Oud 06-05-2005, 16:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Woorden, alles bestaat enkel uit woorden. Zodra je alleen nog maar in woorden denkt, is het verloren. Alsof je wordt voorgelezen uit je eigen leven.

Ik wou maar dat alles weer gewoon werd zoals eerst.
Oud 06-05-2005, 16:49
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 06-05-2005 @ 17:40 :
Ik wou maar dat alles weer gewoon werd zoals eerst.
Kon dat maar, terug naar toen, terug naar geluk, terug naar mooie leventje, en het dan goed doen.............
Oud 06-05-2005, 16:52
Verwijderd
Ik gedraag me als een driejarige volgens hem.
Hij moet zijn mond houden. Ik leef tenminste en laat mijn leven niet leven puur door verplichtingen. Ik ben nog jong, ik mag dat. En ik heb geen vader nodig die tegen mij zegt dat ik me echt kinderachtig gedraag omdat ik zeg dat ik winkelen leuk vind.

En daar ging mijn goede humeur..

Maar we eten zomenteen wel lasagne, en frambozenpudding met bosbessensaus toe.. Ik hou van die dingen.

Ik heb nu helemaal geen zin meer in morgen, of hierna. Ik blijf tot maandagochtend maar op dit moment lijkt dat nog erg ver weg.
Het leren gaat wel oke gelukkig. Dit weekendje nog even flink doorgaan en dan kom ik er wel denk ik.

en eigenlijk word ik weer een beetje vrolijk als ik dat lekkere eten zo lees en denk dat het allemaal wel goedkomt met de examens
Oud 06-05-2005, 17:02
bindmiddel
bindmiddel is offline
Grrr ik ben verd*mme 18 en kan zelf wel inschatten dat die mensen wel te vertrouwen zijn......wat maakt het uit dat ik een nachtje bij hun blijf slapen en dan weg ga met het hele zootje, even wat afleiding.........Grrr ouders soms zou je ze gewoon naja, ze hadden het ook wel eerder kunnen zeggen, ze weten et al maand ofzo maar ze heeft wel voor korting gespaard dat is wel weer lief.
Oud 06-05-2005, 17:46
Dolores
Dolores is offline
...
Ik dacht dat het weer goed ging.. of niet eens goed, maar gewoon wat beter. Maar niet dus..
Oud 06-05-2005, 18:20
Verwijderd
pfffffffblrggggggghhhhhaaaaaaaaaaaaagh
Oud 06-05-2005, 18:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Tja, ze kan wel tegen mij klagen dat haar vriend nooit tijd voor d'r heeft, maar dan moet ze het lekker uitmaken. Ik bedoel: ík heb wél tijd hoor!
Oud 06-05-2005, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-05-2005 @ 19:34 :
Tja, ze kan wel tegen mij klagen dat haar vriend nooit tijd voor d'r heeft, maar dan moet ze het lekker uitmaken. Ik bedoel: ík heb wél tijd hoor!
Dat is zó irritant. En dat eeuwige schouder spelen als ze weer verdrietig is is ook zo heilloos.
Oud 06-05-2005, 18:36
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-05-2005 @ 19:34 :
jamaar jij bent niet leuk
Oud 06-05-2005, 18:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
little nemo schreef op 06-05-2005 @ 19:36 :
jamaar jij bent niet leuk
Pot. Ketel. Zwart.
Oud 06-05-2005, 19:16
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Geen reden om te blijven
geen reden om te gaan
zweven
vallen
leegte

Oud 06-05-2005, 20:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-05-2005 @ 19:35 :
Dat is zó irritant. En dat eeuwige schouder spelen als ze weer verdrietig is is ook zo heilloos.
Mja, daar heb je gelijk in. Maar wat kan ik anders? Ik ben d'r beste vriend.
Oud 06-05-2005, 20:14
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-05-2005 @ 21:06 :
Mja, daar heb je gelijk in. Maar wat kan ik anders? Ik ben d'r beste vriend.
Afstand creeeren. Nu ben je zo gemakkelijk te krijgen, dat is niet spannend. Waarom zou ze haar vriend dumpen als ze bij jou krijgt wat ze bij hem mist? Je bent pas spannend als ze je niet zomaar kan krijgen, als je niet meer vanzelf sprekend bent, dan pas realiseert ze misschien wat ze recht voor haar neus heeft. Nu ben je er toch wel en geen uitdaging.
Maar er zijn meisjes die dat wel waarderen, maar die worden meestal niet gezien door dat soort jongens. Want die willen meisjes die hen niet zien staan en die hen niet waarderen.
Oud 06-05-2005, 21:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 06-05-2005 @ 17:49 :
Kon dat maar, terug naar toen, terug naar geluk, terug naar mooie leventje, en het dan goed doen.............
Ik hoef niet zo ver terug, twee maanden maar of zo, maar nu is alles zo verwarrend weer ineens
Oud 06-05-2005, 22:12
WolterB
WolterB is offline
Ik ben blij dat ik vandaag gegaan ben
Oud 06-05-2005, 22:49
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
K HAAT MANNEN
k weet t nu zeker
ze kunnen niets anders dan je kwetsen
mn vader, mn exvriendjes
Oud 06-05-2005, 22:50
Mara
Mara is offline
@Mark: Weet ze ervan?
Oud 06-05-2005, 22:56
Stefanie
Stefanie is offline
Op de terugweg hoorde ik dit liedje en moest bijna huilen, zo mooi<3

Cracked this morning worst and weak
Tears roll down from inside my cheek
Strange timing, oppurtunity knocks
Sun comes up, paradox
Take the whole part out this wine
Take a rope and tie these thoughts of mine down
Until I'm fine...

Don't ask me if I'm hungry
I'm not sick
Somethings tearing me up
Brick by brick

And I feel guilty as I sigh
I'm feeling guilty
Why do I?

Oud 06-05-2005, 23:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-05-2005 @ 23:50 :
@Mark: Weet ze ervan?
Nee. Maar het ligt ook een beetje ingewikkeld. Een jaartje of 2 geleden was ik ook al verliefd op d'r, en toen heb ik dat haar na verloop van tijd verteld. Daarna is het -door mijn toedoen- een tijdje heel slecht gegaan met de vriendschap. Op een gegeven moment heb ik die gevoelens toch kunnen onderdrukken. Kreeg een maand iets met een ander meisje; behoorlijk oppervlakkig allemaal. Betrapte me er vaak op dat ik dat meisje steeds met m'n 'oude liefde' vergeleek. Afijn, uitgegaan dus. Iedereen dacht dus dat ik wel over dat eerste meisje heen zou zijn. Inclusief ikzelf overigens. De vriendschap trok weer aan, verder en verder. En sinds een paar maanden is het weer raak. Ik heb er weinig trek in het haar nog 'ns te vertellen. Ik blijf toch wel haar beste vriend, zij blijft toch bij haar vriend. En ik wil niet het risico lopen deze vriendschap een tweede keer kwijt te raken.
Oud 06-05-2005, 23:19
rare kwast
rare kwast is offline
I don't know what's worth fighting for...

ik wil niet meer...kan niet meer, opgebrand zoo moe van die constante strijdt
*zucht*

vandaag gewerkt met begeleider...moest het eigenlijk vertellen over de onzekerheid en stuff...
had aangegeven te willen praten, maar hij vergeet t en toen was er geen tijd meer... = happy en confused
Oud 06-05-2005, 23:35
moon
moon is offline
Ik heb echt 2 hele nare dagen achter de rug. Ik ben heel erg gekwetst door mijn vriend. Ja ik weet het, ik ben van glas...ik ben breekbaar...ik ben kwetsbaar. Maar het deed echt zoveel pijn. Hij heeft daarna alles gedaan om het weer goed te maken. Hij heeft steeds herhaald dat hij echt veel om me geeft e.d. Maar ik geloof hem niet meer. Ik weet dat het in mijn hoofd zit, dat het onzin is dat hij niet meer van mij zou houden en toch kom ik niet van het idee af. Ik verwijt het mezelf dat het me zoveel moeite kost om hier overheen te komen en dat ik zoveel moeite heb weer te geloven dat hij echt van me houdt. Ik voel me zwak dat ik dat niet kan. Ik automutileer weer en doe mezelf pijn omdat ik totaal met mezelf in de knoop zit na deze 2 dagen. Ik vind het vreselijk want ik weet dat het mijn schuld is. Ik denk nu dat er niemand meer van me houd en tegelijk weet ik dat het onzin is, dat ik me aanstel en dat het in mijn hoofd zit. Ik weet het het is mijn fout. Ik mag niet klagen. Durf ook naar niemand doe. Voel me zo klein en minderwaardig. Ik wil niet meer naar iemand toe, alsof ze nog niet genoeg mee hebben gemakt met mij als borderliner. Dit kan ik ze niet aan doen. En misschien houden ze ook wel niet van me dus dan kunnen ze me ook wel missen. Ik weet het niet, hetis totale choas en verwarring inmijn hoofd en ik zou het liefst willen dat ik in het verste hoekje weg kon kruipen. Ik wil onzichtbaar zijn. Echt, ik weet het niet...ik haat mezelf. Het gaat wel weer over...vast wel. Maar het doet zo'n pijn nu...zo'n pijn.
En dan heb ik ook nog 2 nachten achter elkaar een voorspellende droom gehad, waar ik niet goed over durf te praten omdat ik bang ben dat niemand me gelooft. Ik voel me echt kut. Echt bah!
Oud 07-05-2005, 00:24
deringmeester
deringmeester is offline
ik ben kapot.
slaap lekker.
Oud 07-05-2005, 00:43
Nona
Nona is offline
Zo, kan weer een beetje lachen. Toch mooi, om zo goed met iemand te kunnen praten...
Oud 07-05-2005, 01:44
rare kwast
rare kwast is offline
rot op, rot op, rot op, rot op, rot op
Oud 07-05-2005, 07:20
Verwijderd
Vannacht geschreven:

Haar vader is overleden.
Meer kan ik op het moment niet kwijt. Ik weet gewoon niet hoe uit te drukken hoe ik me voel. Ben net huilend bij m'n zusje in bed gekropen. Ik wil er voor haar zijn, maar je kunt zo weinig. Gek hoe ik daar nu weer tegenaan loop. Al is het maar een klein iets. Al is het maar het strijken van het wasgoed of zorgen voor het eten. Wat dan ook.
Ik zou er zo graag voor haar willen zijn, maar ik weet dat ze waarschijnlijk niet zo'n behoefte hebben aan mij daar. Ik ga morgen de allerliefste en mooiste en meest meelevende condoleancekaart kopen die er in Apeldoorn en omstreken te vinden is.
Oud 07-05-2005, 08:30
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 00:11 :
Nee. Maar het ligt ook een beetje ingewikkeld. Een jaartje of 2 geleden was ik ook al verliefd op d'r, en toen heb ik dat haar na verloop van tijd verteld. Daarna is het -door mijn toedoen- een tijdje heel slecht gegaan met de vriendschap. Op een gegeven moment heb ik die gevoelens toch kunnen onderdrukken. Kreeg een maand iets met een ander meisje; behoorlijk oppervlakkig allemaal. Betrapte me er vaak op dat ik dat meisje steeds met m'n 'oude liefde' vergeleek. Afijn, uitgegaan dus. Iedereen dacht dus dat ik wel over dat eerste meisje heen zou zijn. Inclusief ikzelf overigens. De vriendschap trok weer aan, verder en verder. En sinds een paar maanden is het weer raak. Ik heb er weinig trek in het haar nog 'ns te vertellen. Ik blijf toch wel haar beste vriend, zij blijft toch bij haar vriend. En ik wil niet het risico lopen deze vriendschap een tweede keer kwijt te raken.
andere vrienden hadden het toch tegen haar gezegd?
Oud 07-05-2005, 08:32
Verwijderd
@Loontjuh; Sterkte!

Citaat:
ilse schreef op 05-05-2005 @ 14:44 :
ik heb zo weinig mensen over.. echt bijna niemand meer, en tis me eigen schuld. waarom kan ik dat nou niet, waarom kan ik niet een vriendschap goed houden? ik verpest alles.. en als mensen een ding verzwijgen of weet ik het moet ik ze al niet meer. maar als iedereen dat doet, misschien moet ik dat dan maar accepteren??

die opnam moet gewoon goed gaan, er is niets anders dat kan..

en succes meis
Jij verpest niets, onthou dat goed. De situatie en je ziekte (om het bot te zeggen ) verpesten dingen voor je. Ik weet maar al te goed hoe dat is. En echte vrienden steunen je, zijn er voor je. Ook al gaat het niet goed en kat jij hen af.
Acceptatie is een lastig proces, en ik denk dat je dat wel weet. Maar niemand is perfect, en wie weet ben jij wel perfecter als die vrienden van je, die je laten vallen. Sterker nog, dat weet ik wel zeker!

Tuurlijk gaat de opname goed, gewoon wat vertrouwen in hebben. Mensen weten wat ze doen.

En ja, het succes wensen heeft niet veel geholpen. Het begin al goed, zou met mn exvriend richting Zwolle reizen, want daar woont zn nieuwe vriendin. En dan zou ik nog een uurtje alleen door moeten reizen. Geen probleem. Dacht ik. Maar meneer kwam niet opdagen. Vergeten dat hij zijn tas in moest pakken. Gewoon, vergeten. Dus ik alleen in de trein. Ondanks de werkzaamheden ging alles perfect. Goede en leuke reis gehad, duurde echt niet zo lang als dat ik dacht.
En de afsluiting was perfect. Op een donker en oud station, een beetje treurig, stond hij daar. Rode trui. Lekker opvallend. Ik was nog nooit zo blij om hem te zien. Een zoen, nog eentje. Samen lopen, hij vragen of mijn tassen niet te zwaar waren (hoezo cliché?). Samen door de hele stad gelopen. Hij veel vertellen over de huizen, kerken, gebouwen en mensen. Ik genieten van de informatie, zijn stem en de passie waarmee hij het vertelde.
Langs zijn school gelopen, langs de school van zijn broer gelopen. Hij vertellen, ik luisteren.
Op naar de bus, naar zijn appartementje. Zooo leuk! Heel schattig klein, maar gewoon geweldig. Even wat muziek geluisterd, wat gedronken en uiteindelijk nog voor het avondeten in bed beland. Pas om 20.30 gegeten, heerlijke lasagne
Samen voetbal kijken, en lachen om elkaars opmerkingen. Weer hele verhalen tegen elkaar. Hij trekt al zijn boeken uit de kast, en ik ben oprecht onder de indruk.
De voetbal duurde me na de verlening te lang, en ik ging naar bed. Eventjes lezen, maar in slaap gevallen. Hij heeft heel lief mijn boek opzij gelegd, een vouwtje gemaakt waar ik gebleven was (omdat ik dat ook altijd doe..) en hij is naast me gaan liggen.
Lang doorgeslapen, wakker geworden en genoten van hem zo naast me.
Toch maar uit bed gekomen, hij douchen en ik omkleden. Samen eten, hij ontbijtje gemaakt. Naar huis, in de trein, met fikse vertraging, gepraat. Veel gepraat. Over zijn ex. Over mijn ex. Maar meer over zijn ex. Hij heeft er zoveel verdriet van. En dat doet mij pijn. Ik had niet gedacht dat ze zo zou zijn. Het is een vriendin van me. En niet een oppervlakkige, maar ook geen goede vriendin.
Hoe ga ik haar dit vertellen? Moet ik het haar wel vertellen, aangezien hij nog niet klaar is voor een nieuwe relatie. Ik wil het haar vertellen, had het gisteren bijna gedaan. En ja, ze weet dat ik ergens mee zit.

Zij is duidelijk over hem heen, flirt met anderen, heeft al met een ander gezoend. Waarom ziet hij dat dan niet, waarom kwelt hij zich zo? Is het omdat hij nog een beetje onervaren is op dit gebied, al lijkt me dat stug... Of is het omdat hij nog zoveel om haar geeft? Maar dan vraag ik me af waarom. Zij heeft hem heel rot behandeld. Hij verdiende dat niet. En toch jezelf zo laten behandelen, zelfs nu nog.

Maar ik ben bereid om hem die tijd te geven. Alweer. 2 weken geleden zei hij het ook al. Ja, toen was het net 2 weken uit. Na een relatie van net geen 8 maanden. Tuurlijk doet het pijn, maar snapt hij niet dat ik hem wel wil helpen, als hij het toestaat? Dat ik er voor hem wil zijn, een schouder aan wil bieden en hem mijn zakdoek lenen . Ik heb het hem gezegd, maar waarom accepteerd hij het niet?

Wat maakt dit alles van mij? Een scharrel om over zijn ex heen te komen? (die mogelijkheid heb ik eerlijk gezegd al een beetje weggestreept). Een verliefdheid die gewoon op het verkeerde moment komt? (ja, dat zou goed kunnen..). Of gewoon een flirt, een éénmalig iets? (zeg dat dan gewoon!)

Maar wat ik dan niet snap is dat hij me zoent, passioneel zoent, waar zijn vader bij is. Die kwam hem van het station halen, ik ging te voet verder. Hij zoende me oprecht, heerlijk en ja, gepassioneerd. Voor de ogen van zijn vader, die naar me glimlachte en me begroette.

I'm driving myself crazy. Pretty crazy. Kon ik nu maar even bellen met mijn beste vriendje, maar met hem heb ik ruzie (mn exvriendis mn beste vriend..). Eerst dat eens onder 4 ogen uitpraten, dan wil ik weer dingen aan hem toevertrouwen.

Godver, hij is degene die me rustig kan krijgen, die de boel zo mooi relativeert... Klootzak, waar ben je als ik je nodig heb?!

*zucht* Ik zou nog uren door kunnen typen. Ik zou de afgelopen 2 dagen van minuut tot minuut kunnen en willen beschrijven. Maar ik zal jullie niet langer vervelen met mijn nu al ellenlange post.

*Geen idee van wie het nummer is, maar de tekst is wel mooi.. En herkenbaar*

Ja, ieder meisje heeft dromen,
Dat eens de ware zal komen...
Maar jij, speelde een spel slechts met mij!!
Beloftes, veel loze woorden,
Jij dacht dat die mij bekoorden...
Voorbij, dat is het beste voor mij!!

Vaarwel,
Altijd zal ik van je blijven dromen!
Vaarwel,
Een afscheid valt steeds zwaar!
Solong,
Ja ik wist dat het ervan zou komen!
Vaarwel,
Wij moesten uit elkaar!

Pas op wat jongens je zeggen,
Als ze je uit willen leggen...
Ja jij, bent echt de mooiste voor mij!!
Ze kunnen bergen beloven,
Je van illussies beroven...
Ja zij, deden hetzelfde met mij!!
Oud 07-05-2005, 12:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Damn.. zit al vanaf half 8 vanmorgen aan m'n huiswerk en ik schrok me dan ook dood toen ik zojuist een blik op de klok wierp. Genoeg gedaan voor vandaag, ik ga zo maar weer eens naar m'n paardje. Kijken of hij nog spierpijn heeft van gisteren, haha.
Oud 07-05-2005, 12:55
Verwijderd
yup, iedereen is hier puur om mijn leven te fucken.
Oud 07-05-2005, 12:57
ilse
ilse is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 07-05-2005 @ 09:32 :
*verhaal*
wat lief dat je dat zegt... alleen denk niet dat ik dan ooit echt echte vrienden heb gehad. ik de vrienden-kennissen zijn met een paar woorden al weg te krijgen. en als het niet daardoor komt, komt het wel doordat ik de laatste tijd niet gezellig meer kan zijn. iedereen is vrolijk, en ik weet niets te zeggen en hou me mond dicht. ik heb nooit echte vrienden gehad, en ben zo bang voor die opname. waar ik dus in een groep terecht kom. groepen, heb er nog nooit bijgehoord, alleen maar buiten gestaan. ik weet het niet meer, ik ben zo bang dat ik er daar ook niet bij hoor. dat ze denken dat het bij mij niet zo erg is, of dat er al een echte groep is waar ze mensen er niet bij laten. zoiets. als ik nooit bij groepen heb gepast, waarom zou het dan nu wel lukken?

over jouw verhaal, het is ook gewoon niet eerlijk.. maar als jij er nu gewoon voor hem kunt zijn, dan komt het vast wel goed.als je hem nu helpt met zijn verdriet, en het hem niet kwalijk neemt dat hij even tijd nodig heeft na zo een relatie, dan komt het allemaal goed. het is inderdaad moeilijk dat ie je dan wel zo zoent enzo en dan toch nog twijfelt.. maar zie dat als een positief iets, dat hij eerst goed over zijn ex heen wil zijn voor hij echt wat met jou wat wil. hij is er eerlijk over. ik denk dat, naar wat ik lees, hij wel verlieft op je is maar er nog neit aan toe durft te geven. misschien wel door hoe die relatie met zijn ex is gegaan. het komt allemaal goed meis

@loontjuh: heel veel sterkte meis.. *knuff*
Oud 07-05-2005, 13:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-05-2005 @ 09:30 :
andere vrienden hadden het toch tegen haar gezegd?
Ooooh.... nee, nee. Dat was een ánder meisje. Die heb ik een maandje leuk gevonden ofzo (en da's heel wat anders dan verliefd zijn). Dat was dus niét het meisje waar het al 2 jaar over gaat.
Oud 07-05-2005, 13:40
Verwijderd
Dank jullie wel. Voel me zo ongelooflijk rot. En waarom? Dit hoort niet ... Kuttranen
Oud 07-05-2005, 15:36
kroot
kroot is offline
Woei. Ik heb op het bevrijdingsfestival voor Willem-Alexander en Balkenende gezongen!! En ik ben op de tv geweest. Misschien word ik ooit nog eens beroemd
Oud 07-05-2005, 15:39
ilse
ilse is offline
yeey.. misschien wel iemand die op dezelfde plek zit als waar ik heen ga
Oud 07-05-2005, 15:56
suusch
suusch is offline
Het is uit. En het is beter zo. Maar blugh.
Oud 07-05-2005, 16:27
rare kwast
rare kwast is offline
wat kan je toch een flink complex krijgen van winkelen./...
doe ik ook nooit meer
en dan mag je mee rijden met je pappie en mammie gaan ze zonder jou
ben zeer welkom op deze wereld...
als ik ga is er niemand die me missen gaat
dus wat maakt het allemaal nog uit...
Oud 07-05-2005, 16:44
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-05-2005 @ 17:27 :
als ik ga is er niemand die me missen gaat
dus wat maakt het allemaal nog uit... [/B]
kan er niet eens een pagina zijn zonder dat dit gezegd wordt?
het is niet persoonlijk hoor rare kwast

maar iedereen die dit steeds maar zegt
in 99% van de gevallen zal het onzin zijn

En zo niet
stel dat niemand je mist
maakt het dan uit?
je leeft voor jezelf
hier en nu
want men na je dood denkt of voelt maakt niks uit
dat ga jij toch niet weten

en wil jij hier en nu belangrijk zijn voor anderen?
ga daar dan voor zorgen
in plaats van op een forum lopen schreeuwen dat niemand je gaat missen
Oud 07-05-2005, 16:46
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 07-05-2005 @ 17:44 :
kan er niet eens een pagina zijn zonder dat dit gezegd wordt?
het is niet persoonlijk hoor rare kwast

maar iedereen die dit steeds maar zegt
in 99% van de gevallen zal het onzin zijn

En zo niet
stel dat niemand je mist
maakt het dan uit?
je leeft voor jezelf
hier en nu
want men na je dood denkt of voelt maakt niks uit
dat ga jij toch niet weten

en wil jij hier en nu belangrijk zijn voor anderen?
ga daar dan voor zorgen
in plaats van op een forum lopen schreeuwen dat niemand je gaat missen
er staat niet dat ik dood wil...
kweet niet dat vul jij maar ff aan voor mij kennelijk...
en lucht je hart...dat betekend dat er alles gezegd kan worden
Oud 07-05-2005, 16:48
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-05-2005 @ 17:46 :
er staat niet dat ik dood wil...
kweet niet dat vul jij maar ff aan voor mij kennelijk...
en lucht je hart...dat betekend dat er alles gezegd kan worden
ik zei toch dat het niet persoonlijk was
maar dat ik een beetje gek word van al dat niemand zal me missen, ik kan net zo goed doodgaan geblaat

en jep. dit wilde ik even zeggen
lucht je hart he
Oud 07-05-2005, 16:50
rare kwast
rare kwast is offline
je quote alleen mij.. maar goed
Oud 07-05-2005, 16:52
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-05-2005 @ 17:50 :
je quote alleen mij.. maar goed
jah jouw post was ook de aanleiding
Oud 07-05-2005, 17:01
rare kwast
rare kwast is offline
ik wilde alleen ff kwijt dat ik weg wilde...
dat valt ook onder luchten..en ja er zullen wat meer mensen zijn die dat melden...
nou en....tis luchten
Oud 07-05-2005, 17:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik dacht dat ik op zijn minst vandaag sociaal contact zou hebben, maar nee. Fiets ik naar tennis, is het tunneltje afgesloten en ik wist geen andere manier om over die weg te kunnen komen en toen ben ik maar omgedraaid

Verdorie, en morgen ook al de hele dag alleen
Oud 07-05-2005, 17:33
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 07-05-2005 @ 13:57 :
wat lief dat je dat zegt... alleen denk niet dat ik dan ooit echt echte vrienden heb gehad. ik de vrienden-kennissen zijn met een paar woorden al weg te krijgen. en als het niet daardoor komt, komt het wel doordat ik de laatste tijd niet gezellig meer kan zijn. iedereen is vrolijk, en ik weet niets te zeggen en hou me mond dicht. ik heb nooit echte vrienden gehad, en ben zo bang voor die opname. waar ik dus in een groep terecht kom. groepen, heb er nog nooit bijgehoord, alleen maar buiten gestaan. ik weet het niet meer, ik ben zo bang dat ik er daar ook niet bij hoor. dat ze denken dat het bij mij niet zo erg is, of dat er al een echte groep is waar ze mensen er niet bij laten. zoiets. als ik nooit bij groepen heb gepast, waarom zou het dan nu wel lukken?
Het is niet alleen lief, ik meen het ook. Als die vrienden van je met een paar woorden weg te krijgen zijn, dan waren het geen echte vrienden van je. En dat zegt meer over hen dan over jou. Want jij bent wie je bent, en daar moeten ze maar genoegen mee nemen! Jij bent ook wat waard, meer als je denkt (en nee, zo denk ik ook niet hoor..Maar peptalk werkt nu 2 kanten op..)
Groepen zijn vreselijk, weet het. Hoorde vroeger ook nergens bij. Maar heb nu een geweldige vriendengroep. En die komt voor jou ook nog. En dan hoor je opeens overal bij. Vriendengroepen, gezinnen en families van anderen.
Het lukt je wel, net zoals het mij gelukt is. Alleen lijkt het alsof bij mij het duwtje in de rug eerder is gekomen. Maar ook ik heb er 19 jaar op moeten wachten.. Kop op meis!

Citaat:
ilse schreef op 07-05-2005 @ 13:57 :
over jouw verhaal, het is ook gewoon niet eerlijk.. maar als jij er nu gewoon voor hem kunt zijn, dan komt het vast wel goed.als je hem nu helpt met zijn verdriet, en het hem niet kwalijk neemt dat hij even tijd nodig heeft na zo een relatie, dan komt het allemaal goed. het is inderdaad moeilijk dat ie je dan wel zo zoent enzo en dan toch nog twijfelt.. maar zie dat als een positief iets, dat hij eerst goed over zijn ex heen wil zijn voor hij echt wat met jou wat wil. hij is er eerlijk over. ik denk dat, naar wat ik lees, hij wel verlieft op je is maar er nog neit aan toe durft te geven. misschien wel door hoe die relatie met zijn ex is gegaan. het komt allemaal goed meis
*slikt tranen weg*

Ik hoop zo dat het goed komt tussen ons. Niet alleen omdat ík verliefd ben, maar omdat hij gewoon een geweldig persoon is. We hebben het leuk samen (nja, ik iig...hij ook zegtie..), zelfs zonder te praten voelen we elkaar aan lijkt het wel. Alleen krijg ik soms het idee dat ik gekker op hem ben, als dat hij op mij is. Maar als ik dan de rest van de situatie bekijk, dan is dat logisch.
Morgen ga ik met zijn ex praten. Die vriendin van mij dus.. Ik wil niet dat ze van een ander hoort wat er speelt tussen hem en mij. Wil eerlijk tegen haar zijn. Wil niet dat ze denkt dat ik alles wat ze me verteld, dat ik dat tegen hem vertel.
Pff, gaat echt lastig worden joh! Maar goed, ik overleef het wel hoor. Even doorbijten en er voor gaan.
Ik ga er voor hem zijn zoveel als ik kan. Ik ga hem steunen als hij dat wil, hem met rust laten, al is dat moeilijk.

Nja, eerst morgen overleven en dan zie ik wel verder. Ik heb helaas een rustige week, maandag vrij, dinsdag stage, woensdag overdag vrij, 's avonds werken. Donderdag werken en vrijdagochtend stage. Oja, en zaterdagochtend werken, 's middags een receptie van een bruiloft en 's avonds een verjaardag.. Mja. Allemaal zonder hem. En bellen durf ik niet goed. Maar mis hem nu al. Voel me echt leeg, zeker na 2 van die geweldige dagen.

Waarom bezit ik 'de handicap' dat ik me te snel aan mensen hecht? Ik doe mezelf er alleen maar pijn mee. En breng de andere in een lastige positie...

*huilt weer eens*
Oud 07-05-2005, 19:18
malaika
malaika is offline
ik haat haar ik haat haar ik haat haar ik haat haar ik haat haar ik haat haar ik haat haar ik haat haar...enz enz
Oud 07-05-2005, 19:57
Roadrunner
Roadrunner is offline
Cause they won´t say they´re sorry
they won´t know you´re there
they won´t sacrifice anything to have you near
they won´t realize you´re gone before it´s too late
And painful is the ways of those who caved in and you´re too great

*zuchtje*
Oud 07-05-2005, 21:15
SaisPas
SaisPas is offline
Ik ben afgewezen voor m'n vakantiebaantje. Het ging zo goed, de sollicitatie ging goed, en tot een kwartier van tevoren ging het ook goed. Waarom zeggen ze dan dat ik niet geschikt ben Ik stelde teveel vragen, ik wilde teveel leren in 3 dagen, hun wilden mij alleen voor simpel werk. Ik deed te moeilijk, ik ben afgewezen omdat ik te leergierig was. Hoe kun je in hemelsnaam verzinnen dat je afgewezen bent omdat je teveel wilde
Oud 07-05-2005, 21:15
Verwijderd
*tril*
Oud 07-05-2005, 21:19
deringmeester
deringmeester is offline
ik ga op stap en proberen de wereld weer leuk te maken.
*schopt tegen te wereld en tegen stoute mensen*
Oud 07-05-2005, 21:38
Isiyanka
Isiyanka is offline
Ik wil ik wil een heleboel. Ik ben verslaafd aan Damien Rice en wil Kirsten horen en probeer erachter te komen waar ik heenga. Ik wil dat het overmorgen is en ik wil dus echt absoluut niet meer naar school. Maar ook niet leren voor die examens. Hoezo totaal gebrek aan motivatie en het ergste (of het beste?) is dat het toch niet uitmaakt wat ik haal.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten