| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Spanje en Frankrijk kunnen betekenis hebben als bijv. vakantieland en ‘warm’ land (‘warm’ in verband met seks). Omdat ze zuidelijker liggen als onze ‘koude’ landen Nederland en België. Maar het kunnen ook persoonlijke symbolen zijn. Ben je bijvoorbeeld op vakantie in (een van) beide landen geweest, heb je er gevrijd of zo?
Maar als ik er van uitga, dat het om seks en vakantie gaat, dan zegt de droom dus dat je langer in Spanje blijft als je ouders. Daar moet een reden voor zijn. Misschien dat aanklampen voor drugs? Misschien had je het drukker met de meisjes daar? Je ouders gaan dus naar een ‘minder warm’ land, niet gelijk naar Nederland. Dat kan symbool zijn voor dat ze zich bezig gaan houden met een minder (seksueel) ‘hete’ omgeving. Lijkt me voor de hand liggen omdat de rest van de droom ook over meisjes gaat. Dan laat de droom zien, dat als je in je eigen woonplaats rondloopt, dat je nog steeds ‘in je achterhoofd’ bezig bent met de achtergrondgeluiden (wat er gebeurde) in dat Spaanse stadje. Misschien heeft het een sterke indruk op je gemaakt, iets wat met seks te maken heeft. Het zit dus nog in je en het zal je beïnvloed hebben, misschien bij de keuze van je nieuwe ex. Wie van de 3 is dacht ik: de deur die je openmaakt, is wat je krijgt bij dat spel? (kijk niet veel tv). Misschien laat wie van de 3 hier zien, hoe jij de keuze gemaakt hebt voor je 2e ex? Zoiets van: die 2 die ken ik al, de 3e nog niet, dan de 3e maar uitproberen? Het publiek kan dan staan voor ‘de meningen van andere mensen om je heen toen’, die er op het moment van de keuze wel niet lichamelijk bij aanwezig waren, maar toch in je achterhoofd wel aanwezig waren, en druk op je beslissing hebben uitgeoefend. Het meisje wat je kende, blijkt het nu over de pil te hebben, dus gaat het over met mensen naar bed gaan, dat zal niet het onderwerp vroeger geweest zijn, zo kende je ze niet. Dit gebeurde vlak voor je huis op een studio ging lijken. Dus het kan net als het publiek een druk op je hebben gezet, waardoor je anders gekozen hebt. Een druk vlak voor je beslissing om je 2e ex te kiezen, zo van: ‘iedereen gaat met elkaar naar bed tegenwoordig’. Het vervolg is ‘de realiteit in je leven’: in de droom schrik je wakker, dat kan betekenen, dat je weer terug bent gekomen in je eigen realiteit. En die is zo, dat jouw 2e ex, die je dus ondertussen al niet meer hebt, jou een klootzak vindt. Het vel papier voor je, daarop staat iets op de achterkant. Dat betekent, dat de voorkant al is gelezen. Ik ken de tekst van “Love of my life” van Queen niet, ik neem aan dat het over de liefde van iemands leven gaat, iemand is daardoor in de steek gelaten? Dat kan een gevoel zijn van je 2e ex… Dat “Nee” en “Waarom” kunnen ook haar gevoelens zijn. Zij heeft die hartjes geschreven (= symbool van liefde en Valentijnsdag) dus ze zal dat papier ook hebben geschreven, denk ik. De rode kleur van de hartjes kan op problemen duiden met de liefde. De gele kleur dat is de kleur van de felle zon, de middagzon. Staat dus voor de felheid waarmeer ze de tekst “je bent een klootzak” heeft geschreven. Dat laat zien, hoe hoog het ze zit. Zie ook ‘kleuren in dromen’ op http://get-me.to/droominfo . Dat je het papier even hebt bekeken, en dat het dan in brand vliegt, dat kan betekenen dat het alléén voor jou bedoeld is en voor niemand anders. Die harde muziek met juist die tekst die je van buiten hoort (= vanuit jouw buitenwereld, dus bijv. van haar) die laat mij dus denken dat zij zich misschien in de steek gelaten voelt door je. (ook al heb jij het niet uitgemaakt). Het 2e deel van de muziek, als hij overgaat in Queen’s Innuendo: “You can be…(etc)…” dat zal op je 1e ex slaan, omdat het laat zien wat voor haar juist niet waar is. Zij kan dus niet alles zijn, wat ze wil zijn. De auto ontploft. Misschien had zij idealen die met de natuur te maken hebben? Dat ‘ontploft’ dus voor haar, gaat dood in haar, wordt voorgoed onmogelijk. Dat is een stukje van haar geest, dat dood gaat. Zie ook ‘dood in dromen’ op http://get-me.to/droominfo . Het kan dat je droom je bekend wil maken met dat zij beiden hun eigen gevoelens hebben. Dat een partner hebben voor hen een heel serieuze zaak is geweest, en dat het niet doorgaan van de relatie (zodat zij het maar uit moesten maken) voor hen veel betekent. Misschien wil de droom je dit duidelijk maken. Omdat bijv. je laatste keuze teveel heeft geleken op ‘wie van de drie’. En misschien de keuze van je eerste ex teveel op de (seksueel geladen) sfeer in dat Spaanse vakantiestadje? De bedoeling kan dan zijn, dat je pas als je weet hoeveel het voor ze betekent, dat je dan pas rekening met zulke gevoelens kunt houden. Ik weet niet of ik hiermee goed zit of dat ik ernaast zit. Misschien is een deel goed. Maar het is een begin in ieder geval. |
|
| Advertentie |
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |