik weer een zomervakantie in een kliniek Ik moet toch eens leren plannen

En die klote psych luisterde niet eens naar mijn verhaal, hij kwam al binnenzetten van: "Je krijgt een RM."
Ja, dan kan ik op mijn kop gaan staan, maar die RM zal er heus niet door opgeheven worden

Ik vind het zo gemeen, hè? Mensen die mij nu een maandje kennen, bepalen over de rest van mijn leven. Zo gemeen...

Maarja, wat ik al zei, ik kan op mijn kop gaan staan, maar het wordt er niet beter van. Ik zal alleen maar vaker in de separeer terecht komen. Naja, gelukkig zijn er soms ook wel leuke verpleegkundigen en is de grootste trut op vakantie. Maargoed...ik had liever een zomervakantie gehad in plaats van elke dag om half negen bij het ontbijt zitten en maar zien hoe je de rest van je dag invult.
Oud 01-05-2005, 13:24
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-05-2005 @ 09:51 :
Weet je, ik heb er een nachtje op geslapen en ik kap overal mee, met alles wat ik doe. Ik ben het zat en ik heb er geen zin meer in. Dit leven, het is gewoon kut en duidelijk niet zoals ik wil.
Waarom zou ik in godsnaam nog zoveel eten? In weinig eten was ik goed en dit lichaam heb ik voorlopig toch niet meer nodig. Waarom zou ik nog die studie doen? Het stelt geen flikker voor, totaal geen uitdaging en je zou al die domme mensen eens moeten zien.
Ik schrap gewoon alles uit mn leven wat me niet bevalt. Terug naar de basis, weg met alle mensen, weg met het eten, weg met school, gewoon weg met alles. Alles wordt nieuw en beter en andfers vast in een volgend leven. Maar dit schiet niet op.
Ik weiger nog huilend wakker te worden, ik weiger er nog zo uit te zien, ik weiger dingen te doen waar ik doodongelukkig van wordt en ik weiger met mensen om te gaan die zo over me denken, of het nou rechtsstreeks is of achter mn rug om. Ik heb het gehad en ik kap er gewoon mee. Klaar. De Groeten.
Poeh...als ik dit soort uitspraken doe, vragen ze: "Wil je er over praten?" en als ik weiger: "Wil je je medicatie?" en als ik dat weiger: "Geef je kamersleutel maar even en ga even een half uur op de afdeling zitten." en als ik dan tegen een deur aantrap: "Je hebt zelf de keus, je loopt vrijwillig mee naar de separeer of we helpen je."

Maar dat gevoel wat jij omschrijft, herken ik echt heel erg.
Oud 01-05-2005, 13:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het is lekker weer.

En ik ben een hele week alleen thuis
Ik hoop zo erg dat het allemaal goed gaat, inclusief het eten...
Oud 01-05-2005, 13:29
Nijn*
Nijn* is offline
IK HAAT ZOMER!
Oud 01-05-2005, 13:46
Eend
Eend is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 01-05-2005 @ 14:29 :
IK HAAT ZOMER!
Oud 01-05-2005, 14:14
Fruitcake
Fruitcake is offline
mijn eindwerk is eindelijk af!!!!! FEEST!

en dan nog een negatieve noot: Ik kan mezelf wel de kop inslaan om gisteren. ZO slecht heb ik het er nog nooit vanaf gebracht. Waar zitten mijn gedachten toch
Oud 01-05-2005, 15:03
Verwijderd
Buiten de normale dingen: ik heb net lekker veel geld uitgegeven. Twee blousjes gekocht, nieuwe sloffen, vloerschoonmaakding, watervaste zwarte stift, bakjes voor m'n sokken, twee magneetjes, twee inktpatronen, touw, batterijen, tandenborsteltjes en CJ ook een blouse. Wel vooral nuttige dingen dus. Toch jammer.
Oud 01-05-2005, 15:11
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 01-05-2005 @ 14:29 :
IK HAAT ZOMER!
Inderdaad. Met lange mouwen is het écht niet uit te houden. Scheit aan de wereld, ik loop in een t-shirtje.

Toch gemeen hoe het weer loopt. Een paar mensen kun je de schuld geven, maar voor de rest sta je gewoon machteloos. Het was weer zwaar werken. Hopelijk gebeurt er eens wat, ik ben dit zat.
Oud 01-05-2005, 15:15
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-05-2005 @ 16:03 :
Buiten de normale dingen: ik heb net lekker veel geld uitgegeven. Twee blousjes gekocht, nieuwe sloffen, vloerschoonmaakding, watervaste zwarte stift, bakjes voor m'n sokken, twee magneetjes, twee inktpatronen, touw, batterijen, tandenborsteltjes en CJ ook een blouse. Wel vooral nuttige dingen dus. Toch jammer.
je vergeet je ijsjes
Oud 01-05-2005, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 01-05-2005 @ 16:15 :
je vergeet je ijsjes
En jij vergeet CJ's chocola.

Eén ijsje van mij en één ijsje van CJ btw. Ik vond die dingen niet het vermelden waard. Die dingen zijn ook al op bovendien.
Oud 01-05-2005, 16:08
leucomelas
leucomelas is offline
ik ben bang, verward, leeg, voel me vreemd. tis allemaal heel eng en alleen...
Oud 01-05-2005, 16:10
kroot
kroot is offline
woei was leuk gisterenavond. Had concert, ging goed. Dit keer geen licht uitgedaan terwijl iedereen zat te spelen
En ik ga toch op slagwerkles!!!!!
Oud 01-05-2005, 16:33
Kaa
Kaa is offline
nerveus
verward
verkouden
semi verliefd

need i say more
Oud 01-05-2005, 17:04
snoopy
snoopy is offline
AAAAAAAAAAAARGH! M'n computer doet allemaal puntjes ipv spaties... En dat in m'n verslag... wat nu weer?!
Alleen in dat document... wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?
Oud 01-05-2005, 17:07
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 01-05-2005 @ 18:04 :
AAAAAAAAAAAARGH! M'n computer doet allemaal puntjes ipv spaties... En dat in m'n verslag... wat nu weer?!
Kijk eens bij afdrukvoorbeeld of het daar ook bij staat?

En heb je ipv enters ook een raar tekentje staan?

Klik dan eens op het icoontje links van "in- en uitzoomen", heb je het dan nog steeds?
Oud 01-05-2005, 17:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
snoopy schreef op 01-05-2005 @ 18:04 :
dat kun je uitzetten, er zit een knopje ergens dat ie dat niet weergeeft...
Oud 01-05-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 01-05-2005 @ 18:07 :
dat kun je uitzetten, er zit een knopje ergens dat ie dat niet weergeeft...
Icoontje links van het gebeuren voor "in- en uitzoomen".
(Dat icoontje ziet er zo uit: ¶)
Oud 01-05-2005, 17:12
snoopy
snoopy is offline
Haha bedankt voor jullie hulp, maar heb het net al helemaal overgetypt

Maareh... er stond idd dat icoontje, weet ik dat voor de volgende keer
Oud 01-05-2005, 17:23
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
pfff
dan is t uit, en nog bellen we uren
ik mis dr zo ontzettend
gelukkig zie ik dr dinsdag
veel te praten dan
Oud 01-05-2005, 17:28
Verwijderd
als ik je een smsje stuur, met de vraag of je het leuk vindt dat ik langskom donderdag, en of je het allemaal niet te snel vindt gaan, dan mag je best antwoorden...

*onzekerheid ten top*

Maar het is wel bijna zeker dat ik deze week ff lekker 2 daagjes weg ben.. Nja, donderdag weg, vrijdag terug, maar goed...
Is het niet bij hem, dan wel bij mn ouders
Oud 01-05-2005, 17:39
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Hanzz schreef op 01-05-2005 @ 18:23 :
pfff
dan is t uit, en nog bellen we uren
ik mis dr zo ontzettend
gelukkig zie ik dr dinsdag
veel te praten dan
*knuf*

Aan iedereen hierzo trouwens
Oud 01-05-2005, 17:50
bindmiddel
bindmiddel is offline
wel doen.........niet doen........wel doen.......niet doen......
wat doe ik
wat heb ik gedaan
en waarom?
ja haar ogen de schuld geven, goed idee van der
oh mijn god

hmm en die hoofdpijn is weer terug. dacht dat ik er vanaf was......
vanavond maar weer verzuipen
Oud 01-05-2005, 18:21
Isiyanka
Isiyanka is offline
Was dus niks aan de hand, ik maak het in mijn hoofd altijd weer erger dan het is En ik hoop dat ik lekker bruin ben geworden en lekker bruiner ga worden en woei
Oud 01-05-2005, 18:35
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Eerised schreef op 01-05-2005 @ 18:39 :
*knuf*

dankjewel had ik echt nodig *hoeveel je dit al kan doen* jankt al bijna
Oud 01-05-2005, 18:40
Meissiej
Meissiej is offline
was ik maar dood dan hoeft ik niet meer te denken en niet meer te voelen
Oud 01-05-2005, 18:45
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
Citaat:
Eerised schreef op 01-05-2005 @ 18:39 :
*knuf*

lief, dankje
Oud 01-05-2005, 19:20
Dolores
Dolores is offline
Dit kan niet waar zijn.. Waarom zegt ie zoiets? Hij moest eens weten hoe kwetsend dit is. Hoeveel pijn ie me doet door dit te zeggen.. Zeker op dit moment, hij had geen slechter tijdstip kunnen uitzoeken.
Oud 01-05-2005, 19:21
Verwijderd
Hartenjagen is leuk! en ik heb iedereen ingemaakt
En ik was vandaag met een paar forummers naar het strand en het was leuk. Ik ben een klein beetje verbrand geloof ik (iig ik voel het nu een beetje branden). En ik heb vandaag geloof ik twee uur in de file gestaan.

Morgen moet ik werken maar ik kan wel uitslapen.
En overmorgen heb ik nog helemaal niks te doen.
Lekker zo'n vakantie.
Alleen daarna moet ik wel een weekje gaan leren voor mijn eindexamens.. Maar dat komt vast wel goed.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten