Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb uitgeslapen, toen naar het bevrijdingsfestival in vlissingen geweest en er was heel weinig aan zoals verwacht - bij krezip ben ik weggelopen omdat het zo saai was. toen ben ik dus maar uit eten gegaan en naar de film, en op de terugweg wilde ik bij mijn minnaar langsgaan maar die was niet thuis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb gisteren gekaasfonduet (daar klopt iets niet) met een vriendinnetje en daarna wilden we nog uit omdat ik mijn date dan zou zien maar toen begon mijn hond heel raar te doen en ik dacht dat hij doodging en toen zijn we heel snel naar de dierenkliniek gegaan en hij heeft een epileptische aanval gehad. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() en ik quote mezelf even: Citaat:
![]() Vandaag heb ik uitgeslapen, ben ik met mijn vriendje naar de Action geweest om troep voor mijn fiets te kopen, mijn fiets gemaakt en daarna naar de Albert Cuijp gefietst. Daarna boodschapjes gedaan bij de AH terwijl vriendje strepen moet trekken bij zijn voetbalvereniging ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Dit meisje is elf.........ik ben 18........wat moet ik hiervan denken? HelpMePlease | 90 | 08-05-2018 14:57 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #34 Verwijderd | 500 | 06-06-2007 22:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 10:51 | |
De Kantine |
Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had? Severus | 50 | 04-08-2004 21:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervolgverhaal: Moordzaken Vlooienband | 14 | 31-01-2003 20:15 |