Oud 04-05-2005, 14:09
Jules
Jules is offline
wakker geworden van vriendje, nog 2 uurtjes blijven liggen en daarna naar college gegaan, daarna lezing en toen pannekoeken gekocht <3 en oude rijst gegeten net, straks mijn pcakes eten en dan naar de melkweg <3
Oud 04-05-2005, 14:46
Verwijderd
Te weinig gedaan aan mn scriptie maar ach ik heb nog de heeeele dag. Moederdagkadootje gekocht. Langs een huis gefietst waar ik ooit gewoond had, jemineeee wat is dat een camp buurt geworden. Of eigenlijk was dat altijd al zo, maar dat wist ik toen niet. En wat is het schoolplein ineens klein als je zelf groter bent. En het kopjeduikelrekje laag.

Oud 04-05-2005, 15:46
Verwijderd
Ik heb de rotste workshopgroep everr gehad en nu ben ik overspannen en wil ik de hele avond in bed liggen. Of in de kroeg zitten.
Oud 04-05-2005, 15:52
655321
655321 is offline
wakker geworden en naar school gegaan en vriendjes gemaakt met werkgroep mensen. Vnaaf ga ik naar Nijmegen en dan naar de Bijstand met wat mensen. woehoe.
ow én ik heb mn tentamen dat ik dacht niet gehaald te hebben toch gehaald.. mn dag is goed.
Oud 04-05-2005, 16:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Met moeite wakker geworden... vanaf half 11 's morgens aan mijn scriptie gewerkt tot een uurtje of 4.
En vanavond naar vrienden toe / lekker voetbal kijken, gewoon ff relaxed.
Oud 04-05-2005, 16:49
grandmommy
grandmommy is offline
hahahaha gristenen zijn zulke debielen

vermaak me al de hele dag met die quatsch van ze
Oud 04-05-2005, 17:01
vixen
vixen is offline
Ik werd vroeg wakker omdat mn vriendje naar school moest, toen ben ik verrder gaan slapen, en toen kwam ie weer thuis en ging hij ook weer slapen. En toen ging ik opstaan en naar mn huis en toen naar Nijmegen en toen ging ik slapen in de trein. Vanavond ga ik koken voor mn zus en mn vriend maar ik kan niet koken en ik geef veeeel te veel geld uit aan het eten . En vanavond dus naar de Bijstand.
Oud 04-05-2005, 17:16
Verwijderd
Ik geen smsen met mijn vriendje tot 'ie in Duitsland zat, want daarna was het te duur, hihi . Verder ging ik m'n boekje een beetje verder afmaken, wat ik altijd doe als ik me verveel. En heel de dag beetje muziek geluisterd en mn kamer veranderd. Vanavond naar de boot en morgenochten om acht uur door de brug, vrooeeeeeg!
Oud 04-05-2005, 17:39
Verwijderd
Ik heb vandaag uitgeslapen en brak zitten zijn op mijn werk en toen op de terugweg bier gehaald en na het eten ga ik naar amsterdam om met adam warlock bier te drinken en om 1 uur des nachts naar paradiso te gaan om the Toasters live te zien
Oud 05-05-2005, 11:54
ZerO
ZerO is offline
Gisteren was ik in de 013 en het was wel gezellig. Ik zag ook nog diehard groopies van Colour of fire die stonden om 3 uur 's nachts nog voor de 013 op die gasten te wachten
We hebben ook een poging gedaan tot uitgaan in Tilburg maar het was echt rampzalig
snap niet waarom mensen beweren dat tilburg keigaaf is zzz het is keigaar
Op de terugweg in de auto waren we heel flauw bezig en we deden alsof we een man met een haak hadden aangereden net als in I know what you did last summer maar onze versie heete I know what you did last night
Oud 05-05-2005, 12:15
Tom Violence
Tom Violence is offline
gister ging ik eten bij een vriendin en we hadden een discussie over de cameltoe van caroline tensen en toen ik terug ging met de tram was mijn portomonee weg dus ik was pokkechagrijnig en nu nog steeds al weet ik dat hij gewoon nog bij haar ligt. ik heb nog lopen zeuren tegen dat kind terwijl zij er ook niks aan kan doen
Oud 05-05-2005, 12:18
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ben ziek, verder hoop ik zo iemand mee te krijgen naar Cafebar.
Oud 05-05-2005, 12:26
sorry
sorry is offline
vanavond naar jazz festival en vanmiddag ga ik nog even naar de stad.
Oud 05-05-2005, 12:47
Boas
Boas is offline
moest vroeg opstaan om mijn pa te helpen. Nu ben ik dus chagi en geen zin om bevrijdingsdag te vieren. Kon gelukkig nog net de keuken uitvluchten toen pa de radio aandeed en Ali B net aangekondigd werd... Om mij zelf nog meer te kwellen ben ik met school bezig !!

oww. en ik wil al die fokkers die de rest van het jaar altijd met hun vriend/in op de bank zitten(en opeens met bevrijdingsdag inzien dat ze eens wat "leuks" moeten doen) en die mij gaan bellen of ik ook mee wil, even zeggen dat ze op moeten rotten.

Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 12:58.
Oud 05-05-2005, 16:05
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 05-05-2005 @ 13:18 :
Ik ben ziek, verder hoop ik zo iemand mee te krijgen naar Cafebar.
Gezien en chick ziek gemaakt, vanavond zet ik het op een zuipen en daarna met een snotneus of m'n bed in of naar de stad.
Oud 05-05-2005, 16:06
one.
one. is offline
Gister moederdagcadeau gekocht, mp3-speler bestandnamen gewijzigd. Vandaag geholpen bij een uis van iemand verven en oude behang weghalen.
Oud 05-05-2005, 16:08
schimmel
schimmel is offline
de wekker ging vroeg maar dat is een stuk minder erg als je er zelf niet uit hoeft. wel heb ik hem een aantal keer wakker moeten maken want hij viel telkens weer in slaap, dus daarna kon ik niet echt meer in slaap komen. gewoon opgestaan, aangekleed en met moeder naar leuveplein(?) geweest om daar de bevrijdingsdag te aanschouwen, maar iedereen was nog aan het opbouwen dus dat was niks. nu ga ik er vanavond heen.

Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 16:11.
Oud 05-05-2005, 16:40
]{ing
]{ing is offline
12 uur opgestaan, beetje aan school gewerkt, soort grote schoonmaak gedaan, en meubels verplaatst, lampen opgehangen etc
Oud 05-05-2005, 18:13
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik ben opgestaan om 17h . Had me voorgenomen om 15h op te staan, maar nee hoor. Vannacht namelijk heel laat op feestje gebleven, een Nicaragua project benefiet met veel rum en elektronische experimental en veel knappe menschen. Nu ga ik in bad al m'n zonden afwassen en vanavond weer feestje slik.
Oud 05-05-2005, 19:03
Olijf
Olijf is offline
Ik heb ontroerd staan kijken naar allerlei Canadeze veteraantjes en legertrucks!
Ja, ik heb wel wat uit bevrijdingsdag gehaald...
Oud 05-05-2005, 19:11
dromenvanger
dromenvanger is offline
communiefeest van mn zusje.
Oud 05-05-2005, 21:12
crook
crook is offline
ik heb te weinig geslapen, te weinig gegeten, te veel gerookt en te veel gezoopt en nu ben ik labiel
Oud 05-05-2005, 21:14
klittie
klittie is offline
Citaat:
crook schreef op 05-05-2005 @ 22:12 :
ik heb te weinig geslapen, te weinig gegeten, te veel gerookt en te veel gezoopt en nu ben ik labiel
oh slet, ben je net thuis, ik ook, en je hebt zeker wijntjes gedronken bij sophie he
Oud 05-05-2005, 21:15
RockaholiC
RockaholiC is offline
de hele dag brak in bed gelegen
Oud 05-05-2005, 21:19
crook
crook is offline
Citaat:
klittie schreef op 05-05-2005 @ 22:14 :
oh slet, ben je net thuis, ik ook, en je hebt zeker wijntjes gedronken bij sophie he
ja, eentje te veel, en jeroen keek me soms net te lang aan en ik wist echt niet meer waar ik kijken moest want ik werd heel erg verlegen
Oud 05-05-2005, 21:20
klittie
klittie is offline
Citaat:
crook schreef op 05-05-2005 @ 22:19 :
ja, eentje te veel, en jeroen keek me soms net te lang aan en ik wist echt niet meer waar ik kijken moest want ik werd heel erg verlegen
best een knapperd he, jeroen?
Oud 05-05-2005, 21:21
crook
crook is offline
Citaat:
klittie schreef op 05-05-2005 @ 22:20 :
best een knapperd he, jeroen?
ja, maar ik voel me een beetje raar vandaag
Oud 05-05-2005, 21:21
klittie
klittie is offline
Citaat:
crook schreef op 05-05-2005 @ 22:21 :
ja, maar ik voel me een beetje raar vandaag

Oud 05-05-2005, 21:30
Snuitermans
Snuitermans is offline
Je olifantje danst op Maxïmo park, .
Oud 05-05-2005, 21:32
klittie
klittie is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 05-05-2005 @ 22:30 :
Je olifantje danst op Maxïmo park, .
Oh
Oud 05-05-2005, 21:34
Verwijderd
stomme dingen en ik ben gediscrimineeeeerd hahah neeerd en nu luister ik naaaar cherrrr this is a different kind of lovesoooong!
dedicated tooooooo everyooone different kind of lovesooong wooooohooo wooooohooooo

en ik ben verdrietig want ze is met pensioen
Oud 05-05-2005, 22:05
baldadigheid
baldadigheid is offline
Geouwehoer op kabaal am gemaal gehad. Dat heeft m'n dag een beetje verpest.
Oud 05-05-2005, 22:09
Nona Star
Nona Star is offline
Vanmorgen kon ik lekker uitslapen en dat deed ik dan ook tot ik me opeens herinnerde dat k nog en opdrachtje moest doormailen gisteren.Dus duf onder de douche en nerden. Daarna gechat met vriend van buurjongen terwijl we practisch naast elkaar zaten en met andere buurjongen Zwolle in, lellebel van de trein gehaald en geconcludeerd dat het tijd was voor pizza&pannenkoeken en hangen op de bank ja
2 uur op pizza gewacht en ondertussen kwam nog een vriend langs die ik heb gefixxed met een een dinnetje van me
nu zitten lellebel&vriend samen voetbal te kijken dus die nodig ik nooit meer tegelijk uit
Oud 05-05-2005, 22:16
ZerO
ZerO is offline
Vandaag veel kriek gedronken met een vriendin, eerst op een terras maar toen werd het koud en vervolgens bij mij thuis en we gingen oude afleveringen van SATC kijken woow.
's Avonds gingen we eten en mijn ma begon weer met verhalen over VROEGER doet ze altijd als iemand komt eten
Toen naar de sneak, Bruce Willis als held tja dan weet je het al veel zweet bloed en explosies
We wilden nog gaan swingen maar dat kan in dit kutgat niet dus nu zit ik gefrustreerd de nerd uit te hangen
Oud 05-05-2005, 22:17
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 05-05-2005 @ 22:34 :
stomme dingen en ik ben gediscrimineeeeerd hahah neeerd en nu luister ik naaaar cherrrr this is a different kind of lovesoooong!
dedicated tooooooo everyooone different kind of lovesooong wooooohooo wooooohooooo

en ik ben verdrietig want ze is met pensioen
I founnnndddd someoneee (((
Oud 05-05-2005, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Zaara schreef op 05-05-2005 @ 23:17 :
I founnnndddd someoneee (((
To take away the heartaaaache (((
Oud 05-05-2005, 22:23
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 05-05-2005 @ 23:20 :
To take away the heartaaaache (((
ik dans met mijn pimps aan (((((((
Oud 05-05-2005, 22:24
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 05-05-2005 @ 23:16 :

We wilden nog gaan swingen maar dat kan in dit kutgat niet dus nu zit ik gefrustreerd de nerd uit te hangen
jij woont toch in bergen op zoom? (})
ik heb uitgeslapen, toen naar het bevrijdingsfestival in vlissingen geweest en er was heel weinig aan zoals verwacht - bij krezip ben ik weggelopen omdat het zo saai was.
toen ben ik dus maar uit eten gegaan en naar de film, en op de terugweg wilde ik bij mijn minnaar langsgaan maar die was niet thuis
Oud 05-05-2005, 22:36
Maharani
Maharani is offline
Cher (l)
Oud 05-05-2005, 22:36
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 05-05-2005 @ 23:24 :
jij woont toch in bergen op zoom? (})
jaaa helaas wel nog maar voor heel even gelukkig
Oud 05-05-2005, 23:14
merels
merels is offline
Ik heb gewerkt vandaag, en het was druk. 's Avonds niets gedaan en zelfs grote delen van AZ gezien. Ohja en ik twijfel al de hele dag of ik gucci rush weer zal kopen, zo interessant is mijn leven.
Oud 05-05-2005, 23:34
Verwijderd
Slapen, douchen, eten, bier drinken, en zometeen 'n een of ander filmfeestje.

OHJA EN VERLIEFD ZIJN HIHIHIIIIII

ehh
Oud 05-05-2005, 23:36
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb vandaag last van mn tanden want dat heb ik altijd als ik gedronken heb en zelfs tanden poetsen doet pijn
Oud 06-05-2005, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Olijf schreef op 05-05-2005 @ 20:03 :
Ik heb ontroerd staan kijken naar allerlei Canadeze veteraantjes en legertrucks!
Ja, ik heb wel wat uit bevrijdingsdag gehaald...
Oh god, heb je daar morgen nog last van?

Ik heb gisteren gekaasfonduet (daar klopt iets niet) met een vriendinnetje en daarna wilden we nog uit omdat ik mijn date dan zou zien maar toen begon mijn hond heel raar te doen en ik dacht dat hij doodging en toen zijn we heel snel naar de dierenkliniek gegaan en hij heeft een epileptische aanval gehad. Het was echt heel zielig dus zijn we daarna thuisgebleven en heb ik hem vannacht op een kussen naast mijn bed gelegd, maar hij kroop er telkens op en dat wilde ik niet dus heb ik niet geslapen. En nu zit ik op mijn stage en maak ik me zorgen.
Oud 06-05-2005, 11:15
Verwijderd
ik ging gister naar bevrijdingsfestival in zwolle en dat was cool alleen stonden er toen we terug gingen bij de parkeerplaats oude mensen te stuntelen die hun creditcard in het geval van iets anders gepropt hadden en toen konden wij er ook niet meer uit en gingen ze de politie bellen en heel lang met zo'n mannetje van dat geval praten. en het regende. en we gingen ook nog zo'n 4x verkeerd rijden. maar ik heb het overleeft.
Oud 06-05-2005, 11:38
Gadje
Gadje is offline
vanochtend opgestaan en gegeten, nog niet veel boeiends gedaan.
Oud 06-05-2005, 11:45
Haligh
Haligh is offline
bier gedronken in de Vrankrijk gister
kutpunk

en straks frames en vanaaf ergens in a'dam een bandje in iemand huis?
Oud 06-05-2005, 12:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moest vanochtend om 5 uur al m'n bedje uit om te gaan werken, maar ik was brak, want ik had totaal niet geslapen.
In m'n winkeltje viel ik ook steeds bijna om en ik voel me misselijk, alsof er een knoop in m'n maag zit en eten kan ik al dagen niet normaal en ik denk dat 't komt omdat ik verliefd ben.
En toen kreeg ik een smsje van m'n dude, en hij zij dattie over 30 minuten uit school was dus toen heb ik 30 minuten geshopt en 6 CD's gekocht en toen ging ik 'm bellen en hebben we heel veel ge-'aaaaww't en gegiecheld en 'aaah, you're so lovely's' uitgewisseld en toen was m'n 20 euro beltegoed op en ben ik naar huis gegaan en nu ben ik helemaal hieper!

Oud 06-05-2005, 14:03
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moest vanochtend werken en ik heb net gedouched en straks ga ik met een oude dinnie ergens wat eten
Oud 06-05-2005, 15:04
Jules
Jules is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 06-05-2005 @ 13:13 :
we willen foto's van je dude en we willen ook dat je naar GB gaat.

en ik quote mezelf even:
Citaat:
en dan naar de melkweg <3
Het optreden was kut maar ik heb wel een enorm leuke avond gehad, gepraat met een roadie van mijn favoriete band en hij was helemaal geen standaard geile roadie maar gewoon een aardige, en ik kreeg bier en mailadressen en toen ik een cd wilde kopen hoefde ik hem niet te betalen en hij heeft er ook nog iets op geschreven. En ik vind het echt cool want ik ben al heel lang fan (urgh wat een woord) en nu heb ik zomaar contact.

Vandaag heb ik uitgeslapen, ben ik met mijn vriendje naar de Action geweest om troep voor mijn fiets te kopen, mijn fiets gemaakt en daarna naar de Albert Cuijp gefietst. Daarna boodschapjes gedaan bij de AH terwijl vriendje strepen moet trekken bij zijn voetbalvereniging en nu ben ik alleen bij hem thuis en straks ga ik duivelse kip voor hem koken en gaan we samen Lost kijken en ook Good Will Hunting.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten